Et edes seksiä minun kanssa halua?

Anonyymi-ap

Harmi, koska olisin niin halunnut sinun kanssa.

167

2896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En harrasta seksiä parisuhteen ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Siis, etkö ole vapaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, etkö ole vapaa?

        Olen vapaa, mutta en harrasta irtoseksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vapaa, mutta en harrasta irtoseksiä.

        Voisihan olla sellainen pysyvämpi intiimisuhde. Ei olis silloin irtonaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan olla sellainen pysyvämpi intiimisuhde. Ei olis silloin irtonaista.

        Ei seksiä parisuhteen ulkopuolella. Piste.

        Etkä sitä paitsi edes ole kaivattuni, hän ei kerjäisi seksiä jossain hemmetin ikäväpalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei seksiä parisuhteen ulkopuolella. Piste.

        Etkä sitä paitsi edes ole kaivattuni, hän ei kerjäisi seksiä jossain hemmetin ikäväpalstalla.

        Jotenkin oletin, että tajuaisit aloituksen sisällöstä ja sanavalinnoista, etten ole kaivattusi. Eikä täällä voi mitään tosissaan kerjätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin oletin, että tajuaisit aloituksen sisällöstä ja sanavalinnoista, etten ole kaivattusi. Eikä täällä voi mitään tosissaan kerjätä.

        Tietenkin tajusin. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin oletin, että tajuaisit aloituksen sisällöstä ja sanavalinnoista, etten ole kaivattusi. Eikä täällä voi mitään tosissaan kerjätä.

        Juu eikä tämäkään feikkivuoropuhelu ole uskottava troloomies, aloitus sen sijaan on uskottava vonkamiehen vislaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, etkö ole vapaa?

        OLEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vapaa, mutta en harrasta irtoseksiä.

        EN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu eikä tämäkään feikkivuoropuhelu ole uskottava troloomies, aloitus sen sijaan on uskottava vonkamiehen vislaus

        TUO PUHELIN JA TUPAKAT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN

        EN...


      • Anonyymi

        Ja parisuhteessako si harrastat kaikkien muiden paitsi sen kanssa kenenkä kanssa olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vapaa, mutta en harrasta irtoseksiä.

        Vai etkö vaan saa mikä mahtaa olla todellinen tilanteesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan olla sellainen pysyvämpi intiimisuhde. Ei olis silloin irtonaista.

        Niitä kutsutaan seksisuhteiksi ja silloinkaan ei si taas käydä polkemassa muita tulpattomia mopoja kun yleensä niitäkin harrastetaan siksi ettei ehkäisyn tarvetta olisi muuten kun lapsen saannin takia eli niissäkin sitoudutaan yhteen naiseen tai mieheen jos ei osaa sitoutua ei ole kyseessä sovelias ihminen tuollaiseenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin oletin, että tajuaisit aloituksen sisällöstä ja sanavalinnoista, etten ole kaivattusi. Eikä täällä voi mitään tosissaan kerjätä.

        Riippunee kuka kerjää ja mitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        EN...

        Väliin kommentti


    • Anonyymi

      Uffaffaa

      • Anonyymi

        Tämä on varmaan näitä, että voidaan nainen pitää tämä myös kasuaalina? Näistä on varoitettu mediassa ja perinnekerronnassa


    • Anonyymi

      Kun sais edes suunsa ensin auki.

    • Anonyymi

      Oikoa homma

    • Anonyymi

      En halua olla millään tavalla kolmantena osapuolena koska se on niin väärin kun olla voi.

      • Anonyymi

        Olen kylläkin vapaa. Ap


      • Anonyymi

        Kaksinaismoralisti. Haluaa muttei tee koska joko omatuntoa koputtaa tai pelkää muiden reaktioita.
        Pikkusen on väärin maailmankaikkeus antanut minulle mieltymykset.
        Mietin tänään jos olisin mieltynht monisuhteisiin en piilottelisi sitä ja pyrkisin toteuttaa sitä mitä haluan ilman mitään säätöä, rennosti vaan. Samoin jos olisin mies huutelisin sen torilla jopa Persujen kokoontuessa siellä.
        Siis niin väärin salata ja muilta mielihalunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksinaismoralisti. Haluaa muttei tee koska joko omatuntoa koputtaa tai pelkää muiden reaktioita.
        Pikkusen on väärin maailmankaikkeus antanut minulle mieltymykset.
        Mietin tänään jos olisin mieltynht monisuhteisiin en piilottelisi sitä ja pyrkisin toteuttaa sitä mitä haluan ilman mitään säätöä, rennosti vaan. Samoin jos olisin mies huutelisin sen torilla jopa Persujen kokoontuessa siellä.
        Siis niin väärin salata ja muilta mielihalunsa.

        Jatkuu huuteliskn olevani homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kylläkin vapaa. Ap

        et oo


    • Anonyymi

      En harrasta seksisuhteita.

    • Anonyymi

      Riippuu kuka kysyy. Hänen kanssa haluan sitäkin.

    • Anonyymi

      Kyllä nalle. Haluan.

    • Anonyymi

      No gyl sitäkin, jos oikee mies

    • Anonyymi

      Sehän on vain yhden viestin päässä 👍

      • Anonyymi

        Ihminen on laitettu haisemaan pahalla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ihmistä ei ole olemassa


      • Anonyymi

        Voi olla riippuu onko numeroa vaikona eikönä


    • Anonyymi

      Haluan mut oot kaukana :(

      • Anonyymi

        Riippuu kuka ja kenestä


      • Anonyymi

        Sehän on vaan pikku juttu jos ainut este, eikun hidaste.
        Kuinka kaukana olemmekaan?


    • Anonyymi

      En pysty pelkkään seksiin kun on näin paljon tunteita.

      • Anonyymi

        Vähän sama itelläki, mutta pelkkä seksikin riittäis jos ollaan sitä kautta tekemisissä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama itelläki, mutta pelkkä seksikin riittäis jos ollaan sitä kautta tekemisissä 👍

        Hyi saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama itelläki, mutta pelkkä seksikin riittäis jos ollaan sitä kautta tekemisissä 👍

        Eikö mitään muuta kautta olla tekemisissä


      • Anonyymi

        No miksi silloi pitäs pystyä pelkkään seksiin iha näi uteliaisuudesta


    • Ei sitä yleensä ihan kenen tahansa randomin kanssa.

      • Anonyymi

        Onks sul.juttuu vielä sen Netan kaa👱‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks sul.juttuu vielä sen Netan kaa👱‍♀️

        Eihän meillä ole juttua ollut... Minä vain olen ihaillut häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks sul.juttuu vielä sen Netan kaa👱‍♀️

        Mitä sitten jutulla tarkoitat?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän meillä ole juttua ollut... Minä vain olen ihaillut häntä.

        jani ite sanoit ettet puhu enää netasta koska sua on kielletty mutta joka ikinen päivä sä vaan haluat ilmottaa että sulla on kaivattu eli netta. Miten kauan sä aiot vielä jatkaa. sä oikein olet ylpeä sun yksipuolisesta ihastumisesta nettaan. Susta oikein huokuu tuo nettaan rakastuminen . Sä haluat uskotella että netta rakastaa sua vaikka hänellä on poikaystävä ja oma elämä johon sä et kuulu. silti sä julistat sun kaipausta nettaan joka päivä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sitten jutulla tarkoitat?

        ethän sä ollut edes netan kaveri. se että olit samassa rakennuksessa ei tee teistä kavreita. et ole edes netan facebookkaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani ite sanoit ettet puhu enää netasta koska sua on kielletty mutta joka ikinen päivä sä vaan haluat ilmottaa että sulla on kaivattu eli netta. Miten kauan sä aiot vielä jatkaa. sä oikein olet ylpeä sun yksipuolisesta ihastumisesta nettaan. Susta oikein huokuu tuo nettaan rakastuminen . Sä haluat uskotella että netta rakastaa sua vaikka hänellä on poikaystävä ja oma elämä johon sä et kuulu. silti sä julistat sun kaipausta nettaan joka päivä.

        Kummallisesti syytät Mustasutta aina asioista, jotka kuitenkin itse aina nostat esiin. Hänen ensimmäinen kommentti oli: "Ei sitä yleensä ihan kenen tahansa randomin kanssa." Hän ei puhunut mitään Netasta, mutta kummasti asia kääntyi taas Nettaan ja alat taas ladella syytöksiäsi. Lopeta jo lapsellinen käytökseksesi ja jätä Mustasusi rauhaan.

        Harvat asiat ärsyttävät minua tai saavat suuttumaan, mutta inhoan epäoikeudenmukaista kohtelua ketä tahansa ihmistä kohtaan. Ja sitä tuo sinun käytöksesi on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sitten jutulla tarkoitat?

        Juttuhan on juttu jos ei sulta löydy faktoja jutun todisteeksi


    • Anonyymi

      Edes seksiä? Eikö tuo nyt ole aika paljon ? Jos olisit kirjoittanut että etkö edes halua vaikka olla ystävä ja juoda joskus kahvit kun nähdään! Mutta EDES SEKSIÄ!

      • Anonyymi

        Jos toinen osapuoli halusi seksiä, niin sitten se on seksiä vaikka itellä ois enemmänkin tunteita 👍


    • Anonyymi

      En halua seksiä sellaisen kanssa, joka on ollut puolen hiippakunnan pantavana

      • Anonyymi

        Miksi yrität räätälöidä tätä miestä naiseksi eikö sinulla ole mitään muuta mistä ammentaa ja eiköhän assosiaatio kerro ihan sinusta itsestäsi eniten. Kuten kertoo tämä teennäinen mukasolidaarisuus muita naisia kohtaan, mikä tosin vääntyy surkuhupaisan populismin puolelle, sillä ketä kiinnostaa mitä joku anonyymi huutelee suolistossa, vaikka se olisi nainen, mutta tiedät itsekin ettei se ole, eikä sinulla ole mitään millä saada itseäsi typerämpiä pöyristymään ns vihervasemmistolaisuuden hengessä millä yrität keppihevostella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yrität räätälöidä tätä miestä naiseksi eikö sinulla ole mitään muuta mistä ammentaa ja eiköhän assosiaatio kerro ihan sinusta itsestäsi eniten. Kuten kertoo tämä teennäinen mukasolidaarisuus muita naisia kohtaan, mikä tosin vääntyy surkuhupaisan populismin puolelle, sillä ketä kiinnostaa mitä joku anonyymi huutelee suolistossa, vaikka se olisi nainen, mutta tiedät itsekin ettei se ole, eikä sinulla ole mitään millä saada itseäsi typerämpiä pöyristymään ns vihervasemmistolaisuuden hengessä millä yrität keppihevostella

        Tietysti mikäli tällainen jaosto on, millä ei ole mitään muuta tekemistä paitsi levittää yksityishenkilöstä Valheita, niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti mikäli tällainen jaosto on, millä ei ole mitään muuta tekemistä paitsi levittää yksityishenkilöstä Valheita, niin

        Päätyy valvomaan ihan muita kuin puolueen etuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti mikäli tällainen jaosto on, millä ei ole mitään muuta tekemistä paitsi levittää yksityishenkilöstä Valheita, niin

        Aika teiniä ja laitonta siinä on hyvä sitten keksiä kymmeniä hyviä syitä miksi tämä on nyt kuitenkin niin tärkeää


    • Anonyymi

      Haluan mutten anna.

      • Anonyymi

        Se on väärin sille toiselle 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on väärin sille toiselle 😅

        Tarkoitin en heti anna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin en heti anna.

        Ehkä en anna, mutta otan. Jatkoa tuohon edelliseen.
        Ei vaiskaan, oon tämmönen antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa tyyppi. 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä en anna, mutta otan. Jatkoa tuohon edelliseen.
        Ei vaiskaan, oon tämmönen antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa tyyppi. 😇

        PASI EI YMMARRA NIIN YKSINKERTAISTA ASIAA ETTA MULLA ON MAHA KIPEA TOISEKSI SE VOI TUOBA MULLE TUPAKKAA JA ANTAA PUHELIMEN MUTTA NYTTEN SE EI TEE MITAAN MUUTA KUN VALITTAA ETTA MINA EN ANNA PILLUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PASI EI YMMARRA NIIN YKSINKERTAISTA ASIAA ETTA MULLA ON MAHA KIPEA TOISEKSI SE VOI TUOBA MULLE TUPAKKAA JA ANTAA PUHELIMEN MUTTA NYTTEN SE EI TEE MITAAN MUUTA KUN VALITTAA ETTA MINA EN ANNA PILLUA

        Joko olet mies hankkinut sellaisenkin? Minä kun luulin ettet pääsisi pällitesteistä läpi, että ainakaan Suomessa kuka tahansa epävakaa ei pääsisi prosessiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä en anna, mutta otan. Jatkoa tuohon edelliseen.
        Ei vaiskaan, oon tämmönen antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa tyyppi. 😇

        Et uskokkaan kuinka nainen tuosta suuttuu kun annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa kaks kertaa on pitän varautua ettei potkassu munille


    • Anonyymi

      Samaa mietin viime yönä yökerhossa. Haluaisin kyllä tutustua muutenkin kyseiseen naiseen, jos siitä tulisi jotain enemmän. - anomuumi

      • Anonyymi

        ANNA PUHELIN JA TUPAKAT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ANNA PUHELIN JA TUPAKAT

        Mitä sä tupakalla teet. Vai onko nikotiini ottanut niskalenkin?


    • Anonyymi

      Kyllä minä jälleen katson ennemmin tuon ohjelman Friiltä:

      Kova laki: Erikoisyksikkö.

      Hyvät illan jatkot :)

      • Anonyymi

        Just loppui. Hetkinen täällä ja sitten nukkumaan.

        Joku entinen tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just loppui. Hetkinen täällä ja sitten nukkumaan.

        Joku entinen tapa.

        Arkielämä on aika vaativaa kaikkien oman elämäni surullisten tapahtumien myötä.

        En mieti seksiä. Miten enemmän sitä keskustelua kanssasi. Ajatusten vaihtamista takkatulen äärellä.

        Jotain levollista yhdessäoloa jota emme koskaan jakaneet. Hyvää yötä.

        ♡☆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkielämä on aika vaativaa kaikkien oman elämäni surullisten tapahtumien myötä.

        En mieti seksiä. Miten enemmän sitä keskustelua kanssasi. Ajatusten vaihtamista takkatulen äärellä.

        Jotain levollista yhdessäoloa jota emme koskaan jakaneet. Hyvää yötä.

        ♡☆

        Sinä mut mies muuta mietikään esiintyi sitten naisena tai miehenä. Onko sinulla pakkoajatus, että naisen orgasmi on myytti tai että ainakaan sinä et ole onnistunut sellaista hommaamaan? Jotenkin rivien välistä on luettavissa sellaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mut mies muuta mietikään esiintyi sitten naisena tai miehenä. Onko sinulla pakkoajatus, että naisen orgasmi on myytti tai että ainakaan sinä et ole onnistunut sellaista hommaamaan? Jotenkin rivien välistä on luettavissa sellaista

        Nyt* mutta siitä tulikin mieleen ns mi- tyylilaji kirjoitella sanoja rauma-porityyliin lyhennellen ilman välimerkkejä kiihkeällä tempolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mut mies muuta mietikään esiintyi sitten naisena tai miehenä. Onko sinulla pakkoajatus, että naisen orgasmi on myytti tai että ainakaan sinä et ole onnistunut sellaista hommaamaan? Jotenkin rivien välistä on luettavissa sellaista

        Vaikia mun ois saada naisen orgasmia kun on väärät vehkeet jalkovälissä sitä varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt* mutta siitä tulikin mieleen ns mi- tyylilaji kirjoitella sanoja rauma-porityyliin lyhennellen ilman välimerkkejä kiihkeällä tempolla

        ns mies vauhdissa taas 😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikia mun ois saada naisen orgasmia kun on väärät vehkeet jalkovälissä sitä varten

        ♡ niillä voisi sitte antaa sellaisen naiselle. Eli siel ois just oikiat vehkeet.


    • Anonyymi

      Vain sen miehen kanssa jonka nimen kysyin kerran irl.

    • Anonyymi

      Kyllä haluan.

    • Anonyymi

      En niin. Olet niin surkea sängyssä.

      • Anonyymi

        Siksi mä kai sitä olen niin harvoin sängyssä tehny mu mitenkä luulit itse voivas olla parempi


    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Haluan mutta en pelkkää sitä.

    • Anonyymi

      Haluan sitäkin kanssasi.

    • Anonyymi

      Et osaa edes katsoa silmiin, tai pitää naista kädestä kiinni.

    • Anonyymi

      Olit vielä alaikäinen niin siksi en halunnut seksiä.

      • Anonyymi

        SIKSI KUN MULLA ON MAHA KIPEA ETKO OSAA EDES LUKEA


    • Anonyymi

      Hänen naisen kanssa pitäisi ensin kahvitella, jutella ja vähän haliskella, jos oikein innostutaan... Ehkä joskus sitten sitäkin.

    • Anonyymi

      Näistä asioista ja muista pitää keskustella muualla kuin täällä.

      • Anonyymi

        Oletko oikeasti niin leija ja irti todellisuudesta, että kuvittelet keskustelevasi asianomaisen henkilön kanssa vastaamalla miestrollille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti niin leija ja irti todellisuudesta, että kuvittelet keskustelevasi asianomaisen henkilön kanssa vastaamalla miestrollille?

        Kaiken lisäksi jankuttaa kuin idiootilla ja kaikkein idiooteimmissa trollimiehen aloituksissa, hiljaista taitaa olla diskuteerauksen suhteen


      • Anonyymi

        Ehkä kai kasvotusten ni tietäsitten varmasti kenenkä kanssa keskustelette


    • Anonyymi

      Takaapäin hänen, erään naisen, kanssa, malttaako tässä odottaa... Hänenkin toiveissa tiedän tuon olevan.

      • Anonyymi

        SEKSIAKIN VOI KOKEILLA SITTEN JOKU TOINEN KERTA MUTTA EI NYT


      • Anonyymi

        On toiveissa. Ja millään en malttaisi… eikä nämä tälläiset eräältä, mieheltä, auta asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toiveissa. Ja millään en malttaisi… eikä nämä tälläiset eräältä, mieheltä, auta asiaa

        Jos ei malta, pitäisi kai alkaa toimeen. Yhteyttä vaan jollain tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei malta, pitäisi kai alkaa toimeen. Yhteyttä vaan jollain tavalla.

        Niin. Olen vain hänen käytettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Olen vain hänen käytettävissä.

        Kummasta kätösestäs mies puhut?


    • Anonyymi

      Is it ok that me, always a strictly straight heterosexual woman, started dreaming in sleep about another woman doing you know what? Guess I'll be focussing on women from now on instead of men.

      • Anonyymi

        No vielä kun kerrot kuka perkele muka pystyy uniaan hallitsemaan


    • Anonyymi

      Ihan kaikkien kanssako?

      • Anonyymi

        Mitä tämä tällainen abstraktio oikein mahtaa pitää sisällään, ketä ovat nämä kaikki mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä tällainen abstraktio oikein mahtaa pitää sisällään, ketä ovat nämä kaikki mielestäsi?

        Dingelidong quasimodo


    • Anonyymi

      Eihän tuollaisen pelleilijän kanssa mitään jaksa naama rytyssä joskus ja ärsytätkin välillä minua en enään jaksa sinua

    • Anonyymi

      Hei totta kai jaan rasiani sinulle ja haluan olla pelkkä pi**u. Kuulostaa oikein kivalta järjestelyltä.

      YksiA

      PS. Oikeasti olen ennemmin yksin

      • Anonyymi

        ANNA MULLE PUHELIN JA RUPAKAT


      • Anonyymi

        TUOSSA OLIKIN TAAS TARINAA KERRAKSEEN NIIN SE ELAMA VAAN VALILLA KOHTELEE IHMISIÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TUOSSA OLIKIN TAAS TARINAA KERRAKSEEN NIIN SE ELAMA VAAN VALILLA KOHTELEE IHMISIÄ

        ANTAA VAAN TOLLASEN OLLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ANTAA VAAN TOLLASEN OLLA

        PUHELIMEN JA TUPAKKAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PUHELIMEN JA TUPAKKAA

        SINA ET LAHBE OSAKKAAKSI KULTAKIVEEN


    • Anonyymi

      SIKSI EN HALUA KUN MULLA ON MAHA KIPEA ETKO OSAA ENAAN LUKEA WDWS PUHETTA

    • Anonyymi

      Suihin voisin antaa jos nielet kaiken se riittäisi mulle. Onko kiva?

    • Anonyymi

      Haluanpas, en kai mä täälä muuten vaan vinkuis.

    • Anonyymi

      voi harmi mulla on jo uus ja hyvää seksiä ollut

      • Anonyymi

        No kiitos tiedosta. Olenkin jo onnitellut.


      • Anonyymi

        Entäs onko nautinnollista ja siinä välissä on vielä tyydyttäväkin mu onneksi olkoon että edes hyvää löysit


    • Anonyymi

      Eikös nuo asiat vasta toteudu, kun nainen ja mies rakastuvat ja alkavat olemaan yhdessä.

      • Anonyymi

        Käyppä kuule fakkiutunut ottamassa selvää, että pääsisitkö jutulle esim sosiaalisen median kautta ja mikäli et, tee johtopäätökset siitä, että mitä suurimmalla todennäköisyydellä tämä trollaava naisenkipeä äijä ei joikaa sinulle täällä eikä hän ole nainen muutenkaan.


    • Anonyymi

      Pelkkään seksisuhteeseen vai?
      No en todellakaan!
      Kyllä siinä tarvitaan paljon muutakin ennenkuin sytyttää. En ole niin puutteessa vaikka en olekaan pitkään aikaan.. ja vaikka olisit kuinka rakas, mutta ei oltais oltu missään yhteydessä aikoihin, eikä todellakaan olla oltu.
      Sitten kyllä tapahtuu niin että voi olla vaikeaa tuntea itseään riittäväksi kun tämän pakkauksen saa lämpimäksi..
      Eikös jossain sanota että kaikki hyvä on mahtuu pieneen pakettiin. 😉

      • Anonyymi

        Näistä aloituksistasi sekä varsinkin kommenteistasi huokuu mies läpi huonosti peitelty kiukku naisen kosketuksen puutteesta


      • Anonyymi

        Oleks koskaan kuullu sanontaa pieni on kaunista


    • Anonyymi

      🥱 aamusta pitäis päästä yli ensin jotta mieli olis kirkkaampi.

    • Anonyymi

      EN OLE TANAKAAN AAMUNA POLTTANYT VIELA YHTAAN TUPAKKAA

      • Anonyymi

        MIKSI ET VOI TUOBA MINULLE MOLEMPIA


      • Anonyymi

        KOKEILE MIES INDICATUPAKKAA SE RAUHOITTAA


    • Anonyymi

      Näin loppukäyttäjänä toivoisi, että paketteja ei olisi teipattu näin vaikeasti avattaviksi.

      • Anonyymi

        Kyllä se sulta onnistuu.. 😘


      • Anonyymi

        Siis sulla on edelleen pakkomielle todistella itsellesi, että tämä ukko on joku nainen joka kirjoittelee juuri sinulle, että jos siivua vähän sais?


    • Anonyymi

      Tärkeintä on, että nainen ymmärtää miksi hänet on luotu naiseksi.

      • Anonyymi

        Osa heistä ei ymmärrä kohdun tarkoitusta.


    • Anonyymi

      Miksi kenenkään pitäisi haluta seksiä kanssasi jokseenkin outoa tuota täällä itkeä eikö sen ny luulis olevan yksinkertaisen helppoa jos kerran et toisesta muuta halua

    • Anonyymi

      En halua en, en ole ikinä halunnut

    • Anonyymi

      Naiseksi ryhtyminen osoittaa heikkoa harkintaa. Sen takia ei tarvitse ihmetellä heidän juttujaan.

      • Anonyymi

        Se on hyvä jos sinulle mies riittää tämä nettitransvestismi


    • Anonyymi

      Haluan sinua ja paljonkin!

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minulla ei ole mitään tarvetta harrastaa seksiä kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      Minä haluan harrastaa sitä nimenomaan hänen enkä kenenkään muun kanssa!
      Mutta siitä varten meidän täytyy alkaa suhteeseen jossa on muutakin kuin seksiä, vaikka sellaisessa olemme jo yhdessä joskus olleet.
      Nyt olisi sen vuoro siinä suhteessa.
      Oikea ymmärtää mitä tarkoitan.
      Syksyllä kävin mielenkiintoisen keskustelun jonkun kanssa täällä kun mietittiin näitä pituus eroja..
      No oli varmaan se joka näki minut yhdessä liikkeessä, kun tuijotettiin toisiamme ja ehkä siinä mietittiin samaa asiaa.. ei kyllä ollut yhtään tuttu hän.. näin käy kyllä usein kun jään tuijottamaan jotain. Siksi vältän sellaisia tilanteita ja myös siksi en halua tuijottaa miestä silmiin. Väärinkäsitysten välttämiseksi.

    • Anonyymi

      Oivoi. Ehkä tyyny lohduttaa. Muista käyttää kortsua👎😅💩

    • Minusta seksi on demiseksuaalina iso juttu, se on minun merkkini siitä että nyt ollaan tultu niin läheisiksi kuin olla ja voi. Siksi se että sanoo "edes" tuntuu minusta kummalliselta.

    • Anonyymi

      Ei seksiä ilman tunnetta

    • Anonyymi

      Sitä nyt viimeksi hyiyök.

    • Anonyymi

      Ei miulla pippeli toimi :(

      • Anonyymi

        Sen huomaa mies aloituksistasi


      • Anonyymi

        Miksei toimi miksi rikoit sen?


    • Anonyymi

      En jos en ole sinuun ihastunut. En halua kenenkään kanssa "vain seksiä".

    • Anonyymi

      Tietenkin, miksi ei

    • Anonyymi

      Ihokontaktia naisen kanssa kaipaan

      • Anonyymi

        Sitä minäkin kaipaan erään tutun ihanan miehen kanssa


    • Anonyymi

      Ei, en halua seksiä kanssasi. Pelasin vain mind gameja, en ole kiinnostunut toosastasi.

      • Anonyymi

        Toosasta puhuva mind game mies on varmaan jokasen viimenen toivomus.


    • Anonyymi

      Erään tutun, sutjakkaan naisen kanssa monesta asennosta tekisimme... Olen ajatukseni ja tunteeni hänelle kyllä ilmaissut.

      • Anonyymi

        Sutjakkaan naisen… Naurahdin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sutjakkaan naisen… Naurahdin.

        Solakka, liikunnallinen vartalo hänellä.


      • Anonyymi

        Ootki läähättäny vai ulvonu miten osoitit jollekin lenkkeilevällä naapuriparalle siellä uurellamaalla, että hei bebeleivos täällä ois kahvia tarjolla lenkin jälkeen? Pidän aloituksiasi ja muitakin kommenttejasi lukevia hieman jälkijättöisinä, ei millää bahal


      • Anonyymi

        Ai ihan suoran seksiehdotuksen?😅
        Olen kyllä notkea🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ihan suoran seksiehdotuksen?😅
        Olen kyllä notkea🤭

        Ei suoraa ehdotusta sentään, siis oikeassa elämässä. Täällä vähän rohkeammin kyllä.


    • Anonyymi

      Kondomeja on joka tarpeeseen ja aina seisoo kun halutaan

      • Anonyymi

        Niiden kanssa ei kyllä pitkään jaksa leikkiä.


      • Anonyymi

        Vastailetko mies itsellesi itseäsi vakuutellen, että se tulee kelpaamaan jollekin naiselle vielä joku päivä? En usko tähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiden kanssa ei kyllä pitkään jaksa leikkiä.

        Mietipä 2 krt.leikitkö kortsujen kanssa vain vähintään 18-vuotta elareiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä 2 krt.leikitkö kortsujen kanssa vain vähintään 18-vuotta elareiden kanssa.

        Kai sitä voi muutakin ehkäisyä käyttää


    • Anonyymi

      En edes sitä. Olet niin oikeassa. Ei harmita yhtään.

    • Anonyymi

      Haluun. Olisitpa nytkin kokeilemassa, et epäilisi enää

      • Anonyymi

        Jatkan… tuon tän sun naamalle vielä joku pv


    • Anonyymi

      Yllättävää, että tämäkin miehen megavonkausaloitus pyörii täällä vielä. Naisen kannalta tarjous tavata myös kevyemmistä merkeissä kuulostaa aivan täysin ennenkuulumattomalta ja joviaalilta tarjoukselta, että mitä voiko näinkin olla? Sitä taustaa vasten epätoivoisten yritys kääntää tämä vonkuu päässään naisen kirjoittamaksi on jo suorastaan epätoivoista

    • Anonyymi

      Tulin vaan selaileen haluisko joku seksiä just minun kanssa.

    • Anonyymi

      Haluaisin erään nuoren miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Nyt kyllä kelpaisi sellainen, tai ihan mikä vaan kunhan ei ois yksin sängyssä pimeässä. 🥺
      ¤ t ¤

    • Anonyymi

      Noo. Eipä käynyt miessanikään. Sori pornopate👎💩

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2181
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1837
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      54
      1676
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1607
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1581
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      127
      1446
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1207
    Aihe