RUOSTUVAT TOYOTAT

Anonyymi-ap

Toyota on ylivoimaisesti ruostuvin auto.Jo vuoden vanhoissa totyotissa pohjat ruosteessa ostakaa paljon ruostuvia toyotia omapoika tykkää.

19

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin tykkään minäkin ruostuvista Toyotista. Sitten kun ne on puhki ruostuneet niitä tuodaan paikkailtavaksi. Se tietää mulle rahaa. Audi on surkee auto se kun ruostuu perin kehnosti.

      • Anonyymi

        Miten auto ruostuu perin kehnosti kerro kaljupäinen toyota idiootti tero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten auto ruostuu perin kehnosti kerro kaljupäinen toyota idiootti tero.

        Etkö ymmärrä sarkasmia. Auto ruostuu silloin perin kehnosti kun se ei juurikaan ruostu.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Toyotan ylivertaisuus aiheuttaa mitä suurinta kateutta.

      • Anonyymi

        Onko pahin ruostuminen ylivertaisuutta?


    • Anonyymi

      Huomasin itse saman, pidin aikaisemmmin autoa 4-5 vuotta ja ruostetta alkoi olla jo useassa paikassa. Nyt olen vaihtanut Toyotani uuteen aina kahden vuoden välein niin ruoste ei ole mikään ongelma. Auton arvokin pysyy hyvin kun kahden vuoden aikana kilimetrejä kertyy vähemmän. Nyt taitaa tulla n.8000 km ennen vaihtoa. Toyotat on kyllä olleet luotettavia, ei ole juuri ollut vikoja kahden vuoden aikana vaikka tuhansia kilometrejä olen ajanut.

      • Anonyymi

        Onhan se luottavuuden merkki jos se kestää muutaman tuhat kilometriä ajoa ennen vaihtoa.
        Tuohon Toyotan maine perustuukin ja panttimaksunkin saa noin hyödynnettyä, vaikka se todellisuudessa on kalleinta auton pitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se luottavuuden merkki jos se kestää muutaman tuhat kilometriä ajoa ennen vaihtoa.
        Tuohon Toyotan maine perustuukin ja panttimaksunkin saa noin hyödynnettyä, vaikka se todellisuudessa on kalleinta auton pitoa.

        Kyllä minulla on yhteensä tullut viimeisten kymmenen vuoden aikana lähes 100 tuhatta kilometriä Toyotalla. Vaikka auto onkin vaihtunut uuteen viisi kertaa niin kyllä se kertoo luotettavuudesta, ettei korjaamolla ole tarvinnut käydä kuin kerran vian vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla on yhteensä tullut viimeisten kymmenen vuoden aikana lähes 100 tuhatta kilometriä Toyotalla. Vaikka auto onkin vaihtunut uuteen viisi kertaa niin kyllä se kertoo luotettavuudesta, ettei korjaamolla ole tarvinnut käydä kuin kerran vian vuoksi.

        Minulla on viisi vuotias Skoda Karoq. Olen ajanut sillä vasta 132000 km, joten yhtään vikaa ole vielä ollut. Olisihan se melkoinen ihme, jos pihatontun kaveriin tulisi vikoja. Ongelmitta tuo on toiminut, vaikka se ei ole luotettava.


    • Anonyymi

      Nyt pitäisi jonkun keksiä sellainen tojon pikapalautusautomaatti johon voi ajaa ruostuneen rämän paalattavaksi.

      • Anonyymi

        Toyota ei ruostu.


      • Anonyymi

        Minulla ei oo kun hyvvää sanottavaa Toyotan kestävyydestä.


    • Anonyymi

      Passatista tippu helmat ruostu poies

    • Anonyymi

      Kaikki puhuu Toyotan luotettavuudesta. Varmaan totta. Mutta yksikään ei puhu että se olisi hyvä auto. Autossa aika huonot penkit, ja ajettavuus on ainakin semmosta seilaamista ettei Toyotaan nukahda. Ovatkohan Toyota omistajat koskaan kokeilleet jotain muuta parempaa autoa enemmän kuin 10 minuuttia ?

      • Anonyymi

        Toyotan omistajat eivät kokeile muita merkkejä koska se olisi heidän mielestään jumalanpilkkaa.


    • Anonyymi

      Ruskea pinnoite on nykyisin muotia, kalsareissa.🤣😂

    • Anonyymi

      Kevät nostaa Toyotan omistajan hermot pintaan kun ruostekukkaset pyrkii ohuen maalikerroksen alta vapauteen.

      • Anonyymi

        Galvanoidut pellit ovat Toyotissa.Ei nouse kukkia pintaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe