Olen vähän järkyttynyt

Anonyymi-ap

jos sinä oletkin minun järjenääni. Siis nyt täytyy sulatella tätä.

52

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et usko tohon itekkään. Mä tiedän jo miten meidän elämä todennäkösesti menis ja siis se on ihan hyvä jos se menis niin ku ajattelen

    • Anonyymi

      Ihan näreestä tommottiset sukupuolettomat viestit.
      Pitääkö näissä ikäväduuneissa taantua ihan alakouluasteelle?

      • Anonyymi

        Kyllä juu. Pulpettini takana istun ja pyyhekumin osasia pommittelen takarivistä tässä samalla :———)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juu. Pulpettini takana istun ja pyyhekumin osasia pommittelen takarivistä tässä samalla :———)

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juu. Pulpettini takana istun ja pyyhekumin osasia pommittelen takarivistä tässä samalla :———)

        Kehittää tarkuutta jos saa kuminpalan jäämään kaverin hiuksiin. Ei koulussa turhaan käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehittää tarkuutta jos saa kuminpalan jäämään kaverin hiuksiin. Ei koulussa turhaan käydä.

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Kuka se järkyttävä tyyppi oisi,
      jos oisikin hän?
      Miksi se järkyttäisi?
      Joku eksä vaiko naapuri?

      • Anonyymi

        Omaan tilanteeseeni liittyen ei kukaan yksittäinen henkilö niinkään järkyttäisi, mutta se on todella järkyttänyt miten iso ihmismäärä on ollut mukana ns. kertomassa. Sellainen ei sovi erityispiirteiselle ja sitä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaan tilanteeseeni liittyen ei kukaan yksittäinen henkilö niinkään järkyttäisi, mutta se on todella järkyttänyt miten iso ihmismäärä on ollut mukana ns. kertomassa. Sellainen ei sovi erityispiirteiselle ja sitä olen.

        Kerro nainen kuka on kulmakunnan seksikkäin kundi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaan tilanteeseeni liittyen ei kukaan yksittäinen henkilö niinkään järkyttäisi, mutta se on todella järkyttänyt miten iso ihmismäärä on ollut mukana ns. kertomassa. Sellainen ei sovi erityispiirteiselle ja sitä olen.

        Oletko Tähteläinen? Liity ihmeessä Tähteläiset Fb ryhmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nainen kuka on kulmakunnan seksikkäin kundi?

        No varmaan sinä oot ätmi ite se Keravan kingi (jonnet ei muista ja se on voi voi)


    • Anonyymi

      Mun järjen ääni on tällä hetkellä sydämmessä ja parempi oikeesti kun pysyykin sielä. Välillä se on ihan liian sairas tai ainakin vitun traumatisoitunut.

      • Anonyymi

        Sillä äänellä roikkuu posket niin kun mullakin koska ilo ja nauru on kadonnut. Mutta sen huulet on melkein yhtä kauniit kun mun. Eli järjen ääni pysy sielä sydämmessä koska sillon oot vitusti paljon parempi.


      • Anonyymi

        Kohta pannaan väkisin se huumori uppoomaan, ääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta pannaan väkisin se huumori uppoomaan, ääni.

        Taisi mennä ätmille, toiset ne vaa ymmärtää selkeää suomea vaikka autocorrect temppuilisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi mennä ätmille, toiset ne vaa ymmärtää selkeää suomea vaikka autocorrect temppuilisi

        Eihän se järjen ääni sitten pysynytkään sielä sydämmessä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi mennä ätmille, toiset ne vaa ymmärtää selkeää suomea vaikka autocorrect temppuilisi

        Heti kun mainitsin asiasta niin johan hommat lähti laukalla ja jäljelle jäi aropallot ja häpeä.


    • Anonyymi

      Kulta se en ollut minä. Sinä erehdyit taas.

    • Anonyymi

      Sulla on muutenkin sulateltavaa mummo.

      • Anonyymi

        Ketä sinä mummoksi haukut kyllä sulla on harhat ottaneet vallan tyystin


    • Anonyymi

      Kuuletko sä ääniä?

      • Anonyymi

        Ei oo sellasesta kyse.


      • Anonyymi

        Kuuletko tai aistitko sinä itse asioita mitä muut eivät kuule tai aisti? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuletko tai aistitko sinä itse asioita mitä muut eivät kuule tai aisti? Sivusta

        Ei kai sellaista enää ole. Henget ja henkimaailma Fb ryhmässä on 20 000 jäsentä. Samoin selvä näkö intuitio Fb ryhmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sellaista enää ole. Henget ja henkimaailma Fb ryhmässä on 20 000 jäsentä. Samoin selvä näkö intuitio Fb ryhmässä.

        Siellä on ätmi varmasti terveempää porukkaa kuin täällä, parempi korkea- kuin matalan energian matalalentoinen haihattelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuletko tai aistitko sinä itse asioita mitä muut eivät kuule tai aisti? Sivusta

        Sivusta vastaan aistin ja koen, en kuule kuitenkaan.. entä itse?


    • Anonyymi

      Mikä siinä järkytti 😄?

      • Anonyymi

        Omassa päässä syntyi ristiriitainen hämmennys.


    • Anonyymi

      sitten ryhdytään leikkimän sillä Leenalla, tehdään vähän kiusaa ja muulle väelle. Oikein kunnolla ja rakkaudesta :)

    • Anonyymi

      sitten se Mirka, ei irroteta otetta vaan mietitään joka päivä pahaa ja kiusaa ja häiritään työpäiviä ja poltetaan mielessä kotia. liekit leimuaa ja pahaa joka paikkaan. Ihana näky saada hänet raivoamaan luoka edessä ja karjumaan, auttaa lääkesumuun :)

    • Anonyymi

      laita sille Leenalle vähän raivoa töihin, jos puskisi oikeassa elämässä kuten muuten :) sama Polleille :) ja lastenhoitsuille :) sitä saa mitä tilaa :) ps. K naisille myös. Jokaiselle kaikkea pahaa :)

      • Anonyymi

        Mukavaa että vaivaudut kuitenkin mies yksilöimään että kenelle milloinkin lähtee tämä poppamiehen lähetys, niin meidän yliherkkien ei tarvitse jännittää täällä kotikatsomossa


    • Anonyymi

      se yx lähtee treenilomalle kohta, päästään vähän kiusimaan :) ja yx suunnittelee risteilyä toisesta paikasta, laitetaan vähän kiusaa :)

      Pitäjänmäelle myös, hakkasi mukana, joten räjäytetään mielikuvissa mätäpommi :)

      • Anonyymi

        Tee oma ketju sun tyypeille. Tää on henkkohtane järkytys tajuaminen ja tie tasapainoon.


    • Anonyymi

      Haluan kiittää sinua saamastani avusta. Minun vointini olisi paljon huonompi ilman sinun herkkyyttä aistia toisen tunnetiloja. Sinulla on myös muita hyviä ominaisuuksia mitä meillä muilla ei ole, joten luota vain omaan harkintakykyysi niin hyvä tulee. 😊 t. järjenääni

      • Anonyymi

        Sulla taitaa olla mies hiukan pirstaloitunut persoona, montako niitä on yhteensä?


      • Anonyymi

        Kenen järjenääni oot? Joku joka kaipaa nyt järjenääntä kipeästi kun hajoaa taas.. Sivusta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen järjenääni oot? Joku joka kaipaa nyt järjenääntä kipeästi kun hajoaa taas.. Sivusta..

        Laitan hyvän kiertämään! Voin olla myös sinun järjenääni. Minä etähalaan sinua aamuun asti niin tiukasti,ettet pääse hajoamaan. Aamulla levänneenä tuntuu paljon paremmalta. Hyvää yötä sinulle. t. Järjenäänesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan hyvän kiertämään! Voin olla myös sinun järjenääni. Minä etähalaan sinua aamuun asti niin tiukasti,ettet pääse hajoamaan. Aamulla levänneenä tuntuu paljon paremmalta. Hyvää yötä sinulle. t. Järjenäänesi

        Kiitos olisitkohan jopa minun järjenääni sittenkin.🫂


    • Anonyymi

      Järkeä löytyy Mikä on Luxonia sivulta.

    • Anonyymi

      Crimson Circlen kotisivuilla on joka päivä klo 9.00 vaihtuva mietelause.

    • Anonyymi

      Aika moni Tarot korteista ennustaja kuulee henkioppailta viestejä.

    • Anonyymi

      Shamaaneilla on voimaeläimiä.

      • Anonyymi

        Tahdotko kertoa tästä lisää? Äläkä käske katsoa jostai sivustolta. Miten nuo voimaeläimet esiintyy tai mitä lie? Ja kaikenlaista tahtoisin tietää. Kuten myös noista muistakin asioista. Hieman hämmentyneenä ja eksyksissä olen omista oudoista kokemuksista.
        Olisi mielenkiintoista kun olisi aloitus ihan näille tälläisille asioille.
        Kiitos 🐾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdotko kertoa tästä lisää? Äläkä käske katsoa jostai sivustolta. Miten nuo voimaeläimet esiintyy tai mitä lie? Ja kaikenlaista tahtoisin tietää. Kuten myös noista muistakin asioista. Hieman hämmentyneenä ja eksyksissä olen omista oudoista kokemuksista.
        Olisi mielenkiintoista kun olisi aloitus ihan näille tälläisille asioille.
        Kiitos 🐾

        Asia kun on niin, että jokaisen on selvitettävä itse. Koronarokotettakaan ei oltaisi otettu, jos jokainen olisi selvittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia kun on niin, että jokaisen on selvitettävä itse. Koronarokotettakaan ei oltaisi otettu, jos jokainen olisi selvittänyt.

        No tietenkin noin. Olisikin liikaa että kertoisit mitään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tiiän sen siitä kun korvat muuttuu tuliseksi, sillon syntyy yhteys "järkeen" ja se on mun päätettävissä mitä sille tiedolle teen. Osan kirjoitan, osan huudan ja osan unohdan. Haluan antaa mun kirjoittamat jutut jollekin mutta en vielä ole saanut selkoa keneen pystyn luottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiän sen siitä kun korvat muuttuu tuliseksi, sillon syntyy yhteys "järkeen" ja se on mun päätettävissä mitä sille tiedolle teen. Osan kirjoitan, osan huudan ja osan unohdan. Haluan antaa mun kirjoittamat jutut jollekin mutta en vielä ole saanut selkoa keneen pystyn luottamaan.

        Niih, lueppas muuten itse järjellä ja
        etenkin tunteella mitä ihan itse juuri kirjoitit.

        Kuka sitten lähettiinkään kenen elämään tarkoituksella?
        Ja kuka lähetti myöskin niitä suojelijoita,
        omat suojelijansa toiselle,
        kun ei joku huolinut sitä lähetettyä.

        Järki siis jäi jäljelle kun Tunteet haihtuu pala kerrallaan Tomuksi...
        Jos olet hän osaat sanoa Minne.

        Kyllä sä tiedät keneen olisit voinut luottaa 100%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiän sen siitä kun korvat muuttuu tuliseksi, sillon syntyy yhteys "järkeen" ja se on mun päätettävissä mitä sille tiedolle teen. Osan kirjoitan, osan huudan ja osan unohdan. Haluan antaa mun kirjoittamat jutut jollekin mutta en vielä ole saanut selkoa keneen pystyn luottamaan.

        Mun on pakko esittää Vastakommentti Tohon.
        Väittäisin kyllä et se sun yhteys ei synny järkeen vaan Tunteisiin sillon kun kuumottaa. Vaikket uskokaan sitä. Sulla on sun MieliPiteeseen oikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun on pakko esittää Vastakommentti Tohon.
        Väittäisin kyllä et se sun yhteys ei synny järkeen vaan Tunteisiin sillon kun kuumottaa. Vaikket uskokaan sitä. Sulla on sun MieliPiteeseen oikeus.

        Ihan hyvä vastaväite ja osa onkin tunteet jotka sitä järkeä ohjaavat. Mutta mun järki on ihan oikea sotilas ja sydän on kokonaan mun hallinnassa. Siitä on tullut aikamoinen sotku kun kaksi vastakohtaa taistelevat keskenään ja molemmat haluavat oman tahtonsa. Oon aika hyvin johdossa tässä taistelussa mutta aina ei edes lääkkeet auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niih, lueppas muuten itse järjellä ja
        etenkin tunteella mitä ihan itse juuri kirjoitit.

        Kuka sitten lähettiinkään kenen elämään tarkoituksella?
        Ja kuka lähetti myöskin niitä suojelijoita,
        omat suojelijansa toiselle,
        kun ei joku huolinut sitä lähetettyä.

        Järki siis jäi jäljelle kun Tunteet haihtuu pala kerrallaan Tomuksi...
        Jos olet hän osaat sanoa Minne.

        Kyllä sä tiedät keneen olisit voinut luottaa 100%.

        Joo. Se järki pitää vaihtaa johonkin enemmän terveeseen. Eikä mun tunteet haihdu. Alkoi pelkästä ajatuksesta tunteita tulvimaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe