Oletko sinä

Anonyymi-ap

Jo täysin luovuttanut meidän suhteen.
Välillä iskee pieni krapula päälle koko jutusta.
Mutta hyvän humalan saan sinusta edelleen ja päivittäin
-Naiselle-

129

2205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole kun on tunteita häneen.

    • Anonyymi

      En ole luovuttanut, sinut haluan aina koska rakastan sinua ja tiedät sen. Rakas.

      • Anonyymi

        Sittenhän se on väärä kun ei tiedä tuota.


    • Anonyymi

      Luovuttanut jo aika päiviä sitten. Ei varatun perään kannata haikailla.

      • Anonyymi

        Täysin ymmärrettävää


      • Anonyymi

        Totta ja ellei ota yhteyttä jos siihen mahdollisuus niin unohtakaa ja menkää eteenpäin,älkää tuhlatko aikaann,onni on muualla


    • Anonyymi

      En ole luovuttanut ja ne krapulatkin meni jo. Käsittämättömän luottavainen olo hänen suhteensa. Älä kysy miksi kun en tiedä.

      • Anonyymi

        Asennetta


    • Anonyymi

      Aloitus ilman tunnisteita vaatii liikaa mielikuvituksen käyttöä vastatakseni kysymykseen.

      • Anonyymi

        Tunnisteita mitään hyötyä oikeasti ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnisteita mitään hyötyä oikeasti ole.

        Siinä tämän palstan vetovoima. Kaikki kuvittelevat kaivattunsa tänne, kaipaamaan juuri heitä.


    • Anonyymi

      En vieläkään ole pystynyt luovuttaaan koska en osaa mut nyt juon joten aattelin olla pois palstalta loppuillan

      • Anonyymi

        Ja lisäys sinusta olen humaltunut hyvin usein…. En tiedä mitä teet ja miten sen teet mutta tunnen sinut kokoajan ja ajattelen sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäys sinusta olen humaltunut hyvin usein…. En tiedä mitä teet ja miten sen teet mutta tunnen sinut kokoajan ja ajattelen sinua

        Ja tunnen taas vahvasti että tämä viesti on sinulta.. en haluaisi oikeesti puhua palstalla. Toivon että lähestyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tunnen taas vahvasti että tämä viesti on sinulta.. en haluaisi oikeesti puhua palstalla. Toivon että lähestyt.

        Älä puhu ketä olemme, sitä showta ei jaksa.
        Mitä tykkäät juoda?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu ketä olemme, sitä showta ei jaksa.
        Mitä tykkäät juoda?

        Okei. Juon alotteluina nyt tänään vodka sourii ja valkkarii. Monenlaisesta tykkään paitsi kaljaa ja punkkuu en juo. Ei lähe. Mites sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tunnen taas vahvasti että tämä viesti on sinulta.. en haluaisi oikeesti puhua palstalla. Toivon että lähestyt.

        Ei oo multa jos oot hän. Nähtiin tänään päivällä. Aion kyllä lähestyä, lupaan sen.
        -Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tunnen taas vahvasti että tämä viesti on sinulta.. en haluaisi oikeesti puhua palstalla. Toivon että lähestyt.

        Ei ollut minulta. Sinä vaan toivoit niin. Olen lopettanut liian imelät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu ketä olemme, sitä showta ei jaksa.
        Mitä tykkäät juoda?

        Ei hän puhu ketä olemme, kun hän jo joku muu....
        Juon lonkeroa tai punaviiniä. En muuta. Nyt en juo mitään kun pudotan pakkaspainot pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulta. Sinä vaan toivoit niin. Olen lopettanut liian imelät.

        Lopettanut liian imelät? Jaa viestit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Juon alotteluina nyt tänään vodka sourii ja valkkarii. Monenlaisesta tykkään paitsi kaljaa ja punkkuu en juo. Ei lähe. Mites sinulla?

        Ok, meillä päinvastainen maku, punaviiniä pystyn juomaan pienissä määrin , vallkaria en. Ulkomaiset oluet Britannia,Tsekki ja Saksalaiset hyviä Vodka maistuu myös ja Viski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, meillä päinvastainen maku, punaviiniä pystyn juomaan pienissä määrin , vallkaria en. Ulkomaiset oluet Britannia,Tsekki ja Saksalaiset hyviä Vodka maistuu myös ja Viski.

        Joo okei en pystyis juomaan mitään noista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, meillä päinvastainen maku, punaviiniä pystyn juomaan pienissä määrin , vallkaria en. Ulkomaiset oluet Britannia,Tsekki ja Saksalaiset hyviä Vodka maistuu myös ja Viski.

        Kuulostaa miehisiltä valinnoilta nämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettanut liian imelät? Jaa viestit?

        Niin, en jaksa kertoa miten ihana olet kun väärät omii. He ei sitä ansaitse täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa miehisiltä valinnoilta nämä

        Molemmilla kuulosti miehisiltä valinnoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en jaksa kertoa miten ihana olet kun väärät omii. He ei sitä ansaitse täällä.

        Joo hyvä niin. Sun ihanan takii mäkin tääl oon vieläkin… En pysty lopettaa kun tulee vaa enemmän ikävä 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hyvä niin. Sun ihanan takii mäkin tääl oon vieläkin… En pysty lopettaa kun tulee vaa enemmän ikävä 🤔

        Nähtiinkö tänään ja hymyiltiin? En oo ylläolevan viestin kirjottaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiinkö tänään ja hymyiltiin? En oo ylläolevan viestin kirjottaja.

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tunnen taas vahvasti että tämä viesti on sinulta.. en haluaisi oikeesti puhua palstalla. Toivon että lähestyt.

        Soita suoraan sille putinille, ei hän varmaan täälläole!


    • Anonyymi

      Ei kukaan pyhällä hengellä tunteile ja tunnelmoi koska pitää olla vastatunteita toiselta ja tekoja jotka näyttävät että on myös kiinnostunut. Kun taas toisen passiivisuus ja muunlaiset radikaalit teot, on merkki siitä että on aika luovuttaa ja olla tekemättä asian vuoksi enempää, mitä on joskus yrittänyt tehdä tuottamatta minkäänlaisia tuloksia parempaan suuntaan. Tyhmä on se joka ei silloin luovuta, vaan antaa toisen elää elämäänsä häiritsemättä rauhassa ja sen enempää pinnistämättä turhaakin turhempaa Tunteet vaativat edetäkseen aina molemminpuolisia tekoja ja positiivista reagoimista. '
      Jos koet että hän antaa sinulle päänsisäistä humalaa niin jokainen tavallaan ja jos se antaa kivaa vaikutusta ja hieman kipinää normaaliin elämään niin ok.

      • Anonyymi

        Toi oli täyttä skeidaa. Tiesitkö sen? 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli täyttä skeidaa. Tiesitkö sen? 🥱

        🤣🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli täyttä skeidaa. Tiesitkö sen? 🥱

        Tietenkin täällä kaikki järjellinen mielipide on aina täyttä skeidaa, se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Joten kannattaa pysyä vain siellä turvallisessa ja ihanassa kuplassa joka suojaa kaikelta ja saa valittaa kun on niin ikävä. Eihän tämä palstakaan olisi toki olemassa jos ei olisi ihmisiä jotka tekisivät ikävälleen jotakin tai muuta sellaista jotta ei olisi ikävää.

        Elävätkö ihmiset siis ikävälleen ja palstalle, vai tunteille ja niiden ratkaisemiseksi suuntaan tai toiseen. Tietenkin ikävää saa ja pitää kokea koska se kertoo sitä että toinen on jotenkin tärkeä, mutta jos ikävä alkaa olemaan vain pelkkää ikävää pitkään ja joillakin hyvinkin saavuttamatonta syystä tai toisesta niin eihän se silloin ole enää järkevää mielenkään kannalta junnata ikävässä.


      • Anonyymi

        Täälllä kirjoittelee taas jo niin usea henkilö, sillä välin kun olin poissa täältä.
        En kyseenalaistanut siis tekstiäsi.
        Tilanteeseen on varmasti syynsä. miksi teillä näin on käynyt.
        Lyhyesti voin sanoa että oma tilanne samankaltainen ja harmittaa paljon.
        -Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin täällä kaikki järjellinen mielipide on aina täyttä skeidaa, se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Joten kannattaa pysyä vain siellä turvallisessa ja ihanassa kuplassa joka suojaa kaikelta ja saa valittaa kun on niin ikävä. Eihän tämä palstakaan olisi toki olemassa jos ei olisi ihmisiä jotka tekisivät ikävälleen jotakin tai muuta sellaista jotta ei olisi ikävää.

        Elävätkö ihmiset siis ikävälleen ja palstalle, vai tunteille ja niiden ratkaisemiseksi suuntaan tai toiseen. Tietenkin ikävää saa ja pitää kokea koska se kertoo sitä että toinen on jotenkin tärkeä, mutta jos ikävä alkaa olemaan vain pelkkää ikävää pitkään ja joillakin hyvinkin saavuttamatonta syystä tai toisesta niin eihän se silloin ole enää järkevää mielenkään kannalta junnata ikävässä.

        Jos ns. Ikävä on ollut tääl palstal muka 30v,ei se enää muuksi. muutu, tänne se jää, joten voitte poistua olkaa hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin täällä kaikki järjellinen mielipide on aina täyttä skeidaa, se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Joten kannattaa pysyä vain siellä turvallisessa ja ihanassa kuplassa joka suojaa kaikelta ja saa valittaa kun on niin ikävä. Eihän tämä palstakaan olisi toki olemassa jos ei olisi ihmisiä jotka tekisivät ikävälleen jotakin tai muuta sellaista jotta ei olisi ikävää.

        Elävätkö ihmiset siis ikävälleen ja palstalle, vai tunteille ja niiden ratkaisemiseksi suuntaan tai toiseen. Tietenkin ikävää saa ja pitää kokea koska se kertoo sitä että toinen on jotenkin tärkeä, mutta jos ikävä alkaa olemaan vain pelkkää ikävää pitkään ja joillakin hyvinkin saavuttamatonta syystä tai toisesta niin eihän se silloin ole enää järkevää mielenkään kannalta junnata ikävässä.

        Kerrankin järkevä kirjoitus,mielestäni elävät tälle palstalle,ei siis ole tarkoituskaan tehdä asialle mitään


    • Anonyymi

      Ja minä en juo minkään sporttista alkoholia.
      Ei ole koskaan tarvinnut siihen kiinni jäädä ja oikein hyvin voin 😘
      - miehelle

    • Anonyymi

      Ei minulle, mutta sanonpa nyt lyhyesti. Kyllä. Olisin hullu, jos kuvittelisin enää mitään. En ole hullu, ehkä pikkusen varttihullu joskus. Enkä aio miettiä näitä 30 vuoden päästä. Paljon jää muuten elämätöntä elämää. Siihen saakka kun tie päättyy.

      • Anonyymi

        pieni hulluus on hyvästä. mutta ei sitä määräänsä enempää kannata heitttätyä.


    • Anonyymi

      Ilman tunnisteita nämä jää merkitystä vaille.

      • Anonyymi

        Ei enää kirjaimia :). Eikö palstalla kaikki jää vailla merkitystä?


    • Anonyymi

      En täysin, mutta jatko riippuu paljon siitä kuinka paljon oikeasti minua haluat

      • Anonyymi

        Haluan hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan hänet.

        Minuun tehoaa vain teot. Pelkät sanat ja lupaukset eivät riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuun tehoaa vain teot. Pelkät sanat ja lupaukset eivät riitä.

        En tiedä kuka kirjoitti "haluan hänet"
        Tekoja on monenlaisia. Silmiin katsominen,tilanne pitää pyrkiä pitämään hyvin rauhallisena, varmat otteet ja rehellisiä sanoja. Turhat höpinät ja juhlapuheet pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuun tehoaa vain teot. Pelkät sanat ja lupaukset eivät riitä.

        Tekoja on tulossa jos hän jaksaa kiltisti sitä odottaa. En vieläkään leiki. Olen tosissani ja tiedän että hänen eteen on päästävä keinolla millä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka kirjoitti "haluan hänet"
        Tekoja on monenlaisia. Silmiin katsominen,tilanne pitää pyrkiä pitämään hyvin rauhallisena, varmat otteet ja rehellisiä sanoja. Turhat höpinät ja juhlapuheet pois.

        Omalla kohdalla varmalla otteella ei ole ehkä ensimmäinen miten asiat teen. Ihmissuhde asiat on muutenkin äärimmäisen vaikeit itselle. Mutta koska tunne on ja pysyy ja hän ihminen on mielessäni niin on pakko toimia. En voi olla ikuisesti uneton ja kaipailla. Teen mitä täytyy vaikka lopputulos olisi surkea ja itkin koko loppuelämäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan hänet.

        Häntä et saa tajuutko, piä se turpas kiinni kiusaaja oleggi! Ps. Muista ottaa lääkkeet ja lopettaa valehtelu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuun tehoaa vain teot. Pelkät sanat ja lupaukset eivät riitä.

        Entä jos ei ole edes sanoja ollut,teoista puhumattakaan,olisiko syytä luovuttaa?


    • Anonyymi

      Samoin minulla. Päivittäin ajattelen sinua vieläkin. Enkä haluaisi luovuttaa.

    • Anonyymi

      Olet mielessäni aamusta iltaan ;)

    • Anonyymi

      Nyt alkaa pikkuhiljaa kuulua jyrinää taustalta... Naiset kissa tappelee!

      • Anonyymi

        Haluatko että susta tapellaan mies ?😅
        Ja voittaja saa pitää sut palkintona vai mikä homma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko että susta tapellaan mies ?😅
        Ja voittaja saa pitää sut palkintona vai mikä homma?

        Pitäisi tehdä sopupeli että vain yksi tietty voittaa.Se ei olisi kovin reilua,mutta tarviiko kaiken aina ollakkaan :)


    • Anonyymi

      Olen jo hyväksynyt, että kuljet mukanani jokainen päivä sydämessäni. Lohdullinen ajatus, kun yhteydenpito muuten väheni.

      • Anonyymi

        Niin taitaa käydä itselle myös. Ja olen varma että omaan elämään ei enää tule vastaavanlaista tilannetta.


    • Anonyymi

      Päivittäin?
      Voin kertoa salaisuuden.
      Stana, olet mielessäni.
      Siellä jossain ahterini uumenissa huudat hurjana

      • Anonyymi

        Onko vodka noussut päähän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vodka noussut päähän :)

        Noup.

        Punaviini, kiitos juustojen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup.

        Punaviini, kiitos juustojen.

        Punkku aiheuttaa hirvittävän päänsäryn, ainakin mulle.
        minkämaalainen punkku. veikkaan Espanja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punkku aiheuttaa hirvittävän päänsäryn, ainakin mulle.
        minkämaalainen punkku. veikkaan Espanja

        Valitse punaviini, jossa on vähän tanniinia. Monella se aiheuttaa päänsäryn tai määrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitse punaviini, jossa on vähän tanniinia. Monella se aiheuttaa päänsäryn tai määrä.

        Näin olen kuullut. En pysty paljoa juomaan punkkua. Olut,vodka ja viski hyvä.
        Nykyisin ei alkoholia paljon edes mene.
        Nuorempana senkin edestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen kuullut. En pysty paljoa juomaan punkkua. Olut,vodka ja viski hyvä.
        Nykyisin ei alkoholia paljon edes mene.
        Nuorempana senkin edestä

        Ei sitä paljoa pidä juodakaan..Vain sen verran kuin on hyvä. En koske nykyään väkeviin kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä paljoa pidä juodakaan..Vain sen verran kuin on hyvä. En koske nykyään väkeviin kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

        Tiedän rajani hyvin nykyään. Baarit ja clubit on jo nähty moneen otteeseen joten ei ole hinku niihinkään enää. Tulee toki käytyä vielä joskus varsinkin terasilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä paljoa pidä juodakaan..Vain sen verran kuin on hyvä. En koske nykyään väkeviin kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

        Itse olen päissäni atm. Hymyilyttää liikaa
        Sivusta
        Naiselta

        Ja voitteko uskoa tulen palstalle taas huppelissa? Kaivattuni on tehnyt minusta ihan pimeän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä paljoa pidä juodakaan..Vain sen verran kuin on hyvä. En koske nykyään väkeviin kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

        Väkevät ovat kyllä petollisia.. silti tulee juotua koska turrutan tunteitani
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän rajani hyvin nykyään. Baarit ja clubit on jo nähty moneen otteeseen joten ei ole hinku niihinkään enää. Tulee toki käytyä vielä joskus varsinkin terasilla.

        Käyn baarissa hyvällä porukalla. Mutta harvoin, todella harvoin. Terassillakin jossakin tapahtumassa. Baarit ja clubit ei muuten kiinnosta. Tanssimassa käyn harvakseltaan nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen päissäni atm. Hymyilyttää liikaa
        Sivusta
        Naiselta

        Ja voitteko uskoa tulen palstalle taas huppelissa? Kaivattuni on tehnyt minusta ihan pimeän

        Se on tarkoituskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevät ovat kyllä petollisia.. silti tulee juotua koska turrutan tunteitani
        Sivusta

        Alkoholi ja tunteiden turruttaminen johtaa masennukseen ja kierre on valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn baarissa hyvällä porukalla. Mutta harvoin, todella harvoin. Terassillakin jossakin tapahtumassa. Baarit ja clubit ei muuten kiinnosta. Tanssimassa käyn harvakseltaan nykyään.

        Oikein, kyllä välillä pitää käydäkkin. Voi olla tyytyväinen tästä tekemästäni aloituksesta koska se on pysynyt ihmeen siistinä ja asiallisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen päissäni atm. Hymyilyttää liikaa
        Sivusta
        Naiselta

        Ja voitteko uskoa tulen palstalle taas huppelissa? Kaivattuni on tehnyt minusta ihan pimeän

        Niin olin minäkin. Susta. Hymyilytti koko päivän 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen päissäni atm. Hymyilyttää liikaa
        Sivusta
        Naiselta

        Ja voitteko uskoa tulen palstalle taas huppelissa? Kaivattuni on tehnyt minusta ihan pimeän

        Skitso olet!


    • Anonyymi

      Millon olit viimeksi humalassa (hänestä)

      • Anonyymi

        Usein. Kaikenlaiset ajatukset hänestä ja sitten tietysti jos nään miten hän vaikka puhuu ja ylipäätään olemus… 🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein. Kaikenlaiset ajatukset hänestä ja sitten tietysti jos nään miten hän vaikka puhuu ja ylipäätään olemus… 🔥

        Millon näit olemuksen viimeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon näit olemuksen viimeksi

        Onko olemuksella nimeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon näit olemuksen viimeksi

        Päivittäin voin katsella jos haluan häntä ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko olemuksella nimeä?

        On tottakai. Ihana on hän.


      • Anonyymi

        Eilen.
        M sivusta


    • Anonyymi

      En hänestä ketä rakastan.

      • Anonyymi

        Tämä ketju on hämärän seeteinen ja taianomainen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ole. En pysty noin vaan luovuttamaan, välitän vieläkin vaikka kannattaisi, kun et halua että edetään mihinkään pidemmälle. Oot ärsyttävän ihana

      • Anonyymi

        En anna luovuttaa, ihana se on nainenkin.


      • Anonyymi

        Sinua ajatellen oon noin antanut ymmärtää kun luulen ettet halua mitään liian vakavaa...etten sitten säikytä Sinua luotani olemalla liian sitova😕 ehkä oon ärsyttävä kun roikun sinussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ajatellen oon noin antanut ymmärtää kun luulen ettet halua mitään liian vakavaa...etten sitten säikytä Sinua luotani olemalla liian sitova😕 ehkä oon ärsyttävä kun roikun sinussa

        Tai ärsyttävä kun et suoraan sano mitä haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ärsyttävä kun et suoraan sano mitä haluat

        Siis joku anonyymi (eli trollimies) ei kakaise sinulle suoraan mitä haluaa ja elämä on kurjaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ajatellen oon noin antanut ymmärtää kun luulen ettet halua mitään liian vakavaa...etten sitten säikytä Sinua luotani olemalla liian sitova😕 ehkä oon ärsyttävä kun roikun sinussa

        älä välitä joku toinen hänet vie nopeet syö hitaat


    • Anonyymi

      Lähestulkoon kyllä. Olisit vähemmän etäinen niin olisi jotain toivoakin.

      • Anonyymi

        Ota huikka Dionysos tarjoaa. Humallu uudestaan ja nuku levollisesti :)


    • Anonyymi

      Jo ajat sitten luovutin, kun en muutakaan voinut, mutta palailen välillä muistelemaan ja ihmettelemään. Olihan se tarpeellista ja kaunista ja vaikka mitä. En silti välttämättä ikinä uskalla enää nähdä, sen verran otti koville.

      • Anonyymi

        Suuret tuntee tekee pahimillaan tämän. Ei pystytä enää kohtaamaan.
        Korjausliike pitäisi pyrkiä tekemään ajoissa.
        joskus se vain on mahdotonta


    • Anonyymi

      Humaltuneet ajautuneet yhteen ketjuun 🤣
      -sivusta

    • Anonyymi

      En luovuta ikinä, rakastan sinua vaikka on näitä esteitä.

      • Anonyymi

        Loistava asenne!
        Mitä tärkeämpi kohde on niin yleensä esteetkin suurempia.
        Toivon teille onnistumisia

        Oma tilanteeni on lähes kuten sinulla. Mutta voinko käyttää sanaa "Rakastan"?
        En voi koska se on epäreilua ja valheellista.
        Humallun hänestä kuten jo aloituksessa mainitsin,mutta myös laskuhumalan aika tulee välillä,johtuen siitä että emme ole paljoakaan tekemisissä.
        Mutta elämässä voi tapahtua vaikka mitä ja älä koskaan sano ei koskaan.

        Huomioin aina naisen vaikka ei sitä huomannut.
        Automaattine suojeluvaisto vaan tekee minulle monesti temput ja ns. "latistaa tunnelman"


    • Anonyymi

      Hän ei ole antanut aihetta muuhunkaan...siis olen.

    • Anonyymi

      Aika ihana ajatus, humaltua ihmisestä

    • Anonyymi

      Mää en luovuta

    • Anonyymi

      En tietenkään luovuta. Olet minulle erittäin tärkeä ihminen. Niin kultainen olet. Toivottavasti nähdään pian.

      • Anonyymi

        Istuthan sitten syliin suutelemaan? Jos olet hän eli yksi ihana tuttu nainen, vuosia tunnettu.


    • Anonyymi

      Käytännön tasolla olen luovuttanut. Oikeassa elämässä ei ole mitään viitteitä siihen, että toivoa kannattaisi/olisi järkeä pitää yllä, mutta sydämellä luovuttamisen prosessi on vielä kesken.

      • Anonyymi

        Yhtä saatanan prosessia tämä on ollut. Itsepäisten ihmisten sarvien kalistelua.


    • Anonyymi

      Osaan jo pysyä kohtuuden rajoissa suhteesi, ettei mene tolkku ihan kokonaan ja tule tehneeksi itseään naurunalaisrksi.

      • Anonyymi

        En arvosta tuota. Pelkäät tulevasi naurunalaiseksi.
        No, joo pidä tunkkis.


      • Anonyymi

        tollaset nynnyt ei uskalla mitään eivätkä koskaan laita itteensä likoon,kun pelkäävät niin naurunalaiseksi tulemista,ei tollaset edes ansaitse rakkautta


    • Anonyymi

      Jos saat minusta hyvän humalan päivittäin, eikä olla missään tekemisissä irl. Se vaikuttaa hyvin riittävän sinulle. Mitä muuta minulla teet, mitään? Turhaa minä täällä enää sinua mietin 🫤

      • Anonyymi

        Sivusta. Aika turvallista tää näin on.😶


    • Anonyymi

      En ole aloittaja mut haluisin sanoa eräälle hymyilevälle ja maailman ihanimmalle naiselle, että mä häivyn täältä palstalta tän viikonlopun aikana ja aioin lähestyä sua ens viikolla, jos nään sua. Meikäläisen mitta alkaa olla täynnä tätä arvailua.

      -Mies sivusta

      • Anonyymi

        Sivullinen.Joo,o.Empä usko palstalaisten rohkeuteen,eihän nyt oo edes Aprillipäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivullinen.Joo,o.Empä usko palstalaisten rohkeuteen,eihän nyt oo edes Aprillipäivä.

        Ei se oo katsos uskon asia ja sun vänkääjän jutuista on tuskin kauheen moni kovinkaan kiinnostunut joten, jätänpä sanomatta..
        -Mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivullinen.Joo,o.Empä usko palstalaisten rohkeuteen,eihän nyt oo edes Aprillipäivä.

        Osa meistä on lähestynyt oikeassa elämässä ja tullut torjutuksi. Palstalla eletään vielä niitä tunteiden kuolonkorinoita. Eivät kaikki täällä ole uskallusta vailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa meistä on lähestynyt oikeassa elämässä ja tullut torjutuksi. Palstalla eletään vielä niitä tunteiden kuolonkorinoita. Eivät kaikki täällä ole uskallusta vailla.

        hah älä naurata


    • Anonyymi

      Aivan äärettömän väsynyt myös arvailuun ja ylipäätään tähän toisten juttujen lukuun.

      Naiselta

      • Anonyymi

        Oon kyllästynyt krapulaan

        Haluan vain nousun

        Sun myönteisestä oikeasta läsnäolosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllästynyt krapulaan

        Haluan vain nousun

        Sun myönteisestä oikeasta läsnäolosta

        Älä sitten juo. Miksi se on juopolle vaikeaa, sitä juuri mietin.


      • Anonyymi

        Sanopas muuta. Ei oo täysjärkisten ihmisten hommaa tää päivästä toiseen. Tää ei saa, eikä voi enää jatkua.

        -Mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopas muuta. Ei oo täysjärkisten ihmisten hommaa tää päivästä toiseen. Tää ei saa, eikä voi enää jatkua.

        -Mies sivusta

        En ole ollut viikkoihin järjissäni koska olen häntä kuumeisesti päivittäin kaivannut ja palstalta etsinyt.
        Sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut viikkoihin järjissäni koska olen häntä kuumeisesti päivittäin kaivannut ja palstalta etsinyt.
        Sivusta tämä

        Sama vika...😔
        Siks täältä häivynkin ja aion ottaa kontaktia häneen naisista näteinpään, tuolla oikeessa elämässä jos häntä vielä nään. Toivottavasti nään koska tykkään hänestä todella paljon ja haluaisin tutustua paremmin. Toivon myös, et hän tuntisi samoin, mutta se ei selviä kuin kysymällä.

        -Hymyilevä mies perjantailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopas muuta. Ei oo täysjärkisten ihmisten hommaa tää päivästä toiseen. Tää ei saa, eikä voi enää jatkua.

        -Mies sivusta

        Mitä tekisi asialle? Näin hän ei löydy, itse en myöskään näe tätä henkilöä.

        ps. ketjussa vastasi sinulle toinen myös

        Naiselta


    • Anonyymi

      Tämä on vain oman pään sisällä tapahtuvaa.
      En jaksa lukea enää kommentteja koska ei vaan pysty.
      Humallun vielä sen verran mitä hummallun ja sitten tulee se krapula ja sen jälkeen ontto olo hetkellisesti. Elämää tämä vain on.
      Ei tätä olisi tarvinnut tapahtua ollenkaan ja ei sovi tähän elämäntilanteeseen ollenkaan, mutta näin nyt vain kävi ja näin käy monelle. En pidä edes palstalle kirjoittelua pahana asiana mutta poistua täältä pitää myös hiljakseen..
      Annetaan siis jokaisen ihmisen "humaltua "omalla tyylillään , ei se olen keneltäkään pois.

    • Anonyymi

      Right, beam me up daddy

    • Anonyymi

      En ole, jos olet mies johon rakastuin. Irl jatkuu tämä tarina. Palsta on kiusaajien vallassa. Älä usko täällä mitään.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse muistuttaa, en usko palstaa ja ei mene ihon alle, kiusaajat tehkööt mitä lystää.
        Enimmäkseen kommentoin omia aloituksia mitä teen harvoin ja kyllä voin kommentoida myös toisten aloituksia, riippuu paljolti mitä asia koskee.
        Liian dramaattiseen, painostus mielessä tai itsesäälissä tehtyihin asioihin en ota kantaa.

        P.s en ole rakastamasi mies


      • Anonyymi

        Toistaiseksi ei ole mitään diagnoosia.
        Ja hyvin pärjätty näin ja tulen pärjäämään.


    • Anonyymi

      Tuskin on luovuttanut, eikä ainakaan unohtanut.

    • Anonyymi

      Juuri ajattelin luovuttaa. Järki sanoo tämän olevan omassa päässä. Ei hän edes täällä ole. Hän ei edes muista minua.

      Lueskelin näitä juttuja ja en halua päätyä tuollaiseksi lässyttäjäksi joka luulee kaikkien kirjoitusten olevan juuri hänelle. Joten kyllä luovutan ja jatkan eteenpäin samaan malliin kuin ennenkin.

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      ❤️ K­­­u­­­u­­m­­a­­t­ ­­­t­­y­­t­­­ö­­­t­ ­­o­d­­o­­­t­­t­a­v­­­­­­a­­­t­­ ­­­s­­i­­n­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18327061

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2464
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      284
      2118
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2050
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1259
    Aihe