IONIT maailman kaikkeudessa

Maailmankaikkeus koostuu pääaisallisesti IONEISTA.

Ionit ovat kaikkialla massoissa ja muodostavat olemassa olevan kovettuneen ja pehmeän massan, myöskin kaasumaisina esiintyneinä. Virheellisesti puhutaan atomeista, kun tulisi puhua Ioneista. Ioneissa on voima itsessään ja kaiken elollisen muoto on aiheellista olettaa olevan, lähtökohtaisesti peräisin Ionirakenteista. Kiviainekset ovat kiteytyneitä Ioneja. Maan multa sisältää valtavasti erilaisia Ioneja, jotka ovat elämälle välttämättömiä. Mielestäni kasvikunta ei voi kasvaa ja elää, vailla Ionisoitunutta maaperää. Kasvien juuret ja varret ovat veden mukana imeytyneitä Ioneja elämäkseen ja kasvukseen välttämättömiä, so. Kocestronctratio edellytys. Ihmisen siemen on myöskin elollisesta peräisin. Ihminen käyttää kasvikunnasta saamiaan ravinteita ja valmistaa oman siemenensä. Samoin eläinkunta. Oikein on Raamatussa sanottu: Maasta sinä olet tullut ja maahan sinun pitää jälleen palata.

0

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Hyvästi, mies

        Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
        Ikävä
        27
        2351
      2. Sä saisit kenet

        Sä vaan haluaisit
        Ikävä
        79
        1736
      3. Oikein hyvää perjantai päivää

        Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
        Ikävä
        222
        1062
      4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

        Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
        Suomalaiset julkkikset
        18
        989
      5. Semmonen juttu, että..

        ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
        Ikävä
        28
        934
      6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

        Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
        Ikävä
        61
        911
      7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

        Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
        Sinkut
        122
        891
      8. Mennäänkö sitten mies

        Naimisiin joskus? Haluaisitko?
        Ikävä
        43
        829
      9. Mietin vain sua

        Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
        Ikävä
        11
        771
      10. On ilta jälleen joten

        Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
        Ikävä
        118
        720
      Aihe