Maailman paras ja täydellisin ihminen on löytynyt.

Anonyymi-ap

Aikaisemmin hän lausui että ei ole kokemusta tähtiravintoloista ja nyt hän on sen verran syönyt tasoluokaltaa provinssin parhaaksi valitun ravintolan tasoisissa.
-------------------------

London Steak Buriram on valittu Provinssin parhaaksi ravintolaksi, ja tuo ateria oli heillekin speciaalia, sillä he eivät hommaa tuollaisia lihoja tavalliselle menulleen, vaan niitä saa vain tilauksesta.

Minä en ole mikään grillimestari enkä lihamestari, mutta olen sen verran syönyt tuota tasoluokkaa olevissa ravintoloissa, että osaan sanoa milloin se on erinomainen. Tuo oli.
--------------------------------
Sen verran ohjeistan että ennakkotilauksessa ravintolalle 10 hengelle ilmoitetaan halutut kypsyysasteet, ja ruoan lämpöisyys todellakin on ... relevantti juttu provinssin parhaassa pihviravintolassa, eikä kokit tule pöytään mitään silppuamaan ruokien tarjoilun jälkeen.

Vain idiootti tilaa parhaassa ravintolassa kahdelle hengelle yhden annoksen ja kokin täytyy tulla se paloittelemaan kuin päiväkotilapselle.

Parhaassa ravintolassa jälkigrillaus ... ja ... stop.

Edelleen koska hei Kymppi sä oot et oo mikään grillimestari etkä kokki mutta rakennusalan huippuosaaja niin menes nyt alipaineistamaan niitä avo-ojia siellä provinssissas ja ruokaile mäkkärissä länkkärihamppareita.

8

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole löytynyt.
      Nyt on löytynyt vain maailman suurin kusipää, jonka tyhmyydellä ei ole rajoja.
      Hän nimittäin väittää että tässä kuvassa vasemmalla oleva annos on parempi ja aitoa oikeaa ulkofilettä ja oikealla puolella oleva on halvinta paskaa
      https://aijaa.com/OduU4U

      Lada 1972 on myös yhtä hyvä auto ja samalla tekniikalla kuin 2024 mallinen Volvon EX90 täyssähköisenä. Sama logiikka. Sama logiikka myös kun pojat puhuu viidentonnin hiilikuitufillareista niin Pasanen kertoo että hänellä oli Suomessa Tunturi Prego jolla pääsee myös pisteestä a pisteeseen b.
      Tuolla logiikalla voi ottaa vaimoksi villisian, koska silläkin on pipari.

      • Anonyymi

        Ranskanperunat ja ketsuppi sekä kärvennetty liha, voin vakuuttaa että on laatua ja tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranskanperunat ja ketsuppi sekä kärvennetty liha, voin vakuuttaa että on laatua ja tasoa.

        Kuponkiruokala-annos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuponkiruokala-annos.

        Jep, ei tuo rankanperuna-annos ainakaan mistään ravintolasta ole.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­y­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hyvin on aktivoitu rakas sihteereineen kun on puhe pihveistä joita yksikään rakas ei kykene itse edes kokeilla kotona valmistaa ..... en ole grillimestari .... mutta mulla on kuusiliekkinen .... muistakaa ..... muistakaa mainita .... 8.000 patia haavegrilliä ja joka kuva jostain ravintolasta.

      Palloggrilli ja gabanossi, se on rakkaan juttu ja sitten ribsejä seiskasta .... tukusta .... javitut tukusta.

      Osta nyt taasen kirpunpaska yksi haaveilluusioauto ja siirry sen soppaamiseen .... kaikkiallle muualle kuin .... Eedeniin .... VITTUMITÄPORUKKAA.

      • Anonyymi

        Kyrvånsyylå sai taas laakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyrvånsyylå sai taas laakin.

        Niin te molemmat. Parasta ruokaa saan Thaimaassa kun teen sen itse.
        Se on hyvää, terveellistä, mutta ennen kaikkea turvallista, mikä on se tärkein asia.
        Pattayalla myrkytetään ihmisiä, siksi ulkomaalaiset maassa asujat tietävät laittaa itse ruokansa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe