Teit mies mulle aika ikävästi

Anonyymi-ap

Kun et vastannut mulle yhtään mitään viesteihin. Se sattui todella paljon. Halusit satuttaa? 💔

29

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei multa. Mä lähen nukkumaan. Että jaksaa taas huomenna kiukutella. Öitä kansalle.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä


    • Anonyymi

      Joo kun en päässy muuten eroon...

      • Anonyymi

        Yritätkö nyt 🦄 manipuloida tätä troloomiestä esiintymällä miehenä, sopisi oirekuvaan ns


      • Anonyymi

        Ootko kokeillut ikinä suoraa puhetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kokeillut ikinä suoraa puhetta?

        Ei trollaava mies ole kokeillut yhtään mitään eikä lapsellinen yksärikää muuta kuin jaakata tästä feikkidraamasta


    • Anonyymi

      Onko T miehestä kyse? Sama sydän kuin hänelle tänään. Ratin takaa?

    • Anonyymi

      Tai ei ollu tarpeeks munaa sanoo päin naamaa et ei kiinnosta😂 hyvä et pääsit eroon. Ei kannata tollasen heikon perään uikuttaa👌 sivusta nainen

      • Anonyymi

        Tai olen itse se heikko


    • Anonyymi

      En varmasti halunnut, en saanut itsekään mitään viestejä enää., mikäli oot hän.

    • Anonyymi

      Ei vaan halusin suojata itseäni, ettei minuun sattuisi. Joskus on vain pakko siirtyä molempien huomioimisesta itsensä vaalimiseen.

      • Anonyymi

        Molempien😵‍💫


    • Anonyymi

      Ehkä olet vaan niin ärsyttävä ja tyhmä, ettet sitä itse tajua. Usein on näin.

      • Anonyymi

        Sinä itse vaikutat aika taantuneelta kun jaksat urputtaa tälle trolliäijälle ja on selvää, että se in tehnyt sinusta aika syrjäytyneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse vaikutat aika taantuneelta kun jaksat urputtaa tälle trolliäijälle ja on selvää, että se in tehnyt sinusta aika syrjäytyneen

        Niin ne selät kääntyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse vaikutat aika taantuneelta kun jaksat urputtaa tälle trolliäijälle ja on selvää, että se in tehnyt sinusta aika syrjäytyneen

        Otit selvästi osumaa. Se selittää katkeran ulinasi palstalla, olet juuri tuollainen ja sinulle on käynyt noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otit selvästi osumaa. Se selittää katkeran ulinasi palstalla, olet juuri tuollainen ja sinulle on käynyt noin.

        En ole yrittänyt vuosia syöttää muille pajunköyttä ja maalittaa tiettyä ihmistä saati sitten menettänyt työtä sen takia 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yrittänyt vuosia syöttää muille pajunköyttä ja maalittaa tiettyä ihmistä saati sitten menettänyt työtä sen takia 😉

        Ja terkkuja sille toiselle shetlanninponille myös, lämmin kiitos


    • Anonyymi

      Minulla käynyt samoin, vaikka vaan yhden viestin kanssa ja sekin oli neutraali toivotus. Olisi ehkä ollutkin ihan liikaa odotettu.
      Eipä tarvitse enempää sitten lähetellä kun asia tuli selväksi kerralla.

      Täällä moni minunkin kirjainta kaipailee, mutta tuskin mikään niistä on minulle. Se oikea tulee varmasti irl minua lähestymään jos on tunteita.
      - nainen ☀️

    • Anonyymi

      En. On pakko jäähdytellä sun kanssa asiaa
      Ystävyyspohjalta samat arvot asenteet.

    • Anonyymi

      Muistatko sä miten sinä kommentoit mun kysymykseen no suuttumalla en ymmärrä sinua miksi noin käyttäydyt no sehän on sinun ongelmasi ei minun jos haluat olla kanssani tekemisissä niin vaadin että käyttäydyt kuin aikuinen etkä mikään pikkulapsi

      • Anonyymi

        Eipä ole multa mut sehän oli kaikki sun mielestä hauskaa pilaa vaan. Mä oon vähän eri mieltä mut kiva jos oli hauskaa.


    • Anonyymi

      Sinä satutit minua ensin.

      • Anonyymi

        Ajattelit, että kostaminen edistää jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelit, että kostaminen edistää jotain?

        Ei edistä mutta ei tunteiden vallassa suoriteta tarkkoja harkintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edistä mutta ei tunteiden vallassa suoriteta tarkkoja harkintoja.

        Jotkut vissiin pitää mies edelle tätä hölynpöly feikkivuoropuhelua ihan aitona dialogina, onko ny menestyny olo?


      • Anonyymi

        Miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edistä mutta ei tunteiden vallassa suoriteta tarkkoja harkintoja.

        Okei. Joku tilanne aiheutti voimakkaita tunteita?


    • Anonyymi

      Itseppä sä suutuit minulle olisit mietttinyt miten vastaat senkin ääliö

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe