Minulla on tällä hetkellä AntiVir ilmainen versio ja ajattelin kokeilla F-secur ilmaista mistähän sivulta sen saa ja kuinka kauan se on voimassa vai kannatteeko tuota edes tyhjän takia vaihtaa kun tämäkin toimii mutta kokeilu mielessä:))
Mistähän ilmainen F-secure?
12
2322
Vastaukset
- WomB
AntiVir on hyvä ohjelma, miksi asentaisit koneeseesi kokeiluversion jostain muusta ohjelmasta? Vähemmillä ongelmilla pääset, kun pidät entisen ja muistat päivittää sitä.
- AntiVir
Sitäpä mieltä itekkin mutta miten tuon AntiVir jutun testaa että on ajallaan olen kyllä netistä hakenut päivitykset se hakee kait aina vain uusimman version kait se on onnistunut
- Tietoviisas
AntiVir kirjoitti:
Sitäpä mieltä itekkin mutta miten tuon AntiVir jutun testaa että on ajallaan olen kyllä netistä hakenut päivitykset se hakee kait aina vain uusimman version kait se on onnistunut
Voisi sanoa vuosituhannen idea: hoitaa virustorjuntansa trial-versioilla! Hienoa!
Keräät luettelon trial-versioiden tarjoajista, käytät jokaista noin kuukauden.! Kyllä siinä voi jopa puoli vuotta hoitaa homman ilmaiseksi :)
Ja sitten voi kokeilla, voiko rundin alkaa alusta :)
Kerro täällä joskus miten tämä onnistui sinulla :) - AntiVir
Tietoviisas kirjoitti:
Voisi sanoa vuosituhannen idea: hoitaa virustorjuntansa trial-versioilla! Hienoa!
Keräät luettelon trial-versioiden tarjoajista, käytät jokaista noin kuukauden.! Kyllä siinä voi jopa puoli vuotta hoitaa homman ilmaiseksi :)
Kerro täällä joskus miten tämä onnistui sinulla :)No eihän sinua nerompaa kai tällä palaneetalla ookkaan kukin tyylillään:))
- tyty
Tietoviisas kirjoitti:
Kerro täällä joskus miten tämä onnistui sinulla :)maksat vissiin kaikesta vaikka saisit kaiken ilmaiseksi? silkkaa tyhmyyttä sanon minä.
- Tietoviisas
tyty kirjoitti:
maksat vissiin kaikesta vaikka saisit kaiken ilmaiseksi? silkkaa tyhmyyttä sanon minä.
silloin kun minulla on paha päivä. Voisit pilata sen :)
- tyty
Tietoviisas kirjoitti:
silloin kun minulla on paha päivä. Voisit pilata sen :)
...tarkoitus pilata päivääsi tai mitään muutakaan. ihmettelen vain miksi olet niin poikkeuksellisen "kaidalla" polulla. ei tekaistuja nimiä keskustelupalstojen rekisteröitymisiin (suurin osa lienee juuri tekaistuja), ei ilmaisversioita ohjelmista (jotka voi asentaa uudelleen).. jotenkin vain olen saanut sinusta sellaisen kuvan, että kaiken täytyisi olla niin pirun laillista ja kaikesta täytyisi maksaa saadakseen hyvää..
noh, hienoa jos jollakin on massia, ja vielä hienompaa jos jollakin on kanttia olla kaikessa ja kaikkialla rehellinen, keskustelupalstojen rekisteröinnit mukaan lukien!
hellurei ja hellät tunteet!
tyty - Tietoviisas
tyty kirjoitti:
...tarkoitus pilata päivääsi tai mitään muutakaan. ihmettelen vain miksi olet niin poikkeuksellisen "kaidalla" polulla. ei tekaistuja nimiä keskustelupalstojen rekisteröitymisiin (suurin osa lienee juuri tekaistuja), ei ilmaisversioita ohjelmista (jotka voi asentaa uudelleen).. jotenkin vain olen saanut sinusta sellaisen kuvan, että kaiken täytyisi olla niin pirun laillista ja kaikesta täytyisi maksaa saadakseen hyvää..
noh, hienoa jos jollakin on massia, ja vielä hienompaa jos jollakin on kanttia olla kaikessa ja kaikkialla rehellinen, keskustelupalstojen rekisteröinnit mukaan lukien!
hellurei ja hellät tunteet!
tytyEn ole milloinkaan ollut ilmaisohjelmia vastaan.
Jos taas tarkoitat kopiota maksullisista ohjelmista, mun mielestä se on jokaisen oma asia.
Tämä ei koske kopioidun ohjelman myymistä.
enkös juuri tossa edellä kehunutkin kaveria, joka kierrättää trial-versioita? ja jos joku keksii keinon tehdä trial-versiosta pysyvä, ei mulla oo mitään sitä vastaan. Jos kerran on ohjelmaan niin tyytyväinen, että vähän välii jaksaa sen asentaa uudelleen, todennäköisesti hän parempina taloudellisina päivinään myös ostaa sen.
Itselleni vain on yksinkertaisempaa ostaa ohjelma, jonka on hyväksi ja kohtuuhintaiseksi todennut. Tottakai edellytyksenä on, ettei elintaso siitä sanottavasti kärsi.
Rehellisyyden kanssaki on vähän niin ja näin. En ehkä ole kertonut kaikista koneessani olevista ohjelmista :)
Ai niin: tiesitkö, että ihmisten elämä olisi sietämätöntä, jos kukaan ei koskaan valehtelis?
Et muuten pilannut hyvää etkä pahaa päivääni:) - tyty
Tietoviisas kirjoitti:
En ole milloinkaan ollut ilmaisohjelmia vastaan.
Jos taas tarkoitat kopiota maksullisista ohjelmista, mun mielestä se on jokaisen oma asia.
Tämä ei koske kopioidun ohjelman myymistä.
enkös juuri tossa edellä kehunutkin kaveria, joka kierrättää trial-versioita? ja jos joku keksii keinon tehdä trial-versiosta pysyvä, ei mulla oo mitään sitä vastaan. Jos kerran on ohjelmaan niin tyytyväinen, että vähän välii jaksaa sen asentaa uudelleen, todennäköisesti hän parempina taloudellisina päivinään myös ostaa sen.
Itselleni vain on yksinkertaisempaa ostaa ohjelma, jonka on hyväksi ja kohtuuhintaiseksi todennut. Tottakai edellytyksenä on, ettei elintaso siitä sanottavasti kärsi.
Rehellisyyden kanssaki on vähän niin ja näin. En ehkä ole kertonut kaikista koneessani olevista ohjelmista :)
Ai niin: tiesitkö, että ihmisten elämä olisi sietämätöntä, jos kukaan ei koskaan valehtelis?
Et muuten pilannut hyvää etkä pahaa päivääni:)..yksi niistä päivistä kun minun tekee mieli kommentoida asiaa kun asiaa.
minua ei aina kannata ottaa niin kovin vakavasti, olenhan huumorimiehiä (siis naisia).
välillä ketuttaa joku toinen asia, välillä kymmenen muuta asiaa :)
ja muuten, oikeastaan en tarkoittanut ilmaisohjelmia vaan kopioita maksullisista ohjelmista. itse kun en KOSKAAN ole mitään ohjelmaa ostanut vaikka kone ja hyllyt on niitä täynnä :) mutta kuten sanoit, se on jokaisen oma asia. en tosin ole sellaisia myynytkään koskaan, mutta en tuomitse niitäkään jotka niin tekee. jollakin tavallahan meidän kaikkien on elantomme hankittava. onhan sekin tavallaan toiselta varastamista, mutta ei tunnu siltä yhtä selvästi kuin esim. myymälävarkaus.
ääsh. taas iskee puheripuli. suonet anteeksi. yksi tylsistä sunnuntaipäivistä.
totta turiset, maailma olisi melkoisen tylsä paikka jos sanaa "valehtelu" ei tunnettaisi. tosin se olisi sitä myös, ja sanaa "rehellisyys" ei olisi vielä keksitty.
pyh, hiiteen turha tiukkapipoisuus (yleensä siis) ja korrekti käytös. maailmassa tarvitaan huumoria!
hyvää yötä!
- zei
Keskustelu ´Internet ja selaimet´ palstalta otsikolla ´suomi24´ - aloittanut Marjuska. Siellä on tätä samaa ja samaa mieltä olen myös tähän topickiin; myös AntiVir on ollut meitsillä käytössä ja nyt F-secure -aikaan siirryttyäni olen helpottunut, onnellinen ja stressitön surfer..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733