Kevät tulee Dacisteillekin

Anonyymi-ap

Karvanopat heiluu kabiinissa ja kuski säätää vimmatusti manuaalista ilmastointilaitetta. Länsiautoissa on automaatti-ilmastointi, huom huom.

18

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä Dacisteilla on ikuinen juhannus !!!!

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­­­y­­­m­­f­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Huom. Sinullakin on mahdollisuus autoiluun hankkimalla kesätöitä ja säästämällä käsirahaa. Ei se karvanoppa Corolla paljoa maksa.

      • Anonyymi

        Dacia miehet ei riisikuppia tarvitse


    • Anonyymi

      Ajattelin tuplata Daciani arvon. Tankkaan tankin täyteen. Josko tuo rytöläjä menisi sitten kaupaksi. Kommentteja. Mietteitä.

      • Anonyymi

        Laita yhteystietosi. Ostan heti.


      • Anonyymi

        . Josko tuo rytöläjä.......Heitä miettimiset ja lähetä yhteystiedot. Täällä on jo monta ostajaa !!!


      • Anonyymi

        Minä voin maksaa siitä rytöläjästä paljon enemmin, kun tutkin ensin tuotteen. Huom. huom. käteisellä ilman palautusoikeutta. Terveisin Manne.


    • Anonyymi

      Tottakai se tankkaus Dacialle antaa lisäarvoa kun se täysi tankillinen ei piruvie tahdo tyhjentyä paljolla ajamisellakaan . Tämä lakkoaika Suomessa on varmaan BMW ja Mersumiehille painajaisuni kun pensa saattaa loppua joiltain asemilta kokonaan . Taitaa tulla pakko ottaa esille Jopo

    • Anonyymi

      Hei Dacistit. Mun Joposta poikkesi ketju. Millä mä nyt pääsen kylille hakemaan keppanaa. Millä?

      • Anonyymi

        Hei Dacistit......... Jos ei osaa kirjoittaa niin että asia tulis selväksi niin miksi tulla palloilemaan tälle palstalle


      • Anonyymi

        Hei Dacistit.......... Jos ei paremmin pysty asioitaan kuvailemaan ,niin olis viisainta olla kirjoittelematta


    • Anonyymi

      Mites sun itätoyotassasi. Lämpö tulee kun veivaat rattia ja viileää kun ikkunat auki.

    • Anonyymi

      Hahahahahahah. Muhahahahahahasss. Daciasta irtosi karvanopat. Ei heilu ennää karvaiset nopat.

    • Anonyymi

      Kyllä mun Daciassa on automaattinen ilmastointi

    • Anonyymi

      Taas parhaat voimat palstalla, hienoa pojat te menestytte varmasti elämässänne ja tulette rikkaiksi.

    • Anonyymi

      Daciassa on niin röykkyinen kyyti että heiluu karvaiset kassitkin. Saapa nähä millon ne tippuu pois kun on niin pompottavaa kyytiä.

      T. Tuleva dacian kuohitsema eunukki

    • Anonyymi

      Kyllä mun dusterissa on automaatti-ilmastointi, avaimeton käynnistys ja keyless entry.
      Montako kilsaa sun vaggineella pääsee ilman vikavaloja?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe