Jos ei itsellä ole kompostia eikä siis multaa siitä, ovatko nuo kaupan kompostimulta tms. nimellä (viljelymulta ? )varustetut tuotteet hyviä ? Olen aikonut kokeilla ns. no dig-kasvualustaa perunoille ja laittaa siihen kompostimultaa. Mutta kannattaisiko laittaa vain tavallista mustaa multaa ja sitten vaikka hevonkakkalannoitetta ? Multaahan tarvitaan aika paljon kuitenkin.
Ajattelin kyllä kysäistä läheiseltä hevosihmisilta sitä aitoa hevonsenlantaakin, mutta miten se pitää olla käsitelty ja kuinka paljon sitä sitten laitetaan perunamaahan (tai kasvimaahan) mullan sekaan ?
Kiitos asiallisista vastauksista !
T. Anne
Kompostimulta
Anonyymi-ap
3
616
Vastaukset 3
- Anonyymi
Hevosen kakkaa perunapenkkiin? No kukin tyylillään. Hyvä kun tuli tietoon tietää mitä tutkia kun luomuperunaa tarjotaan.
- Anonyymi
Oliko vastauksesi mielestäsi asiallinen ? Minusta ei ollut, joten miksi vaivaudut kirjoittamaan ?
T. Anne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vastauksesi mielestäsi asiallinen ? Minusta ei ollut, joten miksi vaivaudut kirjoittamaan ?
T. AnneOletko kuullut sisäloisista? Ennen vanhaan siihen hyvään aikaan oli kaikkia heisimatoja, suolinkaisia ja vaikka mitä. Hae agrimarketista apulantaa nuukaniina...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3541302Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4061165- 102915
- 82837
- 78822
- 82756
- 51734
- 104725
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690- 37686