K-kaupan kakaramainos

Anonyymi-ap

Hyi saakeli mikä mainos, ei pysty katsoo sekuntiakaan vaan on pakko vaihtaa kanavaa kun tämä tulee. Kaks kakaraa tivaa miks sä täällä käyt,,,en todellakaan käy k-kaupassa enää ikinä kun hermot meni tän mainoksen takia.

26

275

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapset pois mainoksista. Kanava vaihtuu heti , tai lähen vessaan, tai jääkaapille.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­­y­­­m­­­f­­o­m­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tää matu mainoksessa.Töistä tulossa taitaa olla k market kelan toimiston vieressä

    • Anonyymi

      Heikoimmat ne pyörtyy ja kirjoittelee lehtiin. Tai tänne palstalle.

    • Anonyymi

      Paskin mainos ikinä…..

    • Anonyymi

      Eniten huvittaa, kun tämä eräs henkilö on laitettu vastaamaan "on sopivasti työmatkan varrella"😂
      Tuo porukkahan se ei juuri töissä totutusti käy.😅

      • Anonyymi

        Tiedätkös. Olet täysi pelle. Et persuna taida itse olla töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkös. Olet täysi pelle. Et persuna taida itse olla töissä.

        Itseasiassa minulla on oma yritys. Sinä lienet tätä lakkoilevaa sossupummi porukkaa? xD


    • Anonyymi

      Joo ja kysyvät muka kuulumisia, ja paskat sanon minä.

    • Anonyymi

      Ehkä on parempi kun aloittaja ei postu kotoaan koskaan, jos noin pienestä hermot menee jumiin.
      Taas yksi todiste siitä, että Suomi on lapsivihamielisin maa ikinä.
      Jos kuitenkin erehdyt ulkoilmaan, niin älä nyt mummojen potkimisen lisäksi potki lapsiakin.

      • Anonyymi

        Kaikki typeryys mainoksissa ei ole millään iänikuisella vihalla selitettävissä. Mainos on tyhmä ja se on edelleen tyhmä on siinä lapsia tai ei muka "haastattelemassa" tietoisesti nykynormien mittapuulla valittua asiakaskuntaa.
        Jos yhdessä mainoksessa kaksi karhupukuun sonnustautunutta ihmistä suunnittelee ihmisten syömistä se ei silti tarkoita, että vihaan karhuja vaikka mainos on todella typerä.


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen järki on tuoda noita pikkupätkiä mainoksiin, ei kaupan kassaa kasvata jos yhden tikkarin viikossa ostavat.

    • Anonyymi

      No onhan toi niin väkisintehty että oikein pahaa tekee. Kakrut pois kauppojen mainoksista on ainoa oikea ratkaisu.

    • Anonyymi

      K-kaupan mainokset on jotenkin sellaisia, että siinä tulee myötähäpeän tunne.
      kun ne on niin uskomattoman huonoja säälittää oikeastaa ne näyttelijät.

    • Anonyymi

      Ei ole mainostajat oivaltaneet sitä kun mainos on surkea ärsyttävä ja muutenkin täysin paska niin useimmat karttaa tuotetta tai palvelua mitä siinä yritetään mainostaa.
      Ei suomalainen sentään niin yksinkertainen ole kuin amerikkalainen joka uskoo melkein kaiken.

      • Anonyymi

        Kartan jokaista ylimainostettua tuotetta ja palvelua kuin ruttoa. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin tyhmiä ja täysin aivopestävissä, joten saattaahan sellainen pakkosyöttökin toimia. Mainoksia on nykyään niin älyttömästi että olen saanut mainosähkyn enkä enää katso mainoksia sekuntiakaan.


    • Anonyymi

      Samaa ps... aa s-ketjun halpuutus ja se Tanelin toistuva sössötys joka mainoskatkolla.

      • Anonyymi

        Hyvä esimerkki sielunsa myyneestä näyttelijästä. Suosikista inhokiksi aivopesukampanjan myötä.


      • Anonyymi

        Ärsyttävien mainosten idea on se, että ne huomataan ja muistetaan.
        Ja eiku ostoksille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttävien mainosten idea on se, että ne huomataan ja muistetaan.
        Ja eiku ostoksille!

        Ei pidä paikkansa. Tänään mainostettiin edullista kirjolohta asiallisesti. Menin ja ostin. Suurintaosaa ärsyttävistä mainoksista en edes rekisteröi, koska ärsyttävyydessään karkoittaa.
        Jossain mainoksessa rokkitähden näköiset ukot puhuu lapsen äänellä. Käännän heti kanavan, kun tuo mainos tulee. Ei mitään käsitystä edes mitä mainostavat.


    • Anonyymi

      Kakarat pois mainoksista ja heti. En osta mitään tuotetta jota kakarat mainostavat.

    • Anonyymi

      Täytyy olla hermot kireällä ja mielenterveys ongelmaa jos joku TV mainos aiheuttaa noin suuren raivon ja varmistuksen.

      • Anonyymi

        Samoin heillä jotka päätyönään haukkuvat persuja täytyy olla hermot kireillä ja mielenterveysongelmia.


    • Anonyymi

      Se "oman kylän kaupassa" mainoksen teki sama toimisto, mikä teki kepun vaalimainoksen eikä kumpikaan onnistunut.

    • Anonyymi

      Se vaan on niin rasittava mainos. Aina etoo kun lapsilla vedätetään. Ärsyttäviä kakaroita.

    • Anonyymi

      Kaikki k-kaupan mainokset on ihan perseestä. Tää pikkupentu mainos nyt lyö kyllä tosin pohjat. Eikö olis aika vaihtaa mainostoimistoa kun tämä kyseinen ei tunnu osaavan hommiaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1563
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1085
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      48
      857
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      791
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      124
      755
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      738
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      711
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe