Lentomatkailijana sanon, että kyllä on vaikeaa lähes jokaisella lentoyhtiöllä tämä surullisen kuuluisa matkatavaraosio.
On se sitten jumaliste vaikeaa kertoa selvästi, siis SELVÄSTI, jo lippujen ostovaiheessa, mitä matkatavaroita kuuluu lipun hintaan, ja mitä maksaa lisämatkatavara heti ostettuna tai vasta lentokentällä ostettuna.
Mutta ei.
Kuuhunkin on menty ( vai onko sittenkään ), mutta matkatavara-asiaa ei näemmä saada koskaan selväksi
Ihmiset orjuutetaan tuntikausiksi odottamaan asiakaspalvelun langan päähän useiden soittojen aikana, vain saadakseen selvää että mikä on matkatavaratilanne.
Tällä rahastetaan röyhkeästi, käytetään hyväksi ihmisten hyväuskoisuutta, ja tietoisesti sitä että asiakaspalveluun on vaikea päästä, jos ollenkaan.
Kaksi kertaa vuosien aikana olen lentokentällä syntyneen laukkuepäselvyyden vuoksi hermostunut, ja heittänyt ruumalaukun sisältöineen lentoaseman roskikseen, kun kyllästyin vänkäämään virkailijoiden kanssa siitä että kuuluiko laukku matkan hintaan vai ei.
Ei se ole matkaajan syy jos lentoyhtiö tai matkaa myyvä toimisto yrittää huijata matkustajalta roimia lisämaksuja syystä, ettei asiakas ole saanut selvää informaatiota asiasta. Päinvastoin.
Järjestelmä on varmaan tarkoin suunniteltu sellaiseksi että asiakasta on helppo huiputtaa.
Kyllä on vaikeaa
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)664673Haistoin ensin tuoksusi
Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu142269- 251794
- 121518
- 321461
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais51318- 101237
- 151156
- 231092
Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä
Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.2911024