Oletko suuttunut

Anonyymi-ap

Jostain erityisesti

51

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ja nyt menen.

    • Anonyymi

      En ole mistään suuttunut ja on hyvä mieli, nautiskelen tällähetkellä mokkapalaa ja kahvia niin on vielä parempi mieli.

    • Anonyymi

      En suuttunut hänelle vaan eräät asiat suunnattomasti vtuttaa.

      • Anonyymi

        No kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro

        Liittyy omiin asioihin ei siitä sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy omiin asioihin ei siitä sen enempää.

        Omat asiat on hyvä selvittää ja ehkä joku voi auttaa jos kerrot.


    • Anonyymi

      En ole suuttunut, mutta mieli murtui kyllä

      • Anonyymi

        Oli paha olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli paha olo

        Ikävä kuulla. Jospa se siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kuulla. Jospa se siitä?

        Ihan itsekseen menisi ohi? Sen voi korjata vain ihmissuhteessa jossa se on tullutkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itsekseen menisi ohi? Sen voi korjata vain ihmissuhteessa jossa se on tullutkin

        Ok. Toivottavasti saat asiat kuntoon. Ihan vilpittömästi toivon. Hyvää kevään alkua.


    • Anonyymi

      Erityisesti meidän päättäjistä

    • Anonyymi

      En. En vain jaksa olla loputtomasti vahva. Olen lyötynä maahan ja tunnen surua kaikesta. Se on minusta saanut otteen eikä viha.

    • Anonyymi

      Yritän olla suuttumatta ihmisille kun olen itsekin niin hankala. Olen harvoin kaikista helpoin ihminen. Sen vuoksi se nainen ei ole minua omakseen ottanut.

      • Anonyymi

        Oletko sä sekaisin


    • Anonyymi

      Olen siitä ettei ol puristelemassa mun

    • Anonyymi

      En ole suuttunut♥️♥️♥️♥️

      • Anonyymi

        Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä.

        En tiedä kuka olet mutta toivoisin sun olevan hän.


      • Anonyymi

        En tiedä kuka olet mutta toivoisin sun olevan hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet mutta toivoisin sun olevan hän.

        Ketä häntä toivot? Mies vai nainen? Tumma vai vaalea? Pitkä vai lyhyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä häntä toivot? Mies vai nainen? Tumma vai vaalea? Pitkä vai lyhyt?

        Nainen pitkä kaunis ja tumma, minä vain...
        Kumma 😉


    • Anonyymi

      En ole suuttunut, vaan enemmänkin surullinen ja haavoittunut kaikesta muutamaan viime vuoteen liittyen tapahtuneesta. Aivan liian laaja-alaista ja liikaa ihmisiä muka selvittämässä tilannetta ja se juuri pilasi kaiken heti alusta lähtien, koska lupa annettiin vain sen yhden tietyn työpaikan henkilöille.

    • Anonyymi

      En pystyisi suuttumaan hänelle rakkaalle.

    • Anonyymi

      Tottakai aina suuttunut jos ei pussata saa....

    • Anonyymi

      Assista suuttunut jos ei saa

    • Anonyymi

      Ämmät yleisesti jatkuvasti. Panettaa kyllä myös, joten on erikoista tämäkin 😊

      • Anonyymi

        Vautsi! Åmmät suututtaa sua siis? Erityisesti joku tietty? Melkein oisin tunnistellut mutta en usko silti. Jos olisitkin hän, niin oma vikas kun et tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vautsi! Åmmät suututtaa sua siis? Erityisesti joku tietty? Melkein oisin tunnistellut mutta en usko silti. Jos olisitkin hän, niin oma vikas kun et tullut.

        Älä ota tosissasi, söin leivoksen suklaisen ja olen saanut rauhan 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota tosissasi, söin leivoksen suklaisen ja olen saanut rauhan 😁

        Voi pska... pettymys... ☹


      • Anonyymi

        Voimia incel


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ole suuttunut. Tuntuu vaan että mua yritetään tahallisesti loukata täällä.

    • Anonyymi

      Tuokin on rasittava piirre, jos uskoo toisen olevan koko ajan suuttunut.

      • Anonyymi

        Jep. Ja usein se johtuu siitä, että on ihan onneton tulkitsemaan muiden tunteita. Tulkitsee esim. mietiskeleväisyyden suuttumuksena tai luulee itsekeskeisesti, että toisen tunteet jotain ihan muuta asiaa kohtaan johtuvat muka itsestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ja usein se johtuu siitä, että on ihan onneton tulkitsemaan muiden tunteita. Tulkitsee esim. mietiskeleväisyyden suuttumuksena tai luulee itsekeskeisesti, että toisen tunteet jotain ihan muuta asiaa kohtaan johtuvat muka itsestä.

        No tämä, jos minä en tervehdi jotain tyyppiä, ei se sitä tarkoita, että puhevälit on menneet jostain syystä, vaan minä vaan mietiskelen esim kauppalistaa, ei hän silloin ole kiero fiksumpaa leikkivä kikkare minun mielestäni


    • Anonyymi

      Olen. Koska ei soita

      • Anonyymi

        Mies vai nainenko ei soita?


    • Anonyymi

      A :t kyllä suutuu helposti.

      • Anonyymi

        Niinkö, oletko käyttänyt henkilöllisyyttä johonkin kivaan pipulismileikkiisi? Sivusta


    • Anonyymi

      En koskaan suutu Sinulle... Vaan olen turhautunut koska en saa todellista kontaktia Sinuun. Luovuttamisen partaalla olen ollut useankin mutta yrittänyt todella paljon. On vain vaikeaa luopua henkilöstä jota rakastaa aivan liikaa...Hyvää yötä Nainen

      • Anonyymi

        Sinä se mies jaksat itsellesi raapustaa tätä liirumlaarumia


      • Anonyymi

        Miksi et ota yhteyttä minuun? Miksi ei nähdä? Jos olet todella hän niin ihmettelen paljonkin sitä… Sillähän kaikki selkenee. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      En. En vaan jaksa tätä loputonta kirjoittelua. Aikansa näitä jaksaa. Teen tilaa uusille kirjoittelijoille.

    • Anonyymi

      Kyllä olen, arsenaama

    • Anonyymi

      En suuttunut vaan pettynyt. En saanut sinua. Halusin VAIN sinut ja sinun takiasi olisin, vaikka muuttanut itseäni, jotta olisit halunnut minut.

      • Anonyymi

        Oletko kauankin kaipaillut häntä?
        Mihin on kiire?
        Tietty jos 3- vuottakin oot odotellut häntä se on jo pitkäaikaisia riutua.
        Eihän tuo vuosi tunnu miltään ....vitsi,vitsi.
        Älkää luovuttako ihmiset.


    • Anonyymi

      O miehelle en suutu millään...

    • Anonyymi

      Ei ole hän (vielä) antanut syytä moiselle. Kyllä sekin päivä tulee koittamaan 😮‍💨

    • Anonyymi

      En ole suuttunut en vain jaksa tuollaista lapsellista käytöstä kiitos ja hei

    • Anonyymi

      Siitä viimekertaisesta suutuin mitä minulle sanoit miten kehtaat minulle puhua noin oletkohan sä itsekäs minä minä minä vasn joka ainut kerta en kyllä jaksa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2352
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      176
      1782
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe