Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saako ansiosidonnaista jos itse on irtisanoutunut?

Anonyymi-ap

Jos on muuten oikeutettu ansiosidonnaiseen päivärahaan niin saako sitä myös silloin jos on itse irtisanoutunut työstään? Itse ymmärrän että saa, mutta karenssi on sitten pitempi eli useita viikkoja?

8

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin se menee. Taloudellisesti olisi OK tilanne käyttää lomapäivät ja ettei tilillä ole rahaa kun antaa itselleen kenkää. Lopputili tietenkin otettaisiin huomioon mutta saisit leikattua tt-tukea ja asumistukea+muut hyväksyttävät menot kun odottelet alkaa ansiositeen maksatus.

      • Anonyymi

        Kiitti vinkistä. Otan ihan pian loparit


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Saa mutta pitkä karenssi

    • Anonyymi

      Huonosta työpaikasta kannattaa lähteä vaikka tulee karenssit ja huonot tuet

      • Anonyymi

        Lähteä toki kannattaa, mutta parempaan työpaikkaan.


    • Anonyymi

      Karenssi on normaali 1,5kk. Itse toissa kesänä irtisanoin itseni ja ilmoittauduin työkkäriin vasta 5kk tuosta...anssi alkoi juoksemaan heti ilmoittautumisesta koska karenssi puolestaan alkoi kulumaan eka päivästä kun irtisanomisaika on päättynyt.

      • Anonyymi

        Mikä on normaali karenssi?

        Mitään normaalia karenssia ei kuulu olla olemassakaan siitä hyvästä jos työntekijä valitsee ettei halua olla paskassa työpaikassa.

        Työpaikan vapaa valinta sisältää vapauden olla valitsematta työpaikkaa ja työnantajaa joka osoittautuu läpimädäksi. Tällaisesta valinnasta ei saa seurata minkäänlaista kuritus toimenpidettä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe