Mulla on korvaushoidon kautta tulossa huumeseula joka on puhdas mutta mulla jännittää niin kamalasti se että hoitaja on paikalla seulan anto tilanteessa että mikä auttaisi?
Huumeseula ja ongelma antaa se
7
443
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä vähän kokkelia nii jännä häviää.
- Anonyymi
sulla ei ole ollut ongelmia käyttää aikoinas huumeita mutta pissaaminen on ongelma.
- Anonyymi
Mikäli näytteen antaminen on vaikeaa tai sitä ei saada riittävästi, asiakkaalle voi mahdollisuuksien mukaan antaa juotavaksi korkeintaan lasillisen vettä puolen tunnin välein ja yrittää näytteenottoa viimeistään tunnin kuluessa uudelleen.
Kyllä sua jossain vaiheessa alkaa pissattaa. ei ole terveellistä rakossa seisottaa virtsaa jos rakko on täysi- Anonyymi
pitäis olla pissaamatta 4 tuntia ennen näytettä. virtsan väristä kyllä näkee onko ollut virtsaamatta neljä tuntia vai vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäis olla pissaamatta 4 tuntia ennen näytettä. virtsan väristä kyllä näkee onko ollut virtsaamatta neljä tuntia vai vähemmän.
Ei tartte, tunti riittää vähintään. Tuo 4 tuntia on siihen bakteerivirtsaan.
- Anonyymi
Käske pukata katetrri.
- Anonyymi
Tilaa Whizzanater ja puhdasta synteettista virtsaa niinkuin urheilijat tekee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855382Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612955Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin442173Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881740- 471596
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312