Jokaisella on omat syntinsä

Anonyymi-ap

Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen.
Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietää sen.
Ikävä on valtava enkä malta odottaa, että näemme. Ikävään sekoittuu valtava intohimo, haluan sinua niin valtavan paljon.
Syntistä sekin olisi. Ihanaa ja niin kiellettyä. Jotain mikä molempia kiihottaa jo ajatuksena.
Odotan ja annan sinun päättää, astutko askeleen ja antaudutko syntisen nautinnon vietäväksi ...

108

2520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä muistuttaa yhtä miestä, mutta en ole varma oletko hän. Antaisitko tunnisteita?

      • Anonyymi

        Haluaisitko oikeasti, että kaipaamasi ihminen olisi tuollainen? 😬
        sivusta


      • Anonyymi

        Kannattaako niitä täällä kysellä 😅
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko oikeasti, että kaipaamasi ihminen olisi tuollainen? 😬
        sivusta

        Minä haluisin että olis just tollanen. sivusta myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluisin että olis just tollanen. sivusta myös

        No, meitä on moneen junaan, todellakin.


      • Anonyymi

        Ei tänne viitsi kovin tarkkoja tunnisteita laittaa, mutta jos olet hän, tiedät kyllä kaiken ihanan olevan vaan päätöksestä kiinni.
        Osaat hyvin vetää viatonta roolia kun sitä tarvitaan. Pystyisit pitämään pokerin, olen varma siitä.
        Tiedät myös, että olen vaan viestin päässä ...

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne viitsi kovin tarkkoja tunnisteita laittaa, mutta jos olet hän, tiedät kyllä kaiken ihanan olevan vaan päätöksestä kiinni.
        Osaat hyvin vetää viatonta roolia kun sitä tarvitaan. Pystyisit pitämään pokerin, olen varma siitä.
        Tiedät myös, että olen vaan viestin päässä ...

        Aloittajalta

        Pystyn pitämään pokerinkin tottakai ja olemaan hiljaa helposti. Hämmentynyt olen vain siitä että mitä syntistä siinä on että kaksi ihmistä toisistaan tykkää? Tai siis toki jos sulla on joku niin asia on sitten vähän eri. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne viitsi kovin tarkkoja tunnisteita laittaa, mutta jos olet hän, tiedät kyllä kaiken ihanan olevan vaan päätöksestä kiinni.
        Osaat hyvin vetää viatonta roolia kun sitä tarvitaan. Pystyisit pitämään pokerin, olen varma siitä.
        Tiedät myös, että olen vaan viestin päässä ...

        Aloittajalta

        Eli tunnette siis oikeasti toisenne?
        Joku voisikin ajatella tuolla tavalla myös mitä sanoit, Ikävä kyllä sama sopii varmasti moniin tapauksiin noilla vähillä tunnisteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tunnette siis oikeasti toisenne?
        Joku voisikin ajatella tuolla tavalla myös mitä sanoit, Ikävä kyllä sama sopii varmasti moniin tapauksiin noilla vähillä tunnisteilla.

        Tunnemme kyllä IRL. Olemme myös vaihtelevasti yhteyksissä.
        Hänen antamista pienistä merkeistä päätellen emme enää kauhean kaukana ole siitä, että sanomaton muuttuu sanotuksi.
        Annan hänen ottaa sen askeleen rauhassa, ymmärrän sen olevan iso asia. Eikä millään tavalla itsestäänselvyys.

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnemme kyllä IRL. Olemme myös vaihtelevasti yhteyksissä.
        Hänen antamista pienistä merkeistä päätellen emme enää kauhean kaukana ole siitä, että sanomaton muuttuu sanotuksi.
        Annan hänen ottaa sen askeleen rauhassa, ymmärrän sen olevan iso asia. Eikä millään tavalla itsestäänselvyys.

        Aloittajalta

        Millainenkohan jokin pieni merkki on? Sana vai teko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne viitsi kovin tarkkoja tunnisteita laittaa, mutta jos olet hän, tiedät kyllä kaiken ihanan olevan vaan päätöksestä kiinni.
        Osaat hyvin vetää viatonta roolia kun sitä tarvitaan. Pystyisit pitämään pokerin, olen varma siitä.
        Tiedät myös, että olen vaan viestin päässä ...

        Aloittajalta

        Tiedän kyllä Rakkaani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko oikeasti, että kaipaamasi ihminen olisi tuollainen? 😬
        sivusta

        Ei, mies vastailee itse itselleen, rakas oppilas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluisin että olis just tollanen. sivusta myös

        Niii sinä mies itse tietysti haluaisit asian nähdä, kun ikävään sekoittuu intohimo ja kaikkee


      • Anonyymi

        Kyllä kai sä itsesi tunnistat!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mies vastailee itse itselleen, rakas oppilas

        Mutta hyvä huomio muuten, joillain tunnevammaisilla ei tule sama mieleen kun lukee miehen naisena esiintymistä, lähinnä korostuu, ettei tiedä niin tiedä naisista, tunnevammaista ja empatiakyvytöntä haihattelua, way too persu


    • Anonyymi

      Tuskin olet hän. 😅

      • Anonyymi

        Eihän sitä tiedä, voin ollakin. Ainahan on mahdollisuus. Varsinkin, jos aloitus osui kohdalle.

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä tiedä, voin ollakin. Ainahan on mahdollisuus. Varsinkin, jos aloitus osui kohdalle.

        Aloittajalta

        Niin. No pieni mahdollisuus on ehkä. Tuli yks no tuttu mieleen…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. No pieni mahdollisuus on ehkä. Tuli yks no tuttu mieleen…

        Tuttupa hyvinkin.

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttupa hyvinkin.

        Aloittajalta

        Minun tuttuni juu…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. No pieni mahdollisuus on ehkä. Tuli yks no tuttu mieleen…

        Ei oo multa ;) milloin näen taas sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo multa ;) milloin näen taas sua?

        Ei siihen montaa päivää ole.

        Aloittajalta


      • Anonyymi

        He vai she?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen montaa päivää ole.

        Aloittajalta

        Kiva. Ehkä oot hän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. Ehkä oot hän :)

        -väärin meni. Naiselle kirjoitin.


    • Anonyymi

      Ihmisillä on erikoisia rakkauksia. Kaikki ovat tehneet jotain syntiä. Jeesuskin sanoi, että "Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven."

      • Anonyymi

        No kops, nyt heitin!


    • Anonyymi

      No tunnen juuri kuten aloittaja kuvasi, eikä ollut limainen. Naiselta ❤️

      • Anonyymi

        … naiselta


      • Anonyymi

        Tämä kemia mitä meidän välillä on ei ole millään tavalla limaista. Syntistä, no sekin on ihan siitä kiinni miten asioita ajattelee.
        Kiellettykin voi olla kaunista, hyvää ja kuin unelmaa. Sitä se on, jos tunne on aito.
        Täytän tuon naisen villeimmätkin unelmat, eikä siinä ole mitään epämiellyttävää.

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kemia mitä meidän välillä on ei ole millään tavalla limaista. Syntistä, no sekin on ihan siitä kiinni miten asioita ajattelee.
        Kiellettykin voi olla kaunista, hyvää ja kuin unelmaa. Sitä se on, jos tunne on aito.
        Täytän tuon naisen villeimmätkin unelmat, eikä siinä ole mitään epämiellyttävää.

        Aloittajalta

        Sitä on kyllä minun ja kaivattuni välillä. Kemiaa ja vetovoimaa. Älytöntä sellaista. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kemia mitä meidän välillä on ei ole millään tavalla limaista. Syntistä, no sekin on ihan siitä kiinni miten asioita ajattelee.
        Kiellettykin voi olla kaunista, hyvää ja kuin unelmaa. Sitä se on, jos tunne on aito.
        Täytän tuon naisen villeimmätkin unelmat, eikä siinä ole mitään epämiellyttävää.

        Aloittajalta

        Ainutlaatuista ainakin itselle ja erityistä. ❤️ vetovoima häntä kohtaan on valtava, kunpa vain hän olisi kanssani.

        Naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainutlaatuista ainakin itselle ja erityistä. ❤️ vetovoima häntä kohtaan on valtava, kunpa vain hän olisi kanssani.

        Naiselta

        No ätmi, äläpä esiinny taas naisena, hyi häöeä!


    • Anonyymi

      Kohta on vappu, varokaa Valpuria!

    • Anonyymi

      Jotain pettämistä taas.

    • Anonyymi

      On teillä uskovaisilla ongelmat.

      • Anonyymi

        Hitto ku repesin


    • Anonyymi

      Jatkuvasti eräs mies mielessä,mutta tuskin hän minua haluais.Ei varmaan ole hänelle mukavaa kun tuppaudun seuraan.

      • Anonyymi

        Miten sellainen ihminen voi olla jatkuvasti mielessä, joka tuskin sinua haluaisi.En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sellainen ihminen voi olla jatkuvasti mielessä, joka tuskin sinua haluaisi.En ymmärrä.

        Häiriötekijöitä,en uskaltanut kysyä.


    • Anonyymi

      Onkohan ap niitä ihmisiä, joita jotkut ihmiset kiihottaa vain niin kauan kunnes saavuttavat tavoitteen ja sit uus kohde. Jotenkin semmoinen tunne jäi alotuksesta.

      • Anonyymi

        Kyllä tämä nainen on ollut mielessäni jo kauan eikä tämä ole minulle mikään ohimenevä juttu. Sen verran kauan olemme kiertäneet toisiamme kuin kissat kuumaa puuroa.

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä nainen on ollut mielessäni jo kauan eikä tämä ole minulle mikään ohimenevä juttu. Sen verran kauan olemme kiertäneet toisiamme kuin kissat kuumaa puuroa.

        Aloittajalta

        Nii. Mielessä on pysynyt vahvasti vain Hän. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä nainen on ollut mielessäni jo kauan eikä tämä ole minulle mikään ohimenevä juttu. Sen verran kauan olemme kiertäneet toisiamme kuin kissat kuumaa puuroa.

        Aloittajalta

        Sama tilanne yhden miehen kanssa. Ne intensiiviset katseet ja pienet hipaisut tosin miehen puolelta. Flirttiä sekä kemiaa ja se jännitettä meidän välillä. Halu on valtava. Mutta tuskin olet hän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne yhden miehen kanssa. Ne intensiiviset katseet ja pienet hipaisut tosin miehen puolelta. Flirttiä sekä kemiaa ja se jännitettä meidän välillä. Halu on valtava. Mutta tuskin olet hän...

        Tutulta kuulostaa, näin se minun ja kaivattunikin välillä on. Juuri kuten kuvailit.

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä nainen on ollut mielessäni jo kauan eikä tämä ole minulle mikään ohimenevä juttu. Sen verran kauan olemme kiertäneet toisiamme kuin kissat kuumaa puuroa.

        Aloittajalta

        Viime syksystä vai kuinka kauan? Mulla kestäny tunteet jo 7kk ja ei kuole millään pois vaikka oon yrittäny. Aloin jo välttelee et se auttais, mut huomasin et hän suuttu siitä tosi paljon. Nainen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutulta kuulostaa, näin se minun ja kaivattunikin välillä on. Juuri kuten kuvailit.

        Aloittajalta

        Ja lopuksi se kun tulit taakseni oikein lähelle seisomaan jollain verukkeella, niin jähmetyin sekä mieleni laukkasi ihan hulluna millaista olisi suudella sinua heti siinä paikassa mutta kantti ei riittänyt, että katseemme olisivat kohdanneet se olisi voinut jopa oikeasti tapahtua. Ehkä näemme kohta puoliin. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi se kun tulit taakseni oikein lähelle seisomaan jollain verukkeella, niin jähmetyin sekä mieleni laukkasi ihan hulluna millaista olisi suudella sinua heti siinä paikassa mutta kantti ei riittänyt, että katseemme olisivat kohdanneet se olisi voinut jopa oikeasti tapahtua. Ehkä näemme kohta puoliin. 😉

        ... jähmetyit. Housujen sisältä 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne yhden miehen kanssa. Ne intensiiviset katseet ja pienet hipaisut tosin miehen puolelta. Flirttiä sekä kemiaa ja se jännitettä meidän välillä. Halu on valtava. Mutta tuskin olet hän...

        Uuuhhhh miten nössöö.
        Eikä kestä päivänvaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä nainen on ollut mielessäni jo kauan eikä tämä ole minulle mikään ohimenevä juttu. Sen verran kauan olemme kiertäneet toisiamme kuin kissat kuumaa puuroa.

        Aloittajalta

        Pijä prkele se turpas kiinni, teen rikosilmoituksen kunnian loukkauksesta ym. Olen kunniallinen ihminen!


    • Anonyymi

      Hämmentävää ....
      Odotan sitä tapaamista kyllä erään kanssa , en vain tiedä oletko hän . Hänen kanssaan voi kyllä käydä niinkin että liekki roihahtaa hallitsemattomaksi ja on kutsuttava palokunta paikalle 🔥
      naiselta

      • Anonyymi

        Samat mietteet minulla. Hänen kanssaan oikealla hetkellä, oikeassa tilanteessa, olisi tulikuumat hetket käsillä alta aikayksikön.

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat mietteet minulla. Hänen kanssaan oikealla hetkellä, oikeassa tilanteessa, olisi tulikuumat hetket käsillä alta aikayksikön.

        Aloittajalta

        Niin. Koskahan olisi toi oikea hetki…
        Sivusta Naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat mietteet minulla. Hänen kanssaan oikealla hetkellä, oikeassa tilanteessa, olisi tulikuumat hetket käsillä alta aikayksikön.

        Aloittajalta

        Samoin kanssasi Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kanssasi Nainen

        Saat mitä haluat ja hellästi ja kovaa Naiseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat mietteet minulla. Hänen kanssaan oikealla hetkellä, oikeassa tilanteessa, olisi tulikuumat hetket käsillä alta aikayksikön.

        Aloittajalta

        Tehdään se pian Rakkaani


    • Anonyymi

      Miksi se olisi syntistä? Etkö väittänyt olevasi vapaa?

      • Anonyymi

        En ole koskaan väittänyt olevani mitään muuta kuin olen. Hän kyllä tietää, ei tarvitse selittää yhtään mitään.
        Asiat voi hoitaa tyylikkäästi ja hienosti. Jopa ne syntisen ihanat.

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan väittänyt olevani mitään muuta kuin olen. Hän kyllä tietää, ei tarvitse selittää yhtään mitään.
        Asiat voi hoitaa tyylikkäästi ja hienosti. Jopa ne syntisen ihanat.

        Aloittajalta

        Oletko se tyyppi, joka lämpeni liikaa ja homma meni överiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan väittänyt olevani mitään muuta kuin olen. Hän kyllä tietää, ei tarvitse selittää yhtään mitään.
        Asiat voi hoitaa tyylikkäästi ja hienosti. Jopa ne syntisen ihanat.

        Aloittajalta

        Tehdään se pian Rakkaani


    • Anonyymi

      … ?

    • Anonyymi

      Ollaanko tehy töitä yhdessä?

    • Anonyymi

      Aatami Eeva ja perisynti. Synti on aina kiehtonut ihmisiä.

    • Tämä onkin mielenkiintoinen aihe. Tosi mielenkiintoinen, hmmm 🤔.

      Seksuaalienergia on erittäin tärkeä, se on elämänvoimaa. Se on jotakin paljon syvempää kuin pelkkä seksin harrastaminen jonkun kanssa. Oikeanlainen seksuaalienergia miehen ja naisen välillä on todella järisyttävää. Se on vielä jotakin enemmän kuin intohimo, vetovoima ja hyvä kemia vaikka nekin itsessään voi jo olla tosi tyydyttävää kaikin puolin. Mun kaksoisliekin kanssa sellasta kokenut, en kenenkään muun kanssa samaa. Voih, nyt mulla tuli ihan hirveä ikävä mun liekkiä 😥

    • Anonyymi

      Turha houkutus, turha riski.

    • Anonyymi

      Syntistä nautintoa tyrkyllä🤭

    • Anonyymi

      Mitä täälläkin synnistä muka tiedetään?
      Lapset nyt nukkumaan.

    • Anonyymi

      Joko aloittaja olet hakenut oikeita töitä, esim. Kustantajalta, on nimittäin kirjailijan vikaa sinulla kun jätät alkoholin pois😀

    • Anonyymi

      Ei tossa mitään syntisen ihanaa ole, vaan pelkkää paskaa sun vaimoasi ja myös mua kohtaan. Jos kerran niin paljon haluat tehdä niitä syntisiä juttuja mikset jätä vaimoasi? Sitten olisi kaikki maailman aika toteuttaa niitä intohimoisiakin asioita.

    • Anonyymi

      Tiedän, mutta sitä tulee yön tunteina kysyneeksi itseltään onko tämä niin houkuttelevaa siksi koska kiellettyä. Kuten se omena. Mikään pahe ei tuomitse niin toivoa vailla kuin se jota rakastaa ja haluaa jatkaa yrittämättä paeta.

    • Anonyymi

      Kielletystä hedelmissä on kääntöpuoli ja rupeaa haisemaan molemmille tekijöille hyvin pahalle. Omatunto soimaa ja tekijöiden elämä ei olekaan enää helppoa.Tulee vaikeuksia oman itsensä kanssa.Voi olla siellä myös alamäki edessä mitä ei ole odotettu. Kannattaa harkita vakaasti ettei mene houlutuksiin. Myös vääränlainen hekuma ei anna sitä pysyvää vaan on aina katoavaa.

      • Anonyymi

        Rakkauden viemää


      • Anonyymi

        Nössöt ei uskalla mitään,pysykää palstalla vaan niin ootte turvassa,mut ette myöskään elä.


      • Anonyymi

        Tämä on totta ja sen olen kokenut. Se malja on ihanaa juomaa, mutta pohjalla on pahalta maistuva sakka. Siksi olen päättänyt, että en ryhdy niihin puuhiin, ennen kuin toinen olisi valmis aloittamaan suhteen, jossa ei ole kolmatta.
        Itsesuojeluvaisto pelaa, vaikka hän onkin suuri rakkauteni. Kukaan toinen ei saa minua tuntemaan samoin.
        n>m


    • Anonyymi

      no minuun ei uppoa, minua pyydettiin sisään jotta pelastan jotain, ja näin tehtiin. Paljon asioita, paljon pahaa :) onneksi jo osittain takana päin. Minulla on korkea kestokyky ja vahva psyyke, aina ollut, murtunut ja rakentunut uudelleen. Oletko ikinä täysin pimeässä mennyt hakemaan muita taskulampun kanssa tietäen ja vaistoteen että joku seuraa, pitänyt kirvestä ja miettinyt että iskenkö mihinkä että linnalta selvitään? tai oletko ikinä ollut kotona, tietäen että joku on kyykyssä ikkunan alla ja kuuntelee? Oletko ikinä istunut laivan kannella juomassa kaljaa ja odottanut että yhden hullun ämmän exä tulee varmistamaan ettet ole poliisin nuuskija? ja selvinnyt kaikesta? silti pitänyt herkän ja siistin olemuksen? herkkäkin voi olla vahva.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole enää synnit kään mielessä.

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        😘❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😘❤️❤️❤️

        ☺️+😊 🤗


    • Anonyymi

      Tuu, tuu, tuu oleen mun synti. Haluan mun synnit takaisin. Synnittömän elämä on kamalaa.

    • Anonyymi

      jokaseilla, on omat, syntinsä, toisilla suuremmat ja toisilla pienemmät,

      en uskalla tähän enempää kirjoittaa, sillä ihmiskunta on mitä on,

      eli, äärimmäisen, kehittyneen aivo, implantin, paikka, toivottavasti joskus,

      tulevaisuudessaa,

      N

    • Anonyymi

      Jeesus Kristushan oli eläessään, täysin synnitön,

      eli, Itse Jumala antoi hänen kaikki syntinstä anteeksi,

      ja, se, miten minua on elämäni aikana kohdeltu,

      ja, miettii ihmiskunnan toimia minua kohtaan KOKO elämäni aikana,


      niin, en yhtään ihmettele että Jumala ei ole tähän mennessä antanut anteeksi,

      kenenkään muun ihmisen syntejä anteeksi kuin Jeesuksen,


      eli, kuten sanoin, aivo, implantin paikka koko ihmiskunnalle,


      N

      • Anonyymi

        Jeesus oli synnitön niin kuin sanoit joten hänellä ei ollut syntejä että äläpäs vääristele raamattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli synnitön niin kuin sanoit joten hänellä ei ollut syntejä että äläpäs vääristele raamattua.

        Kukaan ihminen ei oo synnitön ja Jeesus oli ihminen, eli syntinen. minä en oo ihminen. sivusta


    • Anonyymi

      Minäkin olisin niin mielelläni sinun, jos olisit rakastamani mies. On totta, että koen, paitsi ikävää myös valtavaa intohimoa, mutta olen kokenut miltä lopulta tuntuu "varastettu rakkaus".
      En uskalla antautua, koska tiedän, että kääntöpuolella on luopumisen tuska, sekä yksinäinen ja hyväksikäytetty olo.
      Kun tunteet ovat niin suuret, että tietää ettei kukaan toinen saa tuntemaan samoin (tiesin sen jo alussa, mutta kulunut pitkä aika on todistanut sen), ei voi antautua vain fyysiseen suhteeseen.
      Uskon kyllä, että koet muitakin tunteita. Olemme molemmat hyvin tunteellisia romantikkoja.
      n>m

    • Anonyymi

      Ainoa, mitä toivon että voisin joka päivä kuntoutua, vaivastani vakavasta,

      ei, minusta ole mihinkään enää loppujen lopuksi,

      Koko elämäni melkein kiusattu ja puolet elämästäni laitettu suruttta, aivan, aivan,

      liian suuria, lääkemääriä, täällä pohjolassa,



      jos, eivät hoidot kehity, en minäkään ikävä kyllä kehity millään tavalla, karu fakta,


      kunpa minusta olisi vaikka rakastamaan,

      mutta, sairauteni vei kaiken aikani elämässäni, ja, jos, hoidot, eivät

      kehiy, en minäkään kehity,,



      kunpa, maailmassa ymmärrettäisiin, että maailma, mihin synnyin,

      oli, jo, valmiiksi täysin sekaisin, ihmiskunnan itsensä toimesta,



      ei, minua siihen enää tarvittu,

      paitsi päättelemään ja koittamalla, selvittelemään miten tästä ihmiskunnan,

      omasta sotkusta oikein selvitään ylöspäin, kohti oikeaa ihmiskuntaa,


      olen pahoillani, mutta olen vain sairas ihminen joka voi toivoa sinulle vain,

      parempaa, ja, unelmissani ja haaveissani ikuista, elämää,


      joten, krakarakakaboobobobobbbbbbooomm....


      toiveet toteutukoon,


      ja, olen köyhä vielä, niin, ketäpä minusta kiinnostuisi, enää 60 vuotiaana,


      N

    • Anonyymi

      Jaa. Oiskohan nämä nihilismibileet tälle yölle päättynet?...

      • Anonyymi

        Hoora bileet on klo 01.00-03.00.


    • Anonyymi

      Astuisin sen askeleen. Haluan. Sinua.
      Kietoudutaan toisiimme ja nautitaan toisistamme.

      • Anonyymi

        Haluun et sä tuut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun et sä tuut.

        Minne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun et sä tuut.

        Niin minäkin. Minäkin haluan et sä tuut. Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Minäkin haluan et sä tuut. Ap.

        Kiva…🥰


    • Anonyymi

      Synti on jumalan tahtoa vastaan rikkomista. Haluaako jumala että ihmiset eivät lohduttaisi toisiaan kylmässä maailmassa... Hmmm ja kun en kuulu kirkkoon. Uskon että kaikki on yhtä ja samaa eli jumala ja rakkaus on kaikkialla. Niin siis järjellä. Käytännössä olen kulttuurimne ja uskontomme vanki halusin tai en ja toistan samoja kaavoja jotka vallanhimoiset miehet ovat kirjoittaneet lyödäkseen alas naiset ja heidän rakkauden itseään ja kehoaan kohtaan, oikeutuksen kuunnella ja iloita siitä.

    • Anonyymi

      Kys

    • Anonyymi

      Nyt sen tiedän, ei mene enää pitkään. Olet selvästi päättänyt, että haluat. Se tuntuu niin hyvältä.
      Voit olla varma, että päätös on sen arvoinen. Taidat aavistaa ... ja kyllä, saat kaiken mistä olet unelmoinut.

      Aloittajalta

      • Anonyymi

        Ihana kuulla. Olenkin odotellut tässä, että koska sen tiedät. Itse olen nimittäin tiennyt jo pitkään, että haluan... Tiedän mitä haluan ja menen sitä kohti, tiedäthän… Niin ja päätös ei ole ollut vaikea vaan ainoa oikealta tuntuva.
        En tule olemaan tänään enää palstalla. Muut tekemiset kutsuvat, mutta niinkun tiedät olet mieleni jo vallanut. Kaikki minussa sinua huutaa. -Sivusta


      • Anonyymi

        Älä anna palstan hämätä. Todnäk se jota ajattelet, ei ole mitään sellaista täällä palstalla kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna palstan hämätä. Todnäk se jota ajattelet, ei ole mitään sellaista täällä palstalla kirjoittanut.

        Joojoo annavaaa


    • Anonyymi

      Et ole pelkkä syntinen, olet RIKOLLINEN.

      • Anonyymi

        Kerro lisää


    • Anonyymi

      En antaudu. Unohda. Minulla on taso.

      • Anonyymi

        Ymmärsit varmaan, ettet yllä sille tasolleni mitenkään.


    • Anonyymi

      Olen viriili mies ja annan munaa kaikille.

    • Anonyymi

      Voitko antaa jonkin vihjeen naisesta?

    • Anonyymi

      Ikävoin yhtä "syntistä" miestä.
      Jonka luo palaan kun tilanne on vielä parempi.
      Meidän on just se intohimo
      En ole luovuttavaa tyyppiä..
      Miehellä oli jo aiemmin tapana vahvistaa ... .
      Tais tehdä niin taas.
      Hän tietää kyllä että tekee minut villiksi halusta.
      Vielä joskus kohtaan hänet 🤩🔥
      Naiselta

    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      💋 K­u­­­u­­m­­a­t­­ ­t­­y­t­ö­t­­­ ­­o­­d­­­o­­t­t­­­a­­­v­­­a­­t­­­ ­­s­­i­n­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18335711

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2315
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      169
      1703
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe