Työttömien vaatetus

Anonyymi-ap

Millaisia vaatteita työttömät yleensä käyttää, mikä on työttömien kuuminta muotia tänä keväänä? 🤔

35

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit käyttää niitä vaatteita, mitä kaapistasi löydät. Veikkaan tuulipukua.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­N­­­y­m­­f­o­­m­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Oon se joka kävelee aina jätesäkki päällä.

      • Anonyymi

        Jos näkyy työtöntä hiippailemassa jolla on risat farkut ja risa T-paita, sekä huppari sen paidan päällä, ja vanhat risat lenkkarit jalassa, niin se asusetti on varastettu meidän mansikkamaallä olevan linnunpelättimen päältä. Asiasta voi ilmoittaa kunhan lumet sulaa paikalliselle puliyhdistyksen ryhmälle, osoitteeseen pulipenkki 5 Rantala. Kunhan pulipenkin saavat paikalleen K- Muskotin taakse.


    • Anonyymi

      Kuuminta hottia on nyt juoksukalsarit cittarista 🏃‍♀️

    • Anonyymi

      Adidas verkkarit on muotia. Pääsee keltaisten lehtien etusivuille. Työttömällä muna pullottaa toisella turvat. Sininen ja valkoinen kuntoutujilla nyt in. Keväinen k-menu rinnuksilla plussaa. 9euroa taskussa

    • Anonyymi

      Pukevat mutsis turkin päälle kostean illan päätteeks :D

    • Anonyymi

      Minkkiturkkki, juoksukengät eli piikkarit ja päässä oranssi Hankkijan lippis sekä käsissä rouhekintaat eli runkkaset!
      Kaupungilla liikkuessa hyvä yhdistelmä sekä eri yhteiskuntaluokkia edustava.
      Varsinainen työasu ja työpaikka näkyy tässä kuvassa: https://www.youtube.com/watch?v=9wn5YF2yb9s

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieksalaisille työttömille (jos vähän muillekin paikallisille "miehille") on tämä perse paljaana-asu kaikkein soveliain. https://hh2.pigugroup.eu/colours/707/878/2/7078782/seksikkaat-miesten-nahkahousut-ffdf8-hinta_reference.jpg

        Perse paljaana ei saa olla korkeintaan reikä mistä pieru tulee ei tarvitse housuja laskea kun pierut tulee työttömän perseestä. lisäksi voi ommella luukun kierrätysmateriaalista ja sinne vaikka kunnon pitkä häntä. työtön välttää kierrätysvaatteissa muoti on työikäisten ja oikeissa työsuhteissa olevia työntekijöitä. minä löysin roskiksesta hylätyt talvikengät ja minä käytän niitä ihan siistit vielä. kaupassa uuden maksaa lähes 200 euroa. onneksi olen ruma ulkonäöltään en ole kateellinen uusille vaatteille minulle ne välttävät ja hiukset leikkaa itse miksi käydä kampaamossa kun se maksaa työttömälle paljon


    • Anonyymi

      Tupsu pipo.

    • Anonyymi

      Varastan vaatteeni pyykkinaruilta. Kalsareita vaihdan kerran viikossa, velipojan kanssa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EHOTTOMASTI GOLF SUKAT JALASSA NE 18 REIKÄSET JA VARVAS SANTAALIT SUTKI MALLIN LIPPIS JA PULIPENKILLE RINKILLE.

    • Anonyymi

      Työttömänä käytän yleensä tuulipukua ja lenkkareita, päähineenä on talvella pipo ja kesällä lippalakki. mukava ja käytännöllinen vaatetus, talvella vai lisää alle kerroksia. tuossa kostyymissä sulautuu helposti Lidlin kassajonoon tai alkon hyllyjen taakse. En pidä huomiosta ja huolimatta miljoona omaisuudesta en halua erottua joukosta. Autoni on vaatimaton Corolla ja asuntoni yksiö. Nautin omaisuudestani ulkomaanmatkojeni aikana.

      • Anonyymi

        aidshomo


    • Anonyymi

      Kuljen kommandona!

    • Anonyymi

      Munasillaan mennään PERKELE

      • Anonyymi

        Vahvaa johtajuutta 🏋🏿‍♂️


    • Anonyymi

      KELA hankkii työttömille huomioliivit joiden etupuolella lukee TYOTÖN -SAA KIVITTÄÄ JA POTKIA ja selkäpuolella HAKKAA MINUA OLEN VÖTKÄLE LUSMU

      Liivi tulee karenssin uhalla työttömille pakollisiksi!

      • Anonyymi

        Onko emäntäsi Kelalla töissä? Taitaa nimittäin olla.


      • Anonyymi

        Hyvä idea, voidaan suunnatta näin halveksunta ja vägivalta tarkasti työttömiin! 🙋‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea, voidaan suunnatta näin halveksunta ja vägivalta tarkasti työttömiin! 🙋‍♂️

        Energistä ja dynaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea, voidaan suunnatta näin halveksunta ja vägivalta tarkasti työttömiin! 🙋‍♂️

        No nyt tuli kiire hakkaamaan työttömiä 🏃‍➡️🤜👊


    • Anonyymi

      JÖSSES

    • Mulla on puuilon kumisaappaat talvisin, kauhtuneet mustat farkut ja joku paita. Takki on musta tupaklta haiseva.

      Mites itselläsi?

    • Anonyymi

      G g g gay boy b b bo boy gay boy gg boy gayboy b b b bo boy boy gay boy g g g ga gay boy

    • Anonyymi

      Paremmin pukeuun kun sie.

    • Anonyymi

      Tämä on kevään huippumuotia ja kuten kuvasta näkyy, kaikkein reippaimmat lieksalaiset työnhakijat ovat jo ottaneet sen käyttöönsä. Kyseessä on siis paksu puhallettava haalari, mikä paitsi suojaa likaantumiselta tunnetusti työhulluja pitkäaikaistyöttömiä, niin myös varjelee koskettamasta itseään kiljukännissä kaatuillessaan, pulipenkiltä pudotessaan, ym. vastaavanlaisissa ja vaarallisissa tilanteissa! Erittäin suositeltava ja lähes pakollinen varuste! Saatavana edullisesti Temu:lta noin yhdeksäntoista euron hintaan! Lieksalainen työtön: Turvaa sinäkin itsesi tapaturmilta edullisesti, vaikka tapasi on jo turmeltuneetkin! https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTE-lfyyHlsQQGmddwJ4BfPwp7yMOqF6EGiSGPuYeFBzzB4ZCy9

    • Anonyymi

      Mä nain alasti TE-pimuja karenssia ei tuu mällit sisälle.

    • Anonyymi

      Verkkarit, niillä on nopeinta hakee juoksukaljat 🏃‍➡️

      • Anonyymi

        Onko paljon nopeampaa kuin esim. farkuissa? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko paljon nopeampaa kuin esim. farkuissa? 🤔

        Noin 17% nopeampaa.


    • Anonyymi

      Yleensä on raappahousut jaloissa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe