Onko tietoa

Anonyymi-ap

Hei, voiko kukaan auttaa tällaisessa asiassa, kun meillä on tulossa ensikuun puolessa välissä juhlat ja pitäisi saada niihin tarjottavaa. Itse olen sattunut syntymään ns. peukalo keskellä kämmentä, eikä sekään sattunut edes mikään jauhopeukalo olemaan. Budjetti hieman tiukka, ettei mistään pitopalvelusta kärsi ostaa, mutta kuulin että paikkakunnalta löytyy myös "kotileipureita" joita nyt kaipaisin.
Töissä joku kertoi olleensa joissain juhlissa, jossa joku tubbervare edustaja oli tarjottavat loihtinut ja ne olivat olleet tosi hyviä ja ilmeisesti edullisiakin. Harmi kun hän ei ollut kysynyt leipurin nimeä.
Jos joku tietää tai vaikka leipuri itsekin sattuisi viestin näkemään, niin laita ihmeessä tietoa tai vaikka lappua kauppojen ilmoitustauluille.

13

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marjo Hanhisuvanto ja Anu Kiljunen😊

• Anonyymi

Onko maukkaita ja laadukkaasti tehtyä?

• Anonyymi

Kannattaa ostaa oikealta yrittäjältä, jolla LY numero, eikä pimeiltä harraste leipureilta, tällä menolla ne yritykset loppuu, turha vollottaa tyhjenevän kylän perään.

• Anonyymi

Tahtovat olla niin kalliita. Kuka se on se "poninhäntä nainen" joka tekee sivuhommina myös
        noita juttuja. Olin yksillä juhlilla ja sinne oli toimittanut leivonnaisia, eikä mielestäni pahalta se hinta kuulostanut.

• Anonyymi

Näin se asia on, että oikeilta virallisilta yrittäjiltä , muuten se yrittäjyys loppuu ja tuuli heiluttelee ovia sen jälkeen !

• Anonyymi

Ei kosketa

• Anonyymi

Hae munia kaupasta ja nisujauhoja ja leivo ite vaikka piirakkaa jos et muuta ossaa

• Anonyymi

Sinulle: EI KOSKETA, jos et arvosta yrittäjiä, ettei asia edes sinua kosketa, niin miksi noin halpamaisesti huutelet täällä, pidä omana tietonasi.

• Anonyymi

Kateuven piru noussu jollakin tai haluaa olla muuten vaan ilikiä

• Anonyymi

Vielä nyt leipojaa kajehtimaan! Ei ne pimeät myyjät tänne nimiään halua.
        Eikä tämä ole mikään markkinointikanava !
        On taas pölijä alotus, oma lehmä ojassa.

• Anonyymi

Kuvaa hyvin nykymenoa. Juhlia pitää vaikka rahat tiukalla. Kinutaan "ilmaisia" palvelua. Toivotaan kuitenkin ettei näistä niukoista tarjolusta vatsatauti iske.

• Anonyymi

Minä en ainakaan ees syö jos himmeesti tehtyjä tarjoillaan

• Anonyymi

Saitteko juhlien järjestelyyn apua? Kerro kuinka siinä kävi!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      27
      2754
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      120
      2652
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      34
      2161
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2043
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      408
      1595
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1123
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259