Tiedosta ja matkailussa poijat

Anonyymi-ap

Kävin, eilen HCMC:ssä pörräämässä ja ostin seksikkäät shortsit ja kuvasin kuvia korkeista jutuista.

Pattayan poijilla monella näyttää rajoittuvan oleminen Pattayalla siinä kahden kilometrin säteelle Lassin baarista. Siinä se loma sanon loma, etten loukkaa ja toki se on myös tarpeen, kun tulee Suomesta. Ei se matkan säästäminen ole kovinkaan helppoa siellä ja monesti joutuu kaikki voimat siihen asettamaan pika vippeineen. Pää on sekaisin ja toki alkoholi auttaa siinä vaiheessa sanoi kuka mitä sanoi.

Itselläni meni kyllä reilusti yli kaksi vuotta ihan selvittääkseni aivoja ja pahaa oloa mikä tuli sieltä Suomesta ja suomalaisesta. Se taas johtui siitä, että olin matkustanut paljon ja kristinuskon tietämys alkoi vaikuttaa. Joidenkin ihmisten on vain pakko saada tietoa ja tietää asioita. Sieltä se alkoi valhe valheelta selkeytymään ja ymmärrys kasvamaan.

Lainaan tuon hyvän kirjoitukseni tähän: Mutta Jeesuksen ja kristinuskon peruste on siinä, että ihmisellä on henkiruumis. Tätä kutsutaan myös nimellä sielu ja henki.

Jeesus ei minusta koskaan puhu oikeastaan lihallisesta ruumiista ja sen merkityksestä ja toki siitä käytetään nimeä saviruukku ja sielun temppeli. Siinä moni menee koko ajan metsään, että ei ymmärrä, että aina on kyse henkiruumiista. Aadam ja Eeva oli luotu elämään ikuisesti ja siksi Raamatussa kerrotaan myös näistä Methuselahoista. Jos joku ihmettelee aikaa ennen vedenpaisumusta ja kuumaa kosteaa ilmaa, niin siinä on ollut nostetta esim lentämiseen ym. ( Antiikin ihmeet ). Katsokaa vai pölyhiukkasta auringon valossa ja mieti sadepisaraa, kuinka se nousee taivaisiin.

Niin, siitä uskonnosta, että uudelleen syntyminen lihassa on myös mahdollista ja raamattu ei sitä kiellä. Mm. Jeesus kertoi syntyneenä jo aikojen alussa ja Juudaan piti jäädä. Tämä selittää myös kuolleitten hautaamisarvon Raamatussa. Kirkko kyllä itsekin heittää luut 25 vuoden kuluttua kaatopaikkaan ja näin kuuluukin tehdä.

Selkeytyksenä kerron, että esim. Pedon merkkiä ei todellakaan oteta lihaan tai nahkaan tai takapuoleen. Se otetaan aina sieluun tai henkiruumiiseen Raamatun mukaan. Joka toisin puhuu, niin se valehtelee. Mitä sitten käteen tarkoittaa jos sitä ei voi ottaa liharuumiiseen. Se tarkoittaa, että teet pedon töitä ja pahuutta. Mitä otsaan sitten tarkoittaa, että ajattelet pedon asioita ja sen kautta esim. Ottamalla hänen nimensä esim. Suomalainen ja luomalla siitä persoonan.

Kun, kerran liharuumis jää tänne ja mätänee ja sinä voit olla kahdesti kuollut, niin siinä ei jää sijaa muulle. Tämän maailman valehtelija kyllä kertoo toista ei epäilystäkään.

Puhutaan sitten siitä, että mikä minua kiinnostaa matkailussa? Tähän voisin vastata, että on vain yksi tapa saada se selville.

Monet Pattayan poijat on vain niin lopussa, että heillä ei ole enää voimia lähteä Katsomaan ja kiinnostus on siinä olut pullossa. Mistä sitten voi tietää mitä muuta voisi tehdä esim. Asumisen ja tekemisen suhteen? On mentävä katsomaan ja tiedättekö kuinka paljon se opettaa ja avartaa ymmärtämään asioita ja kuinka helpommaksi asiat aina vain menevät tämän vuoksi.

Bangkok suuri kaupunki ja täynnä elämää pienestä suureen. Samoin HCMC ja Manila ja muut. Mitäkö se sitten maksaa. . . Halvimmillaan kävellen ja busseilla pääsee todella edullisesti. . Minulla meni eilen rahaa 4 bussia ja aamu taksi yhteensä 10 euroa jotain. Vung Tau - HCMC ja paikallisdösä. Kahvit ja ruuat no, ei kallista. . . Ostin shortsit, joita käytän. Mitäkö matka antoi ? Matka antoi paljon ja tieto ei ole koskaan ilmaista. Nyt osaan jo jotenkin käyttää busseja ja tiedän kohdealuetta jonkin verran ja näin voin laajentaa reviiriä ja tutkimuksiani. Löydän myös jotain kivaa aina silloin tällöin.

Kyllä HCMC:ssä on katsomista ja pitkäksi aikaa ja niin on Bangkokissa, kuin Pattayalla myös.

Matkailu on parasta opetusta mitä ihminen voi saada.

30

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kärsii yksinäisyydestä tämä dumball, jaksaa jauhaa sitä itseään täällä vuodesta toiseen. Hieno elämä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Nämä kaikki käsitykset Pattayasta ja Pattayan pojista ja Lassin baareista ovat täysin identtisiä Saarikyrväkkään kanssa.

      Nämä pahansuovat ja pilkalliset höpinät perustuvat noin 80- luvun lopun urbaaneihin legendoihin, joita suomalaisissa lähiöbaareissa kerrottiin.

      Näissä tarinoissa joku Jarmo Moukari oli sekoillut umpikännissä Pattayalla kaksi viikkoa, ehti saada turpaan, kaatui rappusissa, eksyi, ryöstettiin kahdesti ja sai tippurin. Joutui pyytämään Suomesta äitiltä rahaa sairaalamaksuun.

      Näin saattoi jollekin käydäkin 80- luvulla ja teoriassa edelleen, mutta ajat on muuttuneet. Kaukomatkoille ei köyhät seikkailijat enää suunnista ja rikollisilla ei ole enää asiaa Thaimaahan. Kiinniotto tapahtuu jo lentoasemalla tai muulla rajalla.

      Juoppojen seikkailijoiden sijasta Pattayalla Suomesta käy rauhallisia eläkeläisukkoja jotka haluaa vain rentoutua lämpimässä, golfareita, pariskuntia ihan tavallisella aurinkolomalla, nuoria naiskaveruksia, kolmekymppisiä reippaita ja sporttisia nuoria miehiä tai kaveruksia.

      Venäjä, joka on nyt kansoittanut Pattayan, sieltä suurin osa tulijoista on äitejä lapsineen ja nuorukaisia tyttöystävineen, jotka eivät halua joutua tykinruoaksi.

      Minun nykyisestä näkökulmasta Pattaya on pilalla. Liian steriili, liian länsimainen, asiakaspalvelu stressaantunutta ja väsynyttä. Pattaya ei ole hymyjen maan Pattaya joka se oli ennen.

      Älypuhelimet ja venäläiset kruunaa tuon sopan. Vaikka venäläiset eivät harmia aiheuta muille turisteille sen kummemmin, niin he luovat ikävän ilmapiirin asiakaspalvelijoille.

      Venäläiset eivät tervehdi, eivät kiitä, eivät jätä tippiä, eivät pidä kellekään ovea auki, poukkoilevat kaupoissa eivätkä osaa käyttäytyä ihmisten lailla.

      En osaa arvioida nuorison puolesta, että kokevatko he Pattayan jännittävänä ja eksoottisena mahdollisuuksien kaupunkina, kuten meikäläiset aikoinaan, mutta minun näkökulmasta se vanha Pattaya kuoli suurinpiirtein 2011 vuonna ja viimeistään silloin kun vanha kuningas poistui keskuudestamme.

      Suomalaiset harmaat tupakoivat baarikärpäset ovat poistuneet Pattayalta aikoja sitten ja varsinaisia suomalaisia seksituristeja siellä ei koskaan ole ollutkaan, sen enempää kuin naisten puolesta Alanyassa tai vastaavassa.

      Väittäisin toisinpäin. Enemmän ne keski-ikäiset naiset sitä seuraa hakee Alanyassa kuin suomalainen mies Thaimaassa. Miehiä siitä paheksutaan mutta naispuoleisten osalta se on ihanan vapauttavaa ja voimaannuttavaa elämästä nauttimista.

      Annekukkohovit kertoilee tarinoita kuinka nuoret tummat pojat oikein porukalla laittoivat menemään ja kuinka he nauttivat naiseudestaan. Mies jos kertoo vastaavaa, hän on limainen vanha irstailija ja hyväksikäyttäjä.

      Pattaya on siisti ja steriili turistikohde, jossa on paljon tekemistä. Tyttökadunpätkät tekee kuolemaa, ei ole asiakkaita. Suomibaarit on myös varsin finaalissa. Vain tarjoamalla monipuolista palvelua, voi pärjätä. Pitää olla majoitukset, sapuskat, kuljetuspalvelut jne.

      Ho Chi Minhissä oli varsin ikävä tunnelma, ei ole ollenkaan sellainen kansainvälinen metropoli kuin Bangkok. Vietnam on köyhä liikakansoitettu maa. Yli kaksi kertaa pienempi BKT henkilöä kohti kuin Thaimaassa.

      Sodan arvet näkyy vahvana edelleen myös fyysisesti. Epämuodostumia ja kaikenlaisia vaivoja ja sairauksia viidakkomyrkyistä ja miinan tallaamisista. Jenkkien vaikutukset näkyy vielä 100 vuotta tästä eteenkinpäin.

      USA:ssa on hengissä vielä 6,3 miljoonaa Vietnamissa palvellutta veteraania. Heistä miljoona kärsii edelleen posttraumaattisesta stressireaktiosta, miljoonia meni työkyvyttömäksi, tuhannet on tehneet hirmutekoja ja kymmenet tuhannet päättäneet itse päivänsä.

      USA jätti heidät heitteille kun kansa käänsi mielipiteensä sodan mielekkyydestä. Veteraaneja ei avustettu eikä hoidettu, heitä ei huolittu töihinkään kuin jonnekin huoltoaseman apupojaksi.

      Nyt se sama USA tekee tuhojaan välillisesti myös Pattayalla, ajamalla satojatuhansia venäläisiä sinne pakoon Ukrainan sotaa, joka alunalkaen oli täysin lännen harkitusti provosoima sota.

      Nyt on jo tultu katumapäälle, kun Venäjä ei vaikuta luhistuvan sittenkään vaan on ottanut niskalenkin. Kunpa sen tulitauon saisivat nyt aikaiseksi, Putin on siihen valmis olympialaisten ajaksi.

      2010

      • Anonyymi

        Onpa sinulla taas paljon asiaa, 55555.


      • Anonyymi

        Ressukka Suomessa on järjestetty yrittäjä koulutusta jo 40 vuotta, niissä opetetaan että laina ei ole omaisuutta, kuten kuvittelet, et siis ole käynyt yrittäjäkursseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka Suomessa on järjestetty yrittäjä koulutusta jo 40 vuotta, niissä opetetaan että laina ei ole omaisuutta, kuten kuvittelet, et siis ole käynyt yrittäjäkursseja.

        Niinhän se Pasanen sanoo että myös MP-kursseja vastaohjauksineen järjestettiin 80-luvulla. Tuolta työelämästä ne ponnahtaa yrittäjiksi suurin osa. Kauppikset kun eivät tuo ammattitaitoa eikä kokemusta, ne tuo vaan ohjeita miten se talouspuoli ja hallinto hoidetaan. Itse tekeminen on eri asia. Montakos yritystä sillä Pasasella olikaan historiassa ja mikäs on varallisuustilanteesi nykyisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka Suomessa on järjestetty yrittäjä koulutusta jo 40 vuotta, niissä opetetaan että laina ei ole omaisuutta, kuten kuvittelet, et siis ole käynyt yrittäjäkursseja.

        Olen muuten luennoinut yrittäjäkursseilla vuosia, aiheena miten suojaat yrittäjän, yrittämisen riskeiltä, jokainen luennoija arvostellaan erikseen, pääsin aina ylimpään sarjaan.

        Laiffila tai 2010 miten vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se Pasanen sanoo että myös MP-kursseja vastaohjauksineen järjestettiin 80-luvulla. Tuolta työelämästä ne ponnahtaa yrittäjiksi suurin osa. Kauppikset kun eivät tuo ammattitaitoa eikä kokemusta, ne tuo vaan ohjeita miten se talouspuoli ja hallinto hoidetaan. Itse tekeminen on eri asia. Montakos yritystä sillä Pasasella olikaan historiassa ja mikäs on varallisuustilanteesi nykyisin?

        Tiedätkö miksi yliopistolla on uusia professuureja, ns. työelämä professoreja, määräaikaisia, siksi juuri, kukaan yrittäjä käy kauppista alkaakseen yrittäjäksi, miksi sinulla tuli kauppis mieleen tiedätkö että kelan virkailijoista suurin osa on työttämiä merkonoomeja, jotka työllistetään pakosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen muuten luennoinut yrittäjäkursseilla vuosia, aiheena miten suojaat yrittäjän, yrittämisen riskeiltä, jokainen luennoija arvostellaan erikseen, pääsin aina ylimpään sarjaan.

        Laiffila tai 2010 miten vaan.

        Jokainen uskoo varmasti tuohonkin tarinaan. Kerroin asiasta ystävälleni Eduardille ja hän vastasi kryptisesti näin: https://youtu.be/2Z4m4lnjxkY?t=105


    • Anonyymi

      Sielläkö se sitten pörräsi Vietnamin mies ja bussilla oikein matkusti kuin kuninkaat?
      Minulla oli auto vuokralla suurimman osan lomasta ja skootteri muuna aikana.
      Ajelin ja ajeltiin naisseurassa yli 5000 kilometriä. Luettelen ulkomuistista paikkoja joissa liikuimme ja joissa majoituimme. Pattaya, Bangkok, Kanchanaburi, Mae Sot, Lamphun, Phitsanulok, Ayutthayan temppeleillä oltiin mutta ei yötä kaupungissa,
      Pattayan ja Bangkokin väliä ajoin tai ajettiin noin viisi kertaa.
      Joka päivä käytiin jossakin, syötiin hyvin ja tehtiin kaikenlaista. 2 saariretkeä ja kahdesti vesipuistossa kera lasten. Rayongissa vietettiin rantapäivä ja syötiin.
      Luonnonpuistojen nimiä en muista ulkoa, mutta ainakin neljässä käytiin ja käärmefarmilla. Olin lomalla 85 päivää.

      En ostanut itselleni seksikkäitä shortseja, koska olen heteromies, en käynyt Lassin baarissa. Kuulostaako vähän erilaiselta lomalta kuin sinun visiosi suomalaismiesten lomista?

      • Anonyymi

        Et tavannut Aasia Rayongissa?

        Olet siis tutustunut oikeaan Thaimaahan 5.000 kilometrin verran, hienoa, mitä jäi mieleen, oliko tasokkaampaa matkailua kuin viettää koko aika metropolissa, joka on .....

        "Minun nykyisestä näkökulmasta Pattaya on pilalla.

        Liian steriili, liian länsimainen, asiakaspalvelu stressaantunutta ja väsynyttä.

        Pattaya ei ole hymyjen maan Pattaya joka se oli ennen.

        Tyttökadunpätkät tekee kuolemaa, ei ole asiakkaita.

        Suomibaarit on myös varsin finaalissa.

        2010"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tavannut Aasia Rayongissa?

        Olet siis tutustunut oikeaan Thaimaahan 5.000 kilometrin verran, hienoa, mitä jäi mieleen, oliko tasokkaampaa matkailua kuin viettää koko aika metropolissa, joka on .....

        "Minun nykyisestä näkökulmasta Pattaya on pilalla.

        Liian steriili, liian länsimainen, asiakaspalvelu stressaantunutta ja väsynyttä.

        Pattaya ei ole hymyjen maan Pattaya joka se oli ennen.

        Tyttökadunpätkät tekee kuolemaa, ei ole asiakkaita.

        Suomibaarit on myös varsin finaalissa.

        2010"

        Taasko se Saarituuba kuvittelee että kaikki 150 000 suomalaista jotka lomailee tänä talvena Thaimaassa, tapailevat toisiaan?

        Tarkoitin tuota mitä sanoinkin, en silti haukkunut Pattayaa, se vaan oli minun makuuni paljon enemmän 2000- luvun alussa, mutta se on luonnollista että ekat matkat aina parhaita.

        Se ei ole asiakaspalvelijoiden syytä että ovat väsyneitä, vaan he tekee pitkää päivää, eikä se ole baarityttöjen syytä että baarikadut kärsii, se on vain sen syytä että maailmantalous on sillä mallilla.

        Varmasti vielä jollakin sykähtelee lahkeessa kun näkee nätin tytön vähissä vaatteissa tai ilman, mutta siihen tottuu.

        Minä kysyin jo nuorukaisena strippibaarissa että mitä järkeä tässä on, jos vaan saan katsella? Kotiin runkkaamaan ei ole ollut minun juttu koskaan. Siihen on tarvittu nainen messiin.

        Landella on uskomattoman hyvä palvelu. Kun menen huonekalukauppaan, kauppias tulee vastaan ja tekee wain, sen jälkeen istumme alas myymälän neuvottelutilaan, vaihdamme kuulumisia ja hän toimittaa minulle kahvia ja keksejä.

        Hän ei tuputa mitään eikä kysy mitä olen etsimässä, vaan hän odottaa että keskustelu menee siihen pisteeseen että minä teen sen aloitteen. Sitten mennään katsomaan tai sovitaan mitä tilataan.

        Hän tulee ulos kun lähden, ja joskus on ollut koko perheensä vilkuttamassa. Sellaista palvelua kun saa, et voi olla ostamatta heiltä. He osaa asiakaspalvelun ja se on heidän työtään.

        Minun nautinto on tehdä kaupat siten että kaikki ovat tyytyväisiä.

        2010


    • Anonyymi

      Tämän ketjun aaloittaja tietää matkailusta yhtä paljon kuin sika tuulimyllystä. Sen pituinen se.

      • Anonyymi

        Tämän ketjun aloittaja on matkustellut vähän enemmän mitä keskiverto Pattayan poika. Tämän keskustelun aloittaja on nyt asunut Aasiassa liki 6 vuotta ja sitä ennen yhteenlaskettuna Thaimaassa yli 4 vuotta vähintään. Kiina, Indonesia, Malaysia, Lao ym ym USA:a unohtamatta. Toki ryssä ja koko Eurooppa liki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun aloittaja on matkustellut vähän enemmän mitä keskiverto Pattayan poika. Tämän keskustelun aloittaja on nyt asunut Aasiassa liki 6 vuotta ja sitä ennen yhteenlaskettuna Thaimaassa yli 4 vuotta vähintään. Kiina, Indonesia, Malaysia, Lao ym ym USA:a unohtamatta. Toki ryssä ja koko Eurooppa liki.

        Jahas, Tapsallakin on jo oma sihteeri joka puhuu puolestaan. Aloittaja hortoillut kännissä ja vähävaraisena majoituskohteen nurkilla. Niin ne tekee muutkin vähävaraiset juopot, älä välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun aloittaja on matkustellut vähän enemmän mitä keskiverto Pattayan poika. Tämän keskustelun aloittaja on nyt asunut Aasiassa liki 6 vuotta ja sitä ennen yhteenlaskettuna Thaimaassa yli 4 vuotta vähintään. Kiina, Indonesia, Malaysia, Lao ym ym USA:a unohtamatta. Toki ryssä ja koko Eurooppa liki.

        Jos et pysty esittämään pasiesi leimoja niin olet patologinen valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun aloittaja on matkustellut vähän enemmän mitä keskiverto Pattayan poika. Tämän keskustelun aloittaja on nyt asunut Aasiassa liki 6 vuotta ja sitä ennen yhteenlaskettuna Thaimaassa yli 4 vuotta vähintään. Kiina, Indonesia, Malaysia, Lao ym ym USA:a unohtamatta. Toki ryssä ja koko Eurooppa liki.

        Joo, kaksi vuotta selvitti kehitysmaassa päätään, ennen kuin pääsi Kampotissa taas kaljan makuun. Ja nyt Vietnamissa vanhan kunnon tentun. Kyllä se siitä, jeesuksen tulemista odotellessa.


    • Anonyymi

      Kyllä se on niin että koko Aasia on kehitysmaata. Likaista, köyhää, eriarvoista ja sexi sells koska likoilla ei ole montaa muuta mahdollisuutta.

      On toki siistejäkin paikkoja kun jaksaa etsiä. Itse löysin niitä Vietnamista ja aion palata taas ensi talvena.

      Thaimaa on nähty ja koen sen tylsäksi.

      Nyt on - taas uudestaan - etu sijalla Espanja ja Portugalissakin aion käydä 50v jälkeen. Olin siellä pari kertaa lähellä Lissabonia.

      Espanja on 3-4x kalliimpi kuin Aasia mutta katson se on sen arvoinen ja varma sijoitus. Aion ostaa asunnon läheltä Malagaa. Gran Carialle ja/tai Tenerifelle menen vain vuokralle talvella.

    • Anonyymi

      Paljonko maksoi seksikkäät shortsit?
      Oliko mammuteille shortseja myynnissä?
      Paljonko vuokra?

      • Anonyymi

        Sehän oli kuvassa. . . Eikö hinta taitu. Onko niin, kuin Perussuomalaisten kieli laki kahvilaan, kun ei sitä edes vajakki osaa englanniksi.

        Kuitissa luki 489 000 dongia ja koko oli XL, joten se 30 kilon painon putoaminen on myös totta eikö ?

        Oliko niin, että suomalaisella on miljoona rahaa ja se syö hyvin aamiaisen ?

        Minä söin tänään aamiaiseksi: Edam juustoa ja moniviljaleipää ja salamia sekä kananmunan, Pomelo hedelmää, dragon hedelmää ja banaania ja mansikka jugurttia. Voisarven ja cappuccinot.

        Mitä sinä söit ?

        Yksi kaveri en palstalla oli päässyt kerran syömään 1000 bahtin aamiaisen. Otti oikein kuvan . . . Ei varmaan ollut suomalainen? ?


      • Anonyymi

        Mitä söit aamiaiseksi. . . Näkkileipä vai ? Oliko sitäkään?

        Laiska
        Minä kävin jo lenkillä 10 Kilometriä. . . No, rasva palo taas ja oli hyvät maisemat ja ilma. Arvasit, että palmut ja mereltä tuuli.

        Mitä suomalaiset syövät aamiaiseksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä söit aamiaiseksi. . . Näkkileipä vai ? Oliko sitäkään?

        Laiska
        Minä kävin jo lenkillä 10 Kilometriä. . . No, rasva palo taas ja oli hyvät maisemat ja ilma. Arvasit, että palmut ja mereltä tuuli.

        Mitä suomalaiset syövät aamiaiseksi ?

        Vapaa suomennos: "Minä heräsin kamalaan kanuunaan, kävin jo aamuröökillä puuceessa Kuopiossa... No, rahat palo taas viinaan ja räntää sataa, palelee ja ikkunasta näkyy luminen kaskipelto. Arvasit, että jo ennen heräämistä jysärissä rapelipaskat jo housuun tuli"

        Mitä mieltä Tapsa on nimimerkki 2010 iltapalasta? https://aijaa.com/6y28Hp
        Hintaa 24 tuhatta bahtia. Mitä olet mieltä? Hua Hinin mies sanoi halvaksi ja huonoksi, mutta mitä mieltä sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa suomennos: "Minä heräsin kamalaan kanuunaan, kävin jo aamuröökillä puuceessa Kuopiossa... No, rahat palo taas viinaan ja räntää sataa, palelee ja ikkunasta näkyy luminen kaskipelto. Arvasit, että jo ennen heräämistä jysärissä rapelipaskat jo housuun tuli"

        Mitä mieltä Tapsa on nimimerkki 2010 iltapalasta? https://aijaa.com/6y28Hp
        Hintaa 24 tuhatta bahtia. Mitä olet mieltä? Hua Hinin mies sanoi halvaksi ja huonoksi, mutta mitä mieltä sinä olet?

        Huvittaa, kun ei ole syöjiä paikalla. Toki voit saada tekijänoikeus loukkauksesta pienen maksun, kunhan valokuvan tekijä löytää sen metadatan avulla.

        Kuva on tarkoitettu julkaistavaksi nimellä ja sen muu käyttö voi olla maksullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa, kun ei ole syöjiä paikalla. Toki voit saada tekijänoikeus loukkauksesta pienen maksun, kunhan valokuvan tekijä löytää sen metadatan avulla.

        Kuva on tarkoitettu julkaistavaksi nimellä ja sen muu käyttö voi olla maksullista.

        Hieman nokkelampi kaveri kuin sinä huomaisi kyllä että kuvassa on tismalleen samat annokset kuin pöydässä Kympin kuvassa, jossa on ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä söit aamiaiseksi. . . Näkkileipä vai ? Oliko sitäkään?

        Laiska
        Minä kävin jo lenkillä 10 Kilometriä. . . No, rasva palo taas ja oli hyvät maisemat ja ilma. Arvasit, että palmut ja mereltä tuuli.

        Mitä suomalaiset syövät aamiaiseksi ?

        Sotkeeko meri ja tuuli nutturaa?
        Syötkö keksejä?
        Söikö tiikerit mammutteja?
        Paljonko eläke?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotkeeko meri ja tuuli nutturaa?
        Syötkö keksejä?
        Söikö tiikerit mammutteja?
        Paljonko eläke?

        Söikö tiikerit nerbaaleja, vaiko nerbaalit tiikereitä? Ratsastiko jeesus mammutilla, vaiko ihan vaan aasilla tai muulilla? Seilaskos mammutit nooakin arkissa, vai olivatko kuolleet sukupuuttoon jo ennen maailman luomista?


    • Anonyymi

      Kyllähän 🐅🐅 🐯🐯 Tiikerille mammutti maistuu. Mitä sinä söit aamiaiseksi? Suomalaiset syövät monipuolisesti poron sisäfilettä ja suomuurain lättyjä ja Pauligin presidentti kahvia ja sillee .. minä kerroin jo omani. Mitä sinä söit ?

    • Anonyymi

      Kävit pörräämässä? Tarkoitatko että päästelit homopieruja niihin uusiin shortseihin?

      • Anonyymi

        Pörräs maksullisten ympärillä, kehtaamatta kysyä yheltäkään, josko pääsis saatille, ees rahalla!


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😍 K­­u­­­u­m­­a­­t­ ­­­t­­y­­­t­­ö­­t­ ­­­o­­d­o­t­­t­a­­­v­­­­a­t­­­ ­s­i­­­n­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18326023

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe