Rakkaus tulkintaa

Anonyymi-ap

Tuli uudet kortit, niin testataan.

Eikä sitten oteta niin vakavasti näitä :)

71

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nostapa kortti minulle T miehelle

      • Anonyymi

        Jollain tavalla olet jumittunut johonkin tilanteeseen. Päästäksesi eteenpäin sinun pitäisi jättää joku asia taakse. Joku asia mikä on sinulle riippuvuus/pakkomielle. Nostin myös kortit jotka kehoittaa puhumaan tunteista toiselle osapuolelle.


    • Anonyymi

      Minulle voi laittaa tulemaan.

      • Anonyymi

        Olet ehkä jollain tavalla turhautunut odottamaan jotain päätöstä suhteeseen liittyen. Tunteet aaltoilevat. Se ketä mietit on sielunkumppanisi. Kunnioita itseäsi ja se tekee sinusta vetovoimaisen.ä hänen silmissään.


    • Anonyymi

      Saisinko tulkintaa kiitos?
      Ekan ja vikan kerran elämässä pyydän/haluan tätä.
      Mitä tarvitset tietoa musta, vai tarviitko edes?

      • Anonyymi

        Sinulla on joku joka seurailee sinua kauempaa tarkasti. Pakasta tuli ensimmäisenä kaksois liekki kortti, mutta sen ei tarvitse olla juuri kaksois liekki. Voi olla myös sielunkumppani/ystävä joka sinua tarkkailee. Kohtaatte kun aika on täydellinen.

        Voit myös odottaa pian yllätys vierailua joltain tutulta. Hän tarvitsee apua tai hän auttaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on joku joka seurailee sinua kauempaa tarkasti. Pakasta tuli ensimmäisenä kaksois liekki kortti, mutta sen ei tarvitse olla juuri kaksois liekki. Voi olla myös sielunkumppani/ystävä joka sinua tarkkailee. Kohtaatte kun aika on täydellinen.

        Voit myös odottaa pian yllätys vierailua joltain tutulta. Hän tarvitsee apua tai hän auttaa sinua.

        Kiitos 🤗
        Nyt sitten kaduttaa että sanoin ääneen että viimeinenkin kerta oli.
        Pari lisä korttia olis vielä ollut tarpeen.
        Liittyen noihin mainittuihin asioihin..
        Osasit meinaan sanoa just oikeat asiat mitkä mielessä on olleet, juuri nuo täysin.

        Elleivät sitten ole samaa..

        Mutta ei saa ahnehtia.

        ♥️


    • Anonyymi

      No, miten käy hänen kanssaan?

      • Anonyymi

        Teidän välillä on jotain vetovoimaa. Hän painoi ja on jotenkin jumissa tunteidess kanssa. Täällä myös näkyy joku uusi ihminen joka on/tulee olemaan romanttisesti kiinnostunut sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän välillä on jotain vetovoimaa. Hän painoi ja on jotenkin jumissa tunteidess kanssa. Täällä myös näkyy joku uusi ihminen joka on/tulee olemaan romanttisesti kiinnostunut sinusta.

        Siis painoi = panikoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän välillä on jotain vetovoimaa. Hän painoi ja on jotenkin jumissa tunteidess kanssa. Täällä myös näkyy joku uusi ihminen joka on/tulee olemaan romanttisesti kiinnostunut sinusta.

        Kiitos. Vaikea uskoa kenenkään enää romanttisessa mielessä kiinnostuvan. Enkä toki sellaista kaipaakaan. Hän, josta kysyin, on seurannut nuoruudesta saakka "mukana".


    • Anonyymi

      Älä mies jaksa vedättää näitä joutavilla nostoillas

      • Anonyymi

        Sinulle tuli "karmic" Jotain kolmiodraamaa, josta on vaikea päästä eroon.

        Neuvona: kaikki toimintasi vaikuttavat rakkauselämääsi


    • Anonyymi

      Mitä mahdollisuuksia tulee rakkausrintamalla tänä kesänä ja löydänkö vihdoinkin ihmisen joka on tarkoitettu elämääni?

      • Anonyymi

        Tunteita tulee ja menee. Ehkäpä pikaihastumisia?
        Kuitenkin näkyvissä on joku ja te tulette päätymään yhteen. Kortit pyytävät sinua olemaan kärsivällinen vaikka asiat välillä junnaavat paikoillaan. Eli kesällä ei vielä suurempia asioita välttämättä tapahdu.


    • Anonyymi

      Jatkan noin puolen tunnin päästä. Välissä velvollisuuksia

    • Anonyymi

      Nostatko kortin aikuiselle S-naiselle, kiitän etukäteen🙏

      • Anonyymi

        Sielunkumppani. Jollain tavalla silmät on tärkeät. Joko hän pitää sinun silmiä kauniina tai hänellä on intensiiviset silmät. Ette ihan vielä ole samalla aaltopituudella asioiden suhteen tai ette ole tavanneet . Hän jollain tavalla välttelee/pakoilee/on piilossa. Kiinnitä huomiota synkronointiin. Kun alat näkemään merkkejä 1111 222 333 on asiat lähempänä. Nämä merkit myös kertovat sinun olevan oikealla tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielunkumppani. Jollain tavalla silmät on tärkeät. Joko hän pitää sinun silmiä kauniina tai hänellä on intensiiviset silmät. Ette ihan vielä ole samalla aaltopituudella asioiden suhteen tai ette ole tavanneet . Hän jollain tavalla välttelee/pakoilee/on piilossa. Kiinnitä huomiota synkronointiin. Kun alat näkemään merkkejä 1111 222 333 on asiat lähempänä. Nämä merkit myös kertovat sinun olevan oikealla tiellä.

        Oho, täytyypä tarkkailla. Kiitos🙏😊


    • Anonyymi

      Saisinko minä myös kortin, kiitos.

      • Anonyymi

        Joku on kiinnostunut tai tajuaa sinun arvosi. Jollain tavalla hän kuitenkin pitää sinua kiellettynä. Toinen on vapaa ja toinen ei? Voi myös olla, että hän muuten pitää asiaa kiellettynä(työkaveri, ystävä). Hän ehkä yrittää unohtaa sinut, mutta tietyt asiat, paikat ja nimet jotka muistuttavat sinusta saa hänet triggeröitymään.

        "Silence non-action" -kortti kertoo ettei hän vielä toimi asioiden suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on kiinnostunut tai tajuaa sinun arvosi. Jollain tavalla hän kuitenkin pitää sinua kiellettynä. Toinen on vapaa ja toinen ei? Voi myös olla, että hän muuten pitää asiaa kiellettynä(työkaveri, ystävä). Hän ehkä yrittää unohtaa sinut, mutta tietyt asiat, paikat ja nimet jotka muistuttavat sinusta saa hänet triggeröitymään.

        "Silence non-action" -kortti kertoo ettei hän vielä toimi asioiden suhteen.

        Kyllä tämä jollain tavalla osuu.
        Mietin vain tuota, että pitää kiellettynä...
        Voisiko liittyä ikäeroon, tai uskontoon...


    • Anonyymi

      Minulle myös aikuinen nainen kaipaa rakkauteen ja kesän

      • Anonyymi

        Joku sellainen ihminen jonka kanssa sinulla on yhteistä historiaa, niin pitää sinua täydellisenä. Kuitenkin korteista saa käsityksen, että olet hänet blokannut tai ghostannut aiemmin tai hän sinut. Jollain tavalla joku kolmas osapuoli myös on liittynyt kuvioihin. Korteista tuli myös merkkejä siitä, että hän elää kulissielämää ja hänen ympärillään on epärehellistä ihmisiä.

        Luulen ettei hän ole epärehellinen, koska teille tuli "soulmate" kortti. Hänen ympärillään on ne epärehelliset ihmiset. Te kuitenkin tulette vielä olemaan yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sellainen ihminen jonka kanssa sinulla on yhteistä historiaa, niin pitää sinua täydellisenä. Kuitenkin korteista saa käsityksen, että olet hänet blokannut tai ghostannut aiemmin tai hän sinut. Jollain tavalla joku kolmas osapuoli myös on liittynyt kuvioihin. Korteista tuli myös merkkejä siitä, että hän elää kulissielämää ja hänen ympärillään on epärehellistä ihmisiä.

        Luulen ettei hän ole epärehellinen, koska teille tuli "soulmate" kortti. Hänen ympärillään on ne epärehelliset ihmiset. Te kuitenkin tulette vielä olemaan yhdessä.

        Voi KIITOS
        Mietin kuka hän voi olla ja minkä näköinen


    • Anonyymi

      Mitä hän miettii minusta?

      • Anonyymi

        Tuli ensimmäisenä "ghosted,blocked,cut off" ja toisena "gossip".
        Voisiko olla että hän kuuntelee muiden puheita ja juoruja. Hänen tunteet heittelevät ja ei tiedä itsekään mitä uskoo ja haluaa.

        Tälläinen tunne välittyy.


    • Anonyymi

      Kerro toki..

      • Anonyymi

        Olet yksinäinen tai jotenkin tunnet olosi yksinäiseksi. Kun pääset mahdollisesti jonnekkin matkalle tai muutat, niin voit mahdollisesti löytää aitoa rakkautta. Kuitenkin kortit kehoittavat kiinnittämään huomiota ihmiset "red flageihin". Älä siis ole liian sinisilmäinen ja luota omaan tunteeseen.


    • Nosta minulle kortti, kiitos.

      • Anonyymi

        Jotain on räjähtämässä ilmoille. Jotain asioita selviää ja sinusta tuntuu pahalta, koska kaikki on ollut teatteria. Koita kieltää asiat ja et suostu kohtaamaan totuutta. Tunnet yksinäisyyttä ja olet omien tunteiden vanki.

        Tässä kohtaa oli pakko kaivaa lisää kortteja neuvoksi. Jotenkin julmat kortit. Oraakkeli1: on aika ottaa takaisin kontrolli elämässäsi
        Oraakkeli2: Olet rakastettava


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain on räjähtämässä ilmoille. Jotain asioita selviää ja sinusta tuntuu pahalta, koska kaikki on ollut teatteria. Koita kieltää asiat ja et suostu kohtaamaan totuutta. Tunnet yksinäisyyttä ja olet omien tunteiden vanki.

        Tässä kohtaa oli pakko kaivaa lisää kortteja neuvoksi. Jotenkin julmat kortit. Oraakkeli1: on aika ottaa takaisin kontrolli elämässäsi
        Oraakkeli2: Olet rakastettava

        Kiitos... 😢


    • Anonyymi

      Onko se mahdollista?

      • Anonyymi

        On se mahdollista, mutta joku asia pitää jättää menneisyyteen ennen kuin asiat onnistuvat. Joko sinulla tai hänellä on mentaalinen vankila ja sieltä pitäisi päästä ensin vapauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se mahdollista, mutta joku asia pitää jättää menneisyyteen ennen kuin asiat onnistuvat. Joko sinulla tai hänellä on mentaalinen vankila ja sieltä pitäisi päästä ensin vapauteen.

        Kiitos voihan se olla molemmilla.


    • Anonyymi

      heei nosta mulle kortti!tulis tarpeeseen :)
      -kultakala

      • Anonyymi

        Joku on pakkomielteinen. Tai jopa te molemmat ajattelette pakkomielteisesti toisistanne. Twinflames kortti tuli viimeisenä, joten se selittänee vetovoiman.
        Jollain tavalla matkustaminen on oleellista. Joko teillä on välimatkaa tai ehkä tulevaisuudessa matkustatte yhdessä.

        Kaikki siis tapahtuu, kun niiden kuuluu tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on pakkomielteinen. Tai jopa te molemmat ajattelette pakkomielteisesti toisistanne. Twinflames kortti tuli viimeisenä, joten se selittänee vetovoiman.
        Jollain tavalla matkustaminen on oleellista. Joko teillä on välimatkaa tai ehkä tulevaisuudessa matkustatte yhdessä.

        Kaikki siis tapahtuu, kun niiden kuuluu tapahtua.

        ei vittu, miten tää on mahdollista :D ollut todella kummallinen kaks viikkoa ja eräs henkilö liittyy asiaan. ei olla tavattu paitsi tietoisuuden eri tasoilla. "harrastelen" selvänäköisyyttä ja mediumismia mutta tää yhteys on jotain todella kummallista. jopa pelottavaa.
        koen sellaista ehdotonta rakkautta, en osaa oikein selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on pakkomielteinen. Tai jopa te molemmat ajattelette pakkomielteisesti toisistanne. Twinflames kortti tuli viimeisenä, joten se selittänee vetovoiman.
        Jollain tavalla matkustaminen on oleellista. Joko teillä on välimatkaa tai ehkä tulevaisuudessa matkustatte yhdessä.

        Kaikki siis tapahtuu, kun niiden kuuluu tapahtua.

        saa kertoa sitä ennenkin tulleet 8)


    • Anonyymi

      Jotain on räjähtämässä ilmoille. Jotain asioita selviää ja sinusta tuntuu pahalta, koska kaikki on ollut teatteria. Koita kieltää asiat ja et suostu kohtaamaan totuutta. Tunnet yksinäisyyttä ja olet omien tunteiden vanki.

      Tässä kohtaa oli pakko kaivaa lisää kortteja neuvoksi. Jotenkin julmat kortit. Oraakkeli1: on aika ottaa takaisin kontrolli elämässäsi
      Oraakkeli2: Olet rakastettava

      • Anonyymi

        oliko tää nyt mulle? :D ai kauhea. t.kultakala


      • Anonyymi

        Tämä oli sudelle. Meni väärään kohtaan.


    • Anonyymi

      Mitä minun tulisi tehdä tai tehdäkö yhtään mitään?

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä ei kannata tehdä mitään. Jollain tavalla olet mentaalisessa karanteenissa ja silloin on aika keskittyä itsensä kehittämiseen. Jos tunnet olevasi loukussa, niin sinä kyllä pääset sieltä pois. Turhauttaa, mutta olet juuri siinä missä pitää. Sinun ympärillä voi myös olla toksisia ihmisiä jotka yrittävät vaikuttaa päätöksiin.

        Parantele itseäsi, niin jotain astuu elämääsi.


    • Anonyymi

      Nostaisitko kortin O miehelle. Haluaisin tietää kohtaloni.

      • Anonyymi

        Kohtalo on väärä sana, kortit ovat muuttuvaisia. Voit itse muuttaa korttisi suunnan. Muista se.

        Jotain asioita tulee ilmi perhepiirissä/ystäväpiirissä/hänen perheessään. Jostain syystä korteista näkyy, että joku jätetään elämässä taakse (leikataan julmasti pois piiristä). Täällä näkyy myös jotain rakkaussuhdetta, joka olisi salaista. Jotain riskinottoa myös sen suhteen. Jollain tavalla kaipaat "takuita" jostain.

        Oraakkeleista tuli: relase you ex. The time has come to clear your energy. Ehkä tuo joku jätetään elämästä pois tarkoittaa tätä. Mieti vaivaako joku entinen mieltäsi tarvitsetko sitä uuvuttavaa energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtalo on väärä sana, kortit ovat muuttuvaisia. Voit itse muuttaa korttisi suunnan. Muista se.

        Jotain asioita tulee ilmi perhepiirissä/ystäväpiirissä/hänen perheessään. Jostain syystä korteista näkyy, että joku jätetään elämässä taakse (leikataan julmasti pois piiristä). Täällä näkyy myös jotain rakkaussuhdetta, joka olisi salaista. Jotain riskinottoa myös sen suhteen. Jollain tavalla kaipaat "takuita" jostain.

        Oraakkeleista tuli: relase you ex. The time has come to clear your energy. Ehkä tuo joku jätetään elämästä pois tarkoittaa tätä. Mieti vaivaako joku entinen mieltäsi tarvitsetko sitä uuvuttavaa energiaa.

        Kiitos povauksesta :) Kyllä kortit tuntuvat tietävän. Oon juuri miettinyt tuota asiaa minkä viimeiksi kerroit.


    • Minulle kortti?

      • Anonyymi

        Kortit kehoittavat puhdistamaan energiasi ja meditoimaan. Joku mennyt vaivaa mieltäsi ja se pitää sinua jumissa. Käsittele vaivaavat asiat, jotta pystyt uudistumaan.
        Korteista käy myös ilmi, että sinulla on joku ihailija "social media, fake profile hiding" -kortti tuli esiin. Joko muualla somessa tai vaikkapa tällä palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kortit kehoittavat puhdistamaan energiasi ja meditoimaan. Joku mennyt vaivaa mieltäsi ja se pitää sinua jumissa. Käsittele vaivaavat asiat, jotta pystyt uudistumaan.
        Korteista käy myös ilmi, että sinulla on joku ihailija "social media, fake profile hiding" -kortti tuli esiin. Joko muualla somessa tai vaikkapa tällä palstalla.

        Kiitos! vaivaavat asiat kannattaakin käsitellä ja hoitaa.🧘🏼‍♀️
        tuosta ihailijasta… täällä mulla taitaa olla sellainen🫢


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos! vaivaavat asiat kannattaakin käsitellä ja hoitaa.🧘🏼‍♀️
        tuosta ihailijasta… täällä mulla taitaa olla sellainen🫢

        Miten suhtaudut asiaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten suhtaudut asiaan?

        Positiivisesti😇


    • Anonyymi

      Kiitos, jos nostat kortin myös minulle. 😊 Olen aina uskonut ja "tiennyt" että minua varten on joku erityinen mies (kaksoisliekki?). En vain tiedä kuka hän on ja olenko häntä koskaan tavannut. Olenko ajatuksineni ihan väärässä vai tuleeko hän vielä joskus elämääni?

      Mukavaa loppuiltaa! 😊

      • Anonyymi

        Joku joka tällä hetkellä keskittyy työntekoon ja mahdollisesti on parisuhteessa joka menee huonosti. Eli aika ei ole nyt vielä käsillä. Hänellä on karmallinen aika menossa.

        Muista: vaikka sinusta tuntuu, että tuolla jossain on pari sinulle niin sinunkin pitää elää sillä aikaa (tämä ei ollut korteilta vaan oma viestini). Se on elämän tarkoitus, että me välillä ollaan huonoissa suhteissa joista opitaan sitä täydellistä suhdetta varten. Hän oppii nyt, oletko sinä jo oppinut? Yleensä se tunne siitä "tuolla jossain on minulle pari" on oikea. Hän tulee kyllä ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku joka tällä hetkellä keskittyy työntekoon ja mahdollisesti on parisuhteessa joka menee huonosti. Eli aika ei ole nyt vielä käsillä. Hänellä on karmallinen aika menossa.

        Muista: vaikka sinusta tuntuu, että tuolla jossain on pari sinulle niin sinunkin pitää elää sillä aikaa (tämä ei ollut korteilta vaan oma viestini). Se on elämän tarkoitus, että me välillä ollaan huonoissa suhteissa joista opitaan sitä täydellistä suhdetta varten. Hän oppii nyt, oletko sinä jo oppinut? Yleensä se tunne siitä "tuolla jossain on minulle pari" on oikea. Hän tulee kyllä ♥️

        Lämmin kiitos! ❤️ Olen ollut ihan hyvissä, mutta myös huonoissa suhteissa. Viimeisen parisuhteen ja etenkin sitä seuranneen eron myötä minulla alkoi huikea henkisen kasvun aika. Tällä hetkellä olo tuntuu jotenkin pysähtyneeltä. Monet asiat ovat elämässäni hyvin, mutta jotain tuntuu puuttuvan. En enää näe niin selkeästi seuraavaa askelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmin kiitos! ❤️ Olen ollut ihan hyvissä, mutta myös huonoissa suhteissa. Viimeisen parisuhteen ja etenkin sitä seuranneen eron myötä minulla alkoi huikea henkisen kasvun aika. Tällä hetkellä olo tuntuu jotenkin pysähtyneeltä. Monet asiat ovat elämässäni hyvin, mutta jotain tuntuu puuttuvan. En enää näe niin selkeästi seuraavaa askelta.

        Tiedän tunteen. Itse vähän samassa tilanteessa.

        Ap


    • Anonyymi

      Löytyykö kortteja vielä?
      M-n

      • Anonyymi

        Jostain syystä tuli joku "court, paperwork, filed" ja myös Extreme hars cut off" kortit ensimmäisinä. En tiedä oletko eronnut tai blogannut jonkun elämästäsi, mutta joku ihminen seuraa sinun elämää. Hän kokee intohimoa ja jotenkin toivoo sinua elämäänsä. Viimeisenä korttina tuli "financial support (child alimony goverment). Joko teillä on yhteisiä lapsia tai hänellä on itsellään elätettävänä lapsi/lapsia.

        Anteeksi sekava teksti. Tämä oli jotenkin vaikealukuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä tuli joku "court, paperwork, filed" ja myös Extreme hars cut off" kortit ensimmäisinä. En tiedä oletko eronnut tai blogannut jonkun elämästäsi, mutta joku ihminen seuraa sinun elämää. Hän kokee intohimoa ja jotenkin toivoo sinua elämäänsä. Viimeisenä korttina tuli "financial support (child alimony goverment). Joko teillä on yhteisiä lapsia tai hänellä on itsellään elätettävänä lapsi/lapsia.

        Anteeksi sekava teksti. Tämä oli jotenkin vaikealukuinen.

        Kiitos tästä! Olen joutunut muiden velvollisuuksien ja lasten takia yrittänyt unohtaa erästä.
        En ole kokenut muiden kanssa samaa. Enkä usko, että pystyn samaan muiden kanssa, joten vähän hämillään olen näistä korteista.


    • Mitäpä tulkkaat korteista? 🤔

    • Anonyymi

      No mitäpä näkyy. 😊

    • Anonyymi

      Kysymys olisi oliko se siinä?

      • Anonyymi

        Oli se. Ei jaksa enempää minkäänlaista ns. esitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se. Ei jaksa enempää minkäänlaista ns. esitystä.

        No mitähän kummaa kun en ollutkaan vielä..


    • Anonyymi

      Joku tuntee/tulee tuntemaan vetoa sinuun. Hän pitää sinua hieman kiellettynä ja sitten hän itse on varattu. Teillä kuitenkin on magneettinen vetovoima toisia kohtaan. Kannattaa kuitenkin varauksella suhtautua häneen. Kaikki ei ole miltä näyttää.

      • Anonyymi

        Tämä meni väärään kohtaan. On haaveilijalle


    • Anonyymi

      Lopetan nyt tälle päivälle. Yötä

    • Anonyymi

      Mitä tälle naiselle on näkyvissä?

    • Anonyymi

      Saisinko kortin? Kiitos ❤️

    • Anonyymi

      Voisitko katsoa minulle naiselle myös? Kiitos 😊

    • Anonyymi
      UUSI

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😋 K­­­u­u­­­m­a­­t­­­ ­­­t­­y­­t­ö­­­t­ ­­­o­d­o­­­t­t­­­a­­v­­a­­­t­­­ ­­­s­i­­­n­u­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18333995

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2484
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      288
      2145
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      89
      2067
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      110
      1271
    Aihe