Pian loppuu

Anonyymi-ap

Eläkeläisten etelänmatkat, kun hallitus puuttuu eläkeläisten eläkkeisiin.
Meidänkin naapurissa asuu pariskunta, jotka ovat eläkkeellä. Uusi sähköauto pihassa ja ulkomailla käydään 2-3 kertaa vuodessa.
Kyllä laittaa vihaksi, mutta hyvä, että hallitus lopettaa tämänkin touhun.

85

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tekisit sinäkin edes yhden päivän töitä ennen kuin auot leipäläpeäsi eläkeläisille. Ilman heitä sinulla ei olisi nuorisotaloa, ei olisi uimahalleja, ei ilmaista koulua, ei mäkkäriä eikä mopoautoa.

      • Anonyymi

        Toi on joku helluntailainen ne ahmii kaikkea kadehtii on ilkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on joku helluntailainen ne ahmii kaikkea kadehtii on ilkeitä.

        Nyt puhut asiaa,ahneita ja kieroja ovat,köyhien ruokajakelu on annettu heille mutta parhaat palat menee omiin pakastimiin. Mikä jää yli ja on vanhentunut jaetaan köyhille,vai oletteko nähny helkarituttuja ruokakaupoissa usein?


    • Anonyymi

      Demari lopeta toisten rahoilla eläminen

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Jos kasvattaisimme yhdessä kakkua niin velkaantuminen voisi helpottaa. Mutta kun keskitymme vain toisilta ottamiseen ja jakamiseen niin tulos on se missä olemme. Nähtävissä ei ole mitään muutosta paremmasta päinvastoin kieltäydymme kaikesta ja/tai ehtomme ovat sellaiset että voimme mennä vain taaksepäin.


      • Anonyymi

        Lopeta persu itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta persu itse.

        Ja myös itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta persu itse.

        Demari mene töihin elätä itsesi omalla työllä äläkä menemällä toisten taskuille niinkuin teillä on aina tapana ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demari mene töihin elätä itsesi omalla työllä äläkä menemällä toisten taskuille niinkuin teillä on aina tapana ollut.

        Lapsi on näemmä lukenut aikuisten sanomalehdestä jonkun otsikon.


    • Anonyymi

      Ei kannata olla kateellinen. Asunto voi olla oma mutta tesla on velkavetoinen ja etelänmatkoja lyhennellään matkojen välillä. Tämä on dynaamista nykyaikaa. Eläkeläiset elää täysillä kädestä suuhun kuten muutkin.

      • Anonyymi

        Ei kuulkaa viikon etelän matka maksaa 300-400€ KYLLÄ NYT SAATTE HÄVETÄ JO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulkaa viikon etelän matka maksaa 300-400€ KYLLÄ NYT SAATTE HÄVETÄ JO.

        Matkahinnan lisäksi passit,vakuutukset ja rokotukset toivottavasti ohjus ei harhaudu,lennokki ei lennä tai silta nöyrtyy alla,mites sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkahinnan lisäksi passit,vakuutukset ja rokotukset toivottavasti ohjus ei harhaudu,lennokki ei lennä tai silta nöyrtyy alla,mites sitten?

        Ei Euroopan maihin tarvita mitään rokotuksia, passit ovat viisi vuotta voimassa , ei niitä tarvii uusia jokaiselle matkalle. Monet matkustelee ilman vakuutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Euroopan maihin tarvita mitään rokotuksia, passit ovat viisi vuotta voimassa , ei niitä tarvii uusia jokaiselle matkalle. Monet matkustelee ilman vakuutuksia.

        Lento Teneriffalle oli viime vuonna halvimmillaan 78 euroa.
        Jos se on kallista jollekin niin sen täytyy olla aivan PA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulkaa viikon etelän matka maksaa 300-400€ KYLLÄ NYT SAATTE HÄVETÄ JO.

        Onko pakko ottaa niin kallis matka. Minun 2 kk matka maksaa 1500 euroa kaikkineen.


    • Anonyymi

      On kyl tosi törkeetä ajaa sähköautolla ja käydä etelässä. Mun mielestä kaikkien tulis asua vuokrayksiössä porkassa vanhassa homeisessa kerrostalossa ja käyd korkeintaan Salessa ostamassa tarjoushauhelihaa ja rasvatonta maitoa. Keskustaan max 2-3 kertaa vuodessa.

      • Anonyymi

        Eihän nyt salesta saa mitään halvalla, ei edes tarjoustuotteita.
        Hyvä, etten kuollu nauruun yhdessä salessa, kun kävin purkin maitoo ostamassa.. Siel oli apinoitu lidlin 2€:n hukkakassi-juttu.
        Makso 4€ ja mätiä tuotteita. Tyypillinen ketkukauppa.


      • Anonyymi

        No sillainhan me eletäänkin ja käydään Hurstilta hakemassa ruokakasseja.


      • Anonyymi

        nykyään sähköautoja saa käytettyinä lopeta toi ulina mene töihin.


      • Anonyymi

        Millään rahoilla tämä nuori on auton hankkinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt salesta saa mitään halvalla, ei edes tarjoustuotteita.
        Hyvä, etten kuollu nauruun yhdessä salessa, kun kävin purkin maitoo ostamassa.. Siel oli apinoitu lidlin 2€:n hukkakassi-juttu.
        Makso 4€ ja mätiä tuotteita. Tyypillinen ketkukauppa.

        Kaikki kepumafian liiketoiminnot ovat ketkuilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kepumafian liiketoiminnot ovat ketkuilua.

        Missä näit kepusta sanaakaan persu ?


    • Anonyymi

      Ymmärrän, että työssäkäyvä perhe ajelee sähköautolla ja käy etelässä silloin tällöin, mutta kun ollaan eläkkeellä, ei tuollaisia rahoja saa olla käytössä. Eläkeellä ollaan kotona ja hurskastella. Eläkkeen ei saa olla kuin kymmenes osa palkasta.
      Mitä vanha ihminen enää tarvitsee. Ruokaa pöytään. Ei muuta.

      • Anonyymi

        Aurinkoa tarvii eläkeläinen. Sitä ei edes kateus pois vie.


      • Anonyymi

        No ei se eläkeläinen ruokaakaan paljoa tarvi. Virsikirjasta hengenravintoa niin siinä on jo puolet. Hernekeittotölkki joskus korkeintaan. Ja se sähköautokin joutaisi jälkikasvulle.


      • Anonyymi

        Muista sitten kun tuut vanhaksi karmaa tulee nuoret sanoo sulle ettet tarvi mitään ! Hyi helvetti kuin tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurinkoa tarvii eläkeläinen. Sitä ei edes kateus pois vie.

        Tuonkin on joku synnyttänyt tänne vihaamaan ! Syötetty ja saanut vaatteet nyt syljeskelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se eläkeläinen ruokaakaan paljoa tarvi. Virsikirjasta hengenravintoa niin siinä on jo puolet. Hernekeittotölkki joskus korkeintaan. Ja se sähköautokin joutaisi jälkikasvulle.

        Kuka sinua on syöttänyt kun synnyit tänne olis saanut jättää hernekeitot väliin.


      • Anonyymi

        Mitä pienempi eläke, sitä vähemmin verotuloja ja välillisiä tuloja valtiolle. Valtiohan ei maksa eläkkeitä, vaan työeläkeyhtiöt. Jos on pieni eläke, niin silloin on maksettu pieniä työeläkemaksuja. Mikäli työeläkkeisiin laitetaan katto, niin silloin siirryttänee esim Ruotsin malliin, jolloin eläkkeiden koko olisi selkeästi suurempi kuin Suomessa. Tämä johtuu siitä, että Ruotsissa on täydentäviä eläkejärjestelmiä työeläkkeen lisäksi.


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä oikeastaan viisaasta puhetta.

        Miksi on niin isoja eläkkeitä? Minäkään en oikein ymmärrä sitä, miksi niitä maksetaan.

        Monet isoja eläkkeitä saavat pystyvät säästämään eläkkeistään, jotkut satoja tai jopa tuhansia euroja kuukausieläkkeistään, vaikka kävisivät pari kolme kertaa vuodessa ilmastoa tuhoten lentomatkalla lämpimissä maissa.

        Sähköautoihin en ota kantaa, koska niistä en tiedä ja pidän niitä turhina, ainakin siinä mielessä, että niillä maailma pelastettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä oikeastaan viisaasta puhetta.

        Miksi on niin isoja eläkkeitä? Minäkään en oikein ymmärrä sitä, miksi niitä maksetaan.

        Monet isoja eläkkeitä saavat pystyvät säästämään eläkkeistään, jotkut satoja tai jopa tuhansia euroja kuukausieläkkeistään, vaikka kävisivät pari kolme kertaa vuodessa ilmastoa tuhoten lentomatkalla lämpimissä maissa.

        Sähköautoihin en ota kantaa, koska niistä en tiedä ja pidän niitä turhina, ainakin siinä mielessä, että niillä maailma pelastettaisiin.

        Ai on viisasta?

        Kysyn ,miksi eläkemaksuja maksetaan jos niistä ei saa takaisin mitään?!

        Saisi lopettaa maksamisen kokonaan ja jokainen laittakoon sivuun sen verran palkastaan elinaikanaan kun tarvii elämänsä lopulle.

        Tosin siten tehdessä kaikki ihmisroska joka elättää itsensä toisten rahoilla jäisi ilman suojatyöpaikkaa eläkefirmoissa..


      • Anonyymi

        Minä matkustan joka vuosi. Ihan omilla rahoilla. Mutta vain Keski- Eurooppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se eläkeläinen ruokaakaan paljoa tarvi. Virsikirjasta hengenravintoa niin siinä on jo puolet. Hernekeittotölkki joskus korkeintaan. Ja se sähköautokin joutaisi jälkikasvulle.

        Onko lahkolaishihhuleilla noin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinua on syöttänyt kun synnyit tänne olis saanut jättää hernekeitot väliin.

        Ois pitänyt vain heittää järveen elvistelijät


      • Anonyymi

        Vanhemmat eivät pelkällä ruualla vaan asumiskulut,lääkkeet hoitokustannukset ja kuljetukset a paikkaan b ja takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä oikeastaan viisaasta puhetta.

        Miksi on niin isoja eläkkeitä? Minäkään en oikein ymmärrä sitä, miksi niitä maksetaan.

        Monet isoja eläkkeitä saavat pystyvät säästämään eläkkeistään, jotkut satoja tai jopa tuhansia euroja kuukausieläkkeistään, vaikka kävisivät pari kolme kertaa vuodessa ilmastoa tuhoten lentomatkalla lämpimissä maissa.

        Sähköautoihin en ota kantaa, koska niistä en tiedä ja pidän niitä turhina, ainakin siinä mielessä, että niillä maailma pelastettaisiin.

        Mene töihin retku.


      • Anonyymi

        Rahaa on kun tekee töitä sen eteen, nulikat.


    • Anonyymi

      Niin...Sinähän maksat satasen siitä, että naapuri menettää viisikymppiä. Kyllä se on toi kateuden ja katkeruuden voima ihan uskomaton. Mahtaa sulla ressukalla olla pieni ja mitätön elämä.

      • Anonyymi

        Ja mulkku myös pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulkku myös pieni.

        Ja tolkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tolkku

        Mut Helillä on iso :D


    • Anonyymi

      Ja miten niin ?

      • Anonyymi

        No siten niin.


    • Anonyymi

      Mullei ole sähkäriä eikä tule. Eläkkeenikin tulee olemaan sitä luokkaan, ettei ole etelän matkoille asiaa, kuten ei palkollisenakaan.
      Just tänään taas kirosin noita vanhoja ukkoja, jotka sähkäreillään ajelee 20km/t alle nopeusrajotusten. Ei jumalauta, pysyisvät julkisilta teiltä pois.

      • Anonyymi

        Myyt autosi ja matkustat ja jäät sinne.


      • Anonyymi

        Mistä saanut autorahat varastanut jostain


    • Anonyymi

      Et voi kadehtia vanhoja ihmisiä sun pitää tehdä samoin kuin he eli työtä 50 vuotta sitten jäät eläkkeelle. Ja katsot ensin minkä maalaisia ne on myös.Ja pariskunta maksaa aina puoliksi vuokrat sähköt ja usein ne on vanhoja työläisiä voi olla myös entinen taksi yrittäjä. Et sä noin voi käyttäytyä.

      • Anonyymi

        No täällähän on tämä monen keskustelupalstan provosoija joka tahallaan ärsyttää ihmisiä ja halpaan mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällähän on tämä monen keskustelupalstan provosoija joka tahallaan ärsyttää ihmisiä ja halpaan mennään.

        Juuri näin. Pikkusieluparka.


    • Anonyymi

      Olet ihan oikeassa.Eläkeläisillä on liikaa massia.HYI!

    • Anonyymi

      Pöljä, ei hallitus voi puuttua nyt maksettaviin eläkkeisiin, eikä myöskään tuleviin eläkkeisiin, eläke on itse ansaittu ja eläkevakuutusyhtiöt hoitaa maksut eläkeläisille, kannattais sunkin töitä tehdä , että saisit eläläkettä kerrytettyä.

      • Anonyymi

        Eivät ne itse eläkkeisiin voi vaikuttaa, mutta veroprosenttiin kylläkin.


      • Anonyymi

        Kukaan ei itse ole ansainnut eläkettään! Sen ovat eläkeläiselle hoitaneet järjestelmä ja siihen kuuluminen. Onko järjestelmä ollut oikeudenmukainen, siitä voi olla monta mielipidettä. EI se kuuluminen eläkejärjestelmän piiriin tarkoita sitä, että eläke olisi ansaittu!"

        Hallitus voi puuttua esimerkiksi eläkkeiden verotukseen. Ja voi muitakin lakeja laatia ja eduskunnalla hyväksyttää, joilla laeilla eläkkeistä leikattaisi.


    • Anonyymi

      Miksi lestadiolaiset keskittyivät Poriin? Huomasivat et pahuksen idiootteja demarineukkuystäviä...sinne ängetään tovereina ja järkätään "Tekun"tavalla tai toisella käyneitä päälliköiksi kaikkia keinoja hyväksikäyttäen...vaikka Leijonat oli hyvä hyppylauta armeijan ihmekylläkäyneelle autosotamiehelle....hyvä ulosanti, opittu raamattuseurassa. Valheilla pääsi Porinseudulla muuksikin kuin asuntoyhtiön puheenjohtajaksi kun kuului tiettyyn kotiniemen ryhmään.

      • Anonyymi

        Voi olla, mutta miksi mainitaan sana "lestadiolaiset"?

        Mihin se liittyy? Onko mahdotonta, että vähän lisää kertoisit, koska vaikuttaa kuitenkin aika mielenkiintoiselta?

        Siis erittäin mielenkiintoinen virke: " Huomasivat et pahuksen idiootteja demarineukkuystäviä...sinne ängetään tovereina ja järkätään "Tekun"tavalla tai toisella käyneitä päälliköiksi kaikkia keinoja hyväksikäyttäen...vaikka Leijonat oli hyvä hyppylauta armeijan ihmekylläkäyneelle autosotamiehelle....hyvä ulosanti, opittu raamattuseurassa."

        Ja jatko myös: "Valheilla pääsi Porinseudulla muuksikin kuin asuntoyhtiön puheenjohtajaksi kun kuului tiettyyn kotiniemen ryhmään."

        Varsinkin, jos tuo toinen virke on totta, olisi kyllä hyvä kaikkien tietää, kenestä on kysymys!


      • Anonyymi

        Jos näyttöä jostain rikollisesta toiminnasta niin tee ilmoitus poliisille.
        Ja itsehän muuten olet kyllä syyllistynyt rikokseen nimeltä vainoaminen.


    • Anonyymi

      Kuka on Virke?

    • Anonyymi

      Olin joskus-90 luvun lama-aikaan työttömänä jonkin aikaa ja pelkällä työkkärin päivärahalla,oli varaa käydä perheen kanssa ulkomaanmatkalla 2 kertaa vuodessa. Nyt eläkelläisenä siihen ei ole edes yksin varaa,mutta silloin oli markka-aika vielä ja ei oltu EU:ssa. Töitä olen tehnyt 40v,mutta ei nuista näköjään paljon eläkekertymiä tavallisesta duunarin ammatista kertynyt,olin timpuri hommissa.

      • Anonyymi

        Palkkasi oli paska, miksi teit hommia porissa ruokapalkalla kun muualla saa työstä rahapalkan.


      • Anonyymi

        Minun puolisonikin oli timpuri ja hänellä on hyvä eläke.


    • Anonyymi

      Olin kaupungin hommissa yli 40-vuotta ja nyt eläkkeellä. Käteen saan 1880 euroa.
      No onko se paljon vai vähän. Hyvin tullut toimeen.

      • Anonyymi

        Hyvä sitten. Persu Purra onkin käymässä leikkurisaksien kanssa eläkkeiden kimppuun.


    • Anonyymi

      Mä saan käteen hieman yli 500 euroa. Raha riittää juuri ja juuri ruokaan. Toimeentulosta saan loput, vuokrat, lääkemaksut, vaatteisiin rahaa, sun muut maksut.

      • Anonyymi

        Kannattaisiko tehdä ruuat itse, eikä syödä valmis aterioita. Kaveri polttaa ja juo, eikä tuo 500 riitä sille, joten myy itseään hyvätuloisille niin sillä se pysyy ruuissa juomissa.


    • Anonyymi

      JUU, TÄMÄ HUVITTELU ON LOPUTTAVA JA LOPPUUHAN SE.
      ELÄKELÄISET EIVÄT YMMÄRRÄ HYVINVOINTINSA MERKITYSTÄ, MUTTA OPPIVAT PIAN.
      EI SE VETELE, ETTÄ TOISTEN RAHAT TÖRSSÄTÄÄN ULKOMAILLE.
      SANNA MARIN EI TÄTÄ YMMÄRTÄNYT JA TÖRSSÄSI VALTION RAHAT.
      VALTION JA KUNTIEN ELKKEISTÄ LEIKATAAN 37% JA ELÄKE KATTO 3000.

      • Anonyymi

        Yhä nuoremmat ovat alkaneet myydä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhä nuoremmat ovat alkaneet myydä itseään.

        Pojatkin vetää poskareita porttikongeissa😂


    • Anonyymi

      työssä kun käy siitä kertyy eläkettä

    • Anonyymi

      Olen ajatellut ja myymään itseäni näin eläkkeellä ollessani. Harmi vain, että olen mies ja aika ylipainoinen. Vatsa on todella iso ja roikkuva.
      Kuka nainen nyt tälläistä huolisi, mutta olen jo laittanut ilmoituksen someen ja odottelen yhteydenottoja.

      • Anonyymi

        Pitää olla persu moraali pystymällä itsensä myymiseen.


    • Anonyymi

      Ei lopu ulkomaanmatkat kaikilta eläkeläisiltä. Kun on jo valmiiksi maksettu talo lämpöisessä maassa, ja myös kotosuomessa, ei ole niin väliä pikkusummien. Pääomatuloja on hieman, eli riittävästi. Sähköautoa ei ole, mutta uudehko bensa-katumaasturi kylläkin, ja vieläpä kummassakin osoitteessa.

    • Anonyymi

      Eläkeläismalli. Kuten me ikäisesi vielä työssäkäyvät sanomme.

    • Anonyymi

      MÄ OLEN ELÄKEELLÄ SE ON SAATANAN PIENI EI AUTOA EI MITÄÄN MATKOJA KÄDESTÄ SUUHUN EKÄMISTÄ

    • Anonyymi

      Jippii...Sain yhden yhteydenoton ja nyt mietin hintaani. Pitäisi tyydyttää yhden naisen ja mitä voisi siitä ottaa ??? Onks 100 euroa hyvä hinta ???

      • Anonyymi

        Persu! Rullaa koko mummon, eli pane se köyhäksi.


      • Anonyymi

        + kilometrikorvaus.


      • Anonyymi

        Laita lihallesi reilu kilohinta.ehdotan samaa kuin possun file oli tarjouksessa 6,99Eur/kilo kerro saako sinusta boonuksia tai plussaa sekin voi auttaa menekkiin.


    • Anonyymi

      Tänään trehwit kli 22:30 Länsi-Puistossa. Tarkempaa osoitetta en sano.
      Profiilista päätellen 54-vuotias eronnut nainen, jolla rahaa tuntuisi olevan.
      Olisiko tässä hyvä sivubisnes köyhälle eläkeläiselle ??
      Kerron huomenna lisää, miten meni.
      Vähän jännittää jo.

    • Anonyymi

      Täällä ollaan ja hengissä. keikka oli hywä ja sain siitä 150 euroa. Harmittaa vaan, että kun niin jännitti, niin hommat oli ohi viidessä minuutissa.
      Olen saanut taas kutsuja, mutta nyt miehiltä (3 henkilöä).
      Otan kyllä vähintään 500 euroa, jos miehen luokse menen.

    • Anonyymi

      Eivät tuota perittävää pennuilleen . Se on hyvä .

    • Anonyymi

      Onneksi on Lotto, eläkeläisen lisätulot! ☺️👍
      Nyt on vara Teslaan ja matkusteluun!

      • Anonyymi

        Kadehtijoita on riittänyt 😄


    • Anonyymi

      AUTS ... perskokkare vähän kateellinen. Helluntalaisillekko pitäisi lahjoittaa?

    • Anonyymi

      Ai että olen niin kateellinen niille jolla on eläke.
      Mukuloiden pitää ymmärtää että eläke ei kerry työttömyyskorvauksista.
      Ei ainakaan niin kauan kun saadaan pidettyä kommunistit oppositiossa.

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018339482vq

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe