Huumeet forumin edessä

Anonyymi-ap

On kyllä mukavaa kun tiettyyn kellonaikaan alkaa kuhina käydä,ja tänään taas todistin nappikauppaa,jotaki subua myi muutama tyyppi ja kuulin kyllä mistä oli kyse,heti kun lidl tuli forumiin niin porukkaa myy ihan avoimesti.

jos menen itse kysymään huumeita niin kuinka helposti saan niitä ostettua?
kun ihan 12-14 vuotiaatkin kaveriporukalla tehnyt kannabis,ekstaasi kauppoja,kun kuljen joka päivä forumin ohi.jotai nappikauppaa myös.

teki mieli puuttua asiaan kun niin usein lapsia ostamassa vanhemmilta ihmisiltä kuin he itse,,mutta luulis vanhempien puuttuvan?haloo.
huumekauppa on niin avointa että bussin takaosassa pistetty amfetamiinia,ne jotka bussilla kulkee niin varmasti tietää myös kuinka kannabista just polttanut tulee linkkii,oksettaa jos istuu lähenne,haju aivan hirveä!

välillä ahdistaa niin paljon että tekisi mieli itsekin subutex kokeilla.
siis jos kysyn niin mikä todennäköisyys saada ainetta?

paljonko se maksaa?oon nähnyt forumin edessä, että 35e maksoi kerran yksi tyttö.
ois hauska testailla näitä.

10

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nykynuoret on niin traumatisoituneita ja muotia kun vähän ahdistaa niin vedetään huumeita ja kuollaan jossakin lastenkodissa ja iltalehti kiittää.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät reppana


    • Anonyymi

      Yksi kokeilu tuhoaa elämän. En itse tällä pohjalla ikinä koske huumeisiin. En ikinä.
      Tupakkaa poltin aikaisemmin ja se alkoi imemään riippuvuuteen ja tajusin, että ongelmat on edessä. Hirveä taistelu siitäkin eroon.
      Harrastuksia lisää. Huumeet on niille joille ei elämässä ole enää mitään. Kurjuus ja kuolema.

      • Anonyymi

        ymmärrän pointin mutta olisi ihanaa tuntea sellainen rento euforia mitä kehuvat.
        ahdistaa koko elämä niin sais muuta mietittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ymmärrän pointin mutta olisi ihanaa tuntea sellainen rento euforia mitä kehuvat.
        ahdistaa koko elämä niin sais muuta mietittävää.

        Syö silokkeja


    • Anonyymi

      Ilmoita poliisille. Näitä kuoleman ja tuhon kauppiaita pitää poistaa kaduilta.
      Itse olen ilmoittanut aina kun olen huomannut.
      Jos yhteiskunta haluaa huumeita myydä niin sen tekee joku muu kuin kaduilla hiippailijat.
      Kaupassa myytäisiin ja kioskeilla. Ei ikinä näiden epämääräisiä bisneksiä.
      Toivottavasti joku poliisi lukee näitä ja tekee asialle jotain.

      • Anonyymi

        Huumeet ja diilerit ei lopu koskaan aina tulee uusia tilalle ja linnasta käsin se huumebisnes onnistuu yhtälailla.


    • Anonyymi

      vois ostaa jos joku myy,onko keskustassa joku tietty tyyppi?
      ainakin romanit vetää huumeita,mutta tahdon rehelliseltä ihmiseltä huumeita
      olisi hyvä itsemurha ja nätti tapa lähteä.

      • Anonyymi

        Hyppää tourulan sillalta niin ku se eräs nainen eikä maksa mitään.


    • Anonyymi

      Nykyisissä vaatteissa on napit ommeltu niin heikosti, että ne irtoilevat aivan normaalissakin käytössä. On hyvä että uusia nappeja on saatavilla muuallakin kuin alan erikoisliikkeissä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe