Siinäpä se, vaatimukseksi virkoihin ja edustajistoon yliopistotukinto, niin saataisiin kerrankin kaupunki kukoistukseen. Onhan tuo nähty, mitä kouluttamaton rupusakki on saanut aikaan.
Vaadimme kaupungin johtoon ja virkoihin ainoastaan yliopiston käyneitä
14
512
Vastaukset
- Anonyymi
Kannatetaan aitoa ehdotusta !!
- Anonyymi
Aikoja ollut ylempi korkeakoulututkinto vaatimuksena niin nytkö pitäisi kaneja valita?
- Anonyymi
Jaaha, mihin kuntaan tällä kertaa viittaat?
- Anonyymi
Kukahan on vaatimuksen esityksen takana? Yksi tuntuinen sopisi kuvaan, olemalla sopivan kompleksinen valittavaksi jokaiseen tehtävään ja virkaan. Eipä muuta kuin rohkeasti hakemuksia esittämään!
- Anonyymi
Eläkevirkahan tuo näyttää olevan.
- Anonyymi
Hae itse hra ”Akateeminen” eläkä
harmittele täällä muitten tekemisiä!- Anonyymi
Rupusakki sieltä aktivoitui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupusakki sieltä aktivoitui.
Saavutitko akateemisen aseman itse omalla työllä vai vanhempien sponsoroimana?
Ostitko tuloksia, osasuorituksia, opintokokonaisuuksia vai teitkö itse opintosuorituksesi?
Tutkintovastaava ”tullmän” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saavutitko akateemisen aseman itse omalla työllä vai vanhempien sponsoroimana?
Ostitko tuloksia, osasuorituksia, opintokokonaisuuksia vai teitkö itse opintosuorituksesi?
Tutkintovastaava ”tullmän”Huomaa kyllä, että teikäisellä ei ole tietoakaan akateemisesta maailmasta. Protip: vanhempien taloudella saati omalla ei ole mitään tekemistä opintopisteiden kanssa. Älykkyydellä sen sijaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa kyllä, että teikäisellä ei ole tietoakaan akateemisesta maailmasta. Protip: vanhempien taloudella saati omalla ei ole mitään tekemistä opintopisteiden kanssa. Älykkyydellä sen sijaan on.
Olen nähnyt autoasentajan joka laskee päässään käämit ja ohmit, mutta hädin tuskin osaa kirjoittaa.. että se siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa kyllä, että teikäisellä ei ole tietoakaan akateemisesta maailmasta. Protip: vanhempien taloudella saati omalla ei ole mitään tekemistä opintopisteiden kanssa. Älykkyydellä sen sijaan on.
Tervetuloa Haapaveelle himmaileen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt autoasentajan joka laskee päässään käämit ja ohmit, mutta hädin tuskin osaa kirjoittaa.. että se siitä
Onko siis käämien ja oomien laskeminen mielestäsi joku uroteko? Entä kolmannen asteen yhtälöt tai matriisit? Ei taida rupusakilta onnistua.
- Anonyymi
Hieno ajatus! Äänestän heti Repoa tuon muutoksen jälkeen
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882