Uskotko, että kohtalomme on ennalta määrätty ?

Anonyymi-ap

Kuka tai mikä sen määräisi ? Moni ehkä uskoo, miksi ihmiset muuten menisivät ennustajille ? Onko sinulle ennustettu ? Pitikö se paikkansa ?
Uskotko johonkin johdatukseen tai kohtaloon ? Tai siihen, että kohtalomme on "tähtiin kirjoitettu" ?

35

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ollut ennustajalla. Horroskooppeja luen hupina, en usko niihin.
      Uskon Jumalan johdatukseen. Muutamia kertoja on sattunut että koen johdatusta. Ystävät ovat myös vastaavia kertoneet. Että jonkun asian piti mennä juuri niinkuin se meni. vaikka ensin tuntui väärältä. Tai jokin asian on selvästi menossa päin perää ja viime tipassa se oikenee. Esim. ystävän mies sai juhlissa sairaskohtauksen johon olisi menehtynyt. Sattui olemaan lääkäri paikalla ja mies pelastui. Lääkäri sai miehen ympättyä paikalliseen terveyskeskukseen vaikka eivät yleensä ota vieraspaikkakuntalaista. Asia on raamatussa ilmaistu karrikoidusti, Hiuskarvakaan ei päästäsi lähde Herran sitä tietämättä. Tarkoittaa että tiemme on määrätty. Sisaresini palasi kuolemasta takaisin elämään, näki kirkkaan valon ja enkelin joka sanoi; Aikasi oi ole vielä. Tosin lääketiede selittää, että näky on lääkkeen aiheuttama hallusinaatio. Mene tiedä.

      • Anonyymi

        Moni on kertonut käyneensä "toisella puolella". Lääkärit selittävät ne omalla tavallaan.
        Joskus ajattelen onko kaikki tässä minkä näemme vai onko muutakin.
        Onko elämämme maan päällä vain joku välivaihe ?


      • Anonyymi

        Suomen terveysjärjestelmä on tarkkaan kuvattua Raamatussa jo Abrahamin toimesta


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­y­m­­f­­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olen pohtinut että kohtalon tarkoitus olisi elämän aikana ohjata ihmistä tuntemaan täällä olemassaolonsa aikana että kaikki ei pääty tähän, tämän yhden eletyn elämän päättyessä.

      • Anonyymi

        Ihminen ohjaa itse itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ohjaa itse itseään

        Persuja ohjaa piru.


      • Anonyymi

        Ihminen on ruumis ja henki. Kuolema on raja, jossa siirrymme toiseen olomuotoon.


    • Anonyymi

      En usko kohtaloon, enkä ennustajiin enkä muihinkaan yliluonnollisiiin asioihin , uskon siihen minkä mäessä ja jonka voin oikeaksi todistaa . Jos ajattelisin toisin niin saisin aika hyvän johdatus tarinan elämästäni esille, mutta uskon ihmisen omaan järkeen ymmärtää asioita , sillä itse valitsemme asiat elämässämme .

      • Anonyymi

        Vähättelemättä yhtään mielipidettäsi ja suuri arvostus ajattelusi loogisuudelle. Pois sinusta ja minusta, mutta on paljon heitä jotka ovat ajattelussaan muuttuneet, kääntyneet, vaihtaneet jne.
        Kokeneet muutoksen heidän aiempaan ajatteluunsa.


      • Anonyymi

        Itse me valitsemme. Meillä on suunnitelma A ja jos se ei toteudu valitsemme
        suunnitelma B:n. Luulemme hallitsevamme elämäämme ja"hallitsemmekin"
        kunnes elämässämme tapahtuu asioita, joita emme enää voi hallita.
        joku muu hallitsee. Me emme voi enää millekään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse me valitsemme. Meillä on suunnitelma A ja jos se ei toteudu valitsemme
        suunnitelma B:n. Luulemme hallitsevamme elämäämme ja"hallitsemmekin"
        kunnes elämässämme tapahtuu asioita, joita emme enää voi hallita.
        joku muu hallitsee. Me emme voi enää millekään mitään.

        Samoin olen ajatellut. Me valitsemme elämämme polun jo paljon aiemmin kun se toteutuu. Ja näin sen koen omassa elämässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin olen ajatellut. Me valitsemme elämämme polun jo paljon aiemmin kun se toteutuu. Ja näin sen koen omassa elämässäni.

        Loppuun asti emme voi valita, liekö alkúkaan "itsevalittu" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuun asti emme voi valita, liekö alkúkaan "itsevalittu" ?

        Syntymästämme emme itse päätä emmekä kuolemastammekaan ja kaikki muukin
        sillä välillä on melko sattumanvaraista.


      • Anonyymi

        Onko olemassa yliluonnollisia asioita vai onko vain asioita, joita me emme ymmärrä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuun asti emme voi valita, liekö alkúkaan "itsevalittu" ?

        Niin, sitä on vaikea sanoa vai onko olemassa jokin tietoisuus, että näin se menee ja mistä se ajatus syntyy ?


    • Anonyymi

      Kävin kerran yhden ennustajan luona.
      Kun koputin oveen, tämä kysyi: "Kuka siellä?"
      Meni heti luotto tähän ennustajaan.

      • Anonyymi

        Söin kerran laihan kokin ruokaa
        Ja kysyin osakkeista köyhältä sijoitusneuvojalta

        Kokin ruoka lihotti ja neuvot tekivät minulta varakkaan

        Uskon kohtalon käteen koko persoonani


      • Anonyymi

        Hahhaaa päivän paras tekisi , sai hyvät naurut 😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Muistatteko Aino Kassisen ? Oliko hän näkijä vai huijari ?
      https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/aino-kassinen-nakija-vai-huijari/

      Kävin nuorena uteliaisuuttani hänen luonaan, kun hänen "vastaanottonsa" oli
      ihan kotikulmillani ja hän ennusti ihan oikein tapahtumia kymmenien vuosien
      päähän. Myöhemmin ajateltuna se tuntuu ällistyttävältä ja vähän pelottavalta
      ja mystiseltäkin, että joillakin ihmisillä on "näkemisen" taito.
      Elämäni kun ei mennyt ihan tavallista rataa, ihmettelen yhä asiaa, miten hän
      pystyi sen näkemään.

      Aino Kassinen auttoi myös poliiseja ratkomaan rikoksia.

      Eivät kaikki hänen "ennustuksensa" toteutuneet, mitä hän julkisuudessa
      ennusti.

      • Anonyymi

        En usko noihin ennustajiin mitenkään. Tottakai kun ennustavat tavallisia tapahtumia mitä yleensä on ihmisten elämässä niin aiaåna sopii joidenkin kohdalle .Minulla on tuttu joka makselee vuosittain isot rahat soittelemalla ennustajalle, joten humbuukia ovat kertakaikkiaan


    • Anonyymi

      Korkeimman johdatus on olemassa.

      • Anonyymi

        On hyvä saada luottaa johonkin, jos ei muitakaan tukena ole ja tukea tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä saada luottaa johonkin, jos ei muitakaan tukena ole ja tukea tarvitsee.

        Niin siinähän se tulikin juuri se perusajatus, siis tukena voi käyttää mielikuvitusta ailloin kun ei muutakaan tukea ole lähettyvillä .


    • Anonyymi

      Joku kohtalon omainen juttu saattaa olla olemassa, mutta ihmisen pitää kuitenkin itse määrätä elämänsä suunta eikä vain soutaa ja huovata.

      • Anonyymi

        Elämä ei taivu kaikkeen. Elämän suunnan määrääminen on monesta asiasta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä ei taivu kaikkeen. Elämän suunnan määrääminen on monesta asiasta kiinni.

        Jooo-o, niiin on, mutta silti sinä voit suunnata omaan määränpäähäsi. Jos sulla on sellainen.


    • Anonyymi

      Mihin me synnymme ja missä me kuolemme ja mitä me siinä välillä teemme
      on sattumaa.

      • Anonyymi

        Se on kyllä hevon kokoinen vale. Sattumia sattuu elämässä kaiken aikaa, mutta sinä itse teet oman elämäsi.


    • Anonyymi

      Teet virheitä ja yrität oppia.
      Sattuma ja omat valinnat.
      Joku voi vierellä ohjata, kuten vanhemmat.
      Joku toinen voi näyttää asioita. Ehdottaa.
      Pääkoppaan vaan ei kukaan toinen pääse, vaikka jälkiä voi jättää.
      Tunteet ovat omat, mutta muut voivat niitä rassata.
      Jotain ylevääkin, mikä kantaa.
      Tommottas.
      Beng

    • Anonyymi

      Kohtalo tarkoittaa ennalta määrättyä tapahtumien kulkua. Usko jonkinlaiseen kohtaloon kuuluu osaan uskonnoista. Vaikea asia pohdittavaksi,
      onko elämämme ennalta määrättyä.

    • Anonyymi

      Aloittajalle sanoisin vain, että sittenkin erittäin pieni osa ihmisistä menee ennustajalle ja vielä pienempi osa uskoo ennustajiin, jonkin sortin huvinahan tuon monet ottavat.

    • Anonyymi

      Miksi ihmiset antavat povata itselleen ja maksavat siitä ?

      • Anonyymi

        Immeinen on siitä metka epeli, että se tahtoisi nähdä tulevaisuutensa eikä tiedä ja ymmärrä, ettei kannattaisi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe