Mulla on korvaushoidon kautta tulossa huumeseula joka on puhdas mutta mulla jännittää niin kamalasti se että hoitaja on paikalla seulan anto tilanteessa että mikä auttaisi?
Huumeseula ja ongelma antaa se
7
423
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä vähän kokkelia nii jännä häviää.
- Anonyymi
sulla ei ole ollut ongelmia käyttää aikoinas huumeita mutta pissaaminen on ongelma.
- Anonyymi
Mikäli näytteen antaminen on vaikeaa tai sitä ei saada riittävästi, asiakkaalle voi mahdollisuuksien mukaan antaa juotavaksi korkeintaan lasillisen vettä puolen tunnin välein ja yrittää näytteenottoa viimeistään tunnin kuluessa uudelleen.
Kyllä sua jossain vaiheessa alkaa pissattaa. ei ole terveellistä rakossa seisottaa virtsaa jos rakko on täysi- Anonyymi
pitäis olla pissaamatta 4 tuntia ennen näytettä. virtsan väristä kyllä näkee onko ollut virtsaamatta neljä tuntia vai vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäis olla pissaamatta 4 tuntia ennen näytettä. virtsan väristä kyllä näkee onko ollut virtsaamatta neljä tuntia vai vähemmän.
Ei tartte, tunti riittää vähintään. Tuo 4 tuntia on siihen bakteerivirtsaan.
- Anonyymi
Käske pukata katetrri.
- Anonyymi
Tilaa Whizzanater ja puhdasta synteettista virtsaa niinkuin urheilijat tekee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575