Laukaata on nyt mainostettu kaikissa medioissa
Nyt on Laukaa ollut hyvin uutisissa
17
658
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävä uutinen. Kaikenlaista sairasta pahuutta voi seinien sisällä tapahtua ilman että kukaan aavistaa mitään. Vai oliko näin, laukaalaiset?
- Anonyymi
Kyllä helluntalaiset tiesivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä helluntalaiset tiesivät.
Varsinkin sinä
- Anonyymi
Kyllä kun sinä skitsoilet
- Anonyymi
Gyrvänkatkojien kunta.
- Anonyymi
Sun äitis
- Anonyymi
Vanha sanonta, kylä on sellainen kuin sen hulluin asukas.
- Anonyymi
Kun Laukaa valtaa Jyväskylän, näkyvyys triplaantuu
- Anonyymi
Siellähän tämä yksi jyväskylän nainen on pippaloissa kulkenut ja itseään suomi24 mainostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän tämä yksi jyväskylän nainen on pippaloissa kulkenut ja itseään suomi24 mainostaa.
Sinähän sen tiedät lypsyjakkara
- Anonyymi
hurjaa miten niin monet laukaassa on kiduttajia ja murhamiehiä sekä tappajia. ei taida jyväskylässäkään olla yhtä paljon tappajia kuin laukaassa?
- Anonyymi
Laukaa kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Kuntamarkkinointi on kunnossa!
- Anonyymi
Kertoo itse laukaan lypsyjakkara
- Anonyymi
Yksi on ikuisesti poissa mittauskisoista, pidetään minuutin hiljainen hetki.
- Anonyymi
Peniksenleikkaajien saari, eiku kunta.
Ranny Harlin tekee elokuvan aiheesta.
Heh,heh,heh, höööö.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986248KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602743Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072168Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071868- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331078