Hyvää yötä

Anonyymi-ap

Löydät joskus tasoisesi kumppanin

41

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enkö vielä löytänyt? Näinkö jätät palstalla vai?

      • Anonyymi

        Oletko ihan tosissasi tässä mitä trollimiehelle kirjoitat? Ei saa selvä oletko ko trollimies itse vai joku ding dong


    • Anonyymi

      Aivan varmasti kyllä! Aivan varmasti myös hänellä on tällä hetkellä parhain kumppani ja rakas vierellä, loppuelämän rakas. Me ei oltu vaan samalla tunteella liikenteessä. Toivotan hänelle parhainta elämää☀️

      • Anonyymi

        Olisit edes kysynyt viestillä onko toisella myös tunteita sua kohtaan. Ikuiseksi mysteeriksi jäi muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit edes kysynyt viestillä onko toisella myös tunteita sua kohtaan. Ikuiseksi mysteeriksi jäi muuten.

        Ai siis pistän viestiä varatulle miehelle? Anteeksi kriittisyyteni mutta jos hän on varattu niin silloin hänellä ei ole tunteita kohtaani koska hän on valinnut naisen vierelleen joka en ole minä. Joten siksi annan asian olla ja mikään ei ole mysteeriä tässä asiassa vaan kaikki on täysin selvää. Ihminen valitsee sen ihmisen vierelleen johon on rakkautta ja syviä tunteita.

        Minusta on aika outoa tuo kommenttisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis pistän viestiä varatulle miehelle? Anteeksi kriittisyyteni mutta jos hän on varattu niin silloin hänellä ei ole tunteita kohtaani koska hän on valinnut naisen vierelleen joka en ole minä. Joten siksi annan asian olla ja mikään ei ole mysteeriä tässä asiassa vaan kaikki on täysin selvää. Ihminen valitsee sen ihmisen vierelleen johon on rakkautta ja syviä tunteita.

        Minusta on aika outoa tuo kommenttisi.

        Näin minäkin asiat näen. Kun on mennyt eteenpäin, on valinnut jonkun toisen. Ei siinä sen kummempaa.

        Sivusta nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis pistän viestiä varatulle miehelle? Anteeksi kriittisyyteni mutta jos hän on varattu niin silloin hänellä ei ole tunteita kohtaani koska hän on valinnut naisen vierelleen joka en ole minä. Joten siksi annan asian olla ja mikään ei ole mysteeriä tässä asiassa vaan kaikki on täysin selvää. Ihminen valitsee sen ihmisen vierelleen johon on rakkautta ja syviä tunteita.

        Minusta on aika outoa tuo kommenttisi.

        Ota selvää tiedä vaikka kyseinen mies ei voi muuta kuin miettiä sinua aamusta iltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota selvää tiedä vaikka kyseinen mies ei voi muuta kuin miettiä sinua aamusta iltaan.

        Sanon vielä kertaalleen: hän on V-A-R-A-T-T-U ja lupautunut jollekin toiselle ja ihan vakavissaan. Ei silloin todellakaan ajatella toista naista aamusta iltaan, vaan ollaan sen rakkaan kanssa yhdessä ja ajatukset ovat siinä omassa rakkaassa. Taidat vain härnätä ja yrittää sekoittaa, en mene lankaan tuollaiseen anteeksi vaan. Tiedän tarpeeksi miten asiat ovat ja se riittää ja en todellakaan ota selvää saadakseni pahan mielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon vielä kertaalleen: hän on V-A-R-A-T-T-U ja lupautunut jollekin toiselle ja ihan vakavissaan. Ei silloin todellakaan ajatella toista naista aamusta iltaan, vaan ollaan sen rakkaan kanssa yhdessä ja ajatukset ovat siinä omassa rakkaassa. Taidat vain härnätä ja yrittää sekoittaa, en mene lankaan tuollaiseen anteeksi vaan. Tiedän tarpeeksi miten asiat ovat ja se riittää ja en todellakaan ota selvää saadakseni pahan mielen.

        Ei voi mitään sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon vielä kertaalleen: hän on V-A-R-A-T-T-U ja lupautunut jollekin toiselle ja ihan vakavissaan. Ei silloin todellakaan ajatella toista naista aamusta iltaan, vaan ollaan sen rakkaan kanssa yhdessä ja ajatukset ovat siinä omassa rakkaassa. Taidat vain härnätä ja yrittää sekoittaa, en mene lankaan tuollaiseen anteeksi vaan. Tiedän tarpeeksi miten asiat ovat ja se riittää ja en todellakaan ota selvää saadakseni pahan mielen.

        Jos joku toinen ihminen on astunut elämään jo parisuhteen aikana ja olet ihastunut tosi vahvasti niin ei niitä tunteita väännetä vivusta pois päältä. Menoa se on siinä vaiheessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon vielä kertaalleen: hän on V-A-R-A-T-T-U ja lupautunut jollekin toiselle ja ihan vakavissaan. Ei silloin todellakaan ajatella toista naista aamusta iltaan, vaan ollaan sen rakkaan kanssa yhdessä ja ajatukset ovat siinä omassa rakkaassa. Taidat vain härnätä ja yrittää sekoittaa, en mene lankaan tuollaiseen anteeksi vaan. Tiedän tarpeeksi miten asiat ovat ja se riittää ja en todellakaan ota selvää saadakseni pahan mielen.

        Lopeta se ruikutus sit 😮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit edes kysynyt viestillä onko toisella myös tunteita sua kohtaan. Ikuiseksi mysteeriksi jäi muuten.

        Älä usko mitään tällä palstalla. Ihan vaan vinkkinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit edes kysynyt viestillä onko toisella myös tunteita sua kohtaan. Ikuiseksi mysteeriksi jäi muuten.

        Ei ollu multa. En oo täällä oikeastaan ollenkaan enää, mutta välillä saatan vilkaista. Oikeassa elämässä sit.


    • Anonyymi

      Oletko hän mies? Miksi olet noin tyly minulle 😔 Tunnen surua

      • Anonyymi

        Ei oo multa, mut säkään et mitä luultavimmin oo hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo multa, mut säkään et mitä luultavimmin oo hän.

        Tuskin olen sinun hän. Häntä miestä ei kiinnosta päivääkään minun suruni. En ollut hänelle ikinä mitään. Kaikki mitä tunsin oli minussa ja pelkkää kuvitelmaa. Eihän hän edes ikinä vastannut viestiin. Olen vain yksi surullinen 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olen sinun hän. Häntä miestä ei kiinnosta päivääkään minun suruni. En ollut hänelle ikinä mitään. Kaikki mitä tunsin oli minussa ja pelkkää kuvitelmaa. Eihän hän edes ikinä vastannut viestiin. Olen vain yksi surullinen 🤡

        En oo saanu mitään viestiä joten tuskin oon hän.
        Mulla vähän sama juttu yhen naisen kanssa.
        Kaikki olikin pelkkää kuvitelmaa.
        Tuntuu niin hiton pahalta.
        En ihastu enää keneenkään.
        Ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo saanu mitään viestiä joten tuskin oon hän.
        Mulla vähän sama juttu yhen naisen kanssa.
        Kaikki olikin pelkkää kuvitelmaa.
        Tuntuu niin hiton pahalta.
        En ihastu enää keneenkään.
        Ikinä.

        Se helpottaa ajan kanssa ja sitten ei tunne ihastumista enää ketään kohtaan. Tarpeeksi kun rikotaan, niin lopputulos on mikä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se helpottaa ajan kanssa ja sitten ei tunne ihastumista enää ketään kohtaan. Tarpeeksi kun rikotaan, niin lopputulos on mikä on.

        Sä et osaa edes kuvitella mitä mä oon käyny läpi täs maailmassa. Ja jos oisit mun kengissä, oisit laittanu jo piipun suuhun ja vetäny liipaisinta ajat sitten. Ei tää helpota ikinä.
        Ja en kaipaa sääliä, siitä ei ole kyse.
        Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olen sinun hän. Häntä miestä ei kiinnosta päivääkään minun suruni. En ollut hänelle ikinä mitään. Kaikki mitä tunsin oli minussa ja pelkkää kuvitelmaa. Eihän hän edes ikinä vastannut viestiin. Olen vain yksi surullinen 🤡

        Olet mies kyllä todella tollo kun puhut itsesi eteerisesti hän- miehenä


    • Anonyymi

      En halua löytää ketään muuta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      T. Hehku

      • Anonyymi

        Lopeta lapsi toisena kirjoittelu täällä. Hirveä räkänokka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta lapsi toisena kirjoittelu täällä. Hirveä räkänokka olet.

        Mitä tarkoittaa toisina kirjoittelu jos ja kun kyseessä on trollaavan miehen fiktiivinen hahmo? Kiinnostaa näin harrastelijapsyykikkona


    • Anonyymi

      En etsi kumppania. Olet ymmärtänyt minut väärin.

      • Anonyymi

        Kuka ymmärtänyt kenet väärin? Eihän tosta sun viestistä voi kukaan tajuta mitään. Mut ehkä se on tarkotuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ymmärtänyt kenet väärin? Eihän tosta sun viestistä voi kukaan tajuta mitään. Mut ehkä se on tarkotuskin.

        Joku sotkee tahallaan veikkaisin.


    • Anonyymi

      Ilman muuta löydän tai löysin jo.

    • Anonyymi

      Ei ole tarvetta!

    • Anonyymi

      Minulla oli jo sellainen, mutta eipä riittänyt. Sovittiin yhteen sekä älyllisesti että ulkonäöksellisesti (näin sivulliset silloin kertoi) ja oltiin samalla alalla töissäkin. Oltaisiin oltu perfect match jossain nettimaailmassa. Rakkaus voi silti olla joku joka ei ole samaa yhteiskuntaluokkaa tai yhtä sopiva pinnallisessa mielessä. Elämä on sellaista.

    • Anonyymi

      sehän hyvä että uskot siihen ja että nyt tiedät tasoni, ei tarvitse enää miettiä!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pahaltahan nämä tällaiset tuntuu. Ja väärältä empatialta. Ap:lta voisi kysyä, että etkö luota hänen arvostelukykyynsä?

      • Anonyymi

        Sulla ei taida olla sellaista sen perustella mitä trollaavalle äijälle kirjoittelet kuin se olisi sinun vain asia päättää mitä joku haluaa ja mitä ei, että tällaiset pärisyhdepäätökset tehään hei yhdessä, mikäli olen ymmärtänyt oikein


    • Ei kiinnosta. Olen ilman kun en saanut mistä tykkään.

      • Anonyymi

        Me saadaan toisemme

        Nii

        Sinä ja minä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me saadaan toisemme

        Nii

        Sinä ja minä

        Mua alkaa pian itkettää.


    • Anonyymi

      Nain vaan ylös päin. 😂

    • Anonyymi

      Näin varmaan käy. Sitä samaa sinulle. Älä kiukuttele minulle, kun et halunnut selvittää mitään. Se on oma valintasi. Olisit voinut valita toisinkin. Tein rauhoittavia signaaleja, mutta niillä ei ollut merkitystä. Nyt mennään näin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe