Kannattaako hankkia paneelit

Anonyymi-ap

Onko niistä koskaan todellista taloudellista hyöty ja tuotua jos ne joutuu itse maksaaman.

Jotku laitaa bideoo että tuottoja hyöty noin 300e vuodessa pitääköhän paikansa kun myyjät väittää että ei enää koskan tule sähkölaskua myyntiin menee ylijöömö jasiitä saa paljon raahaa kesät talvet ja kesä yöt.äketä uskoo enää.äaityen asennukset on kuuemma aika huonoja ja ilman valvontaa ja dokumentointia.

Kiitos etukaöteen asialaista kommenteista.

Sähkö d ins
Kolehmainen

13

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­N­y­m­­­f­­­o­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Silloin ne kannattaa, jos ei alunperinkään taloa rakentaessa hanki sähköliittymää.

    • Anonyymi

      Mistä sähkö talbella ja yöllä.

      Salliiko rakennusvalvonta takentaa ilman koneelista ilmastointia ja toimivaa lämmitystä

      Ei ainakaan pks

    • Anonyymi

      Miten ladataan sähköauto jos ei ole sähköliittymää
      Talbella ja yöllä.

      Kertokaa,

    • Anonyymi

      Aurinkopaneelit niinkuin sähköauto, omakotitalo ja koira ei sovi joka iikalle joka tarpeeseen. Näin ollen sitä ei pidä tyrkyttää joka iikalle joka tarpeeseen. MUTTA: kukin näistä sopii jollekin JOHONKIN tarpeeseen. Just niin suomalaista junttia että jos ei joku käy heti kaikkeen kaikille niin paska ajatushan se on ja jatketaan vaan vanhaan malliin täysiä päin jorpakkoon. Ei ruveta ainakaan tuulettamaan vinttiä. Mitä siitä nyt tulisi muka jos joka iikka olisi ennakkoluuloton, kokeiluhaluinen, uudistumiskykyinen ja kehityshaluinen. Siispä eipä ruveta uudistumaan siellä pojat! Ja sitten sen on näköistäkin.

    • Anonyymi

      Näissä aurinkopaneelien hyötysuhde ja takaisinmaksuaika ja kannattavuusruikutuksissa tuskin kukaan puhuu omavaraisuuden ja huoltovarmuuden lisäarvosta. Ootteko huomanneet. Siinä mielessä joku paneeleita vähättelevä tai haukkuva pelaa jopa naapurin piikkiin kun jostain kai energiaa pitää saada joka tapauksessa. Eipä edes yritetä itse, kun sitä voi ostaa vaikka kivalta kaverilta. Ja onhan siinä vaivaa tehdä jotain itse.

    • Anonyymi

      Kantaa jos ei tarviiniitä itse masaa siis sat paneelit yrtystueklatai maatalustueola palaknsaajin maksaman veovaroilla .
      Mo silloinhan gieten paneelit ei oo sulla vaan yrityksellä

      • Anonyymi

        Joka suoltaa noin laadutonta tekstiä, niin tuskimpa pystyy tuottamaan muuta kuin lämmintä mämmiä, senkin tosin vain yhteiskunnan tuella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka suoltaa noin laadutonta tekstiä, niin tuskimpa pystyy tuottamaan muuta kuin lämmintä mämmiä, senkin tosin vain yhteiskunnan tuella.

        Siis meinaatko että yritykset ei saa paneeleita ilmaiseksi palkansaajien maksamilla yritystuilla katolleen.
        Vain palaknsaajat maksaa veroja valtiolle loppelissä .

        Yristystuet noin 16 miljardii suorat ja välilliset lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka suoltaa noin laadutonta tekstiä, niin tuskimpa pystyy tuottamaan muuta kuin lämmintä mämmiä, senkin tosin vain yhteiskunnan tuella.

        Hanki homo omat elämä ja omat mämmit

        Ja mene kokoomuksen ilmaistöijin


    • Anonyymi

      Mutta ajatus on hyvä
      Ja oneline tahto

      Esim nkuiset ministeritkin pouhuu paskaa pöivät yöt

    • Anonyymi

      Mikä peräkammarin poika siellä piipittä

      Otappa seovää kuka yritstuet maksaa ei ainakaan köyhä yritykset
      Kun ne vaan työllistää ja investoi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe