Hei.
Missä paikassa nuo vangit kävivät grillaamassa makkaraa linna sarjan jaksossa 8/8.
Jossain korkealla josta hyvät näkymät ja valmis grillipaikka.
Linna sarjan grillipaikka
30
554
Vastaukset
- Anonyymi
Se on luultavasti vankilan oma. Ei pääsyä sivullisille.
- Anonyymi
Rastilassa laskettelurinteen lähellä.
- Anonyymi
Ihan sama. Yksi näytti keskisormea katsojille jaksossa 6/8, johon loppui minulta sarjan katsominen. Mädäntykööt vankilaansa.
- Anonyymi
Oi olipa se epäkohteliasta. Mutta pitää ymmärtää että hänellä saattoi olla vaan huono päivä.
- Anonyymi
Aivan täys lurjus, ei ikinä vapaaksi!
- Anonyymi
Hyysäystä. Ei missään muualla henkirikoksen tehneitä paapota näin. Herätkää päättäjät.
- Anonyymi
Google sieltä se löytyy.
- Anonyymi
Aijaa mitä mä laitan hakuun? Korkealla oleva grillikota vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt? Luuletko saavasi jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt? Luuletko saavasi jotain?
Kyllä luulen.Kyllä luulen.
Grillattua makkaraa ja upealla maisemalla höystettynä. Mitä vielä puuttuu?? Aaa sinappia päälle . - Anonyymi
Eli et tiedä paikkaa vaikka niin luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matinvuori Janakkala.
Kiipulan reitistöjen lähellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matinvuori Janakkala.
Kiipulan reitistöjen lähellä.Kestipä sinulla kauan selvittää tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matinvuori Janakkala.
Kiipulan reitistöjen lähellä.Kiitos tiedosta, täytyy käväistä ihailemassa paikkoja.
- Anonyymi
Se on yksityinen laavu älä mene sinne.
- Anonyymi
Onko se silti idiootti jos se selvitti asian paljon sinua nopeammin?
- Anonyymi
Yksihän niistä on hakannut rautakangella pikkuveljensä aivovammaiseksi. Kehuu olevansa älykäs ihminen, mutta autismi vaivaa.
- Anonyymi
Ai tuolla grillipaikallako? 😂
Kysyttiin missä grillipaikka sijaitsee tuskin kysyjää muut asiat kiinnostaa.
Tuskin hakee kirje kaveria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tuolla grillipaikallako? 😂
Kysyttiin missä grillipaikka sijaitsee tuskin kysyjää muut asiat kiinnostaa.
Tuskin hakee kirje kaveria.Se on Leppäkosken haukankallion laavu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Leppäkosken haukankallion laavu.
Kiitos vaan väärästä vihjeestä sinullekin kävin siellä katsomassa mitään laavua ole. No siellä pysäytin jonkun ja se tiesi missä se oikeasti on. Maksatko bensat ja lumessa kahlatessa kastuneet kengät. Menivät piloille stna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vaan väärästä vihjeestä sinullekin kävin siellä katsomassa mitään laavua ole. No siellä pysäytin jonkun ja se tiesi missä se oikeasti on. Maksatko bensat ja lumessa kahlatessa kastuneet kengät. Menivät piloille stna!
Tottakai maksan, tule hakemaan rahat huomenna Voudin kellarista klo. 18.00. Istun ikkunapöydällä sisäänkäynnin vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai maksan, tule hakemaan rahat huomenna Voudin kellarista klo. 18.00. Istun ikkunapöydällä sisäänkäynnin vieressä.
Miks sä istut pöydällä? Etkö lennä pihalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sä istut pöydällä? Etkö lennä pihalle?
En voikaan maksaa, koska sain porttikiellon pöydällä istumisen takia.
- Anonyymi
Laavu se oli, eikö kukaan tunne?
- Anonyymi
Vastasin tänään jo kerran, mutta viestini poistettiin. Tässä vielä kerran: Kiipulan tilauslaavu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin tänään jo kerran, mutta viestini poistettiin. Tässä vielä kerran: Kiipulan tilauslaavu.
Toivottavasti viestisi poistetaan uudestaan.
- Anonyymi
Tiedän paikan mutta haluan olla yksin.
- Anonyymi
No ei mekään kyllä haluta sun seuraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mekään kyllä haluta sun seuraan.
Viedäänköhän vanhuksiakin hoivakodeista grillaamaan ja nauttimaan luonnosta samalla tavalla kun noita rikoksien tekijöitä hyysätään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viedäänköhän vanhuksiakin hoivakodeista grillaamaan ja nauttimaan luonnosta samalla tavalla kun noita rikoksien tekijöitä hyysätään
Sua ei ilmeisesti viedä?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882