Asennot...

Anonyymi-ap

Mikä on paras asento miesten välisessä kimpassa, haaveena olisi 3-4 miehen välinen kimppa joko hotellissa tai jossain rauhallisessa mökissä tai luonnossa
190/100/18
Kik: Jape83.18cm

36

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­N­­­y­­m­f­­o­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      itse ainakin tykkäsin ratsastaa samalla voi kahta muuta imeskellä kun eka laukeaa heti on uutta kovaa tilalle voi sitte imeskellä lauenneen uuteen panoon valmiiksi

      • Anonyymi

        Vain unelmissas vitjapalli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas vitjapalli

        Mitäs olet itehän vitjapallis tiedät. Taitaa sulla kyllä pukamat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas vitjapalli

        kokeiltu on toimii koko viikonlopun ole vaan kade


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas vitjapalli

        et oo kokeillut et tiiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas vitjapalli

        kerran koettu mutta on se unelma uusia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas vitjapalli

        mistä sää mun pallit tiiät luuraaja


    • Anonyymi

      Uu­s­­i sek­­­sitea­­­tteri avautuu Su­­ome­en! Ku­­­tsu­­­mme kaikk­­­i­. Il­mo­it­­tau­­tum­­ine­n ry­­­hmä­­­ämm­e tä­­­äl­­l­­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/G5e0Y5

    • Anonyymi

      No tykkään olla kontallani perse pystyssä ja kaveri painaa takaa sisään

      • Anonyymi

        Juurikin näin ois paras ;)


      • Anonyymi

        Tuntuu parhaalta. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu parhaalta. M 60

        antaisin vaikka koko päivän välillä imien


      • Anonyymi

        Löytäisipä sitä tuollaisen kivan kaverin itsekin ;)


      • Anonyymi

        niin minäkin kun yhtäkkiä vaihtui panomies kyllä tuntu


      • Anonyymi

        tossa asennossa menee kyllä ihanan syvään ja tökkii eturauhasta kohta laukeen sessio menossa


      • Anonyymi

        paras ois useempi odottamassa vuoroaan kun on kontillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tossa asennossa menee kyllä ihanan syvään ja tökkii eturauhasta kohta laukeen sessio menossa

        vielä jos vähän suurempi käyrä kullikyllä tuntuu


    • Anonyymi

      Hei! Kuts­­­umme sinu­t käym­­­ään u­­­ude­ss­­­a cha­­­tis­sa! Mei­­tä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 http://antikbutik.com/H/E1f5J0

    • Anonyymi

      Oisko Oulun alueella kimppaan kiinnostuneita, m42 ois ehdottomasti mukana mikäli löytyy 2-3 kaveria mukaan.

    • Anonyymi

      Itse tykkään ottaa munaa selälläni. Siinä asennossa voin itse parhaiten runkata omaa kaluani tai myös toppi voi sitä tehdä. Samoin näkee parhaiten topin ilmeet. Ja joskus toppi ottaa kalun perseestä juuri ennen laukeamista ja laukeaa mahalleni. Mutta kaikki asennot on kyl kivoja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä paras on ratsastaa voi samalla ottaa suihin seuraavilta

    • Anonyymi

      Parhaalta tuntuu kyljellään pantavan toinen jalka panijan olkapäällä, silloin pääsee panee koko kyrvällä pohjaan. M 60v

      • Anonyymi

        Totta siinä nivuset pääsee hankaa hyvin..


      • Anonyymi

        kyljellään saa myös pitkiä liukuja sisään


    • Anonyymi

      Kaikista eniten kiihottaisi olla polvillaan 4+ tai useamman kalun edessä ja imeä ja runkata kaikkia vuorotellen. Sitten saisivat vuorotellen panna perseeseen. Juuri ennen laukeamista kalu ulos ja spermat suuhun. Sata miestä olisi fantasian huipentuma.

      M40

      • Anonyymi

        Oishan mahtava kun väkisin panis useempi toppi, kyrpä vain vaihtuis rummutusta useempi tunti. M 46v7


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä ratsastus on ihanaa samalla voi imeskellä toista sen jälkeen kontilleen toinen sisään toinen suuhun on kokeiltu

    • Anonyymi

      tuon kokosen nokkaan haluis kyllä istua samalla vois imee seuraavaa panijaa valmiiks vois vaan vaihdella paikkoja koko illan

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Kuts­­um­me sinu­­t kä­ym­­­ään u­udess­a chatis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://armtown.com/H/Z5b2K3

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe