Ilo, joka nousee silmiisi saakka

Anonyymi-ap

kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin. Täytät kaiken tilan, valtaat ajatukseni. Et välitä rajoista, jotka muita rajoittavat, minuakin. On vain me.

69

2249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SDP:n ja ÄäriVasemmisto ja MYRKYN-VIHREÄT -SONTIAISET sen sotkee !

      • Anonyymi

        Joku ryhmä on saanut hiukan liikaa toksisia piirteitä ainakin paikallistasolla, mutta mikä näistä voisi olla se kyseinen kaksinaismoralistinen kääkpöyristyjä, joka ei ymmärrä toimenkuvaansa, että mikä siihen kuuluu ja mikä ei? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ryhmä on saanut hiukan liikaa toksisia piirteitä ainakin paikallistasolla, mutta mikä näistä voisi olla se kyseinen kaksinaismoralistinen kääkpöyristyjä, joka ei ymmärrä toimenkuvaansa, että mikä siihen kuuluu ja mikä ei? Sivusta

        Joku on saanut yliannostuksen SDP:tä, tuota Marinin myrkkyä.

        S ariini
        D DT
        P CB


    • Anonyymi

      Katsot maahan syvälle peruskalliooomme näet maapallon akselin taipuvan allamme kuin heinänkorsi painuu lumen ja jään alle.

      • Anonyymi

        Siistiä. Röntgenkatse.


    • Anonyymi

      En voi sille mitään. Sä aiheutat sen ilon. Ja sulla on niin kauniit silmät että pakkohan niihin on tuijottaa. Sä olisit mulle vielä kaikki kaikessa uskon mä.

    • Anonyymi

      Näet kolme oota kaksi kuuta taivaalla.

      • Anonyymi

        Kolme kaivonkantta peittyi kevyeen huntuun, lumihuntuun.


    • Anonyymi

      Olis niin parasta saada aamulla tälläinen viesti suoraan sinulta ihanaiseni. Sinulla on kyllä kauniit silmät ja niitä on ilo katsella. ♥️

      • Anonyymi

        Tästä tunnistaa miehen joka valehtelee niin, että nokka kasvaa, kiinnitin huomiota nainen ensimmäisenä erittäin kauniisiin silmiisi. niin kliseistä, että naurattaa. Mukavaa yksinpuhelua mies näin muuten tässä aloituksessasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä tunnistaa miehen joka valehtelee niin, että nokka kasvaa, kiinnitin huomiota nainen ensimmäisenä erittäin kauniisiin silmiisi. niin kliseistä, että naurattaa. Mukavaa yksinpuhelua mies näin muuten tässä aloituksessasi

        En tiiä,haluan tietää minkä väriset ne on.Jos ne on ruskeat ,en halua kuulla vastausta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä,haluan tietää minkä väriset ne on.Jos ne on ruskeat ,en halua kuulla vastausta!

        Minä uskon sinuun

        Viimeiseen asti

        Olen puolellasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon sinuun

        Viimeiseen asti

        Olen puolellasi

        Pitikö mun soittaa,muutakin kuin musiikkia tai suuta?
        😶🤝3 ,33


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä,haluan tietää minkä väriset ne on.Jos ne on ruskeat ,en halua kuulla vastausta!

        Mikset?


    • Anonyymi

      Ihana tää
      Pystyn kyllä maisteleen, että kaivattuni ja minun the hetki vois tolta tuntua… Että kaikki muu ympärillä katoaa…

      • Anonyymi

        Jätä raihaan se toisen puoliso, ei ole oikein, ett jatkuvasti huudat kuin mielipuoli, jpka oletkin!


    • Anonyymi

      Tämä kuulostaa nyt hirveän itsekäälle mutta kun nähnyt eräästä kuvia. En näe enää sitä iloa ja paloa silmissä sekä hymyä mikä hänessä näkyi vielä kun oli kanssani.

      • Anonyymi

        Jos hän on surullinen tms. Elämässä tapahtuu asioita kokoajan. Joskus hymy voi myös hymyilevällä ihmisellä hyytyä.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän on surullinen tms. Elämässä tapahtuu asioita kokoajan. Joskus hymy voi myös hymyilevällä ihmisellä hyytyä.
        Sivusta

        Ei kyse ole siitä. Vaikka hän hymyilisi kipinä on poissa sitä en näy enää silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän on surullinen tms. Elämässä tapahtuu asioita kokoajan. Joskus hymy voi myös hymyilevällä ihmisellä hyytyä.
        Sivusta

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse ole siitä. Vaikka hän hymyilisi kipinä on poissa sitä en näy enää silmissä.

        Typerä ei sitä näe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä ei sitä näe

        Voi olla joo. Tuskinpa kuitenkaan sinuun liittyy. Hän ei ikinä kutsuisi minua typeräksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on.

        Teidän nyt ihan turha arvailla onko surullinen vai ei. Kun ette ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän nyt ihan turha arvailla onko surullinen vai ei. Kun ette ole hän.

        Turhuutta koko tämä pska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhuutta koko tämä pska

        Ö luokan viihdettä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhuutta koko tämä pska

        Koetko sinä itse että olet tuo ihminen josta kirjoitan? Tunnistatko siitä itsesi vai mikä sinulla hätänä. Miksi sinua tämä vaivaa sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ö luokan viihdettä vain.

        Kenelle? Mikä tässä on hauskaa. Kirjoitan ihmisestä jota päässäni ajatellen. Teidän mielipiteet eivät tee siitä huvittavaa eikä mitenkään muuta ajatustani.


      • Anonyymi

        Ei se oo pelkkää itsekkyyttä
        Rakkaus ja onnelisuus rakaudessa näkyy silmistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo pelkkää itsekkyyttä
        Rakkaus ja onnelisuus rakaudessa näkyy silmistä

        Mulle tulee monesti sellainen olo että tekisi mieli vaan etsiä hänet mennä ja halata. Hän näyttää siltä että tarvitsee halauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ö luokan viihdettä vain.

        Niin miten kukin puolustelee miehen pitkäpiimäisten yksinpuhelyiden seuraamista, kyllähän minä tajusin koko ajan ja ja ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tulee monesti sellainen olo että tekisi mieli vaan etsiä hänet mennä ja halata. Hän näyttää siltä että tarvitsee halauksia.

        Samoin ja kun nähdään niin tekisi mieli oikein rutistaa ja painaa pää poskea vasten 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miten kukin puolustelee miehen pitkäpiimäisten yksinpuhelyiden seuraamista, kyllähän minä tajusin koko ajan ja ja ja

        Mutta ravaan silti nämä kaikki yksinpuhelut siltä varalta, että saan olla oikeassa asiassa millä ei ole mitään merkitystä, kuten da vinci- koodin ratkaisulla tai edes jollain pikku puhteella ympäristön hyväksi kuten roskienkeräyspäivä


      • Anonyymi

        Milloin on ollut kanssasi, hyi helevetin petturit! Ja miehet vielä! Taiat olla vaan olemattomien omaisuuksien perään, naista esittävä ap-transmies! Pelle olet ja valehtelija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla joo. Tuskinpa kuitenkaan sinuun liittyy. Hän ei ikinä kutsuisi minua typeräksi.

        Kyllä sä ap olet typerä olio! 🙊!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä ei sitä näe

        Miksi sotket toisten asiat?


    • Anonyymi

      Tämän tahtoisin toteuttaa, sillä niin siinä kävisi. Kuitenkin vähän hirvittää, onko paikka ja aika oikea, en tahdo hänelle pahaa ja saattaa kovasti järkyttyä. On sekavaa tiedän..mut niin on tunteetkin..💔

    • Anonyymi

      Joo. Minä en olisi itse uskonut vielä jonkin aikaa sitten että voi olla ihminen jota vain ajattelemalla tulee parempi olo. Puhumattakaan jos näkee tai kuulee. Se tunne, jotain ihmeellistä. 🫶-sivusta m

      • Anonyymi

        Tunnen samoin♥️ aamusta iltaan minä sinua mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen samoin♥️ aamusta iltaan minä sinua mietin.

        Tuskin sillä naisella niin paljon murheita on. 🫶 -sivusta m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sillä naisella niin paljon murheita on. 🫶 -sivusta m

        Sivusta m voitko olla yhteydessä 😅


      • Anonyymi

        Oletko parisuhteessa tämän ihmisen kanssa? Jotkut vaan parantaa maailmaa ihan vaan olemalla. Sivusta N.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko parisuhteessa tämän ihmisen kanssa? Jotkut vaan parantaa maailmaa ihan vaan olemalla. Sivusta N.

        En ole. Töissä olen tavannut. 🫶 -sivusta m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Töissä olen tavannut. 🫶 -sivusta m

        Töissä minäkin olen tavannut yhden komean miehen, josta olen äärimmäisen kiinnostunut vaihtaisin heti häneen jos se olisi mahdollista. Siitä ei ole kahta puhetta.


    • Anonyymi

      Milloin tämä tapahtui? Erästä katson suoraan silmiin ja toivon että hän näkisi sen ilon joka hänen näkemisestään minussa herää. Vaikka rajoituksia on. Hän täyttää minut ja tilani, en ajattele muita. Muut unohtuvat ympäriltä.

      • Anonyymi

        Eilen, tänäänkin.


    • Anonyymi

      Seis siihen paikkaan en halua päästää irti koskaan

      • Anonyymi

        Ei pysty nytte.


    • Anonyymi

      Jeah 😎...niin se menee...

    • Anonyymi

      Olen aina tehnyt niin, varmaan kotona opittua jo lapsena. Se voi aiheuttaa väärinkäsityksiäkin. Katson kaikkia kohti ja silmiin kuten häntä ketä rakastan.

    • Anonyymi

      Maskiaikaan varsinkin oli ihana nähdä toisen hymyilevän silmillään. 🧡 Silmillä voi kommunikoida niin paljon, varsinkin silloin kun puolet kasvoista oli peitettynä.

      • Anonyymi

        En ollut silloinkaan olemassa


    • Anonyymi

      On hyvin mukavaa olla läheisessä ja yhteisessä tunteessa kauniin seuralaisen kanssa. Miettiä miten toinen sen kokee, miltä toinen tuoksuu tai miltä toinen tuntuisi?

    • Anonyymi

      mitkä rajat

      • Anonyymi

        Eihän teillä näytä olevan kummallakaan mitään rajoja petätte puolisoitanne tälläsellä palstalla ihan kipeetä ja sydämmiä lähetätte työpäivänä huh huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän teillä näytä olevan kummallakaan mitään rajoja petätte puolisoitanne tälläsellä palstalla ihan kipeetä ja sydämmiä lähetätte työpäivänä huh huh

        Voi miten minäkin näen tiukat ja stressaantuneet silmät mutta hän on aivan ihana rakkaani ollut jo vuosia ja onneksi näemme päivittäin ja ihanaa pääsiäinen tulee ja selvitämme elämässä olevat hankaluudet meidän yhteistä elämänlankaa ei maailman terät voi katkaista Rakkaus ja yhteenkuuluvuus ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten minäkin näen tiukat ja stressaantuneet silmät mutta hän on aivan ihana rakkaani ollut jo vuosia ja onneksi näemme päivittäin ja ihanaa pääsiäinen tulee ja selvitämme elämässä olevat hankaluudet meidän yhteistä elämänlankaa ei maailman terät voi katkaista Rakkaus ja yhteenkuuluvuus ikuisesti.

        Tiukat stressaantuneet silmät, eli jotain huoltiksen elliä ottaa päähän asiakas joka ei lähde kulumallakaan, get real ätmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän teillä näytä olevan kummallakaan mitään rajoja petätte puolisoitanne tälläsellä palstalla ihan kipeetä ja sydämmiä lähetätte työpäivänä huh huh

        Kelmi toi ns-ap, yksin näyttää juttelevan!


    • Anonyymi

      Tämä aloitukses on mies kuin iso kainalopieru

      • Anonyymi

        😀Ei kyllä hän on aivan ihana rakkaani, tunnollinen, rehellinen, fiksu, lämminsydäminen, huolehtiva.Minä vain olen aiheuttanut omalla luulotaudilla, mustasukkaisuudella jotka ovat turhia niin sotkenut ja aiheuttanut ahdistusta sekä mielipahaa, loukkaantumista meille molemmille. Toivon että rakkaani ymmärtää minua ja päästäisiin eteenpäin rakastaen myötä ja vastamäessä. Vastamäkeä ei ole ollut kuitenkaan koko elämä.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀Ei kyllä hän on aivan ihana rakkaani, tunnollinen, rehellinen, fiksu, lämminsydäminen, huolehtiva.Minä vain olen aiheuttanut omalla luulotaudilla, mustasukkaisuudella jotka ovat turhia niin sotkenut ja aiheuttanut ahdistusta sekä mielipahaa, loukkaantumista meille molemmille. Toivon että rakkaani ymmärtää minua ja päästäisiin eteenpäin rakastaen myötä ja vastamäessä. Vastamäkeä ei ole ollut kuitenkaan koko elämä.❤️

        Aika pitkä vuodatus tästä oletetusta ihanuudestasi mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pitkä vuodatus tästä oletetusta ihanuudestasi mies

        Ja tämä naisen performoiminen tällaiseen kiihkeään positioon, no joo hyvää viihdettä ehkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀Ei kyllä hän on aivan ihana rakkaani, tunnollinen, rehellinen, fiksu, lämminsydäminen, huolehtiva.Minä vain olen aiheuttanut omalla luulotaudilla, mustasukkaisuudella jotka ovat turhia niin sotkenut ja aiheuttanut ahdistusta sekä mielipahaa, loukkaantumista meille molemmille. Toivon että rakkaani ymmärtää minua ja päästäisiin eteenpäin rakastaen myötä ja vastamäessä. Vastamäkeä ei ole ollut kuitenkaan koko elämä.❤️

        Jos olet hän rakkaani niin ymmärrän sinua ja jaksan tarpoa Sinun rinnalla myös vaikeina aikoina. Minun tunteet ja mieli ei heittele sinusta edes huonoina päivinä. Minä rakastan sinua! ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän rakkaani niin ymmärrän sinua ja jaksan tarpoa Sinun rinnalla myös vaikeina aikoina. Minun tunteet ja mieli ei heittele sinusta edes huonoina päivinä. Minä rakastan sinua! ❤️

        Olen Sinun kultasi ja vaimosi minäkin Rakastan Sinua ja vain sinua ❤️elämän lanka ei katkea vaikeuksista huolimatta. Kiitos Rakkaani tästä viestistä. Tehdäänkö mitä sovittiin pääsiäisenä eli tänään ? Yritän parhaani päästä eroon skitsoilustani. Lopetan tän nyt laita mulle signal viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän rakkaani niin ymmärrän sinua ja jaksan tarpoa Sinun rinnalla myös vaikeina aikoina. Minun tunteet ja mieli ei heittele sinusta edes huonoina päivinä. Minä rakastan sinua! ❤️

        Ja minä sinua. Tarvotaan yhdessä. 🫂
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Sinun kultasi ja vaimosi minäkin Rakastan Sinua ja vain sinua ❤️elämän lanka ei katkea vaikeuksista huolimatta. Kiitos Rakkaani tästä viestistä. Tehdäänkö mitä sovittiin pääsiäisenä eli tänään ? Yritän parhaani päästä eroon skitsoilustani. Lopetan tän nyt laita mulle signal viesti.

        Sun pitänee hurmata mut uudelleen

        Aikaan haihtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitänee hurmata mut uudelleen

        Aikaan haihtuu

        Luulet itsestäsi vähän liikoja. Olet sisältä todella ruma. Harrasta vähän joogaa ja työnnä pää perseeseesi niin näet kuinka kaunis olet sisäisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet itsestäsi vähän liikoja. Olet sisältä todella ruma. Harrasta vähän joogaa ja työnnä pää perseeseesi niin näet kuinka kaunis olet sisäisesti.

        Karoliinako se siellä taas kiukuttelee?


    • Anonyymi

      Onneksi mulla on jo uusi rakkaus. Ja me ollaan vaan me🥰

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2052
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1765
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      74
      1204
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe