Kyllä on ihanaa kun poika laittoi punaisen takin päälle !

Anonyymi-ap

Miten elämä on joskus raskasta tässä jäykässä ja taipumattomassa maailmassa.Miten kauheaa on kuunnella "oikeaoppisten" vaatesuunnittelijoiden ja väriasiantuntijoiden vuodatuksia "tyyliseikoista" vaikkapa kotioloissa ja joskus jopa muualla."Tämä on yksityistilaisuus".....Miten minäkin "vielä naisoletettuna" nautin kun saan laittaa vapaasti sinisen vaatteen eikä aina beigeä kuten äitini.Miten on kauheaa kun joutuu "säästösyistä" pitämään mustaa takkia ettei kaikki ohiajavien kura näy kuten pari kertaa aiemmin ja koko naulakko on täynnä "vapaehtoisesti mustista takeista ja kengistä".

25

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sitten muuta kuin "Hyvää Armaan päivää 28.03.2024 ettei sanavarasto liikaa köyhdy ! "

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Samansuuntainen väripöhötys näkyy tuolla autopuolellakin. Väriksi valokoituu helposti musta tai muu tummansutjakka kanttura ja korostaahan se niin kuihtunutta itsetuntoa edes hitusen. Kirkkaita ja personallisia värejä karsastetaan sillä eihän laumasta voi oikein erottua. Mitähän se norsukin... ei kun... naapurikin ajattelisi.

      • Anonyymi

        Miepä näin eylen bemarikuskin joka käytti risteyksissä vilkkua (ainakin kahdessa)!
        Liekö ollut kuski humalassa ja/tai oliko auto varastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miepä näin eylen bemarikuskin joka käytti risteyksissä vilkkua (ainakin kahdessa)!
        Liekö ollut kuski humalassa ja/tai oliko auto varastettu.

        Elähän valehtele! Vai muka bemari näytti vilkkua...


      • Anonyymi

        Näin on.Sitä harmaata "automerta" on kauhea katsella noilla valtavilla parkkialueilla.Pitäis kyllä maalikauppiaiden vähän kohentaa värisilmäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on.Sitä harmaata "automerta" on kauhea katsella noilla valtavilla parkkialueilla.Pitäis kyllä maalikauppiaiden vähän kohentaa värisilmäänsä.

        Aggressiivinen kuljettaja valitsee yleensä kirkkaanvärisen, punaisen tai keltaisen auton, jos pääsee väriä valitsemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aggressiivinen kuljettaja valitsee yleensä kirkkaanvärisen, punaisen tai keltaisen auton, jos pääsee väriä valitsemaan.

        Luulen että ei kuitenkaan.Kirkkaat värit vauhdissa helpompi havaita kuin "nää mustat,harmaat ja valkoiset autot".Joten kyllä värisilmää tarvitaan - ellei ole ihan värisokea.


    • Anonyymi

      Näitä lukiessa, ei voi kuin hämmästellä ihmisten yksinkertaisuutta :D

      • Anonyymi

        Eikö tulekin sellainen filosofimainen olo kun saa noita muitten hokemia jollotella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tulekin sellainen filosofimainen olo kun saa noita muitten hokemia jollotella?

        Suomi on pitkä ja kylmä maa.On mukava kun enää ei ole pakko tyttöjen valita punaista ja poikien sinistä.Tervehdin kerran vahingossa erästä punanuttusta kun luulin että hän on yks`` ... niin olikin mies..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on pitkä ja kylmä maa.On mukava kun enää ei ole pakko tyttöjen valita punaista ja poikien sinistä.Tervehdin kerran vahingossa erästä punanuttusta kun luulin että hän on yks`` ... niin olikin mies..

        Kyllä molempia sukupuolia voi tervehtiä.


    • Anonyymi

      Ihanaa kun poika lähti kukkamekossa ja korkkareissa kaupungille!

      • Anonyymi

        Kyllä vaan.Kauneus on katsojan silmässä.Se on näin että "ota mitä haluat" - niin mielummin sen kukkamekon kuin korkkarit.


    • Anonyymi

      Kyllä värien käyttö on ihan sallittua myös joensuussa.Jotkut vaan yrittää vääntää siitä jotenkin poikkeavaa vaikkei ne itse uskalla😁 Antaa jokaisen käyttää mitä haluaa,myös niitä synkkiä mustia vaatteita.Kaikkeen sitä jotkut päätänsä vaivaa🤔Ehkä kateus ja huono itsetunto..

      • Anonyymi

        Eikö sitten mustia vaatteita saa käyttää jos niistä tykkää? Miksi pitäisi pukeutua makunsa vastaisesti? Miellyttääkseen muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sitten mustia vaatteita saa käyttää jos niistä tykkää? Miksi pitäisi pukeutua makunsa vastaisesti? Miellyttääkseen muita?

        "Vaatteet on mun aatteet"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaatteet on mun aatteet"

        Wikipedia: Aate on yksilön tai toimijan maailmankatsomusta hallitseva tai yhteisölle ominainen yleisluonteinen näkemys, käsitys tai pyrkimys. Aate on välittömistä tarpeista riippumaton, mahdollisesti olemalla niille myös vastakkainen.

        Ja minä kun olen pukenut vaatteet vain kylmyyden, häveliäisyyden tms. takia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedia: Aate on yksilön tai toimijan maailmankatsomusta hallitseva tai yhteisölle ominainen yleisluonteinen näkemys, käsitys tai pyrkimys. Aate on välittömistä tarpeista riippumaton, mahdollisesti olemalla niille myös vastakkainen.

        Ja minä kun olen pukenut vaatteet vain kylmyyden, häveliäisyyden tms. takia...

        Niin ei tee kaikki.


    • Anonyymi

      Sepin ei tarvii ostaa on omasta takaa viinan pöhöttämä punotus.

    • Anonyymi

      voimia

    • Anonyymi

      Mitä värikkäämpi sen homompi.

      • Anonyymi

        Värejähän ne kaikki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Värejähän ne kaikki...

        Entä nämä huomioliiveissä kulkevat ? Se kellertävä liivi-heijastavin nauhoin ? Sopiiko se kaikille sukupuolille ?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe