Mitä tein väärin

Anonyymi-ap

Että kyllästyit/suutuit minuun?

95

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostuit muista

      • Anonyymi

        Ei se pidä paikkaansa ellei sinulla ole identtistä kaksosta. Kerroppa miks sydämeeni särkisi tämä tilanne, jos mulla ois joku toinen? Mikä logiikka siinä on, että kaipaisin perääsi jossain hemmetin palstalla... nyt järki käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pidä paikkaansa ellei sinulla ole identtistä kaksosta. Kerroppa miks sydämeeni särkisi tämä tilanne, jos mulla ois joku toinen? Mikä logiikka siinä on, että kaipaisin perääsi jossain hemmetin palstalla... nyt järki käteen.

        Perääkö kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perääkö kaipaat?

        🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perääkö kaipaat?

        En vaan naista ja tämän sydäntä, joka omastani irti pyrkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭

        Kukas nauraa siinä? 🤭🍑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan naista ja tämän sydäntä, joka omastani irti pyrkii.

        No eli et siis mua.. juuh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eli et siis mua.. juuh..

        Juu no jos et oo hän niin en. Yllätyitkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu no jos et oo hän niin en. Yllätyitkö?

        En voi tietää kuka sun hän on..
        Mut en yllättynyt..
        Perää joku vois kyl kaipaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan naista ja tämän sydäntä, joka omastani irti pyrkii.

        Ota se sydän kiinni äläkä päästä irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota se sydän kiinni äläkä päästä irti

        Enpä väkisin ota yhtään mitään. Ei väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pidä paikkaansa ellei sinulla ole identtistä kaksosta. Kerroppa miks sydämeeni särkisi tämä tilanne, jos mulla ois joku toinen? Mikä logiikka siinä on, että kaipaisin perääsi jossain hemmetin palstalla... nyt järki käteen.

        Tarkoitan niitä joilla on matkaa aikuisuuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä väkisin ota yhtään mitään. Ei väkisin.

        No hitto kun voisit kertoa kuka hän on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan niitä joilla on matkaa aikuisuuteen

        Siksi never ever


      • Anonyymi

        Ehkä vähän kun annoit ymmärtää että pitää etsiä se "oikea" mutta sinua rakastan se ei muutu, oot mulle se oikea ja minä sinulle väärä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä väkisin ota yhtään mitään. Ei väkisin.

        Et ole edes yrittänyt...

        Sivusta


    • Anonyymi

      Kysyisin samaa minun kaivatulta. 🥺

    • Anonyymi

      Kuka noin olisi suuttunut tai kyllästynyt?

      • Anonyymi

        Sinä olet minuun. 😔 Sivusta ja ylempää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet minuun. 😔 Sivusta ja ylempää

        En mä ole ainakaan kyllästynyt suuttunut tai mitään. 😔


      • Anonyymi

        Varmaa moni sinun palstafundamentalismiin miestrollin tuotannon parissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaa moni sinun palstafundamentalismiin miestrollin tuotannon parissa

        Ja vähän näiden muidenkii peesaajien, kyllä kansa tietää mistä maksaa, paitsi ei tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet minuun. 😔 Sivusta ja ylempää

        Voi kun olisit hän.Sivusta alempaa.En ole suuttunut,edelleen olet kiva ja "pelottava"😶


    • Anonyymi

      Kuka kysyy ja keneltä? Saisko edes sukupuolen?

      • Anonyymi

        No mies kysyy naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mies kysyy naiselta.

        Keneltä naiselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mies kysyy naiselta.

        Meneekö myöhemmin tulleelle vai aikaisemmin tulleelle?


    • Anonyymi

      Et ole mitään tehnyt enkä kyllästynyt.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei sinulta rakkaani. Olet ihanin kultaseni… Aina mielessäni.

      • Anonyymi

        Ei varmasti minulta Rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti minulta Rakkaani

        Hyvä niin… Kultaseni


    • Anonyymi

      Et mitään. En vain kaipaa varattuja, enkä eteenpäin menneitä. Ei ole mitään asiaa.

      • Anonyymi

        Miksi olet vielä palstalla jos kerran et kaipaa mitään
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet vielä palstalla jos kerran et kaipaa mitään
        Sivusta

        Lueskelen ja pohdin asioita.


    • Anonyymi

      Et mitää tehnyt väärin
      Minä sairastuin mt ongelmiin.

      • Anonyymi

        No jos olisi häneltä niin haluan tietysti olla tukena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olisi häneltä niin haluan tietysti olla tukena.

        Tämä on fiksu vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on fiksu vastaus.

        No eihän ole kotihulluako se täältä palstalta hakee kun trollille vastaa huh huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olisi häneltä niin haluan tietysti olla tukena.

        Mene pohjanmaan pohjanoteeraus hakemaan apua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pohjanmaan pohjanoteeraus hakemaan apua

        Ai pohjanmaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pohjanmaan pohjanoteeraus hakemaan apua

        Pohjanmaan herkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pohjanmaan pohjanoteeraus hakemaan apua

        Mistähän päin pohojanmaata hän olis? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän päin pohojanmaata hän olis? 😉

        Aika etelästä


    • Anonyymi

      En ole suuttunut enkä kyllästynyt. Hän oli vain väärä ihminen minulle enkä halua häneltä mitään. Olen saanut hänestä miehestä hyvin kylmän ja ilkeän kuvan, ja sellaista miestä en halua. Ennen kuin sain selville tuon asian niin olin niin ihastunut häneen, en enää. Olen päättänyt että käyttäydyn häntä kohtaan jatkossa kun hän olisi joku tuntematon jota en ole koskaan nähnytkään, niin on parempi.

      • Anonyymi

        Voitko kertoa jotain tunnistetta siitä miehestä? Ettei vain sattuis olemaan oma kaipauksen kohde. 😬


      • Anonyymi

        Oletko kertonut tämän hänelle, jos noin koet :(


      • Anonyymi

        Onko A-mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa jotain tunnistetta siitä miehestä? Ettei vain sattuis olemaan oma kaipauksen kohde. 😬

        Joo toki voin kertoa koska mulla ei ole mitään hävittävää vaan yritän saada viimeisetkin roskat ajatuksista pois. Voin sen luvata takuulla etten ole se sinun kaipauksesi kohde koska hän ei ole ollut koskaan täällä, tiedän varmaksi ettei.
        Hän on J kirjaimella alkava jonka kierrän tulevaisuudessa kaukaa ihan sen takia koska ei vain kiinnosta nähdä syystä. Nuo menetetyt tunteet eivät koskaan palaa koska muistot ovat niin ikäviä hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo toki voin kertoa koska mulla ei ole mitään hävittävää vaan yritän saada viimeisetkin roskat ajatuksista pois. Voin sen luvata takuulla etten ole se sinun kaipauksesi kohde koska hän ei ole ollut koskaan täällä, tiedän varmaksi ettei.
        Hän on J kirjaimella alkava jonka kierrän tulevaisuudessa kaukaa ihan sen takia koska ei vain kiinnosta nähdä syystä. Nuo menetetyt tunteet eivät koskaan palaa koska muistot ovat niin ikäviä hänestä.

        Miksi muistot on ikäviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muistot on ikäviä?

        Pumppaa nyt vielä ätmin vinssikaivosta narsistin lähteeseesi lapsikulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo toki voin kertoa koska mulla ei ole mitään hävittävää vaan yritän saada viimeisetkin roskat ajatuksista pois. Voin sen luvata takuulla etten ole se sinun kaipauksesi kohde koska hän ei ole ollut koskaan täällä, tiedän varmaksi ettei.
        Hän on J kirjaimella alkava jonka kierrän tulevaisuudessa kaukaa ihan sen takia koska ei vain kiinnosta nähdä syystä. Nuo menetetyt tunteet eivät koskaan palaa koska muistot ovat niin ikäviä hänestä.

        Muista vaihtaa mies näiden tarinallisuuksien nimikirjainta, että sekavat saa tolskata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muistot on ikäviä?

        Pidän enemmän lempeemmistä hellän oloisista miehistä jotka on kilttejä ja maanläheisiä (vaikka ei olisikaan tunteita tai kiinnostusta) eivätkä pelleile naisen kustannuksella eivätkä käyttäydy väheksyvästi vaan ovat silti herrasmiehiä. Hän ei todellakaan ole sitä mitä mieheltä haen ja toivon, tämän olen jo herännyt huomaamaan kun olen palautunut maanpinnalle. Nykyään en vain ymmärrä itseäni miksi olen joskus mennyt kiinnostumaan hänestä, illusio jostain joka osoittautui lopulta ihan vääräksi. Hän sopii varmasti jollakin muulle naiselle ja hän sille naiselle mutta mulle ei enkä minä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän enemmän lempeemmistä hellän oloisista miehistä jotka on kilttejä ja maanläheisiä (vaikka ei olisikaan tunteita tai kiinnostusta) eivätkä pelleile naisen kustannuksella eivätkä käyttäydy väheksyvästi vaan ovat silti herrasmiehiä. Hän ei todellakaan ole sitä mitä mieheltä haen ja toivon, tämän olen jo herännyt huomaamaan kun olen palautunut maanpinnalle. Nykyään en vain ymmärrä itseäni miksi olen joskus mennyt kiinnostumaan hänestä, illusio jostain joka osoittautui lopulta ihan vääräksi. Hän sopii varmasti jollakin muulle naiselle ja hän sille naiselle mutta mulle ei enkä minä hänelle.

        Hehkulta nallelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehkulta nallelle

        Ei ole hehkulta nallelle tämä, täällä on muitakin kun sinun hehkusi ja nallesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehkulta nallelle

        Muista nolata samalla kunnolla koko poppoo ja pakottaa kaikki uskomaan miehen luomiin mielikuvitusolentoihin netissä ja keksiä siitäkin puolet lisää👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista vaihtaa mies näiden tarinallisuuksien nimikirjainta, että sekavat saa tolskata

        Ja ihanaa pulppuavaa yksinpuheen porinaa, ettei hitaat varmasti ymmärtäisi yskää


      • Anonyymi

        "Olen saanut hänestä miehestä hyvin kylmän ja ilkeän kuvan, ja sellaista miestä en halua. Ennen kuin sain selville tuon asian niin olin niin ihastunut häneen, en enää."

        Kuinka sait tuon asian selville? Kaikki sanovat joskus pahasti, varsinkin humalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko A-mies?

        Älä omi tälläsiä kommentteja.

        T. Yks A -fani


    • Anonyymi

      No huh, täällä tämä palstaemäntä kysyi, hetki sitten, että luuleeko vanhempi nainen että kaikki on hyvin, hiljaisuus mainittu. No ei ole koko aikana luullut että kaikki on hyvin, mutta ehkä sekin jää arvoitukseksi kuten kaikki muukin. On ollut järkyttävä reissu. Jatkakaa. Ootte naurettavia.

    • Anonyymi

      Enkä tiedä kuka kysyy ja ootko täällä, meilissä luki ettet käy keskustelupalstoilla enkä liity sun elämään mitenkään, mut mulla on ollu yli viikon kovat kivut. Haistakaa vttu😇

      • Anonyymi

        Kukapa täällä mielellään käykään jos kommenttien taso on vtun haistattelua? Pakosta kyselen täältä ku muutakaa yhteyttä ei enää tunnu olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa täällä mielellään käykään jos kommenttien taso on vtun haistattelua? Pakosta kyselen täältä ku muutakaa yhteyttä ei enää tunnu olevan.

        Jospa mulla on kipuja, ja tänne vielä ilmestyy jotain ilkkuvia pää olkapää polvet varpaat laululinkkejä, en tiedä kumpi teistä sen laitto, trollimuija vai hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa täällä mielellään käykään jos kommenttien taso on vtun haistattelua? Pakosta kyselen täältä ku muutakaa yhteyttä ei enää tunnu olevan.

        Ei täällä kuulukaan käydä, vaan lähteä työnhakuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa mulla on kipuja, ja tänne vielä ilmestyy jotain ilkkuvia pää olkapää polvet varpaat laululinkkejä, en tiedä kumpi teistä sen laitto, trollimuija vai hän.

        Juttusi eivät liity alotukseen mitenkään. Ikävää että sinulla on kipuja, parempaa jatkoa sinulle kuka oletkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi eivät liity alotukseen mitenkään. Ikävää että sinulla on kipuja, parempaa jatkoa sinulle kuka oletkaan.

        Juu, onneksi hölmöille löytyy mies kuitenkin aina vähintään yksi kirjoittamasi feikkidialogi mihin keskittää voimavarat ns


    • Anonyymi

      Miten tähän lopputulemaan päädyit?

      • Anonyymi

        Hänen tuskin tarvitsee kysyä tuota.


    • Anonyymi

      Et älynnyt mennä töihin, kun sen aika oli.

    • Anonyymi

      Ehkä turhautunut olis oikeampi sana. En minä tiedä mitä hänen päässä liikkuu. Aika kuluttavaa tällänen kylmä-kuuma leikki. Ja luulen että oon kuvitellu koko homman kun ei se mies ole tullut mulle itse puhumaan. Ja mitähän vielä.. haluan miehen joka oikeesti haluaa mut niin että on valmis vaikka huutamaan sen mulle kaikkien keskellä

      • Anonyymi

        Ei sua näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sua näy.

        En mä sulla kotona mukana ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sulla kotona mukana ole

        Tiedän sen. Toivottavasti nään hänet vielä. Olisi kiva tutustua.
        Mieheltä naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sen. Toivottavasti nään hänet vielä. Olisi kiva tutustua.
        Mieheltä naiselle.

        Sitä kai me kaikki toivotaan vaikka ei uskalleta toimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kai me kaikki toivotaan vaikka ei uskalleta toimia

        Uskaltaisin kyllä, mut taidan olla myöhässä, kun en häntä enää näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaisin kyllä, mut taidan olla myöhässä, kun en häntä enää näe.

        Miks et näe? Koska näitte viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks et näe? Koska näitte viimeksi?

        Viime perjantaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime perjantaina.

        -Ja koska häntä ei ole näkynyt siellä missä häntä yleensä näen.


    • Anonyymi

      Enköhän minä ole jo ne asiat alleviivattuna korostustussin kera käynyt läpi. Ei se vie meitä mihinkään suuntaan. Minun täytyy päästää irti niistä.

    • Anonyymi

      Mielenterveys ongelmasi olivat pahempia, kuin omani.

    • Anonyymi

      Vanhuus yllätti. Siinä päällimmäinen syy.

    • Anonyymi

      Olit saavuttamaton se herätti mielenkiintoni, sitten kyllästyin itsestäänselvään ja tulen varmasti arvostamaan menettämääni.

    • Anonyymi

      Kakkasit kaikkien kahvimukiin t yhteisö

      • Anonyymi

        Miksi sinä kaiboi teit niin pistä pois se leikepöytä hönö olet har har harhainen tai sinä soita oikea rikosruuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kaiboi teit niin pistä pois se leikepöytä hönö olet har har harhainen tai sinä soita oikea rikosruuna

        Ei tehdä vaikutus tämä kellojeportilla, jossa työ ei vapauta tekijäänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tehdä vaikutus tämä kellojeportilla, jossa työ ei vapauta tekijäänsä

        Peru kirjoitus - no enkä peru mukava nettiteppo että sinäki olla täällä


      • Anonyymi

        Teille "lestoille" ihan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille "lestoille" ihan oikein.

        Voihan sen pakkomielteisen fundamentalismin noinkin luonnehtia, mikäs siinä


      • Anonyymi

        ..jatkan sinäkö budha oven suussa olet se nirppanokka mikä ei kestä hajuja?Olisit nyt laittanut edes postilaatikkoon infoa siitä kuin tänne.


    • Anonyymi

      sita en tiedä

    • Anonyymi

      Luulen että petit minua

    • Anonyymi

      Jankkasit, muutit ehtoja ja sääntöjä vaikka se on mun. Olit niin paljon äänessä etten jaksanu enää kuunella. Tarviin minä aikaa enkä enää ikinä tee virhettä ja puhu meistä, nyt on vain minä.

    • Anonyymi

      En saanut toisesta selvää silloib mitä hän minusta halusi.

      • Anonyymi

        Halata ja suukotella.....


    • Anonyymi

      En ole häneen suuttunut.Vaikka luulen että hän ei välitä minusta.Haluaisin niin halata häntä ja jopa suukottaa.....

    • Anonyymi
      UUSI

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      💋 K­u­u­m­a­t­­ ­t­­y­t­­ö­­t­ ­o­d­­­o­­­t­­t­­a­­­v­­­­a­­­t­­ ­­s­­­i­­­n­u­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18334377

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      2190
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      59
      1851
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1685
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1612
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1584
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      135
      1483
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe