Meinasin ostaa Dacian

Anonyymi-ap

Tätä palstaa kun lukee niin Dacia ei kuluta bensaa juuri mitään. Varusteita on sopivasti. Moottori on puhdikas. Renkaat jumalalliset ja sitä rataa. No minä en usko noista mihinkään. Vain länsiauto minulle. Vain ja ainoastaan. Mietteitä. Kommentteja.

21

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olethan sä meinannut ostaa autonkin ja usein mutta meinaamiseksi on jäänyt.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­o­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Suurin osa ihmisistä ei kykene tekemään päätöksiä itse vaan joutuvat kysymään naapurilta. Ne ovat niitä massa ihmisiä !!!

      • Anonyymi

        Kyllä naapurin kanssa voi jutella autoista, mutta täältä ei kannata kysellä mitään.


    • Anonyymi

      Мой Dacia фантастический!

      • Anonyymi

        Mitä yrität esittää käyttämällä kyrillisiä aakkosia? Kaikki eivät niitä ymmärrä. Dacia on feminiininen sana, maja net moj.


    • Anonyymi

      Osta kia niro vielä paskempi tai sähköauto💩 buhahahaa

    • Anonyymi

      Voit keretä ajaa dacialla kymmeniä tai satoja kilometrejä riippuu missä asut. Liikkeestä lähdet kotona huomaat että se katiska on ihan paskana. Sitte ajat merkkiliikkeeseen kertovat hinnan ja sanovat suoraan että jokapaikkaa ei pysty edes korjaamaan. Paskahomma sanovat säälivästi hymähtäen ja taputtavat olkapäätä. Sitten sinulla menee hermo ja verenpaineet nousee tappiin asti ja hermot ovat riekaleina. Riippuu tilanteesta hermostuneena ajat suoraa niuvaan tai jos olet super hermostunut valkotakkiset hakee sut niuvaan ja dacian ja sinun yhteinen taival on näin taputeltu.

      Älä osta pääset vähemmällä.

      • Anonyymi

        Älä osta pääset vähemmällä....Ostan, ja teen sen omilla rahoillani, en Osuuspankin.


      • Anonyymi

        Jeba, ostin sanderon uutena 2021. Pelkkä päänsärky koko vehje.


    • Anonyymi

      Mulla on jo Daciassa 446000km ja ilman päänsärkyä ja Niuvaan ovat joutuneet aivan muut henkilöt. Sinun pitäis mennä sinne kuutamolla ohjelmaan kertomaan satujasi !!

    • Anonyymi

      Meinasin ostaa Dacian..........Mutta minäpä ostin !!

      • Anonyymi

        Sinä olla hyvä poika. Sinä osti Dacia. Saitko karvaset nopat kaupan päälle. Minä en sorru itäpulkkiin. Olenhan itsekin länsimaalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olla hyvä poika. Sinä osti Dacia. Saitko karvaset nopat kaupan päälle. Minä en sorru itäpulkkiin. Olenhan itsekin länsimaalainen.

        Ne useat joilla heiluu karvanopat jalkojen välissä ei ole ollenkaan Daciaa, Daciassa ei moisia lämmittimiä tarvitse


    • Anonyymi

      Дачия - это не машина. Это уродливый кусок дерьма. Без шуток.

      • Anonyymi

        Ymmärrän venäjää, mutta en halua lukea sitä täältä , tuo teksti on hölynpölyä (jirunda.)


      • Anonyymi

        Tuskin tuollaista tekstiä suomeksi julkaistaisiin. Koko juttu on samaa kuin tuo kolmanneksi viimeinen sana. Olisi parempi, että r-kieltä ei näkyisi täällä.


    • Anonyymi

      Puten juttuja ei kannata kuunnella.... miksi noita ei poisteta ????

    • Anonyymi

      Osta datsia jos ei ole ongelmia elämässä ennestään, minulle riittää naapurin eukko.

    • Anonyymi

      sulla mitään rahaa autoon ole :DD

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe