Onko suhun kukaan ollut

Anonyymi-ap

rakastunut?

42

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei todellakaan.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­y­­­m­­f­­o­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      On.

    • Ei ole. Eikä tule.

      • Anonyymi

        nyt sä ymmärrät ettei teinit ihastu suhun. hyvä jani


    • Anonyymi

      Elämästäni kuitenkin 8 vuotta ollut suhteissa niin toivottavasti on ollut rakkautta. Toivon että kohdallani se kolmas on sitten se oikea vihdoin… Naimisiin jne.

    • Anonyymi

      3 eri ihmistä on tunnustanut minulle rakastavansa minua elämäni aikana. Niin ainakin oletan että ovat olleet myös rakastuneita jossain välissä.

    • Anonyymi

      Epäilen 😢

    • Anonyymi

      Luulevat vain olleensa.

    • Anonyymi

      On. Muutama. Osa on esittänytkin rakkautta.

      Jasu

    • Anonyymi

      Sanotaanko notta villiintynyt

    • Anonyymi

      On nuorena joskus lukioiässä. Muutama tunnusti. Olin varmaan aika ihana siinä iässä.

    • Anonyymi

      En voi tietää toisten ihmisten tunteista. Ehkä totuudenmukaisinta olisi ajatella että hullaantunut. Rakastuminen on aika vahva tunne, eikä sitä sanaa saisi turhaan käyttää.

    • Anonyymi

      Tuskinpa. Miksi olisikaan...

      • Anonyymi

        Höh. Miksei olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Miksei olisi?

        Siksi koska oon tällainen. Mun kohdalla se on aina yksipuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska oon tällainen. Mun kohdalla se on aina yksipuolista.

        Siltä minustakin tuntuu, tällä hetkellä. Kerran on joku kai rakastanut. Se kesti aika kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä minustakin tuntuu, tällä hetkellä. Kerran on joku kai rakastanut. Se kesti aika kauan.

        Ikävä kuulla. Tsemppiä.
        Mun tilanne ei muutu ikinä, mutta oon jo tottunut siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kuulla. Tsemppiä.
        Mun tilanne ei muutu ikinä, mutta oon jo tottunut siihen.

        Kiitos. Samoin sulle. Aina on toivoa, itse toivon että tämä ko. nainen tykkäsi minusta edes ystävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Samoin sulle. Aina on toivoa, itse toivon että tämä ko. nainen tykkäsi minusta edes ystävänä.

        Mulle ei riitä pelkkä ystävyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei riitä pelkkä ystävyys.

        Ja mies olen naista kaipaan


    • Anonyymi

      On ollut, sen kertonut sekä teoillaan ilmaissut. Kukin eri intensiteetillä, mutta kaikki arvokkaita kokemuksia.

    • Anonyymi

      Voi kuule.

    • Anonyymi

      No siis nii. Pitäis varmaa kysyä heiltä.

    • Anonyymi

      Nöyryytetty on.

    • Anonyymi

      Rakkautta on kun on rahaa, rahat kun loppuu nii rakkaus lentää ikkunasta pihalle.

    • Anonyymi

      En tiedä on väittäny olevansa mu se onko mua aidosti rakastanu kukaan muu kun lapseni ni sitä on veikia tietää

    • Anonyymi

      Ei. Pari on haukkunut mua

      • Anonyymi

        Anteeksi.


    • Anonyymi

      Ei ole ainakaan tullut kertomaan tunteistaan.

    • Anonyymi

      En tiedä, ku ei oo kokemusta? Mitä on rakkaus?

    • Anonyymi

      Onneksi olen kokenut ja saanut paljon rakkautta ja tiedän että minua on rakastettu ja minuun rakastuttu.
      En ole kokenut pahoja pettymyksiä rakkaudessa.

    • Anonyymi

      Samoin mulla ja seurustellut 8v pätkiä.

    • Anonyymi

      En tiedä.

    • Anonyymi

      Jaa'a, en muista, et kukaan olisi näin sanonut minulle, uskottavasti?

    • Anonyymi

      Ei, koska olen hyvin suorapuheinen ja voimakas nainen, miehet pitävät minua joko ystävänä tai kilpailijana.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan

    • Anonyymi

      Ei

    • Anonyymi

      Kyllä kai omat lapseni ainakin

    • Anonyymi

      Ei. Ehkä seuraavassa elämässä.

    • Anonyymi

      Lähtökohtaisesti ei.

    • Anonyymi

      Tästä on aikaa yli 30v. Isossa joukossa oltiin julkisella paikalla monet kerrat. Olin siinä porukassa vähän niinkuin ulkopuolien, mutta olin siinä.

      Porukat kierrätti keskenään henkkareita jne.

      No, erään kerran sitten yksi ihan kivan näköinen "tyttö" tuli yksin paikalle ja istui viereeni. Hän kertoi minulle, että oli miettinyt jos alkaisimme seurustelemaan. Hän oli tosissaan, sillä toisti tuon ajatuksen kerta toisensa jälkeen minulle. En tiedä oliko se rakastamisen tunnustus vai mitä.

      Viimeisin on se, kun eräs minua nuoremi teki trsensä tietyksi sillä, että tul toistuvasti viereen olkapäällään kiinni minuu. Sanoi yhdessä tilanteessa, että häntä saa halata.

      Se ero näillä kahdella jutulla on, että vuosikymmeniä sitten ollut kännyköitä, eikä puhelinnumeroa voinut tai saanut antaa tuosta vaan.. Tuoreemmassa tapauksessa puhelinnumeron pyytäminen olisi voinut toimia.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe