Maanpuolustustahto

Anonyymi-ap

Luuserit vinkuu, ettei heitä kiinnosta puolustaa maata, joka heitä on elättänyt. Itse olen asiaa miettinyt. Isoisäni taisteli tämän maan puolesta. Olen valmis tappamaan hyökkääjiä vastaan henkeni uhalla, vaikka olenkin rauhaa rakastava ihminen. Väärä on aina hävinnyt oikealle ja niin pitää olla jatkossakin.

21

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä taida olla mitään tahtoa tässä pullamössöjen porukassa, kun marjatkin jääpi metsään, jos Thaimaalaiset eivät pääse keräämään. Uutisten mukaan ensi kesänä marjat märkänee metsään ja kauppojen hyllyt huutaa eioota lupajuttujen vuoksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kysytään että oletko mies vai marjanpoimija, mutta nämä reservistä eroajat eivät kykene edes marjoja poimimaan, nekin pitää toisten niille valmiiksi poimia...
      Reservistä eroaville maanpuolustusvero 50 % tuloista.

    • Anonyymi

      Ei mies eikä marjanpoimja vaan pelkkä älyluurin räplääjä.

    • Anonyymi

      "Olen valmis tappamaan hyökkääjiä vastaan henkeni uhalla",
      omituinen lause.
      kiljustako se kllhko tuas tuli...?

      • Anonyymi

        Kommunistiko se on puhtaan kieliopin perään? No eipä uskois...
        Niin, mikä lie se kllhko...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunistiko se on puhtaan kieliopin perään? No eipä uskois...
        Niin, mikä lie se kllhko...?

        kielioppi...?
        runollinenko halusit olla...?
        jos niin, synkää paatosta on riittävästi,
        jos ukkis oli tappelemassa, sun pitää olla yli 60,
        ei ne sinnuu ennee tappajaks ota,
        vaikka kuinka kiihkoissas olisit...


    • Anonyymi

      Mitä te turhaan nyt täällä riehutte ,kun tosipaikka tulee niin katsotaan sitten.Kyllä sinne ammuttavaksi pääsee kun viitsii ensin ukrainaan kiireisimmät mennä..

    • Anonyymi

      Puppeli on rintamakarkuri

    • Anonyymi

      Puudelin sielu kova jätkä puheissaan teot puuttuu.pelkää Kun tulee kova tilanne

    • Anonyymi

      Nämähän ovat venäjän talitusnuorassa,ollaan niin isänmaallisia kun kuljetaan leijonariipukset kaulassa ja laitetaan suomenlippu faceprofiiliin,naurettavia pellejä.Suurimmaksi osaksi laitapuolen kulkijoita jotla yhteiskunnalle katkeroituneitq

    • Anonyymi

      Mites nämä talvea ja pakkasta pelkäävät suoritaa asepalvelun nykyään? Videopelejäkö ne paukuttaa päivät pitkät.
      Velvollisuus kutsuu pelaamaan.

    • Anonyymi

      Laitoin anomuksen täydennyskoulutukseen, ei sota yhtä miestä kaipaa.

      • Anonyymi

        Hienoa! Reservi vahvistui taas yhden heikon lenkin verran.


    • Anonyymi

      Kansalaisuuden poisto olisi hyvä näille pelkureille

    • Anonyymi

      Väärä voitti Suomen kaksi kertaa sodissa 40-luvulla, joten poikkeudet vahvistavat aloittajan kirjaaman säännön.

      • Anonyymi

        Itsenäisyyden säilyttäminen oli mielestäni kyllä voitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsenäisyyden säilyttäminen oli mielestäni kyllä voitto.

        Rajan takana on odottamassa suuri joukko onnelliseen maahamme täysihoitoon tulevia.
        Ei hyvältä näytä lähitulevaisuus, mutta ehkä turhasta valittaminen ja kitiseminen silloin loppuu.


    • Anonyymi

      miksi kaikki kommentini on sensuroitu?

    • Anonyymi

      Jos idästä tullaan Suomeen samalla voimalla kuin Ukrainaan, niin onko näistä sivareista ja reservistä eroajista oikein ja kohtuullista että vastuuntuntoiset kansalaiset puolustavat heitä, samoin kuin naisia, lapsia ja vanhuksia?

      "Siis te lapset ja vanhukset
      ja te sivarit ja käpykaartilaiset,
      niin kauan teillä on suojattu lies
      kun on pystyssä ykskin mies."

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe