se kuva mikä mustalaisesta on tänä päivänä ei oo oikea kuva mustalaisesta huumeet ja muut paskat on sekottanut niin mustalaisten kuin valkolaisten päät on tavallisiakin romaneita jotka käy töissä ja ei tappele tai juo mutta sanoisin että jos eläisit itse sorron ja syrjinnän alla ikäsi niin mitä se tekisi sinulle olisitko yhtä kiltti ja luottavainen kun sinua vaivaa jo se että joku varastaa kaikki varastaa ei oo ketään toista parempaa mulla on paljon hyviä ystäviä valtaväestön joukossa niin että mieti ennen kuin avaat suusi
mikä on mustalainen
9
7999
Vastaukset
- ....
miten selität että jotkut nuoret mustalaiset jotka tuskin ovat nähneet elämää kovinkaan paljoa,uhkailevat muita ihmisiä ja kiristävät näitä
- romano.7
niillä on huonoja esikuvia ehkä ja kun paljon soretaan niin ei sitä jaksa perustaa et varmaan sääkään kokeile romani elämää ja mee ravintolaan mee kauppaan vaikka et oo tehnyt koskaan mitään niin kyllä valtaväestö pitää leimasta huolen
- CasaNova...
saman lailla suomalaiset tekee.uhkailevat muita ihmisiä ja kiristävät näitä
- tuulija
hei munikäni on 49 v 156 c m olen tanssi taitopinen ja raitis haluisintutustuu sinuun romaani mies
olen joskus nuoruudessani seurustellut romaani miehenkaa eisiinä mitään erovaisuksii huomannut
poika on18 v asuu välilläkoona javälillä ei
avoin hellä herkkä rehellinen tunteellinen toisen huomiointiaen ole riidan haluinen enkäoleniuhottaja- ....^....^....
...................
- mävaaan
mulla on pari romani kaveria, he eivät käytä huumeita eikä ryyppää ja ovat koulussa. :) muutenkaan ei mitään rosvoja..ihan erilaisia mitä ihmiset luulevat :D se tässä naurattaakin.. tutustukaa ihmiset ennenku voitte puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä hahah..
- penselisetä
Romanit on ihan hyviä tyyppejä. Romaneista on paljon ennakko luuloja. Mutta tutustu ensin ennen kun rupeat mitään sanomaan.
- mr-grillaaja
Tutustuminen kannattaa, koska jos ei ole kalaa maistanut koskaan, ei voi sanoa että se on pahaa.. ja jos se on pahaa, kaloja on paljon erilaisia ja kokoisia :)
Kaikki on kiinni loppujen lopuksi siitä, että haluaako ihminen tulla toimeen toisten kanssa. - n*******
mr-grillaaja kirjoitti:
Tutustuminen kannattaa, koska jos ei ole kalaa maistanut koskaan, ei voi sanoa että se on pahaa.. ja jos se on pahaa, kaloja on paljon erilaisia ja kokoisia :)
Kaikki on kiinni loppujen lopuksi siitä, että haluaako ihminen tulla toimeen toisten kanssa.Entäs jos ihmiset ei halua tulla toimeen sun kanssas?
Koska oot vaan sen verran erilainen olossas että pistät vähän liikaa silmään?.
En halua lietsoa rasismia,mutta kyllä tämä on tosi asia.
Olen lukemnattomat kerrat nähnyt,kuinka romanihenkilö on kohtelias ja normaali,
mutta saa vasten silmiään valkolaiselta. eikä ole edes vaatteista kiinni...
Tosi tökeröä tuollainen syyllistäminen.
Mutta sen voisi myös tuoda esille,että valkolaiset ovat toisilleenkin samanlaisia.Heidän olonsa on erilainen,enkä itse sitä todellakaan pysty käsittämään,vaikka yrittänyt olen.
On tietenkin kaksi eri asiaa hyväksyä ja ymmärtää.Jokaisella on oikeus tulla
hyväksytyksi,vaikkakin ilman ymmärrystä;)
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817