Osanotot uhrien omaisille.
Kauhea ampumatragedia Moskovassa
14
297
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdysvallat varoitti Venäjää kohonneesta riskistä että tämmöistä tapahtuu. Miksi Venäjällä ei reagoitu tähän varoitukseen?
- Anonyymi
Putinin järkkäämä juttu, linkittävät jonkun syyn nojalla Ukrainaan, että saadaan tekosyy siviilien tappamisesta.
- Anonyymi
Ei tule tippa linssiin,venäläiset vielä pahempia siviilien tappajia.Näille vielä osanottoja lähettämään,aika naurettavaa.Sitä saa mitä tilaa!
- Anonyymi
Kertoisitko minulle, kuinka moni tavallinen kansalainen, on missään päin maailmaa aloittanut sodan? Ei yhdessäkään. Itsevaltiaat, jotka on pääsääntöisesti psykopaatteja, on niitä, jotka uhoaa ja kuvittelee olevansa Jumalia.
Jokaikisessä maassa, missä soditaan tai mitkä on aloittaneet sodat, on kärsijöinä aina tavalliset ihmiset. Ei, ei nuo mielenvikaiset kärsi koskaan. Niillä on bunkkerit, suojelijat jne aina. Ne elävät leveästi ja turvassa ja antavat tappokäskyjä, joihin pakottavat ne tavalliset kansalaisensa. Minä en vihaa venäläisiä, en ukrainalaisia, en israelilaisia, niitä tavallisia kansalaisia, jotka.kaikki kärsivät näistä, mitä niiden mielenvikaiset hallitsijat touhuavat.
- Anonyymi
Ironista (karma voisi olla toinen sana kuvaamaan tilannetta?) tässä hommassa on se että konsertissa mihin yleisö oli menossa soitti bändi nimeltä "piknik". Vanha venäläinen (saattaa olla jo neukkuaikainen?) rokkibändi joka tukee kovaäänisesti putinia sekä kannattaa Ukrainan sotaa. Voisi kuvitella että lipun ostaneet jakavat rokkiukkojen mielipiteet ja näkemykset?
Joten vähän vaikea siis tuntea mitään myötätuntoa siitä jos terroristivaltion tukijat saavat itse maistaa terrorismia?- Anonyymi
Siis Picnic ei Piknik.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Picnic ei Piknik.
Molemmat kirjoitusasut ovat käypiä. Пикник 'hän se alkuperäiseltään muodoltaan on.
- Anonyymi
Intensiivisten tutkimusten jälkeen on iskun tekijöiden osalta löydetty kytkös Ukrainaan. Fsb tutkii ja interfax tiedottaa. Täyttä teatteria koko touhu.
- Anonyymi
Putin ampuu omia,jotta voi levittää sotaa.Hullu mikä hullu.Ja kansa uskoo,voi näitä.
- Anonyymi
Diktaattoria ei kiinnosta kotimaan asioista kuin väärin ajattelijoiden hiljentäminen.
Sota vie kaiken huomion ja lännessäkin tiedetään paremmin niiden sisäiset asiat kuin diktaattori itse. Edes puolet kun tuosta omien kansalaisten vainoamiseen käytetystä voimasta käytettäisiin oikeisiin turvallisuus asioihin niin ei pystyisi tekemään tämmöisiä iskuja. Omien kansalaisten vanhat somepäivityksetkin ehditään tonkia ja niistä tuomita. Uskomatonta mutta niin se vallanhimo sokaisee. - Anonyymi
putinin natsipaskiaiset saivat mitä ansaitsivat🤣
- Anonyymi
Kaikkea kontrolloiva FSB ei kyennyt vartioimaan edes omaa etupihaansa.
Sille oli tärkeämpää metsästää presidentinvaaleissa väärin äänestäneitä.
Virhe - emämunaus - venäläinen totaaliryssiminen.
Valhe - emävalhe - venäläinen totuus. - Anonyymi
Kuka on oikeesti surullinen en minä ainaskaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141956- 811244
- 421075
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27772Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649