Sony wh-1000 kuulokkeet ja bluetooth

Anonyymi-ap

Hei.

Olen varmasti idiootti kun kysyn tätä. Mutta!

Jaan nettiyhteyttä luuristani älytelevisiolle. Mutta kuulokkeet kaiketi toimii bluetooth-yhteydellä? Wifiä ei siis ole sen enempää. Ihmetykseni aihe on siis, että miksi nämä sonyn 400€ kuulokkeet eivät suostu toimimaan samsungin televisioni kanssa? Puhelimeen yhdistettynä ovat loistavat! Kun taas esim halppis JBL toimii aivan loistavasti telkkuun yhdistettynä. Edelleen siis sillä, että jaan netin luurista. Olen vain miettinyt missä vika, enkä sitä löydä. Meinasin lähettää kuulokkeet takaisin, mutta kun rakastuin näiden äänenlaatuun niin kovasti että en sitä tehnyt. Leffoja katselen siis jatkossakin paskemmilla kuulokkeilla. Musiikkia kuuntelen puhelimesta myös jatkossakin näköjään kun ei toimi yhdistäminen. Olemassa on kaikenmaailman sonyn omat applikaatiot studiotason äänen säätöön, mutta en minä niitä osaa käyttää. Voisiko olla kyse jostain kuulokkeiden tai television asetuksesta mikä on viturallaan?

Yhdistettäessä tekee ihme häiriöääniä vain.
Osaako joku järkeistää mulle että mistä tämä voisi johtua?

Etukäteen jo avusta kiittäen,

Kädetön musafani tps

5

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No googlepa kertoi, että samsungin telkkareissa on sonyn luurien kanssa jotain yhteensopivuusongelmia. Näyttäisi samsung tehneen jonkin softapäivityksenkin (fimware 2130.8), jolla asia pitäisi korjaantua (jos sinulla sattuu olemaan sellainen malli johon päivityksen voi tehdä). Jostain löytyi myös sellainen tieto että vika olisi tullut firmisversiossa 2111.11.

      Nettiyhteyden jakamiseen tuon ei pitäisi mitenkään liittyä.

      https://us.community.samsung.com/t5/QLED-and-The-Frame/Samsung-TV-Q70A-Bluetooth-pairing-crash-with-sony-headset-wh/td-p/2459888/page/8

      Joku tuollainen kikkailu tuolla on myös kerrottu, jolla voi saada toimimaan (google-suomennos alkuperäisestä):

      "Olen löytänyt ratkaisun, se ei toimi 100 % ajasta, mutta usein:

      Pidä television kaukosäätimen virtapainiketta painettuna niin, että se sulkeutuu ja käynnistä se uudelleen samalla, kun pidät painiketta painettuna
      Yhdistä kuulokkeet välittömästi
      Avaa Netflix sen jälkeen
      Pystyin yhdistämään sen vielä 3 kertaa tällä tavalla.
      Toinen ratkaisu (nopeampi kuin ensimmäinen, kiitos @TargetPrioritylle

      Siirry kohtaan Asetukset > Yleiset > Esteettömyys > Multi audiolähtö
      Napsauta Multi-output Audio, jos mitään ei näy
      Valitse Bluetooth-laitteesi ja napsauta sitten Yhdistä
      Ääni toimii bluetooth-laitteella
      Huomautus: Ainoa haittapuoli on, että et voi käyttää television kaukosäädintä kuulokkeiden äänenvoimakkuuden säätämiseen"

      • Anonyymi

        ...joten neuvoisin ensimmäiseksi etsimään telkkarin valikoista kohdan, josta voi päivittää telkkarin ohjelmiston (en tiedä miten se tarkalleen löytyy kun ei ole sellaista telkkaria), ja jos siellä on päivitys tarjolla niin ota käyttöön, varsinkin jos se on tuo 2130.8 tai joku uudempi. Hyvällä tuurilla saattaa korjaantua sillä tavalla.


      • Anonyymi

        Mä jotenkin arvasin että tää liittyy näiden merkkien taistoon… mielenkiintoisia ohjeita! Täytyy koittaa!! Kiitos kun jaksoit kaivaa!! ❤️❤️❤️👑👑🙏🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...joten neuvoisin ensimmäiseksi etsimään telkkarin valikoista kohdan, josta voi päivittää telkkarin ohjelmiston (en tiedä miten se tarkalleen löytyy kun ei ole sellaista telkkaria), ja jos siellä on päivitys tarjolla niin ota käyttöön, varsinkin jos se on tuo 2130.8 tai joku uudempi. Hyvällä tuurilla saattaa korjaantua sillä tavalla.

        Kyl se ossaa aika hyvin päivitellä itteään mutta täytyy tsekata. Kiitos vielä vielä vaivannäöstä! Itse en löytänyt tuota vastausta viimeksi kun hain. Vaikutat olevan aika huippu näissä! 👌👌🍾🍾❤️❤️


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­y­­m­­f­o­­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe