Sanoin heihei alkoholistille

Anonyymi-ap

Hän ei ole enää osa minun elämääni, jos ei tee mitään alkoholinkäytölleen. Kun hän ei lähde vastentahtoisesti tai omasta aloitteesta hoitoon, eläkööt sitten yksin. Siellä sitten muutoskyvyttömänä istuu itsesäälissä juomassa, kun ei muuhun kapasiteetti riitä.

Liian usein alkoholisteja vaan paapotaan ja juomista mahdollistetaan. Alkoholistit voi levittää vaikka mitä pashkaa ympärilleen ja aina joku vain ymmärtää. Ei ymmärrä enää! Sitä alkoholistin lapsellisen narsistista käytöstä ei tarvitse ymmärtää jossa ihminen mielummin tuhoaa muidenkin elämän ja aiheuttaa keholleen peruuttamatonta harmia tai kuolee kuin hakee apua.

Minullakin on ollut mielenterveysongelmia ja uskon yksilön vastuuseen osana parantumista. Niin olen itse parantunut. Uhriutuminen ja itsesäälissä vellominen ei paranna ketään.

T:alkoholistin entinen puoliso

6

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkkis riippuvuus on sairaus

• Anonyymi

On sairaus mutta alkoholistilla on myös mahdollisuus hakea apua.

• Anonyymi

Onnea rohkeudesta ottaa tärkeä askel kun jätit hänet. Niin pitäisi tehdä kaikkien juoppojen puolisoiden ja ystävien ja sukulaisten

• Anonyymi

Minun oli pakko jättää hänet. Muuten olisin itse tuhoutunut.

• Anonyymi

Joskus on todella lähdettävä , ennenkun samassa perheessä on kaksi sairasta. Joa ei ihminen halua tehdä muutosta elämää sä niin se on hänen päätöksensä
      Ei tietenkään ole aina helppo päätös mutta hyvin usein tärkeä päätös tehdä.
      Ainaiset riidat jotka syntyvät toisen juomisesta eivät lopu jos jää katselemaan juoppoa. Äsamalla on muistettava että alkoholismi on sairaus jonka kanssa he taistelevat myöntäneet itselleen ehkä ja yrittävät olla ilman viinaa se saattaa onnistua hetkisen kunnes taas alkaa kierre.
      Joten kaippa sitten ymmärtävät kun ovat juoneet itsensä pohjalle ja viedään sairaalaan , jos ei sitä ennen jo ole kuollut alkoholi myrkytykseen . Tsemppiä sinulle uudessa elämässä

• Anonyymi

Alkoholismin takia ei olis ruuhkaa yöpäivystyksissä sairaaloissa jos juominen vähenis eli kallista myös yhteiskunnalle saati muillekkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe