Minä olen omasta näkökulmastani täältä Chiang Maista kommentoinut aikanaan Tyttö2010Neitisen99,9%Sivistyneen näkökulmaansa, kun hän oireili kloonilaiffinsa kanssa Pattayn erinomaisuutta sen ollen aivan ykkösmetropoli ja hän siitä niin piti, sekä ylisti.
Nyt kun Dillen näkökulma haaveilluusioelämässään on Eedenissään, niin näkökulma on muuttunut seuraavasta ilmeten, joten simppeli kysymykseni, mikä on näkemyksesi omasta näkökulmastasi, jaatko pihvin luineen useinkin korkeatasoisessa ravintolassa toisen henkilön kanssa kun teille tarjoillaan kuitenkin omat tomaatit?
Minun nykyisestä näkökulmasta Pattaya on pilalla.
Liian steriili, liian länsimainen, asiakaspalvelu stressaantunutta ja väsynyttä.
Pattaya ei ole hymyjen maan Pattaya joka se oli ennen.
Tyttökadunpätkät tekee kuolemaa, ei ole asiakkaita.
Suomibaarit on myös varsin finaalissa.
2010
Omanapanarssun näkökulma.
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632