Uskonnon nimissä voi vaikka tappaa

Anonyymi-ap

Tästä on "hyvänä" esimerkkinä Moskovan terroristi-isku.

16

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi itä on aina niin karsee paikka

      Isänmaanvirsi / Sun Kätes, Herra, Voimakkaan - Finnish Hymn [Sanat] + [English translation]
      https://www.youtube.com/watch?v=LoVsv1toUZI&pp=ygUOaXPDpG5tYWFudmlyc2k=

      En ole mitenkään kovin uskonnollinen ihminen, mutta tämä kolahti jotenkin todella kovaa aina kun laulettiin tätä kenttähartaudessa armeijan leireillä. Erityisesti mieleen on jäänyt, kun kovalla pakkasella keskellä pimeää metsää laulettiin koko komppanian voimin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ikuisuutta sitä janoavalle HENGESSÄ

      Kirje efesolaisille 2
      Kuolemasta elämään
      Jumala on tehnyt eläviksi teidät, jotka olitte kuolleita rikkomustenne ja syntienne tähden. Ennen te elitte niiden vallassa tämän maailman menon mukaan, totellen avaruuden henkivaltojen hallitsijaa, sitä henkeä, joka yhä vaikuttaa tottelemattomissa ihmisissä. Heidän joukossaan mekin kaikki ennen elimme noudattaen oman luontomme haluja ja tehden niin kuin ruumiimme ja mielemme tahtoivat, ja näin olimme luonnostamme vihan alaisia niin kuin kaikki muutkin.
      Jumalan laupeus on kuitenkin niin runsas ja hän rakasti meitä niin suuresti, että hän teki meidät, rikkomustemme tähden kuolleet, eläviksi Kristuksen kanssa. Armosta teidät on pelastettu. Jumala herätti meidät yhdessä Kristuksen Jeesuksen kanssa ja antoi meillekin paikan taivaassa osoittaakseen kaikille tuleville aikakausille, kuinka äärettömän runsas on hänen armonsa ja kuinka suuri hänen hyvyytensä, kun hän antoi meille Kristuksen Jeesuksen. Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä. Mekin olemme Jumalan tekoa, luotuja Kristuksen Jeesuksen yhteyteen toteuttamaan niitä hyviä tekoja, joita tekemään Jumala on meidät tarkoittanut.

      TÄMÄ OLEMUS EI KOSKAAN LOPU SE KÄÄNTÄÄ VAIN MUOTOAAN
      - elämä on rakennettu leivällä jota tiittää ja riittää ...

      • Anonyymi

        Mailman kaikkeus on tivis kuin potti ei täältä voi mihkään hävitä


    • Anonyymi

      Kyllähän uskonnon takia olisi eniten murhattu ihmisiä, jos 1000-500 vuotta sitten olisi ollut enemmän ? Nyt taitaa politiikka olla vielä tappaja no: 1 ?

      • Anonyymi

        Ääri-islamistit lietsovat uskontojen sotaa Eurooppaan: ”Tappakaa Koraanin polttajat”

        Tuo on näiltä yksiseliteista paalekäyntiä googlaas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääri-islamistit lietsovat uskontojen sotaa Eurooppaan: ”Tappakaa Koraanin polttajat”

        Tuo on näiltä yksiseliteista paalekäyntiä googlaas

        Tähän ei uskontoa edes tarvita tämän toteutumiseksi

        Mikä antaa täsmälleen yhtä paljon kuin ottaa? Mikä näyttää seurauksen muttei syytä? Karma

        ”Ensimmäiseksi hengitämme sisään. Ja sitten meidän pitää hengittää ulos. Tämä on elämän rytmi. Tämä on luonnollinen vastavuoroisuuden laki, joka koskee kaikkea ja kaikkia. Aloitat ottamalla sen mitä lopuksi päädyt antamaan. Tämä on syyn ja seurauksen laki. Tämä kirjoittamaton laki sulkee sisäänsä kaikki tekomme. Tämä on täydellisen oikeudenmukaisuuden laki. Saamme aina vastakaiun kaikesta mitä annamme."

        ELIKKÄ ITSE TEKEMÄNSÄ KOKEE ITSE AIKANAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän ei uskontoa edes tarvita tämän toteutumiseksi

        Mikä antaa täsmälleen yhtä paljon kuin ottaa? Mikä näyttää seurauksen muttei syytä? Karma

        ”Ensimmäiseksi hengitämme sisään. Ja sitten meidän pitää hengittää ulos. Tämä on elämän rytmi. Tämä on luonnollinen vastavuoroisuuden laki, joka koskee kaikkea ja kaikkia. Aloitat ottamalla sen mitä lopuksi päädyt antamaan. Tämä on syyn ja seurauksen laki. Tämä kirjoittamaton laki sulkee sisäänsä kaikki tekomme. Tämä on täydellisen oikeudenmukaisuuden laki. Saamme aina vastakaiun kaikesta mitä annamme."

        ELIKKÄ ITSE TEKEMÄNSÄ KOKEE ITSE AIKANAAN

        Mitään käsittämätömälle tämä on ikuista toistoa ja oravanpyörää, kun synytämällä pahaa on kokoajan mielessä pahuuttaan ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän ei uskontoa edes tarvita tämän toteutumiseksi

        Mikä antaa täsmälleen yhtä paljon kuin ottaa? Mikä näyttää seurauksen muttei syytä? Karma

        ”Ensimmäiseksi hengitämme sisään. Ja sitten meidän pitää hengittää ulos. Tämä on elämän rytmi. Tämä on luonnollinen vastavuoroisuuden laki, joka koskee kaikkea ja kaikkia. Aloitat ottamalla sen mitä lopuksi päädyt antamaan. Tämä on syyn ja seurauksen laki. Tämä kirjoittamaton laki sulkee sisäänsä kaikki tekomme. Tämä on täydellisen oikeudenmukaisuuden laki. Saamme aina vastakaiun kaikesta mitä annamme."

        ELIKKÄ ITSE TEKEMÄNSÄ KOKEE ITSE AIKANAAN

        Ja uskonto pyhittää tappamisen ja muunkin väkivallan. Kesksnäänkin toisiaan tappavat - kunpa jättäisivätkin muut rauhaan, mutta kun ei!
        Yksi viimeisimmistä tapauksista: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010352175.html
        Onko tuo mikään ihme "uskonnosta", jonka profeettana itse pitävät muinaista rosvojoukon johtajaa, massamurhaajaa ja pedofiilia? Näin siis heidän "pyhien" kirjojensa mukaan. On käsittämätöntä, että näitten sallitaan riehua vapaasti, jopa Suomessakin, eikä näitten rikoksista saa edes puhua ilman etteikö täysmätä poliittinen poliisimme kävisi kimppuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja uskonto pyhittää tappamisen ja muunkin väkivallan. Kesksnäänkin toisiaan tappavat - kunpa jättäisivätkin muut rauhaan, mutta kun ei!
        Yksi viimeisimmistä tapauksista: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010352175.html
        Onko tuo mikään ihme "uskonnosta", jonka profeettana itse pitävät muinaista rosvojoukon johtajaa, massamurhaajaa ja pedofiilia? Näin siis heidän "pyhien" kirjojensa mukaan. On käsittämätöntä, että näitten sallitaan riehua vapaasti, jopa Suomessakin, eikä näitten rikoksista saa edes puhua ilman etteikö täysmätä poliittinen poliisimme kävisi kimppuun!

        Oliko tuossa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010352175.html kyse samasta rauhanjuhlinnasta kuin yllä?


    • Anonyymi

      ”Samskarat ovat liikevoima, joka sinkoaa elävän olennon eteenpäin syntymästä toiseen, tilanteesta toiseen. Sen ohella on toinenkin seikka, jolla on merkittävä vaikutus yksilön kehitykseen. Se on Korkeimman Tietoisuuden vetovoima, kutsu. ”

      https://anandaseva.fi/karman-laki/

      Samskaroiden polttaminen
      Ihmiset polttavat samskaroitaan kokemalla ne fyysisellä ja/tai psyykkisellä tasolla. Tämä on sitä ”elämää”. Jos esim. leikkaat veitsellä sormeesi tai joudut auto-onnettomuuteen, merkitsee se jonkin tekemäsi teon vastareaktiota, joka saa näin ilmenemisensä.

      • Anonyymi

        Raamatussakin kerrotaan isien pahat teot koituvat jälkipolven turmioksi, sina monenteen polveen ja siihen ei armokaan vaikuta.

        sen minkä tekee toiselle toisille on itse käytävä vielä läpi ja kokea mikä itse on tekojensa kautten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussakin kerrotaan isien pahat teot koituvat jälkipolven turmioksi, sina monenteen polveen ja siihen ei armokaan vaikuta.

        sen minkä tekee toiselle toisille on itse käytävä vielä läpi ja kokea mikä itse on tekojensa kautten

        onkos se näitten jälkeenjääneisyys nyt sitä omaasa läpikäyntiä
        - muitten pöytien kiertämistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussakin kerrotaan isien pahat teot koituvat jälkipolven turmioksi, sina monenteen polveen ja siihen ei armokaan vaikuta.

        sen minkä tekee toiselle toisille on itse käytävä vielä läpi ja kokea mikä itse on tekojensa kautten

        Valitettavasti vain se esittämäsi idea ei toimi.
        Me synnymme tänne yhä uudelleen ja uudelleen muistamatta edellisiä elämiämme ja siinä tekemiämme virheitä. Siksi olemme pakotettuja toistamaan virheemme yhä uudelleen ja uudelleen.
        Tämä ilmenee idän uskonnoissakin ja niissä pyritään pääsemään eroon tästä jälleensyntymien pyörästä. Ei vain yleensä päästä - vain kaksi on päässyt kaikkina aikoina yhteensä, ilmoitti toispaikkakuntalainen jo v 1947.
        Miten olisi, jos lakkaisimme synnyttämästä kokonaan? Kuolleena syntynyt ajatus, ei lähinnä eläinten tasolle jämähtäneet ainakaan siihen lähde!
        Minäkin kadun sen yhden jälkeläiseni alulle panemista vastoin parempaa tietoani. Ja päin helvettiähän siinä mentiin niinkuin jo edeltä arvasin. Myöhäistä on katua nyt!


    • Anonyymi
      UUSI

      Laupiaana samarialaisena on enään suomalaisen turha liikua yössä PK -seudulla

      Jotta kampes pitää olla muassa ja käyttövalmiina käytäen tarvittaessa

      miten tulkitaan nyt siellä maahan tusautus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe