Kun kuulin radiosta uutisen Pepen kuolemasta..meinasin pyörtyä.Kirjaimellisesti. Olen ollut Dingo-fani sieltä alusta asti ja Dingolla on ollut tärkeä rooli elämässä.
Yhtä asiaa olen ihmetellyt joka liittyy Dingon keikkoihin.Onko kellään antaa mitään tietoa siitä mistä heidän tulevia keikkoja voi nähdä? Facebookissa ym. sivustoilla näkyy vain joitakin kevään ja kesän isompia.Juuri näin tuoreen vidon tubessa esim Lapfjärdin keikalta? Mistä ihmeestä noita keikkapaikkoja voi löytää jos ei ne netissä lue missään? Eihän noihin pääse jos ei tiedä missä niitä on.Ei auta että näkee videoita jälkikäteen?Aika huonoa keikkamainontaa jos ovat jotenkin "salaisia" tai mainostetaan vain paikallisesti jossain lyhtypylvään tolpalla.
Dingon keikat
Anonyymi-ap
7
667
Vastaukset
- Anonyymi
Ny vähä valoja päälle ja tilannetajua.!
Bändin yks jäsen on kuolla kupsahtanu.
Jonka jälkeen sopii miettiä että jatkaako yhtye.- Anonyymi
Ainakin eilen olivat keikalla. YouTubessa on video keikalta.
Varmasti pohtivat miten jatkavat. Mutta uskon, että sovitut keikat ainakin tehdään.
- Anonyymi
Kyllä ne jatkaa. Pepen toive ihan varmasti. Mitä muuta ne tekisi. Dingo vetää tuvat täyteen edelleen. Soolokeikoilla kävisi vain kourallinen väkeä.
Kesän keikkalista päivittyy myöhemmin. - Anonyymi
Lauantain keikalla lavan edessä oli Pepen basso jossa valkoinen ruusu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829