Rakastunut odottaa

Anonyymi-ap

Peloissaan, epävarmana, jännityksellä, epätietoisena.
Mutta aina odottaa sinua.

61

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peloissaan?

      • Anonyymi

        Pelkää ettei näe toista enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkää ettei näe toista enää.

        Et oo ainoa 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo ainoa 😔

        Täällä sivussa alhaalla odottaa kutsua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sivussa alhaalla odottaa kutsua.

        Jatkuu.sivussa/keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu.sivussa/keskellä.

        Lisään sinun sivussa.


    • Anonyymi

      Odotan edelleen.

      • Anonyymi

        Samoin minä. Odotan aina.


    • Anonyymi

      Niin odotan. Päivä päivältä vaan enemmän 😔

      • Anonyymi

        Itseäni tarkoitin mutta toki muutkin.


    • Anonyymi

      Ehkä häneen vielä törmään vaikken hetkeen nähnyt olekaan. En saa sitä naista päästäni. Olen ihastunut häneen syvemmin kuin kehenkään koskaan ennen. Silloin tällöin vain iskee pelko ja epäilys siitä että jahkailin liikaa ja nyt kaikki on jo myöhäistä. Toivottavasti joskus vielä sä kuulut vielä mulle ja mä sulle.
      Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Ketä esität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä esität?

        En ketään tietenkään. Ihan oma itseni olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä esität?

        Miksi koet, että tämä mies esittäisi muuta kuin itseään ja millä logiikalla ajattelit yhdistää tämän kokemasi esityksen johonkin luonnolliseen henkilöön?


      • Anonyymi

        Toivottavasti saat hänet naisen. Minulla myös syviä tunteita yhtä ihanaa kohtaan… Olen jo hänelle omistautunut vaikka emme ole edes nähneet vielä. Tunteet on ja pysyy. Hänet vain tunnen. Hänet vain haluan vierelleni kulkemaan. sivusta


      • Anonyymi

        Aloitus oli naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli naiselta.

        Prööt, et taida mies ikinä oppia


      • Anonyymi

        Kuulun hänelle miehelle enkä tiedä oletko. Luin ensin että naiselta miehelle sun kommentti. Olin hätäinen. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prööt, et taida mies ikinä oppia

        Olen nainen ja mitä en opi? Paljonkin elämässä tullut opittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulun hänelle miehelle enkä tiedä oletko. Luin ensin että naiselta miehelle sun kommentti. Olin hätäinen. ap

        Koetko, että itsestäsi puhuminen kolmannessa persoonassa etäännyttää sinut mies jotenkin kertojaäänestä ns?


      • Anonyymi

        Tämä lause "Silloin tällöin vain iskee pelko ja epäilys siitä että jahkailin liikaa ja nyt kaikki on jo myöhäistä" sopii myös itseeni. Pelkään juuri tuota sen miehen suhteen. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat hänet naisen. Minulla myös syviä tunteita yhtä ihanaa kohtaan… Olen jo hänelle omistautunut vaikka emme ole edes nähneet vielä. Tunteet on ja pysyy. Hänet vain tunnen. Hänet vain haluan vierelleni kulkemaan. sivusta

        Vain sitä toivon. En mitään muuta. Olen nähnyt kyllä. Montakin kertaa. En tosin tällä viikolla :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko, että itsestäsi puhuminen kolmannessa persoonassa etäännyttää sinut mies jotenkin kertojaäänestä ns?

        Jank jank jank. Eiks ala kyllästyttämään toi jankutus pikkuhiljaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sitä toivon. En mitään muuta. Olen nähnyt kyllä. Montakin kertaa. En tosin tällä viikolla :(

        Samoin. t ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko, että itsestäsi puhuminen kolmannessa persoonassa etäännyttää sinut mies jotenkin kertojaäänestä ns?

        Missä tuossa näet 3. persoonan? Oletko tyhmä. Kuulun, luin, olin. Kyllä ne on ykkösessä tyhmeliini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. t ap

        Jospa ootamme toisiamme? Kaukaa haettua, tiedän, mutta pienen pieni mahdollisuus silti on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ootamme toisiamme? Kaukaa haettua, tiedän, mutta pienen pieni mahdollisuus silti on. :)

        -Jos olet maailman kaunein nainen, ketä ajattelen ja kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ootamme toisiamme? Kaukaa haettua, tiedän, mutta pienen pieni mahdollisuus silti on. :)

        En usko olevani maailman kaunein. Se on joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sitä toivon. En mitään muuta. Olen nähnyt kyllä. Montakin kertaa. En tosin tällä viikolla :(

        Et ole hän mutta erästä kaipaaan,en usko että välittää minusta- itkee-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän mutta erästä kaipaaan,en usko että välittää minusta- itkee-

        Tässä on 4-5 kommentoijaa niin ei voi tietää kuka siellä kaipaa ja ketä kommentoijaa. Unohda!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat hänet naisen. Minulla myös syviä tunteita yhtä ihanaa kohtaan… Olen jo hänelle omistautunut vaikka emme ole edes nähneet vielä. Tunteet on ja pysyy. Hänet vain tunnen. Hänet vain haluan vierelleni kulkemaan. sivusta

        Ota se valtakunta... Hihihiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä lause "Silloin tällöin vain iskee pelko ja epäilys siitä että jahkailin liikaa ja nyt kaikki on jo myöhäistä" sopii myös itseeni. Pelkään juuri tuota sen miehen suhteen. ap

        Jospa se mies on varattu?


      • Anonyymi

        Kuka nainen kuuluu sulle ja sä hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jank jank jank. Eiks ala kyllästyttämään toi jankutus pikkuhiljaa?

        Se o psykoosis, soittakaa apua👺👻!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on 4-5 kommentoijaa niin ei voi tietää kuka siellä kaipaa ja ketä kommentoijaa. Unohda!

        Juu näin teen. Tiedän kyllä. Ei täällä mikään selviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko olevani maailman kaunein. Se on joku muu.

        Oliko sinulla mies jokin koherentti linja mielessä tämän bipolaarisen feikkidialogin suhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nainen kuuluu sulle ja sä hänelle?

        Jos multa kysyit niin yks nainen vaan ketä en oo viime päivinä nähnyt...


    • Anonyymi

      Rehellinen ajatus!!! Rakkaus on kaiken odotuksen, ilon ja hyvänolon lisäksi myös ikävämpiä tunteita. Onko toinen jo unohtanut ja mennyt eteenpäin vai onko meidän tunne vielä moleminpuoleinen, onko siinä hymyssä vielä tuttua läheistä ja iloista sanomaa? Rakastunut ihminen elää haavemaailmassa, pienet ilon aiheet tuntuvat suurenmoisilta ja vastoinkäymiset murskaavilta. Silloin kun rakastuneet ovat löytäneet toisensa virallisesti, voi tunteet peittää tuttavallisesti suutelu hetkeen paneutumalla, tai sopivan mittaisella halaus sessiolla. Myös keskustelu joka on kevyttä mutta koskettavaa, luo yhteisen tunnelman, jossa rakkaus on läsnä. Epävarmuus ja pelko on tärkeä lievittää ensimmäisenä, siihen voi koettaa "minun ihminen" lähestymistä, jossa muut suljetaan hetkeksi meidän maailman ulkopuolelle. Jännitys ja epätietoisuus sulaa yleensä ensimmäisellä lauseella ja hymyllä, se tunne joka täyttää rakastuneen mielen, löytää yhteyden luontevasti ja jännitys tekee tilaisuudesta vielä koskettavamman ja upeamman. Rakkaudessa parasta on löytää rakkauden kohteestaan uusia ja kauniita piirteitä jokaisella katsomiskerralla.
      https://youtu.be/PGYhP6Frj7A

      • Anonyymi

        Näinhän se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on.

        Tällaista ätmin höpönlöpöä ahmit ja kuvittelet että tämä kertoo sinusta?


    • Anonyymi

      Nämä sun emootioprovot on sisällöllisesti pelkkiä surkuhupaisia adjektiiveja mies

      • Anonyymi

        Nainen olen mutta kiitos rakentavasta palautteesta ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen mutta kiitos rakentavasta palautteesta ystävä.

        Joo, niin varmaan, muista itkeä mies capslockki pohjassa, vielä tuo teennäinen nasevuus räyhäksi muuttuu simppelien iloksi


    • Anonyymi

      Sopiiko tämä nähdään kuukauden tai puolen päästä suurinpiirtein? Sydämeeni ei mahdu ketään muuta kuin hän ja ajattelen sitä naista paljon.

      • Anonyymi

        Noin varmaan käykin.


      • Anonyymi

        Liian pitkä aika sinne… sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian pitkä aika sinne… sivusta

        Miksi on liian pitkä?


      • Anonyymi

        Minne lähdet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on liian pitkä?

        Sivusta. Syksyllä vasta nähdään kun pimeys valtaa maan IHANASTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Syksyllä vasta nähdään kun pimeys valtaa maan IHANASTI.

        Miksi ihmistä ei ole olemassa? Ja aika kuluu silti eteenpäin.ilman mitään todellisen ihminen ei voi tehdä mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmistä ei ole olemassa? Ja aika kuluu silti eteenpäin.ilman mitään todellisen ihminen ei voi tehdä mitään!

        En tiedä mutta sille resun pyörän omistaja retkulle sanon ettei IKINÄ!Etkö ymmärrä että olet 0 ihminen. Olet sairas kusipää stalkkeri.


    • Anonyymi

      Uskon tähän, mut rakkauskin voi loppua, kun huomaa toisessa vähemmän mieleisiä puolia. Rakkaus voi olla aluksi sokea, totuuksien paljastuessa tuntemuskin voi kylmetä. Oikein huonoja kokemuksia toisesta niin voi synnyttää jopa ärtymystä.

      • Anonyymi

        Kaikissa on vähemmän mieluisiakin puolia. Ei kukaan ole täydellinen. Joka sellaista kuvittelee toisesta ei ole realisti.


      • Anonyymi

        Hooraaminen seläntakana on kyllä 1 paha virhe,liian hyvä henkinen yhteys toiseen naiseen on REDFLAGITTII.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hooraaminen seläntakana on kyllä 1 paha virhe,liian hyvä henkinen yhteys toiseen naiseen on REDFLAGITTII.

        Niinkö, onko sinulla mies, joka kokee itsensä internetissä naiseksi joku harhaluuloisuushäiriö tai vastaavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, onko sinulla mies, joka kokee itsensä internetissä naiseksi joku harhaluuloisuushäiriö tai vastaavaa?

        En puhunut nykytilanteesta vaan tulevaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa on vähemmän mieluisiakin puolia. Ei kukaan ole täydellinen. Joka sellaista kuvittelee toisesta ei ole realisti.

        Luonne-erot voivat olla jopa suurin syy sille, ettei rakkaus toimi kahden ihmisen välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut nykytilanteesta vaan tulevaisuudesta.

        Eli toisin sanoen epäilet naisen ns hooraavan tulevaisuudessa, vaikka sitä tulevaisuutta ei esim edes ole? Uukkei


    • Anonyymi

      Ottaa rohkeasti yhteyttä niin ei tarvitse miettiä.

      • Anonyymi

        Tämän miehen teennäisen ujelluksen perusteella ikäänkuin maanittelet jotakuta ottamaan yhteyttä? Ei jatkoon🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän miehen teennäisen ujelluksen perusteella ikäänkuin maanittelet jotakuta ottamaan yhteyttä? Ei jatkoon🤦‍♀️

        Kuule Justiina. Pills awayyyyyy!!!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      696
      5380
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3347
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2593
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2419
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe