Osa bändin faneista käänsi selkänsä kun orkka teki sen suomi 100 vuotta biisin. Se nosti bolemiikkia mediassa jossa itse taiteilija timo rautiainen sanoi muistaakseni legendaariset sanat "pitäkää tunkkinne".
Ympäristöä uhkaavista asioista kuten luonnon pilaantuminen on tuttu käsite kun puhutaan orkesterin musasta kun sitä aihetta käsittelivät tosi paljon ythyeen debyyttilevyllä kuten esim kappale tyyni tai lajinsa viimeiset.
Arvosteluissa (ammattikriitikot) ylisti levyn suurin osa taivaisiin, mut luin jonkun arvion myös jossa joku moitti levyä kun jotain sanoi että riffit on turhan vaisuja tai en mä nyt ihan 100 % hyvin muista mitä se riitikko sano, mut jotain sinne päin ja saatto mainita eli moittia tässä tapauksessa timon laulua.
itsekriittinen muusikko-lauluntekijä timo rautiainen on itse ainakin kun jotain itsekritiikkiä ilmeni tässä jokunen aika sitten . Ei kovin paljoa itsensä musaa kehunut. Sanoi että se meni todella hyvin läpi suomen yleisöön. Noh suomalainen ihminen on nöyrä eikä kehu itseään. Hyvä piirre meissä. Mut kyllä mä sitä mieltä että esim lopunajan merkit studiokiakko on ihan legendaarinen julkaisu ja se aikakausi kun timo vaikutti lyijykomppniasssa.
timo rautiainen &trio niskalaukaus ymmärretty väärin
Anonyymi-ap
1
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4244949Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262023- 1461680
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751375Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151306Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔801221Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181199Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701128- 701108
- 381050