Jos ei itsellä ole kompostia eikä siis multaa siitä, ovatko nuo kaupan kompostimulta tms. nimellä (viljelymulta ? )varustetut tuotteet hyviä ? Olen aikonut kokeilla ns. no dig-kasvualustaa perunoille ja laittaa siihen kompostimultaa. Mutta kannattaisiko laittaa vain tavallista mustaa multaa ja sitten vaikka hevonkakkalannoitetta ? Multaahan tarvitaan aika paljon kuitenkin.
Ajattelin kyllä kysäistä läheiseltä hevosihmisilta sitä aitoa hevonsenlantaakin, mutta miten se pitää olla käsitelty ja kuinka paljon sitä sitten laitetaan perunamaahan (tai kasvimaahan) mullan sekaan ?
Kiitos asiallisista vastauksista !
T. Anne
Kompostimulta
Anonyymi-ap
3
422
Vastaukset
- Anonyymi
Hevosen kakkaa perunapenkkiin? No kukin tyylillään. Hyvä kun tuli tietoon tietää mitä tutkia kun luomuperunaa tarjotaan.
- Anonyymi
Oliko vastauksesi mielestäsi asiallinen ? Minusta ei ollut, joten miksi vaivaudut kirjoittamaan ?
T. Anne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vastauksesi mielestäsi asiallinen ? Minusta ei ollut, joten miksi vaivaudut kirjoittamaan ?
T. AnneOletko kuullut sisäloisista? Ennen vanhaan siihen hyvään aikaan oli kaikkia heisimatoja, suolinkaisia ja vaikka mitä. Hae agrimarketista apulantaa nuukaniina...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321