Onko Taika/Taikatarot nähnyt teille ja ovatko näkemykset toteutuneet ajallisesti?

Anonyymi-ap

Olen häneltä kysynyt vuosina 21-23 kolme kertaa ja ainakaan vielä ei ole toteutunut. Samantyylisesti nähnyt joka kerta, tosin viime vuonna kysyessäni näki, että tuleva mies olisi leski, mikä on itselleni sellainen asia, etten halua tuollaiseen parisuhteeseen. No kriteerinsä itse kullakin, mutta itse hän kertoi näkevänsä noin puolen vuoden päähän. Onkohan niin, ettei nähnyt minulle ihmissuhdeasiaan (ei ole kyllä muidenkaan näyt toteutuneet tämän suhteen) vai onko muilla hänestä kokemuksia, että näkemiset toteutuvatkin pidemmällä aikajänteellä.

3

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan pelkkää huuhaata :( ..... Kauheat mainoskampanjat täällä menossa, mutta ei se mainostamisesta parane niillä, joilla ei ole siihen lahjaa.
      Näitä tuntuu satelevan kuin siemniä sateella.
      Suuri osa taitaa olla niitä joilla ei ole työtä tai työt eivät vaan kiinnosta ja sitten luulevat että tuolla tavalla sitä rahaa saa. Menisivät oikeisiin töihin.
      Tiedän omasta kokemuksesta, että niitä oikeitakin näkijöitä on, itselläni on luotettava vakinäkijä ollut jo vuosikausia. Kyllä ne oikeat tietää jo ensi kerrasta. Ei tarvitse miettiä että onkohan aito vai eikö ole.

      • Anonyymi

        Tuo Taikatarot ei ole sama kuin TaikaElina, taikaviitta mikä lie, vaan on katsonut jo vuosia ja ilmeisesti saanut varsinkin kaukoparannuskyvystään hyvää palautetta.

        Voi olla, että nämä uudet (jotka väittävät omaavansa vuosikymmenien kokemuksen), käyttävät tahallaan nimiä, jotka sekoittuvat joidenkin pidempään katsoneiden nimiin. Ja jos henkilö on aidosti katsonut jo pitkään eikä kukaan tunne häntä, kuten tuota TaikaElinaa tms. niin miksi ei kerro, jos on katsonut aiemmin toisella nimellä, varmaan siksi, kun mitään oikeaa kokemusta ei ole. Katsonut kavereilleen jossain sidukkaillanistujaisissa ja katsoo tämän kokemukseksi tms. älytöntä.


    • Anonyymi

      Taika kun taika. Semmoisista en mitään ole koskaan edes kuullut ja paljon olen ennustajien palveluita käyttänyt. Kyllä ne jotka on hyviä käyttää omia nimiään eikä vaihtele eikä matki muiden nimiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe