Mirellan musiikki on mitä on, mutta parasta on, että hän näyttää itseään rohkeasti: https://pressi.universalmusic.fi/kuvat/Kotimainen/MIRELLA/MIRELLA_PROMO_BY_SAARA_TAUSSI.jpg
Tuhmiinkin kuviin lähtenyt Mirella on Suomen seksikkäin POP-Tähti!
9
927
Vastaukset
- Anonyymi
Tissin näyttäminen on sexyä, mutta samalla syntistä ja katsojalle tulee pedari olo, onhan tyttö vasta teini!
- Anonyymi
Toki kuukautisten alkaminen meinaa että on nainen... mutta mutta....
- Anonyymi
Hahaa on nuori tytön hupakko ja ei mitään muuta 👌 .
- Anonyymi
Mirellan musiikki on mitä on,mutta.
Olen samaa , mieltä musiikki on tehty halvalla ja varhaisteinin makuun.Ei yhtään lahjakasta. - Anonyymi
ALKAA EHKÄ SUOSIO LASKEA KUN MENNÄÄN SEKSIKUVIIN MUKAAN.
JUTUN AIHETTA PITÄÄ KEKSIÄ VAIKKA MISTÄ.
EN OLE VIELÄÄN LÖYTÄNYT SITÄ JUJUA HÄNEN MUSIIKISTAAN, VAIKKA OLEN ETSINYT SITÄ. - Anonyymi
Mirella on mainostanut romanitaustaansa eli on siitä ylpeä.
- Anonyymi
Isänsä on jonkun hiphop -yhtyeen perustaja ja puoliksi romani. Romaneilla on musiikki veressä.
- Anonyymi
Remukin kehuskelee sillä että on romaniverta mutta sanoo kuitenkin että ihon vaaleus periytyy siitä että on virolaisen aatelisen jälkeläisiä. Myös Andy eli Antti Hulkko haluaa olla romani ja siitä on kiistelyä mediassa että onko vai ei ole.
- Anonyymi
Mirella on kysellyt koulussa kavereiltaan että olisitteko vielä hänen kavereita jos hän pukeutuisi romanivaatteisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984