Jos ei itsellä ole kompostia eikä siis multaa siitä, ovatko nuo kaupan kompostimulta tms. nimellä (viljelymulta ? )varustetut tuotteet hyviä ? Olen aikonut kokeilla ns. no dig-kasvualustaa perunoille ja laittaa siihen kompostimultaa. Mutta kannattaisiko laittaa vain tavallista mustaa multaa ja sitten vaikka hevonkakkalannoitetta ? Multaahan tarvitaan aika paljon kuitenkin.
Ajattelin kyllä kysäistä läheiseltä hevosihmisilta sitä aitoa hevonsenlantaakin, mutta miten se pitää olla käsitelty ja kuinka paljon sitä sitten laitetaan perunamaahan (tai kasvimaahan) mullan sekaan ?
Kiitos asiallisista vastauksista !
T. Anne
Kompostimulta
Anonyymi-ap
3
614
Vastaukset
- Anonyymi
Hevosen kakkaa perunapenkkiin? No kukin tyylillään. Hyvä kun tuli tietoon tietää mitä tutkia kun luomuperunaa tarjotaan.
- Anonyymi
Oliko vastauksesi mielestäsi asiallinen ? Minusta ei ollut, joten miksi vaivaudut kirjoittamaan ?
T. Anne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vastauksesi mielestäsi asiallinen ? Minusta ei ollut, joten miksi vaivaudut kirjoittamaan ?
T. AnneOletko kuullut sisäloisista? Ennen vanhaan siihen hyvään aikaan oli kaikkia heisimatoja, suolinkaisia ja vaikka mitä. Hae agrimarketista apulantaa nuukaniina...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542