Olen jo jollain tasolla valmis siihen

Anonyymi-ap

että tämä oli sun puolesta tässä.
Toki koitan pitää yhteyttä elossa ja olla tekemisissä.
Mutta jos tämä oli sun mielestä tässä niin menen kohti kesää surullisen avoimin mielin.
Olenhan edelleen elossa!

134

2085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sitä yhteyttä on nyt ollut ja oltu tekemisissä?
      Mun mielestä mikään ei ole tässä.

      • Anonyymi

        Meillä on yhteys irl ollut ja koitan sen säilyttää. Kiva jos ajattelet noin, vaikka en tiedä oletko hän.


      • Anonyymi

        Ei ole oltu kenenkään kanssa tekemisissä. Aina jutella voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on yhteys irl ollut ja koitan sen säilyttää. Kiva jos ajattelet noin, vaikka en tiedä oletko hän.

        Yhteys ollut onko kuinka tiiviisti vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteys ollut onko kuinka tiiviisti vielä?

        Tiiviys vaihtelee. Välillä enemmän, välillä vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oltu kenenkään kanssa tekemisissä. Aina jutella voi.

        Tämä 15:30 kommentti tuli ihan puun takaa. Ei ollut aloittajalta enkä sitä ymmärrä.
        Jos juttelee toisen ihminen kanssa niin silloin on sen kanssa tekemisissä. Ymmärrä se vajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oltu kenenkään kanssa tekemisissä. Aina jutella voi.

        Eihän tuommoisen ärripurrin kansss voi olla missäänntekemisissä vauhkoontuu kuin kapinen kettu


    • Anonyymi

      Et sinä toisen puolesta tuollaista voi päättää.

      • Anonyymi

        Enkö minä kirjoittanut ihan omasta puolestani? Sanoinhan että pidän yhteyksiä yllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö minä kirjoittanut ihan omasta puolestani? Sanoinhan että pidän yhteyksiä yllä...

        Oletko mies huomannut, että väität aina tuota samaa tyhmemmillesi, jotka todella uskoo näihin provoihisi?


    • Anonyymi

      Minä en ole valmis tuohon. Ihan höpöjä puhut.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla jos olet hän. Joskus vaan tulee ajatuksia että ei häntä varmaan sitten kiinnostakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla jos olet hän. Joskus vaan tulee ajatuksia että ei häntä varmaan sitten kiinnostakaan.

        Mitä sunntäytyy aina joka kerta suuttua jostain ei meidän juttu tule toimimaan kun noin käyttäydyt olisit nytkin näinä vuosina lähteny naama rytyssä kotiin kun suutut aika lapsellista toimintaaa ja viel lapsilla kiristät minua


    • Anonyymi

      Kenelle?🤔

      • Anonyymi

        Ota näistä nyt sitten selvää… 😂😅
        Sivusta


    • Anonyymi

      En pidä siitä, että kerrot omia ajatuksia ikään kuin ne olisi minun. Tavallaan ymmärrän kuitenkin miksi teet niin. Meidän yhteinen tarina on vasta alussa. Toivon koko sydämmeni voimalla, että saan viettää ihanan kesän sinun kanssa ja toiveena olisi pysyvä, turvallinen ja rakkauden täyteinen loppuelämän yhteinen matka. Mä tykkään sinusta nainen 💕 t. Erityinen mies

      • Anonyymi

        En ole tehnyt niin?


      • Anonyymi

        Älä hyvä usko näitä huijareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt niin?

        Ei oo multa.
        -Erityisempi mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo multa.
        -Erityisempi mies

        Jooo en ajatellutkaan en oo laittanu noit ylempii😅
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooo en ajatellutkaan en oo laittanu noit ylempii😅
        Sivusta

        No sähän näköjään tunnet sit mut jo 🙂
        En todellakaan laittanu.
        -erityisempi mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sähän näköjään tunnet sit mut jo 🙂
        En todellakaan laittanu.
        -erityisempi mies

        Nähtäväsi näin. Sopan keittäjiä kyllä riittää näköjään 😂 sen verran sekavaa settiä ollu taas luettavana
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtäväsi näin. Sopan keittäjiä kyllä riittää näköjään 😂 sen verran sekavaa settiä ollu taas luettavana
        Sivusta

        Ainahan niitä täällä on. Siks täällä juttelu onkin niin v-mäistä.
        -Erityisempi mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan niitä täällä on. Siks täällä juttelu onkin niin v-mäistä.
        -Erityisempi mies

        Niin. En ymmärrä miksi silti jatketaan tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. En ymmärrä miksi silti jatketaan tätä.

        En mäkään. Koska jos sä oot hän, ni voidaan nähdä jo huomenna jos oot siellä ja haluat sitä.
        Sujautan mun yhteystiedot sulle 🙂


      • Anonyymi

        Siellä missä mä näen sua yleensä muutaman kerran viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä missä mä näen sua yleensä muutaman kerran viikossa.

        Joo o metsään mentiin ja vtusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo o metsään mentiin ja vtusti.

        Näin tais käydä taas.
        Taidan luovuttaa.
        Taas.
        Kerran.
        Petyin.
        Ei mulle mitään suoda ja se on ihan ok, oon tottunu siihen jo...


      • Anonyymi

        Hei erityinen mies. Kaikki vastaukset sinulle oli sivusta eikä aloittajalta. Se harmittaa sen verran että minuna vastataan, että skippaan teidät ohi koko porukan. Lukematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo multa.
        -Erityisempi mies

        Täällä on joku nainen joka tunkee joka väliin ja vastailee toisen puolesta lyhyitä vastauksia. Kiusaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sähän näköjään tunnet sit mut jo 🙂
        En todellakaan laittanu.
        -erityisempi mies

        Vttu te olette naurettavia. Jos joku esittää täällä tuntevansa sinun pelkästään jonkun autistisen käytöksen perusteella, niin ei se tarkoita että hän oikeasti kaipaisi juuri sinua. Kyllä teitä autistisesti käyttäytyviä näkee ihan päivittäin. Ainakin täällä päin Suomea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu te olette naurettavia. Jos joku esittää täällä tuntevansa sinun pelkästään jonkun autistisen käytöksen perusteella, niin ei se tarkoita että hän oikeasti kaipaisi juuri sinua. Kyllä teitä autistisesti käyttäytyviä näkee ihan päivittäin. Ainakin täällä päin Suomea!

        No voi vittu jos ei voi hiukan huumoria viljellä. Löysää sitä pipoas.
        En ole, eikä hän mitä todennäköisimmin ole autisti.
        Öitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on joku nainen joka tunkee joka väliin ja vastailee toisen puolesta lyhyitä vastauksia. Kiusaaja!

        No jos olet hän niin huomenna...
        Ei jaksa tätä enää.
        Ei vaan vttu jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olet hän niin huomenna...
        Ei jaksa tätä enää.
        Ei vaan vttu jaksa.

        -Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Nyt aloittajalta selkärankaa että laitat oman etunimesi kirjaimen ja oletko M vai N...ettei kaikki kauhistu jotka ei halua että mikään ois tässä...

      • Anonyymi

        Ei hyvää päivää sinua


      • Anonyymi

        En laita mitään enää kun muut vastaili minuna. Kukaan ei enää erota mitkä kommentit on aloittajalta ja mitkä ei. Tuossa joku erityinen mies ja sen naiskuoro jo elvisteli.


    • Anonyymi

      Toivottavasti saatte kaikkea paskaa ja pahaa elämäänne mitä minulle teitte. täysin syyttömälle, tuokoon pahaa kaikkeen mistä veitte. Ei mitään hyvää sanottavaa, tuokoon tuleva teille samaa kaikessa.

    • Anonyymi

      Tietysti näin se on, minkäs teet?

    • Anonyymi

      Vaikea asia, elämässä monella muutoksia voi tulla. Tavallaan tehnyt jo surutyötä suhteessa.

    • Anonyymi

      Siiis mitä täällä tapahtuu 😂 tuskin häneltä tämä.

      • Anonyymi

        No ei oo kyllä minultakaan vaikka ihana pyristeleekin ja yrittää karata minulta..en kyl helpolla luovuta vaikka vähän oon ollut alamaissa nyt. Annan hänelle siimaa ja "lomaa" minusta ja rämmin tässä surkeudensuossa kevään ja palaan kesällä vaikka taas astialle...oon niin tykästynyt häneen vaikka surkeuksissani oisin tuonkin voinut tänne kirjoittaa mutta en voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo kyllä minultakaan vaikka ihana pyristeleekin ja yrittää karata minulta..en kyl helpolla luovuta vaikka vähän oon ollut alamaissa nyt. Annan hänelle siimaa ja "lomaa" minusta ja rämmin tässä surkeudensuossa kevään ja palaan kesällä vaikka taas astialle...oon niin tykästynyt häneen vaikka surkeuksissani oisin tuonkin voinut tänne kirjoittaa mutta en voi.

        Siis kuka puhuu? Tuskin minun hän koska me olemme kyllä hänen ihanan kanssa näkemässä ennen kesää. Minä en todellakaan odota kesään asti.
        -naiselta sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka puhuu? Tuskin minun hän koska me olemme kyllä hänen ihanan kanssa näkemässä ennen kesää. Minä en todellakaan odota kesään asti.
        -naiselta sivusta

        En ainakaan mä. Kyl me nähdään taas hyvinkin pian. Ainakin toivon niin, jos oot hän. Älä edes mieti tollasia.
        -mieheltä sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan mä. Kyl me nähdään taas hyvinkin pian. Ainakin toivon niin, jos oot hän. Älä edes mieti tollasia.
        -mieheltä sivusta

        Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka puhuu? Tuskin minun hän koska me olemme kyllä hänen ihanan kanssa näkemässä ennen kesää. Minä en todellakaan odota kesään asti.
        -naiselta sivusta

        Arto


      • Anonyymi

        Kyllä se nyt vaan multa oli. Sori siitä rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan mä. Kyl me nähdään taas hyvinkin pian. Ainakin toivon niin, jos oot hän. Älä edes mieti tollasia.
        -mieheltä sivusta

        Ei ollut hän sivullinen minä vaan aloitus on multa. Kiva nähdä taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nyt vaan multa oli. Sori siitä rakas.

        Siis mikä?
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä?
        Sivusta

        Aloitus oli minulta sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arto

        En oo mä arto. jiillä alkaa.


    • Anonyymi

      Miten meni tänään työnhaku? Löytyikö duunipaikka?

      • Anonyymi

        Mies on varmaan kuule perustanut firmankin jo, vähintään pöytälaatikkoon jos ei muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on varmaan kuule perustanut firmankin jo, vähintään pöytälaatikkoon jos ei muuta

        Tirsk 🤣 Minkähän alan yrityksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tirsk 🤣 Minkähän alan yrityksen?

        Hih ....


      • Anonyymi

        En ole kaverisi joten painu vttuun siitä maalittamasta köyhä!


      • Anonyymi

        Olen nainen ja perimäni ihmiset on ollut aika köyhiä. Erehdyt TAAS.


    • Anonyymi

      No mulle saa tulla jutteleen jos haluat

      • Anonyymi

        Me jutellaan koko ajan. Tajutkaa jo että jos se ihminen ei teille puhu oikeassa elämässä niin ei tällaiset aloitukset voi olla teille. Mitähän se yhteydessä oleminen sisältää jos ei puhumistakin???


    • Anonyymi

      En tiedä. Ei kai ole mitään muutosta odotettavissa? Kyllä pöljäkin tajuaa tilanteen. Ettei mikään muutu.

      • Anonyymi

        Kuka olet? Siitähän se riippuu. Minä haluan häntä enemmän, en ketään muuta.


    • Anonyymi

      Jaahas. MT-avohoidokkien iltaterapia on käynnistynyt.

      • Anonyymi

        Just näin. Avohoidossa ollaan. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Avohoidossa ollaan. sivusta

        Olet minussa kiinni

        Sinä tiedät ja myönnät sen

        Läheisyyttä ja rakkauttani tarvitset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet minussa kiinni

        Sinä tiedät ja myönnät sen

        Läheisyyttä ja rakkauttani tarvitset

        Kyllä, kyllä, ja vielä kerran kyllä.
        Jos oot hän.
        Mieheltä sille oikealle.


      • Anonyymi

        Jouni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kyllä, ja vielä kerran kyllä.
        Jos oot hän.
        Mieheltä sille oikealle.

        Hän ei olut aloittaja. Tuo on sama troIIi samalla tavalla kirjoitellut väliin jo vuosia. Kännissä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei olut aloittaja. Tuo on sama troIIi samalla tavalla kirjoitellut väliin jo vuosia. Kännissä on.

        Voi jumalauta...
        En oo mikään trolli.
        Ei täällä tiedä kuka kukin on joten ime sinä vaikka peukaloas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jumalauta...
        En oo mikään trolli.
        Ei täällä tiedä kuka kukin on joten ime sinä vaikka peukaloas.

        Olet kun kirjoittelet toisena väliin. Sinä ole troIIi ja voit mun puolesta imeä munaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kun kirjoittelet toisena väliin. Sinä ole troIIi ja voit mun puolesta imeä munaaa.

        Minä ei ole trolli. Siitä puhe mistä puute.


    • Anonyymi

      On ohi, älä tuhlaa aikaasi enää tänne

      • Anonyymi

        Kenelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle

        Arvolle


      • Anonyymi

        Minä päätän itse omasta ajankäytöstäni. Aloitus tuskin sinuun liittyy avokki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvolle

        Aloittaja on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen.

        Satu Seppo Sandra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satu Seppo Sandra

        Ei ole nyt S tässä aloittaja. On sulla sitkeät harhat.


    • Minusta on ihanaa ajatella että on elossa ja saman taivaan alla jossain. Ja toivottavasti myös onnellinen.

      • Anonyymi

        Jaa säkin lykkäsit ittes tänne trollaamaan.


      • Anonyymi

        Minusta tuntuu ihan hyvälle että itse olen elossa. Kaikkihan ei enää ole. Hyvä tuuri kun saanut elää terveenä elämnäänsä. Olen happy. Aloittajalta


      • Anonyymi

        Sulta oli muuten tällä kertaa mukavin ja inhimillisin kommentti tässä. Kiitos siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulta oli muuten tällä kertaa mukavin ja inhimillisin kommentti tässä. Kiitos siitä.

        Kiitos. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa säkin lykkäsit ittes tänne trollaamaan.

        Tämä on kylläkin aloituksen kirjoittanut mies..


    • Anonyymi

      Mukava kuulla kuinka kevät muuten on mennyt?

      • Anonyymi

        Kyllähän sinä tiedät. Vastahan me juteltiin.


    • Anonyymi

      Aina voi soittaa

      • Anonyymi

        En enää uskalla..viime perjantaina tapahtuneen jälkeen. Tilanne kuin titanicin loppukohtaus...minä jäätävässä meressä ja hän jatkaa elämäänsä


      • Anonyymi

        No soittele, jos on jotain sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää uskalla..viime perjantaina tapahtuneen jälkeen. Tilanne kuin titanicin loppukohtaus...minä jäätävässä meressä ja hän jatkaa elämäänsä

        Siinä se romantiikka olikin 15.3 teräviä lasinsirpaleita suoraan sydämeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No soittele, jos on jotain sanottavaa.

        Mikä puhelinnumeron viimeinen numero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää uskalla..viime perjantaina tapahtuneen jälkeen. Tilanne kuin titanicin loppukohtaus...minä jäätävässä meressä ja hän jatkaa elämäänsä

        Mitä silloin tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä silloin tapahtui?

        Kiva ilta päättyi mustasukkaisuuteeni, ehkä aiheesta tai aiheetta? Aikalisä ja ajateltavaa nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä puhelinnumeron viimeinen numero?

        Kummalla? Minulla on +2 hänen viimeiseen verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää uskalla..viime perjantaina tapahtuneen jälkeen. Tilanne kuin titanicin loppukohtaus...minä jäätävässä meressä ja hän jatkaa elämäänsä

        Tämä joka ei enää uskalla oli muuten sivusta sitten. Tuli väliin sitä kertomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se romantiikka olikin 15.3 teräviä lasinsirpaleita suoraan sydämeen

        Hän oli sivusta. No hätä. Kyllä mä sulle romantiikat näytän, jos oikea olet.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ilta päättyi mustasukkaisuuteeni, ehkä aiheesta tai aiheetta? Aikalisä ja ajateltavaa nyt.

        Sivusta siis.


    • Anonyymi

      suomeksi sanottuna: syyttömän Hennan pieksiä, me "tapetaan sinut laillisesti".

      • Anonyymi

        Mene hyvä ihminen hoitoon. En tunne sinua enkä kavereitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hyvä ihminen hoitoon. En tunne sinua enkä kavereitasi.

        Joo, jos joku tarkistaisi näitä sinun miehen kollaaseja oikeasti eikä leikisti yksittäisiä kirjoittajia tarkoitushakuisesti syynäten, niin huomaisi että keskustelet itsesi kanssa jatkuvasti, mutta fiksumopi tajuaa muutenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jos joku tarkistaisi näitä sinun miehen kollaaseja oikeasti eikä leikisti yksittäisiä kirjoittajia tarkoitushakuisesti syynäten, niin huomaisi että keskustelet itsesi kanssa jatkuvasti, mutta fiksumopi tajuaa muutenkin

        Hyvä sisäköt, not so much


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sisäköt, not so much

        Aika teiniä skeidaa o


    • Anonyymi

      Aloitus on sellaiselle, jonka 100 varmasti tiedän olleen palstalla ja johon on muukin yhteys. Palstasuhteilijat tämä ei liity nyt teihin.

      • Anonyymi

        Kysytkö mieheltä vai naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytkö mieheltä vai naiselta

        Mies pitää lukijoita selvästi pilkkanaan kun sekin detalji voi vaihtua saman aloituksen alla, eikä tättähäärät mitään huomaa senku posmottaa omiaan. Sää lit tä vää


      • Anonyymi

        Ei ole yhteyttä ihmiseen joka ei ole olemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhteyttä ihmiseen joka ei ole olemassa

        Hän on olemassa ja minulla on häneen yhteys. Teidän sairaat harhaiset mielipiteenne ei muuta sitä asiaa mihinkään.


    • Anonyymi

      Liittyykö nää asiat jollain tavalla todellisuuteen?

      • Anonyymi

        No liittyy tietysti. Sillä tavalla, että olen ollut ihastunut häneen irl ja miettinyt onko vastatunteita vai ei. Yrittänyt tutustua ja olla tekemisissä. Siten vaan.


      • Anonyymi

        Ei mikään tämän äijän tarinallisuuksista liity todellisuuteen, sama vika selvästi Rahikaisella siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No liittyy tietysti. Sillä tavalla, että olen ollut ihastunut häneen irl ja miettinyt onko vastatunteita vai ei. Yrittänyt tutustua ja olla tekemisissä. Siten vaan.

        Kysy suoraan, sillä se selviää aika nopeasti, eikä tarvitse enää pähkäillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy suoraan, sillä se selviää aika nopeasti, eikä tarvitse enää pähkäillä.

        En uskalla. Olen niin rakastunut etten halua kuulla ettei häntä kiinnosta. Elän mieluummin siinä uskossa että hänkin on rakastunut minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla. Olen niin rakastunut etten halua kuulla ettei häntä kiinnosta. Elän mieluummin siinä uskossa että hänkin on rakastunut minuun.

        Oletko mies tai nainen? Kannattaa nyt ainakin jollain tapaa saada se tutustuminen ja tekemisissä oleminen edistettyä siihen että käytte jossain varta vasten tekemässä jotain yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies tai nainen? Kannattaa nyt ainakin jollain tapaa saada se tutustuminen ja tekemisissä oleminen edistettyä siihen että käytte jossain varta vasten tekemässä jotain yhdessä.

        Olemme tekemisissä ja oltu ihan varta vastenkin tekemisissä.. mitä se sitten tarkoittakaan. Tarkoitin vain etten uskalla kysyä suoraan tunnejuttuja. Tutustumista edistän kyllä aina kun tilaisuus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme tekemisissä ja oltu ihan varta vastenkin tekemisissä.. mitä se sitten tarkoittakaan. Tarkoitin vain etten uskalla kysyä suoraan tunnejuttuja. Tutustumista edistän kyllä aina kun tilaisuus on.

        Kunhan ette petä puolisoitanne


    • Anonyymi

      Loppujen lopuksi kyse on siitä miten paljon voi kestää ja siitäkin ettei vahingoita ketään saati sammuta itseään. Olen alkanut ajatella että meillä kummallakin on oma polku mitä ei tule hylätä sillä se muuttaisi kaiken minkä varaan tämä välisemme rakentui. Ja sitä myöten etääntynyt odotuksista, tunteista ja erehtymättömistä asioista. Selvyyden vuoksi erehtyviä olentoja olemme myös me. Samaan aikaan tiedän että yksi katse riittäisi kääntämään kaiken toisinpäin ja muuttaisi mieleni. Se, minkä pitäisi olla, ei ole sitä mikä on, eikä ehkä koskaan ole sitä, mitä se voisi olla.

    • Anonyymi

      Tule suoraan jutteleen

    • Anonyymi

      On tämä sivusto kyllä niin tylsä.

      • Anonyymi

        Täähän on hauska.Joku satu-täti pyörittää useampaa miestä.Jokainen on just se spesiaali.Ei vain täti tainnu muistaa, että sanoi useammalle,et ikävästä voi kirjottaa 24:lle,jos ei kerkee vastaamaan.Hommatkaa miehet itsellenne oikea nainen,eikä häntä joka häviää kuin pieru saharaan,kun rahat loppuu...ei tarvii ikävästä riutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täähän on hauska.Joku satu-täti pyörittää useampaa miestä.Jokainen on just se spesiaali.Ei vain täti tainnu muistaa, että sanoi useammalle,et ikävästä voi kirjottaa 24:lle,jos ei kerkee vastaamaan.Hommatkaa miehet itsellenne oikea nainen,eikä häntä joka häviää kuin pieru saharaan,kun rahat loppuu...ei tarvii ikävästä riutua.

        Niinhän sinäkin teet muissa aloituksissa. Vika on vaan siinä että tekstistäsi huomaa minkä tason nobody olet eikä ketään kiinnosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täähän on hauska.Joku satu-täti pyörittää useampaa miestä.Jokainen on just se spesiaali.Ei vain täti tainnu muistaa, että sanoi useammalle,et ikävästä voi kirjottaa 24:lle,jos ei kerkee vastaamaan.Hommatkaa miehet itsellenne oikea nainen,eikä häntä joka häviää kuin pieru saharaan,kun rahat loppuu...ei tarvii ikävästä riutua.

        Et edes jaksanut lukea tätä kateellinen Iuuska. En ole väittänyt tässä tai muuallakaan haluavani ketään muuta kuin yhden miehen, jonka jo tunnen. Niin ja tuo rahajuttu on naurettava. Minulla on säästöjä sen miehenkin tarpeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täähän on hauska.Joku satu-täti pyörittää useampaa miestä.Jokainen on just se spesiaali.Ei vain täti tainnu muistaa, että sanoi useammalle,et ikävästä voi kirjottaa 24:lle,jos ei kerkee vastaamaan.Hommatkaa miehet itsellenne oikea nainen,eikä häntä joka häviää kuin pieru saharaan,kun rahat loppuu...ei tarvii ikävästä riutua.

        En ymmärrä tätä lausetta
        "Ei vain täti tainnu muistaa, että sanoi useammalle,et ikävästä voi kirjottaa 24:lle,jos ei kerkee vastaamaan".
        Selvennätkö lukihäiriöhoro?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täähän on hauska.Joku satu-täti pyörittää useampaa miestä.Jokainen on just se spesiaali.Ei vain täti tainnu muistaa, että sanoi useammalle,et ikävästä voi kirjottaa 24:lle,jos ei kerkee vastaamaan.Hommatkaa miehet itsellenne oikea nainen,eikä häntä joka häviää kuin pieru saharaan,kun rahat loppuu...ei tarvii ikävästä riutua.

        Miten sinun j-miehet? Tuliko itsesi luvattua liikoja? 🤪
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18333546/jmies-----


    • Anonyymi

      Mun puolelta se vain kasvaa odotukset korkealla

      • Anonyymi

        Välillä olen varma että tästä tulee jotain ja välillä taas rämmin jossain ojassa epätoivon kyynel silmissä. Mutta uskon vieläkin, että hän tai ei ketään. (Mikä tiedoksi kaikille inhottaville sivusta huutelijoille. En halua kuin hänet)
        aplta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä olen varma että tästä tulee jotain ja välillä taas rämmin jossain ojassa epätoivon kyynel silmissä. Mutta uskon vieläkin, että hän tai ei ketään. (Mikä tiedoksi kaikille inhottaville sivusta huutelijoille. En halua kuin hänet)
        aplta

        ❤️….


    • Anonyymi

      Hyvä ettet kuollut. Että olet vielä elossa👍

      • Anonyymi

        Kiitos, kiva että sinäkin elät.


      • Anonyymi

        Mistä senkin voit täällä tietää jos et kuule etkä näe häntä? Ilmoittaisiko sinulle siitä kukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä senkin voit täällä tietää jos et kuule etkä näe häntä? Ilmoittaisiko sinulle siitä kukaan?

        Enpä nähnyt erästä, jonka olisin kovasti toivonut näkeväni. En eilen, en tänään. Toivottavasti hänellä on kaikki on kuitenkin hyvin.
        Joku vaan jostain.


    • Anonyymi

      Pakkoruotsin hävittäminen on yhtä tärkeää kuin Amazonin sademetsän pelastaminen. Ihmiset valveutukaa!

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 K­­­u­u­­­m­­­a­­t­­ ­t­y­­­t­ö­­­t­ ­­o­­­d­­o­t­t­­a­­­v­­­a­­t­­­ ­s­­i­­­n­­­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18331825

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2315
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      169
      1703
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe