Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voiko työttömän ottaa töihin?

Anonyymi-ap

Olen työnantaja ja mietin mitä työtön tekee jos sen ottaa töihin?🤔

29

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Finninaama persujen kakara sinä olet, etkä mikään työnantaja. Hyvä jos joskus saat itsesi johonkin työhön.

      • Anonyymi

        Niin olen nyt itkettää😭


    • Anonyymi

      Jospa sulle annetaan vielä.

      • Anonyymi

        Joo 🥹


    • Anonyymi

      Lakkaa olemasta työtön ja tekee työtä.

      Minkä yrityksen johtoon pääsee noilla eväillä?

      • Anonyymi

        GFN?🤔


    • Anonyymi

      homoaidsmällipentu

    • Anonyymi

      Täydellisellä varmuudella olet työnantaja, siitä ei ole epäilystäkään!

      • Anonyymi

        Minä en ottaisi, koska työtön jää heti saikulle, kun on sivut kipeänä ja työnteko kehtuuttaa, jos on pitkään saanut vältellyksi työntekoa.


    • Anonyymi

      Onko kukaan pannut työtöntä dynaamisesti kondomin kanssa?

      • Anonyymi

        Ei, vain paljaalla 🤠


    • Anonyymi

      Palkkasin kokeeksi työttömän ja tämä istuu nyt juomassa Pirkka olutta. Onko yritykseni nyt toiminnassa?🤔

    • Anonyymi

      Miksi haluaisit loukata työtöntä niin verisesti?
      Sitä paitsi työ voi vaarantaa työttömän terveyden.
      Vastuutonta pohtiakaan moista!

    • Anonyymi

      Moni työnantaja ei palkkaa työtöntä töihin on riski palkata esim. miksi ei ole työllistynyt aiemmin palkkatyöhön. Pitkäaikaistyöttömyys, ikä, vanhentunut koulutus puutteelliset osaamistaidot työhön, osalla on rikostausta. luottotiedot, päihteet jne.

      En palkkaa työntekijöitä jotka ovat lojuneet te toimistossa työnhakijana tässä joukko työnantajia

      • Anonyymi

        Työpaikan vaihtajat, ne ne vasta paha vaihtoehto ovat!

        Miksi lähteä tutusta työstä?


    • Anonyymi

      B b boy g gayboy b b bo boy playboy gayboa we gayboy bo bo bo boy gayboy b b bo boy gay boy bo bo bo boy we need gayboy

    • Anonyymi

      EIHÄN KUKAAN KUNNON TYÖTÖN TÖITÄ KAIPAA PUHUMATTAKAAN TYÖN TEOSTA. TYÖTTÖMÄLLÄ PITÄÄ OLLA OMAA AIKAA HARRASTUKSILLE TÖITÄ KATELLESSA PÖTSI PAHOIN VOI SELKÄ KIPEETYY YÖLLÄ NÄKEE PAINAJAISIA. TEHKÖÖN YRITTÄJÄT HOMMASA ITE TAI OLKOOT TEKEMÄTÄ EI KUULU TYÖTTÖMÄLLE.

    • Anonyymi

      toimeentulotukiasiakas ja kuntouttavassa työtoiminnassa oleva työtön työllistyminen on 0 tasoa. minä itse halusin kuntouttavaan työtoimintaan olin useita vuosia. sitten hain palkkatyötä en kelvannut mihinkään töihin heikkoa on työllistyminen myös palkkatuella. kuntouttavassa työtoiminnassa ollut työtön katsotaan hölmö ja heikkoälyiseksi ja vieläpä rikolliseksi

      • Anonyymi

        Monen työttömän maine tuhoutuu ei työn saanti onnistu siksi paljon työttömiä solvataan ja tahallisesti sosiaaliturvaetuuksia leikataan rajusti entistä huonompaan suuntaan työttömän elämä menee rikkaat pilkkaavat heikompiosaisia. kun työttömät käyvät hakemassa ruoka-apua seurataan kaupassa asiointia jne. suomi24 keskustelupalsta on mennyt työttömien pilkkaamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monen työttömän maine tuhoutuu ei työn saanti onnistu siksi paljon työttömiä solvataan ja tahallisesti sosiaaliturvaetuuksia leikataan rajusti entistä huonompaan suuntaan työttömän elämä menee rikkaat pilkkaavat heikompiosaisia. kun työttömät käyvät hakemassa ruoka-apua seurataan kaupassa asiointia jne. suomi24 keskustelupalsta on mennyt työttömien pilkkaamiseen

        Ihan vaan kännissä ja läpällä, kuten nykyhallitus tekee työtään.


    • Anonyymi

      Olen itsekin miettinyt josko palkkaisin työttömän töihin, mutta sen täytyisi olla vankkarakenteinen ja hyväkuntoinen yksilö, joten minulle on herännyt vahva epäilys ettei sopivaa yksilöä tule löytymään. Ajatuksenani on käyttää työtöntä aasina -mitä ne periaatteellisesti ottaen ovatkin- eli ratsastaa sillä kauppamatkat sen sijaan että käyttäisin siihen autoa. Itse olen melko vankkarakenteinen yksilö, joten tälläistä tehtävää on turha edes yrittää erityisesti pitkäaikaistyöttömällä, jos ei paljon muillakaan. Sen lisäksi työttömän aasin tulisi kestää ratsastamista myös mäkisessä ja vaihtelevassa maastossa mm. marja- sekä sieniaikana. Lisäksi olen käyttänyt koiraani ikään kuin vaihtelun vuoksi autolla monissa paikoissa lenkkeilemässä, ja tarkoitus olisi vaihtaa kuljetusajoneuvo työttömään aasiin, joten sen olisi suoriuduttava niistäkin retkistä väsymättä. Aasin olisi myös osallistuttava reippain mielin koiran kanssa kuntoiluun eikä se välttämättä tule olemaan helpoimmasta päästä, sillä kyseessä on iso Suomen ajokoira, joten juoksuvauhtia ja kestävyyttä varmasti riittää pitkillekin lenkeille! Ikään kuin malliksi mainitsin tässä vain pienen osan mitä aasilla olisi odotettavissa työpaikan suhteen, sillä paljon muitakin tehtäviä vielä löytyisi mikäli e kykenisi osoittamaan kykenevyytensä edes näistä, sinällään varsin yksinkertaisista haasteista.

      • Anonyymi

        Nyt on alettava miettimään varsin perusteellisesti ....Mitä Trump tekisi....tässä tilanteessa! 😁
        https://urly.fi/3tAn


      • Anonyymi

        Pitkäaikaistyöttömät joutaisi olemaan vaikka hevosena vetää kottikärryä ja laittaa halkoja kärryyn kaikki työ on arvokasta. vetojuhta saadaan 9 euron palkalla eipä tarvitse maksaa mitää lomarahaa/lomakorvauksia eipä kerry eläkettäkään työtön on todella halpa työkyri 9 eurolla


    • Anonyymi

      Onhan tuokin yksi tapa pilkata työttömiä. Suurin osa lähtisi heti töihin jos joku ottaisi.

    • Anonyymi

      On tekevinään ja lopun ajan saikulla,mutta viisashan se kyllä yleensä on,tietää kaikesta kaiken!

      • Anonyymi

        Eikös se ole sanonta, että jos firma on maksavinaan, niin työläinen on tekevinään.


    • Anonyymi

      Työläinen menee heti poliittiseen lakkoon!🧒

    • Anonyymi

      Melkoinen riski palkata työntekijä, jonka cv on pitkä.
      Vaihtaa duunia vähintään kerran vuodessa.

      Jättää sutkin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe