Olisiko jo aika poistaa sairastunut palsta?

Anonyymi-ap

Juopottelua, risoissa nojatuoleissa kiroamista, sotaa ja seksiä ja kuolemantoiveita... jos palsta ja yhteisö on sairas, se on parempi poistaa - onhan meillä vielä 70+ sinne kaikki joilla järki vielä pelaa!

42

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kun körttimeininki päälle 👺

    • Anonyymi

      Aloittaja, ei tänne ole pakko tulla.
      Ei sinun pyynnöstäsi palstaa lakkauteta.
      Harkitse jos et itse tulisi tänne ollenkaan,
      jos et mitenkään kestä muita kuin omia aiheitasi vai
      oletko edes yhtään muuta aloitusta tehnyt
      kuin näitä muitten tuomitsemisia ja palstan lopettamisehdotuksia ?

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä
        alotuksentekijän EI ole mikään pakko lukea näitä komentointeja,
        olisi varmaan helpompaa alottajalle jos jättäis itse palstan
        lukematta
        myös mollaamatta kaikki muut kirjoittajat milloin mistäki,

        kukaan ihminen ei ole täydellinen
        kuten alotuksen tekijä kuvittelee itse olevansa,

        siitäki kun voi olla erimieltä,
        ja varmasti moni onki.


    • Anonyymi

      Missä olet seksiä nähnyt palstalla? Entä kiroamista?

      • Anonyymi

        No...jos totta puhutaan...niin ei kyllä perkele missään!


    • Anonyymi

      Kyllä minunkin on vaikea käsittää että kaikki 80;ppiset on seonneet tai sairaita-
      Siis sairaitahan tässä ollaan kuka mitenkin jo tässä iässä.
      Tarkoitan mielentilaa ja ajatuksia.Luulisi mummojen ja pappojen olevan kokeneita
      ja viisaita neuvoineen ja ajatuksineen tässä iässä.
      Jos juo tai kiroilee tai on vain a-kuppi rintaliiveissä ei niitä tarvi tuoda kaikille
      luettavaksi.Ajatella mitä kirjoittaa ja pitää mölyt mahassan.Se on kunnioitusta
      muita lukijoita kohtaan.Ja muutkin tätä foorumia lukee on ikävä jos saavat sen
      kuvan että kaikki vanhukset ovat hulluja.Aivan asiallinen aloitus kiitos

    • Anonyymi

      70+palstalla ei kylläkään järki pelaa!
      Ainoastaan hallitusta ja persuja irvailevia aloituksia ja kommentointi samaa luokkaa.
      En kehoittaisi sinne menemään.

      • Anonyymi

        Niitä kahta on syytäkin irvailla 💩


    • Anonyymi

      Kävi selkeästi ilmi
      alotuksentekijä on itse psyykkisesti sairas,
      ohjaus hänelle on kääntyä psykiatrin puoleen negatiivisine ajatuksineen,
      -- häneltä puuttuu normaalin ihmisen sympaattiset tunteet ja ymmärrys
      kuinka tärkeä tämäki palsta on yksin asuvan vanhuksen henkireikä, virkistyä hetkeksi juttu-tuokioksi kirjoitteleen ja kertomaan omia ajatuksiaan,huoliaan ja kenties sairauksiaan,
      monella vanhuksella ei ole ketään kelle kertoisi pahaa oloaan, tai vaikka iloisia kivoja asioitaan,
      täällä voi olla joku toinenki joka haluuaaki vastata vanhuksen ajatuksiin oman näkemyksensä ja mahdollisesti enemmäki komentoida asiaa.

      -- alotuksen tekijän itsekkyys ihmetyttää,

      manipulointi on vähemmän älykästä, surastaan tyhmää.

    • Vai, että risoissa nojatuoleissa kirotaan.
      Ja minä sanon, että puhut pötyä .
      Ja vielä enemmän pötyä on tuon ajatusviivan jälkeinen teksti.
      Ja minä puhun kokemuksesta.
      Päätelmä: koko aloituksesi on silkkaa provoa.

    • Anonyymi

      Tällä aloittajalla tuntuu itsellään olevan ongelmana ettei hän itse pysty vastustamaan haluaan lukea mainitsemiaan aihe aloituksia.

      Kun katson aiheen joka kiinnostaa minua niin avaan ja luen ja osallistun keskusteluun, mikäli minulla on asiallista sanottavaa kulloisestakin aiheesta.

      Koetan pysyä kussakin keskustelussa olemaan loukkaamatta muita kirjoittajia, mutta sanan valintani voivat olla joskus jotain henkilöä satuttavia ja loukkaavia.

      Pyydän anteeksi jos joku on pahoittanut mielensä, se ei ole ollut missään tapauksessa tarkoitukseni.

      Tällä palstalla olevat rekisteröidyt kirjoittajat ovat sivistyneitä ja monipuoliseen keskusteluun pystyviä ihmisiä, joitten lisäksi on koko joukko meitä anonyymeinäkin kirjoittavia asiallisia kommentoijia.
      t tepa

      • Anonyymi

        Huonosti olet palstaa lukenut, kun kerrot rekisteröityjen kirjoittajien olevan
        sivistyneitä, koska veellä alkava ruumiinosa, törkeät haukkumasanat,
        nimittelyt, rasismi ja sakinhivutus tiettyjä kirjoittajia kohtaan, jopa sairaita,
        ovat rekisteröidyiltä lähtöisin. Imartelu ja kehuminen ovat myös joskus
        puhdasta sarkasmia jääden huomaatta joiltakin.

        Joukkokäyttäytyminen eli jengifilosofia toimii täällä, rehellisyys ja yksilöllisyys unohtuvat.
        Nimettömyys on usein rehellisyyttä.


    • Anonyymi

      Kyllä on aika vahvasti sanottu jostakin henkilöstä että on psyykkisesti sairas
      varsinkaan jos ei tunne henkilöä.Ehkä nyt taas menisimme itseemme ja
      muistaisimme että olemme aikuisia ja elämää kokeneita vanhuksia. Meitä on
      monta ja moneen lähtöön.Ymmärrystä tarvitaan tämmöisenä epävakaana
      elämäntilanteessa.Toivottavasti tilanne rauhoittuu tälläkin saralla

    • Anonyymi

      Miten jotkut ihmiset jäävät tai tulevat niin kapeakatseisiksi ja ahdasmielisiksi ?
      Ei kaikkea tarvitse niin vakavasti ottaa mitä joku toinen kirjoittelee.

      Joskus tuntuu, että täältä puuttuu ELÄMÄ.
      Huumori ainakin puuttuu ja elämään kuuluu kaikenlaisia ilmiöitä,
      sen tietää jos on ELÄNYT.

      Pystyynkuollut ei ole elänyt.

      • Anonyymi

        Etpä sinäkään tuonut huumoria etkä mitään muuta kuin valitusta palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä sinäkään tuonut huumoria etkä mitään muuta kuin valitusta palstalle.

        Yritäpä itse lyödä aloitus huumoriksi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä sinäkään tuonut huumoria etkä mitään muuta kuin valitusta palstalle.

        Tällä on palstalla voi aloittajan mielestä huumorikin olla syntiä tai
        ainakin paheksuttavaa.


    • Anonyymi

      18:52:35

      Komennti oli toteamus altuksen tekijästä,
      hänen komentinsa suraksena.
      ja aivan oikea näkemys,
      jonkin on pahasti pielessä alotuksentekijän psykkeessä.

      • Anonyymi

        Jotakin on pahasti pielessä sinun näppäimistössä.


    • Anonyymi

      jooo sekin on totta,
      kirjaimia jää pois eikä vanha jaksa korjailla tekstiä,
      tietenki olisi olemassa automaattinen tekstinkorjaus ohjelma
      mutta tässä koneessa sitä ei ole asennettu,
      mun vanhassa koneessa oli sekin lisä etu,

    • Anonyymi

      Voihan se olla että tällä palstalla jotkut pahat tahot käyttävät mustaa magiaa toisia vastaan ja saavat elämänhalun kaikkoamaan...

    • Anonyymi

      Aloittajan tulisi ryhtyä toimenpiteisiin palstan elvyttämiseksi.
      Ehkä yhteistyö S24: n ylläpidon kanssa toisi tuloksen.
      Kannustamme tietysti yritystäsi ja ymmärrämme mielipahasi, vaikka vähän kummeksuttaakin, että viihdyt tällä vastenmielisellä palstalla yhä.
      Mkr.

    • Anonyymi

      Aloittaja kuvatkoon tarkemmin Nojatuolin kunnon, muuten väitämme häntä pahansuopaiseksi valehtelijaksi.
      Yksikään nojatuolilainen ei ole kiroillut, juopunut, puhunut seksistä, eikä toivonut kuolemaa itselleen tai muille. Sodan ja lakkojen herättämiä mielipiteitä on silloin tällöin teksteissä nähty, mutta en voi käsittää, miksi meillä ei voisi olla niistä mielipidettä. Seuraamme uutisia.
      Jos aloittajalla on noin huono käsitys Nojatuolista, niin aivan vilpitön ehdotukseni on, että sivuuttaa ko otsakkeen huomiota herättämättä.
      Mkr.

    • Anonyymi

      70plus ei ole mikään ikäfoorumi vaan joidenkin vasemmistolaisten poliittisten näkemysten tyrkytyspalsta. Itse olen iältäni 70 v. mutta poistuin nopeasti siltä palstalta, kun ei se antanut mitään itse ikäluokkani asioihin ja ongelmiin liittyvää. Vassarivarkaat veivät kaiken.

      Henkisesti koenkin olevani enemmänkin 8-kymppinen. 60plus-palstakin oli parempi. Jouduin hyppäämään 10 vuotta yli.

      Myös tämä 80plus-palsta on ollut tässä mielessä aidompi. Kunnes vasurit tulivat häiriköimään tännekin.

      Jos aloittaja ei viihdy tällä palstalla, miksi hän ei mene muualle, vaikka demarien omalle palstalle kirjoittamaan politiikkaa, haukkumaan persuja. Risat nojatuolit, kuolema ja jopa sotakin koskettavat yli 70 vuotiaita enemmän kuin hallituksen tekemisten pohtiminen ja ay-liikkeen kehuskelu. Itselläni on työelämässä ollut huonot kokemukset liiton ihmisten toiminnoista ja vasemmistosta yleensäkin.

      Jos ei pidä jostain keskusteluaiheesta, siihen ei tarvitse itse osallistua ja näin itse vahvistaa turhaa ketjua. Mutta silti, lukuisat eri poliittiset ketjut eivät kuulu näille ikä-palstoille.

      • Anonyymi

        Täältäkö ne typerimmät persujen kommentit tulevatkin 70 plussaan ?!
        Kiitos, "kiva" tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältäkö ne typerimmät persujen kommentit tulevatkin 70 plussaan ?!
        Kiitos, "kiva" tietää.

        Minullekin on tullut mieleen ihmetellä, onko 70 vuotiaat jo niin
        vanhuudenseniileitä nykyään, mutta nythän asia selvisi.

        Ne onkin täältä 80 + palstalta persujen kannattajat,
        jotka käyvät sekoilemassa 70 plussassa.
        Aivan älyä vailla olevia kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältäkö ne typerimmät persujen kommentit tulevatkin 70 plussaan ?!
        Kiitos, "kiva" tietää.

        Ovat itse,sanoneet paenneensa pois 70 palstalta iänikuisten riitojen vuoksi. Mutta on vaikea luopua,tavoistaan, siksi politiikan reposteleninen on levinnyt tännekin.
        Ei siltä voi välttyä missään.


    • Anonyymi

      Monet ikäihmiset ovat yhteiskunnallisesti valistuneita ja virkeitä ja
      seuraavat politiikkaakin. Se on hienoa.
      Ei kukaan voi vaatia ikäihmiseltäkään laskeutumista vanhuuden taantumuksen
      tasolle kirjoittelemaan vain säästä, ruuasta ja vaivoistaan.

      • Anonyymi

        Kuvitteleekohan aloittaja, että nämä muutamat monivammaiset, mielenterveydeltään epävakaat kirjoittajat eivät palaisi 70+ palstalle, missä ovat aikoinaan lähteneet.. Nyt ovat 80+ palstalla häiriköimässä sen kirjoittajia, ihan siitä syystä, että täällä on väljempää ja rauhallisempaa perusporukkaa. Heitä voi irvailla, heistä voi kirjoittaa, heitä voi haukkua, heitä voi häiritä seksuaalisilla kommenteilla. Jos joku hairahtuu vastaamaan, he katsovat oikeudekseen loukkaantua ja kärsiä epäoikeudenmukaisuudesta, ja kirjoitusten sävy saa uusia piirteitä. Siihen juuri pyrkivätkin.
        Luuleeko aloittaja, todella, että nämä jäisivät pois kokonaan, jos palstamme lopetettaisiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteleekohan aloittaja, että nämä muutamat monivammaiset, mielenterveydeltään epävakaat kirjoittajat eivät palaisi 70 palstalle, missä ovat aikoinaan lähteneet.. Nyt ovat 80 palstalla häiriköimässä sen kirjoittajia, ihan siitä syystä, että täällä on väljempää ja rauhallisempaa perusporukkaa. Heitä voi irvailla, heistä voi kirjoittaa, heitä voi haukkua, heitä voi häiritä seksuaalisilla kommenteilla. Jos joku hairahtuu vastaamaan, he katsovat oikeudekseen loukkaantua ja kärsiä epäoikeudenmukaisuudesta, ja kirjoitusten sävy saa uusia piirteitä. Siihen juuri pyrkivätkin.
        Luuleeko aloittaja, todella, että nämä jäisivät pois kokonaan, jos palstamme lopetettaisiin?

        Tuollainenko olit 70+ vuotiaana.


    • Anonyymi

      äärioikeisto iskee aina heikkoihin kohteisiin kuten lapsiin ja vanhuksiin yms

      • Anonyymi

        mi
        2024-03-24 15:58:27
        UUSI

        Huonosti olet palstaa lukenut, kun kerrot rekisteröityjen kirjoittajien olevan
        sivistyneitä, koska veellä alkava ruumiinosa, törkeät haukkumasanat,
        nimittelyt, rasismi ja sakinhivutus tiettyjä kirjoittajia kohtaan, jopa sairaita,
        ovat rekisteröidyiltä lähtöisin. Imartelu ja kehuminen ovat myös joskus
        puhdasta sarkasmia jääden huomaatta joiltakin.

        Joukkokäyttäytyminen eli jengifilosofia toimii täällä, rehellisyys ja yksilöllisyys unohtuvat.
        Nimettömyys on usein rehellisyyttä.


        Äänestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mi
        2024-03-24 15:58:27
        UUSI

        Huonosti olet palstaa lukenut, kun kerrot rekisteröityjen kirjoittajien olevan
        sivistyneitä, koska veellä alkava ruumiinosa, törkeät haukkumasanat,
        nimittelyt, rasismi ja sakinhivutus tiettyjä kirjoittajia kohtaan, jopa sairaita,
        ovat rekisteröidyiltä lähtöisin. Imartelu ja kehuminen ovat myös joskus
        puhdasta sarkasmia jääden huomaatta joiltakin.

        Joukkokäyttäytyminen eli jengifilosofia toimii täällä, rehellisyys ja yksilöllisyys unohtuvat.
        Nimettömyys on usein rehellisyyttä.


        Äänestä

        Viitteet puuttuvat!


      • Anonyymi

        No älä nyt sentään väitä, että nämä 80+;n häiriköt ovat äärioikeistoa. Äärioikeistokin varmasti valitsee kannattajansa.
        Poliittisilla mielipiteilläkin pitää olla pohja ja perustelut. Nämä häiriköt vain huutavat ja ennustavat köyhien kuolemaa ja kerjäläislaumojen kokoontumisia. Vihaavat rikkaita ja kieltäytyvät kuulumasta köyhälistöön. Kaikki ikävä on hallituksen syytä.
        Ei ole asiaa, josta hallitusta ei voisi syyttää.
        Täällä ei ole lapsia ja vanhukset osaavat väistää.


    • Anonyymi

      Heikoilla ollaan, kun hallitus pakoilee vastuuta. Vastuu on aina istuvalla hallituksella ja istuvilla ministereillä. Heikoilla ollaan, kun jopa pääministeri Petteri Orpo ei pysty kuin syyttelemään edellistä hallitusta oman hallituksensa katastrofeista.

      • Anonyymi

        Luin lehdestä ikäihmisestä, joka ei päässyt hoitoon, vaikka oli niin heikossa kunnossa vatsakipujensa vuoksi, ettei pysynyt pystyssä. Ihmetteli, oliko hän vähempiarvoinen potilas kuin Tarja Halonen, joka pääsi sairaalaan noroviruksen vuoksi.
        Tämä hoitoa vaille jäänyt vanhus kärsi vatsavaivoista 2 kk ja on kai nyt hoivassa, koska vielä on elävien kirjoissa, en jaksanut enempää seurata kirjoitusta.
        Onkohan sekin hallituksen vika?
        Siis ettei hoitoon pääse hyvinvointialueella? Miksei pääse? Onko hallitus niin natku, että yksittäisten potilaittenkin asiat päätetään kokouksissa?
        Mitä virkaa hyvinvointialueiden aluevaltuutetuilla on? Mitä heidän tehtäviinsä kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin lehdestä ikäihmisestä, joka ei päässyt hoitoon, vaikka oli niin heikossa kunnossa vatsakipujensa vuoksi, ettei pysynyt pystyssä. Ihmetteli, oliko hän vähempiarvoinen potilas kuin Tarja Halonen, joka pääsi sairaalaan noroviruksen vuoksi.
        Tämä hoitoa vaille jäänyt vanhus kärsi vatsavaivoista 2 kk ja on kai nyt hoivassa, koska vielä on elävien kirjoissa, en jaksanut enempää seurata kirjoitusta.
        Onkohan sekin hallituksen vika?
        Siis ettei hoitoon pääse hyvinvointialueella? Miksei pääse? Onko hallitus niin natku, että yksittäisten potilaittenkin asiat päätetään kokouksissa?
        Mitä virkaa hyvinvointialueiden aluevaltuutetuilla on? Mitä heidän tehtäviinsä kuuluu?

        Oudoksi on menny terveydenhoito,
        tänään uutiset kertoi että minunki omalle paikkakunnalle on tänään avattu tikitaalinen vastaanotto, huh,

        siis tietokoneen välityksellä täällä nyt saa kenties vanhuski jotain hoitoa, , saako,,

        saottiin kyllä että tarvittaessa ohjataan lääkäriin, huh,

        jotenki kaikki nykyisin tuntuu oudolta,
        itse en ole muutamaan vuoteen käyny ollenkaan lääkärissä,
        apteekki on uusinu resepiti,
        kyselevät kyllä, olenko käyny lääkärissä, huh,


    • 70+ palstalla kirjoitetaan pelkkää politiikkaa.
      Minä en käy sellaisilla palstoilla joista en tykkää.
      Avoimilla palstoilla missä voi kirjoitella anonyymisti käy monenlaista porukkaa.
      Tykkään käydä 80+ palstalaa, Elokuussa tulee täydet kymmenet.
      Ei me kaikki olla seniilejä.
      Ihan elämänhaluisia kremppoinemme.
      Tänään oli harvinaisen kamala päivä, huono olo alkoi jo kolmelta yöllä.
      En saanut enää nukuttua. Ei koskenut mihinkään tavallista enempää, oli vain jotenkin paha olo. Aamullakin väsytti niin että en menannut jaksaa millään nousta.
      Koko päivän makailin vähän väliä.
      Nyt alkaa olo korjaantua.

      • Anonyymi

        Kävin kauan sitten erehdyksessä 70+ palstalla. Sanoivat, ettei minulla ole sinne tulemista. Olin ollut samaa mieltä jonkun paarian kanssa, joka oli lausunut erimielisen mietintönsä jostakin asiasta. Koska olin vieras palstalla, en ollut selvillä siitä, että tämän henkilön mielipiteitä tulee joukolla vastustaa.
        En ole siellä sen koommin käynyt, mutta huhupuheitten mukaan politiikan aallot siellä vyöryvät edelleen.
        Mkr.


    • Anonyymi

      Kuka meistä on juopotellut risoissa nojatuoleissa? Sopisi vähän harkita, mitä sanoo yli 80 vuotiaista eläkeläisistä, jotka pitävät yhteyttä virtuaaliystäviensä kanssa.

      • Samaa ajattelin, kun luin tuon viestin, mutta ilmeisesti vastaukseni oli poistamisen arvoinen?

        Olisi paljonkin kiitosta sanottavaa SkillaN/Sel-la avauksista, joita on ollut jo yli 20-vuotta.

        Olisinpa minäkin yhtä tomera, kuten hän, että petivaateet tuulettumaan, ennen saunaa ja raikkaisiin lakanoihin voisi sitten uinahtaa.

        Minä muistan sen silloisen Kahvipirtin, jota täällä netissä ihmettelin ja Porin tiellä oli sellainen ja minä hölmö kuvittelin, että siellähän ne kokoontuvat!

        No olkoon nyt nämä minun silloiset typeryydet, muuta kun uusia on tullut ja niistä en taida selvitä millään.

        Pankin ja puhelin liittymäni on tullut ongelma, koska molemmat syyn olevan toisella, sillä pankkini tämä tekstiviesti ei tule, mutta kumpikaan taho ei tunnista ongelmaa, vaan on tullut mahdoton mainos Nokia puhelimista.

        Prisman S-pankissa tökötin/ odotin kolme tuntia ja kun laitoin vanhan kännyni esiin, niin virkailija totesi. että mikä tämä on?

        Asia ei ratkennut minulla, mutta onneksi Makriinan sukka ongelma ratkesi.


      • Anonyymi
        Kristiina23 kirjoitti:

        Samaa ajattelin, kun luin tuon viestin, mutta ilmeisesti vastaukseni oli poistamisen arvoinen?

        Olisi paljonkin kiitosta sanottavaa SkillaN/Sel-la avauksista, joita on ollut jo yli 20-vuotta.

        Olisinpa minäkin yhtä tomera, kuten hän, että petivaateet tuulettumaan, ennen saunaa ja raikkaisiin lakanoihin voisi sitten uinahtaa.

        Minä muistan sen silloisen Kahvipirtin, jota täällä netissä ihmettelin ja Porin tiellä oli sellainen ja minä hölmö kuvittelin, että siellähän ne kokoontuvat!

        No olkoon nyt nämä minun silloiset typeryydet, muuta kun uusia on tullut ja niistä en taida selvitä millään.

        Pankin ja puhelin liittymäni on tullut ongelma, koska molemmat syyn olevan toisella, sillä pankkini tämä tekstiviesti ei tule, mutta kumpikaan taho ei tunnista ongelmaa, vaan on tullut mahdoton mainos Nokia puhelimista.

        Prisman S-pankissa tökötin/ odotin kolme tuntia ja kun laitoin vanhan kännyni esiin, niin virkailija totesi. että mikä tämä on?

        Asia ei ratkennut minulla, mutta onneksi Makriinan sukka ongelma ratkesi.

        Ai-van, Kristiina!
        On helpottavaa, että edes yksi murhe on vähemmän. Minua se tietenkin enemmän auttaa, toivon kuitenkin. että sinunkin pulmasi ratkeaa. Mene vaan uudelleen pankin tiskille ja esitä nasevia kysymyksiä.
        Tämä nykymaalima vaatii oikean ikäiset kännykät, niissä pitää olla valmiuksia, joita ei vanhemmissa versioissa ollut.
        Uskon, että ikäisiämme ihmisiä on pilvin pimein, joilla ei edes ole minkään sortin kännykkää tai nettiyhteyttä.
        Miten he lainkaan selviävät laskuistaan ja muista yhteyksistä!
        Mkr.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe