Kukahan se pyörittää tuota entistä ammattikoulun asuntolaa.. varmaan joku sopimus jonkun kanssa. Keneltä voisi kysellä vuokraamisesta
OPINTIEN ASUNTOLA
15
1180
Vastaukset
- Anonyymi
varmaan joltakin joka tietäisi keltäkin voisikin kysyä neuvoakin johonkin pulmaankin jonkakin onkin itsekkin huomannutkin olevankin vainkin aivankin veikki aloituskin tähänkin aiheeseenkin.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Onkin tämän palstan ihana passelia tavaraa. Hienoa. Kiitos
- Anonyymi
Taitaa olla kunnan omistuksessa joten kannattaa olla tekniseen toimeen yhteydessä. Yhteystiedot löytyy kunnan sivuilta.
- Anonyymi
Kunnan kiinteistöpäälliköltä voisi kysyä asuntolan vuokrauksesta. Ikävä kyllä hän ei taida tällä hetkellä olla töissä kun tekninen johtaja savustaa häntä ulos.
- Anonyymi
Viraltapantu kiinteistöpäällikkö on kyllä itse aiheuttanut kaiken mitä hänelle tapahtunut, ei tekninen johtaja ketään ole savustanut ulos. Turha koittaa kerätä sympatioita kun itse huutaa alaisille, asiakkaille, yhteistyökumppaneille, kieltäytynyt kaikesta kanssakäymisestä työkavereiden kanssa, palavereista, etäpalavereista. Uhriutuu ja puhuu Jeesuksesta, Ukrainasta, neuvostoliitosta jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viraltapantu kiinteistöpäällikkö on kyllä itse aiheuttanut kaiken mitä hänelle tapahtunut, ei tekninen johtaja ketään ole savustanut ulos. Turha koittaa kerätä sympatioita kun itse huutaa alaisille, asiakkaille, yhteistyökumppaneille, kieltäytynyt kaikesta kanssakäymisestä työkavereiden kanssa, palavereista, etäpalavereista. Uhriutuu ja puhuu Jeesuksesta, Ukrainasta, neuvostoliitosta jne.
Niinkö? Minä taas oon kuullut, että tekninen johtaja on tyypillinen akkajohtaja, joka ei siedä vähääkään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Jostain syystä Taivalkosken kunnassa on alkanut ihan älytön henkilöstövaihtuvuus sen jälkeen kun nykyinen tekninen johtaja saapui kuntaan. Sattumaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Minä taas oon kuullut, että tekninen johtaja on tyypillinen akkajohtaja, joka ei siedä vähääkään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Jostain syystä Taivalkosken kunnassa on alkanut ihan älytön henkilöstövaihtuvuus sen jälkeen kun nykyinen tekninen johtaja saapui kuntaan. Sattumaako?
Akkajohtaja? Jotenkin kuulostaa, että viraltapantu kiinteistöjohtaja täällä kirjoittelee. Samanlaista kielenkäyttöä oli kunnassa ollessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkajohtaja? Jotenkin kuulostaa, että viraltapantu kiinteistöjohtaja täällä kirjoittelee. Samanlaista kielenkäyttöä oli kunnassa ollessa.
Sen takiako se heitettiin ulos että nimitteli naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen nykyistä johtajaa pysyi työntekijät,kyllä se on täys piru pomona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reipasta meininkiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän sun kertoa jotain yksityiskohtiakin? Vaikuttaa vähän että keksit omasta päästäsi noita juttuja. Minkä ihmeen takia se kiinteistöpäällikkö olisi esim. etäpalavereista kieltäytynyt? Facebookin mukaan nosti metelin juuri sen takia, ettei saanut tehdä etätöitä? Ja mitä muutaman kerran työasioissa itse tapasin kyseistä herraa, hoiti työnsä täysin asiallisesti.
- Anonyymi
Asuntohotelli Ruska, ehkä
- Anonyymi
Ruska on erikseen.
- Anonyymi
Ei taida oikein olla muita asuntolaa vastaavia tiloja tällä hetkellä kunnassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870